Glavni meni

Razlièiti motori za razlièita tr¾i¹ta

Započeo milomir22, 15 Decembar, 2018, 13:30

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

milomir22

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 15 Decembar, 2018, 22:09
klipovi ko od tomosa a ventili ko ciode...


250/4=62.5 na glavu cilindra zapremine 62.5 cc su uglavili 4 ventila, hm bas mi zanimljivo zvuèi, nije ni èudo ¹to su sitni ventili, bandit 250 ima oko 45 konja na milion obrtaja, verovatno nisu bas najpouzdaniji agregati i verovatno nisu dugotrajni.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

Slaninar

250 je premalo za 4 cilindra.
400 je veæ OK.

Mislim da je Fejzer FZS400 istih dimenzija kao i 600. Samo malo lak¹i i jeftiniji za registraciju. :)
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

ЯЭВОЛУТИОН

motor ispod litre je isto sto i auto bez dve....kurac....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Slaninar

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 16 Decembar, 2018, 14:48
motor ispod litre je isto sto i auto bez dve....kurac....

Nisam ni znao da ipak volim kurac.    [rofl]
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

®or¾

I ju,Slaninar pa nije valda dotle do¹lo ;D

Hattrick


gox

Vozio sam jednu sezonu hondu CB1 tj. Hondu CB400F. Totalno lud motor. Ima puno fanova u Americi.
Drala se ko luda, i¹la ko luda, tro¹ila 3,5 - 4,5 L.
Nije mi legla pa je prodao.

gox


milomir22

Citat: gox poslato 16 Decembar, 2018, 22:10
Vozio sam jednu sezonu hondu CB1 tj. Hondu CB400F. Totalno lud motor. Ima puno fanova u Americi.
Drala se ko luda, i¹la ko luda, tro¹ila 3,5 - 4,5 L.
Nije mi legla pa je prodao.

Sto ti nije legla, obrazlozi malo, mane, vrline, ovo, ono...
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

milomir22

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 16 Decembar, 2018, 14:48
motor ispod litre je isto sto i auto bez dve....kurac....

Za auto da, za motor je sve 750+ sa 4 cilindra u red (v je nesto drugo) za mene dovoljno. Bolelo bi me da za 250 kubika vise placam onoliku razliku u registraciji.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

gox

#30
Citat: milomir22 poslato 17 Decembar, 2018, 00:15
Citat: gox poslato 16 Decembar, 2018, 22:10
Vozio sam jednu sezonu hondu CB1 tj. Hondu CB400F. Totalno lud motor. Ima puno fanova u Americi.
Drala se ko luda, i¹la ko luda, tro¹ila 3,5 - 4,5 L.
Nije mi legla pa je prodao.

Sto ti nije legla, obrazlozi malo, mane, vrline, ovo, ono...
Vi¹e godina vozio transalpa V twin agregat, navikao na njega. CB1 mi je bio krajnje zabavan motor. Lagan za manevrisanje u mestu, ko igraèka posle TA. A kad krenes nema spore voznje. Nekako me ta ma¹ina ba¹ terala da brzo vozim  :) TA u vo¾nji miran, nadje¹ neku brzinu, obrtaji uvek 4-5000 i putuje¹. CB1 kako krenem samo gas gas :) Zvuk iz auspuha ludilo, samo njega èujem (to je znalo i da me umara). Gas jo¹, ¹altanje, opet gas.  
Inaèe motor posle TA nekako mali. Sedi¹te mi bilo udobno, mogao sam da vozim 100 i vi¹e km bez problema ( na TA me trtica bolela).
Gresku sam napravio na pocetku sezone u junu na putu po Istocnoj Srbiji ( prva veca voznja od nekih 1500 km) jer sam krenuo u caferacer cizmama. Malo su glomazne tj.debele napred a i djon pa nikako komande da osetim. Zadnju kocnicu pogotovu nikako da pronadjem. Ona je tu malo zaklonjena motorom pa bi vise odgovarala patika ili tanka cizma recimo.
Kako god, po povratku resim da nije to to, da cu ga prodati (i drugi mi inace rekli da mi je mali motor, visok sam 183 cm).
Uzmem tablet da vidim sta se vrti po oglasima, neki motor da nije grdosija ko TA a da nije ni mali ko CB1. Mozda neki bandit i slicno. I vidim Suzuki SV 650 u ©ajka¹u NOV NOV NOV, po¹to mi je to blizu, odem iz zezanja, povedem struènjaka Vipera :)  i kupim Japanski Dukati :)
V twin je masina sto mi odgovara recimo al kad sam ga ubacio u garazu vidim da nije nista veci od CB1. Rekoh, sta uradi ja to?
Haha, i ovaj ce mi biti mali. Istina, noge su mi savijene ko na CB1 ( ma nisam ni proveravao da sednem na oba da uporedim) ali su komande veæe, bolje postavljene i odgovaraju.





ЯЭВОЛУТИОН

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

gox

Tebi taman ?  :D
Mali mi i nisam ti ja za trkalice.

viper

Citat: gox poslato 17 Decembar, 2018, 01:27
Citat: milomir22 poslato 17 Decembar, 2018, 00:15
Citat: gox poslato 16 Decembar, 2018, 22:10
Vozio sam jednu sezonu hondu CB1 tj. Hondu CB400F. Totalno lud motor. Ima puno fanova u Americi.
Drala se ko luda, i¹la ko luda, tro¹ila 3,5 - 4,5 L.
Nije mi legla pa je prodao.

Sto ti nije legla, obrazlozi malo, mane, vrline, ovo, ono...
Vi¹e godina vozio transalpa V twin agregat, navikao na njega. CB1 mi je bio krajnje zabavan motor. Lagan za manevrisanje u mestu, ko igraèka posle TA. A kad krenes nema spore voznje. Nekako me ta ma¹ina ba¹ terala da brzo vozim  :) TA u vo¾nji miran, nadje¹ neku brzinu, obrtaji uvek 4-5000 i putuje¹. CB1 kako krenem samo gas gas :) Zvuk iz auspuha ludilo, samo njega èujem (to je znalo i da me umara). Gas jo¹, ¹altanje, opet gas.  
Inaèe motor posle TA nekako mali. Sedi¹te mi bilo udobno, mogao sam da vozim 100 i vi¹e km bez problema ( na TA me trtica bolela).
Gresku sam napravio na pocetku sezone u junu na putu po Istocnoj Srbiji ( prva veca voznja od nekih 1500 km) jer sam krenuo u caferacer cizmama. Malo su glomazne tj.debele napred a i djon pa nikako komande da osetim. Zadnju kocnicu pogotovu nikako da pronadjem. Ona je tu malo zaklonjena motorom pa bi vise odgovarala patika ili tanka cizma recimo.
Kako god, po povratku resim da nije to to, da cu ga prodati (i drugi mi inace rekli da mi je mali motor, visok sam 183 cm).
Uzmem tablet da vidim sta se vrti po oglasima, neki motor da nije grdosija ko TA a da nije ni mali ko CB1. Mozda neki bandit i slicno. I vidim Suzuki SV 650 u ©ajka¹u NOV NOV NOV, po¹to mi je to blizu, odem iz zezanja, povedem struènjaka Vipera :)  i kupim Japanski Dukati :)
V twin je masina sto mi odgovara recimo al kad sam ga ubacio u garazu vidim da nije nista veci od CB1. Rekoh, sta uradi ja to?
Haha, i ovaj ce mi biti mali. Istina, noge su mi savijene ko na CB1 ( ma nisam ni proveravao da sednem na oba da uporedim) ali su komande veæe, bolje postavljene i odgovaraju.




Odlièan ti je taj SV, bolji nisi mogao naæi u oglasu onda.
©to se velièine tièe mo¾da da proba¹ Yamahu fazer.

Послато са MI MAX уз помоћ Тапатока
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

gox

Sve ti to pravljeno za mali japanci :)
Ostaje SV u mom vlasnistvu i sledece sezone sigurno. Navikavam se polako.

dzimika

Citat: gox poslato 17 Decembar, 2018, 01:27
Sedi¹te mi bilo udobno, mogao sam da vozim 100 i vi¹e km bez problema ( na TA me trtica bolela).

Zbog tog bola u trtici sam prepravio sedista na TA, nakon toga druga prica, napravio siroko kao na stromu da bude

gox

Prepravio bih i ja  na kraju da sam ga zadr¾ao. Nego sam imao problem sa dr¾anjem auta i motora. Moralo je da stanu u gara¾i i da lako koristim po potrebi auto ili motor. Transalp mi se nikako nije uklapao sa gabaritima i manevrisanjem. Auto isto mora u gara¾u jer sam okru¾en ulicama sa plaæanjem a jedino se moja ulica ne plaæa pa se bukvalno jedva ulazi od nepropisno parkiranih i nema sanse da se parkiram u ulici. Nemam pravo na stanarsku parking kartu jer nisam u zoni.
Kako bilo, sad sam sa SV- om zadovoljan. Videæemo koliko dugo :)
Na CB1 mi je sediste bilo preudobno, na SV-u hm... tvrdo je al saèekaæu sezonu. Gledao sam malo na netu, kako je to re¹io Corbin i Sargent. Sargent je za 1 inch ni¾e pa nisam vise siguran oko toga, bile bi mi noge jo¹ savijenije. Ja bih ga digao za toliko :)

Biker-Boy

Meni nikako ne prija uspravan polozaj sedenja na motoru, zato sam se definitivno preorijantisao na Sport-Turing masine, zlatna sredina, ni previse na ledjima, ni previse na rukama.
I feel the need..... the need for speed !!!

gox

#38
Ja to vidim i na biciklu. Turistièki sto bih rekao holandski tip mi nikako ne odgovara gde sedim na sedistu pod nekim uglom od 90%. Dupe je optereceno, svaka neravnina se oseti i prenosi na kièmu. Nemam potrebe za mountainbajkom ili trkackim gde bih bio previse nagnut pa sam nasao neki pe¾o gradski gde sam blago nagnut napred, zadnjica mi rasterecena i trtica. Tako otprilike bi i na bajku trebalo da bude.

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: gox poslato 17 Decembar, 2018, 17:06
Tebi taman ?  :D
Mali mi i nisam ti ja za trkalice.

jok bre i meni je mali....ja bih voleo veci ali i na ovaj zene kukaju...a onamo kenjaju o crncima....samo treba naci odgovajucu rupu i onda nema problema.
a u vezi litre....ali stvarno motor ispod litre nema smisla.....non stop mora da ga srafis po gasu.....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11