Glavni meni

Kako se NE resava proklizavanje kvacila

Započeo Glava Dole, 28 Oktobar, 2018, 19:21

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Glava Dole


Kostić

njemu kad skoèi sa 7 u 10, prokliza zadnji toèak a prednji meri brzinu pa mali driftuje ko gost rajder sa dve glave u 10 k.... :)

reko sam da postoji sindrom a ne da se tebi de¹ava

ЯЭВОЛУТИОН

90 posto kvarova naprave majstori...posto si skidao lamele pre nego sto si probao da prestelujes kvacilo gotovo je sigurno da nesto nisi dobro spakovao..... :)
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Lazic

Dan danas nosim onu spljeskanu podlo¹ku... :o :P :D  :-*

Glava Dole


Biker-Boy

I feel the need..... the need for speed !!!

mi¹ko_kolo


Glava Dole


Lazic

©ta se ti cereka¹, Jamaha ti uredno prdne na 7k... :o [rofl]

Glava Dole


Lazic


Glava Dole

Danasnji update:

Skinuo deklu, pa prvo akrom izvlacio krokodile iz nje :o Ostalo jos nesto malo al smorio se vise, cackao i srafcigerom i ispirao 100 puta 2 sata... moze do savrsenstva da hocu al nabacio bi lanac svakako prljavstinu posle prve voznje tako da...



...osusio, podmazao lepo puza sa svih strana(natopio) i to mu je sto mu je :D

Onda prepravljena opruga legla kao dupe na nosu:



Proverio sa skinutom deklom dal se vraca kad se pritisne, sve stima i radi kao podmazano... ovaj, pa i jeste podmazano :)

Rezultat: rucica se sad sama vraca nazad, cuje se "klik" u dekli kad se blago pritisne(tek krece puz da se naslanja na osovinu, znaci nista vise nije napregnuto celo vreme ni najmanje, toga pre nije bilo), odmah u prvoj voznji sam primetio da mi ostrije hvata(mada to verovatno zbog sveze opranog i podmazanog puza), cimao mi bukvalno motor kad sam ga isterivao i stanje u voznji se znatno poboljsalo, sigurno ne tripujem, otprilike se vratilo na ono sa klipa iz prvog posta(tek pomalo kad se bas zategne punim gasom, a imam klip kako je radio pre opruge, snimano bez pipanja kvacila, u levoj ruci bio telefon, i u drugoj je samo punio obrtaje a nije vuko ni za q... ).

Dakle, majstori moji dragi, opruga je vrlo bitna jer se ceo sklop(osovina, kuglice, sesiric, potisna ploca) trose vise kad su stalno pod nekim malim pritiskom a taj pritisak nesto malo i odmaze glavnim oprugama, ali nedovoljno da bude glavni problem. Dokazano i u praksi, sad sam bar tu stranu masine izbacio iz glave... dizginemo zbog opruge od 30din :)

A sto se onoga "sigurno nisi dobro sklopio" tice... nisam bas toliki retard da ne umem da odvijem i zavijem 5 srafa i to jos sve slozim na istopogresan nacin pa da se motor ponasa manje-vise isto(lepio je onako samo u prvom krugu a ni to nije bilo dobro, cim su legle vratilo se na staro), da naredjam sve redom kako je i bilo itd... a proverio sam, sve su istih dimenzija, nema zice, znam da potisna samo u jednom polozaju moze da se montira(u drugom ne bi mogla sve i da hocu, jednostavno i svakoj drugoj kombinaciji ostaje luft jedno 3mm minimum a reperi su oci da isteraju)... nisi bio pored mene pa da bacas takve tvrdnje...

Nove lamele imaju manju povrsinu naleganja(zato hocu da vratim stare koje su u savrsenom stanju, ove nek budu za rezervu) a medjuploce moram da proverim da se nisu mozda iskrivile od temperature(nije iskljuceno cim su neke poplavele a tragovi nisu ravnomerni, ima u manualu kako se proveravaju spijunom i tolerancija al to nisam kad sam pakovao, samo sam preslozio lamele, sad hocu kad budem ponovo rasturao, ko ne plati na drini plati na cupriji jbg), nagrube malo za svaki slucaj, stavi ovo drugo zvono bez kratera od milimetar(jer da, konusi u zubima jesu bitni, pod pritiskom guraju ploce nazad, a ko smatra da je majstor po defaultu u pravu... to je njegov problem) pa da vidim dal ce biti nekog poboljasnja. I ako ga ikad uspesno sredim smanjujem gas... (ne)obecavam :D I nema vise cimanja na zvaku :D Za mene zvono i korpu treba napraviti od dijamanta ocigledno :)

Kostić

znaèi, ovaj jedan jadan feder je jaèi od onih pet u korpi, ali motor i dalje kliza na visokim obrtajima?

u mom smradu su ploèe bile modre ko ¹es mrtvaca i kasam zamenio lamele, ni¹ta nije klizalo radilo kvaèilo ko novo. proveri ti da ti nije sjebana ploèa na zvonu

Lazic


Kostić

ko zna kolko je imo peska u osovini ako mu je motor proradio a nije ako sam ga ikako svatio a nisam svatio ni¹ta osim da je jedan feder jaèi od pet

Lazic

Lo¹e si s'vatio ili si popio pola vijagre...

Glava Dole

Znaci kliza manje, znaci ne naslanja se ceo sklop na osovinicu konstantno, znaci nije na oprugama kvacila kompletan teret za povratak celog sklopa i to preko nepovoljnog reduktora, i znaci naravno da nisu one opruge jace od ove ali je bitno sta koja radi, pod kojim uglom i preko cega se prenosi, i znaci jasno i glasno se oseca razlika u voznji a takodje i znaci da ga ipak najvise jebe ono na sta sam od pocetka tipovao... a ona utice al nedovoljno... dokazano i u praksi, eliminisano sa spiska mogucih problema...

Kostić

verovatno. ja jedva svatim prostu reèenicu, kamoli volko pismo... al motor i dalje kliza u visokim obrtajima tako da - ni¹ta

misa-pei

Jedna stvar iz mog iskustva. Ne¹to sam rastavljao i sastavljao pet puta, svaki put sam veoma pa¾ljivo sklopio isto kako je bilo. Do¹ao je neko ko zna ( :D ), rasturio i sve sklopio potpuno drugaèije, onako kako treba. Problem je bio u tome ¹to u startu nije bilo sklopljeno kako treba. Ja sam samo ponavljao tuðu gre¹ku. Ne ka¾em da je i ovde taj sluèaj, ali samo da uvek ima¹ na umu, iako je ne¹to sklopljeno i radi, ne znaèi da je sklopljeno na pravi naèin.
Država je najveći neprijatelj naroda

Kostić

vijagru ne pijem, dao bog, di¾e mi se ko sa dvadeset

ne utièe opruga nego vaðenje peska iz bubrega...