Glavni meni

Elektro Tomos Automatik

Započeo Gašpar, 29 Novembar, 2018, 17:02

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

bogdan

ga¹o ne bi bio prvi , nekih osamdesetih je neki Smedervac tako preradio t-14 , kamionski alnaser , lageri umesto biksni i dodatni elektricni ventilator za hladjenje a baterija bio 12v/135ah   :o takodje kamionski , ne secm se perfomansi i autonomije  al to je  radilo

  milo¹e   pitaj tatu , mozda zna o kome se radi

jevta


bogdan


bucko

Bilo tad i u ITD- u one stvari al nisi mogao jebat :D

viper

"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

Kostić

#25
motor i bakterije nisu greda samo da se napravi dobra ¹ema za gas da valja, koèenje toèkom nikako. ni¹ta novo i ima na netu pun kurac how to made

http://hackedgadgets.com/2009/06/19/suzuki-gt-750-electric-motorcycle-conversion/comment-page-1/

a ko voli da zavr¹i ko amer i èuvar savamale mo¾e da napravi bolju stvar od struje. prièa stara k obiblija

https://www.youtube.com/watch?v=tieGhE140bo#

https://www.youtube.com/watch?v=vrAge1u3dLA#

Glava Dole

Citat: bogdan poslato 30 Novembar, 2018, 21:40
ga¹o ne bi bio prvi , nekih osamdesetih je neki Smedervac tako preradio t-14 , kamionski alnaser , lageri umesto biksni i dodatni elektricni ventilator za hladjenje a baterija bio 12v/135ah   :o takodje kamionski , ne secm se perfomansi i autonomije  al to je  radilo

  milo¹e   pitaj tatu , mozda zna o kome se radi


Sumnjam ali pitacu [thumb_up]

Lazic

Citat: bucko poslato 29 Novembar, 2018, 21:53

Pih, toliko sam se zaleteo letos na pedale dok sam obilazio trolu ispod Ruzveltove... :D

Hurricane

Bogami, sad su mi jasni likovi ¹to ih u zadnje vreme sreæem sa fullface kacigama na bajsevima...

Sad æu zvuèim kao kavezari ¹to prièaju za motore, ali motor je opet dosta sigurniji od bajsa..


Naroèito kad vidim ove inbusiæe ¹to dr¾e upravljaè, mo¾e¹ zubom da ih pregrize¹

Lazic

Nisam imao neku dramu pri toj brzini, mogao bi i br¾e al' sam ja kilav... ;D 28" toèkovi i gume na 8 bara... :o :D Projektil... :D

misa-pei

Ja uvek govorim da je opasnije voziti nekog prdavca ili bajs koji ne mogu da prate saobraæaj, nego neki kr¹ten motor.
Država je najveći neprijatelj naroda

bucko

Laki pa ovo pokazuje voltazu baterije a ne brzinu

Lazic


milomir22

Citat: misa-pei poslato 01 Decembar, 2018, 23:22
Ja uvek govorim da je opasnije voziti nekog prdavca ili bajs koji ne mogu da prate saobraæaj, nego neki kr¹ten motor.

Pa i jeste opasnije i to puno, jer nije bezbedno kada usporavas i primoravas na preticanje vozila koja nemaju sposobnost naglog ubrzanja (pun bus putnika ili natovaren kamion). Po meni sve sto nema sposobnost putne brzine (ne maksimalne, vec putne) od 90 km/h nije bezbedno voziti van grada.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

Lazic

Kakvo crno usporavanje punog busa putnim biciklom, redovno sam ih preticao... Po gradu naravno...

milomir22

Izvini Lens, nisam te prepoznao...
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

Lazic

[rofl] :-*

Dok pun bus ubrza na 50 ili je stigao do stanice ili do semafora, nema tu trke... :D

Gašpar

Gde smo ono stali, ko ¹ta donira od delova?  :D :D :D

Imamo mesec dana da zavr¹imo moped.

friziderdzija

Citat: friziderdzija poslato 29 Novembar, 2018, 17:47
ne tako...treba da naðe¹ ¹to lak¹i trofazni motor, treba ti neki malo bolji frekventni regulator koji ima ulaz za jednosmerno napajanje (obièno omroni ili yasakawe imaju taj ulaz) i baterija da nasla¾e¹ cca 220-240 v/20-30 Ah...
ili da tresne¹ motor i kupi¹ gotov regulator sa rekuperativnim punjenjem od baterijskog vilju¹kara...time si re¹io koèenje zadnjim toèkom i poveæao domet...
...ako ti treba, msm da ja imam negde na tavanu dc motor 24V / 2KW...napravimo impulsni regulator struje, nakalemimo potenciometar na ruèicu gasa i ima¹ ko bmw, trotel baj vajer...
mada imam i nekih dc motora sa nezavisnom pobudom (znaju pametniji bandera¹i o èemu prièam) na 180/200 V oko 500W...imam i dc motor od 100V/370W sa rednom pobudom za eksperimente ako ti treba
milo¹, poznatiji kao tesla/glava dole, æe se sigurno nadovezati da mo¾emo i na ruèicu koènice nakalemiti mikropekidaè koji preko kontaktora (sklopke) prebaci motor u trenutku koèenja preko ispravljaèa na bateriju da imamo rekuperativno koèenje...ovaj sistem je mnogo jednostavniji ako idemo sa dc motorom koji je jbg te¾i od ac motora...ja dam motore, milo¹ neka lemi ¾ièke zimus , ionako ni¹ta ne uèi, pa na proleæe da se proba...

motori èekaju...jedini problem mo¾e da bude ako je milo¹ postao dobar ðak

Conti-Moto

Problem ce praviti UPS-ovi akumulatori.
Oni svojom gradjom nisu predvidjeni za te struje ...
Novo !!!
Conti ROAD !!