Glavni meni

Golf 3 GTI 2.0 16v

Započeo FANTOM, 22 Oktobar, 2018, 22:07

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

FANTOM

    Ostalo je jos da namestim maglenke da rade treba da nabavim sijalice da namestim migavce u braniku da rade , fali mi sijalica u levom ili desnom faru nisam siguran . Da vratim cuvenu bocu za plin nazad na mesto i da vidimo sta ce da se desava kad odvrnemo plin . Ako bude bilo problema zavrnucu bocu i bas me briga teram na registraciju pa cu kasnije staviti sekvent ,treba i 2 nosaca motora da promenim. Mislim da se nazire kraj na horizontu . Videcemo .  :)

Kanarinac

Sad ce Mihajlo da kaze da se voda u rezervoaru pojavila zbog plina :D

Lazic

 [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] A kao nije....? :D


Vuèe, mora da radi ako odvrne¹ plin, al' æe i da tro¹i... ;D Eventualno da promeni¹ membranu i ostale d¾id¾a bid¾e u isparivaèu... To mo¾e¹ i sam a ne bi trebalo da je skupo... Nekad me muèilo kad se posle xy detonacija iskrivi lim u centru membrane pa lo¹e prima gas jer sama membrana vi¹e nema dovoljan hod...

Darko

Gedora , a ? Rekoh ja da kad niko ne moze - gedora resava

zagadjenje

Aj da se ne la¾emo, kvar i nije bio neki, nisu bili gremlini, ¹to bi se reklo. U svakom sluèaju, èoveku ide jedan plus na saldo :)

Meni samo nije jasno kako je to izmereno 3 bara pritiska goriva sa ovakvim rezervoarom i ovim u njemu?!?
Tjuning bud¾ing

FANTOM

    To ni meni nije jasno a gledao sam u barometar. Da resio ga Gedora da kazem i sprijateljili smo se kaze ako mi treba alat da vratim plinsku bocu na parkingu slobodno mogu da se posluzim  [cheers]

Darko

Citat: zagadjenje poslato 03 Januar, 2019, 12:41
Aj da se ne la¾emo, kvar i nije bio neki, nisu bili gremlini, ¹to bi se reklo. U svakom sluèaju, èoveku ide jedan plus na saldo :)

Meni samo nije jasno kako je to izmereno 3 bara pritiska goriva sa ovakvim rezervoarom i ovim u njemu?!?

nema veze sto nije bio gremlin , poenta je da neki nisu mogli da nadju kvar , on je resio . to je to .


Lazic

Re¹io tako ¹to je sve zamenio... I meni vrhunski majstor tra¾io ~30.000 za set kvaèila, sajlu, semeringe poluosovina i ruke, a kvar bio u zarðaloj sajli, re¹io ga Mige sa par kapi ulja...

Gavrolini

Nego gde je sad snimak voznje te azdaje? Daj neki klip gde ga vozis 200+ jednom rukom dok drugom snimas km sat telefonom, neko paljenje gume itd. Pa nisi valjda uzeo gti da bih ga vozao 30km/h na plin.

FANTOM

   Auto nije uzet bas za takvu voznju jer nemam 20 godina i da sam bez mozga a kamere na sve strane. Sto kaze Uff motor mi je za divljanje , a kola za uzivanje i sto su potreba .

zagadjenje

Citat: Laziæ poslato 04 Januar, 2019, 02:35
Re¹io tako ¹to je sve zamenio... I meni vrhunski majstor tra¾io ~30.000 za set kvaèila, sajlu, semeringe poluosovina i ruke, a kvar bio u zarðaloj sajli, re¹io ga Mige sa par kapi ulja...

Pa nije Gedora izmenjao sve. Tj, nisam ispratio da li je on preporuèio promenu raila sa diznama. Poenta je da je jedini koji je razmislio o problemu. Do su se ostali malo frljali. Jednostavno je èovek krenuo od poèetka. Ne radi na benzin, ide¹ od poèetka sistema ka kraju. A poèetak je u rezervoaru :) Meni kad nije radio na benzin, prvo sam otvorio rezervoar da proverim kakvo je sito. E sad ¹to nisam odmah skontao da je do regulatora u rezervoaru... jbg :D
Tjuning bud¾ing

Lazic

Ma jasno, ali obzirom koliko malo komponenti ima u celom sistemu, dijagnostika tipa zameni sve i nije neka mudrost... Magistralu je Vuk prvo zamenio...

FANTOM

    Tako je ja sam progblem resavao prvo s kraja prvo dizne i rampa , a tek kad sam kod Gedore otisao on je namestio kola da rade tako sto je zamenio : pumpu za gorivo ispro rezervar u kom je bilo i vode i stavili novi regulator pritiska .  [zvizdi]

misa-pei

Sjajno da si sve to sredio. ©ta je ostalo nedirnuto od starog sistema za gorivo? Jeste li isprali i cevi?
Država je najveći neprijatelj naroda

dzimika

Meni samo zao sto si kupovao delove koji nisu bili mozda losi, ali kad ti daje barometar lazni pritisak sta da radis
Ali nadam se da si sacuvao stare delove, mozda su i oni dobri

FANTOM

    Ma sad je sve to kao ok i fercera . Pisao sam gore imam jos da ispustim antifriz i sipam novi , curka mi na jednom mestu neko crevce od antifriza to da resim . Imam dva nosaca motora da zamenim levi i desni . Sijalice u maglenkama i migavcima u braniku i u faru jednu sijalicu da zamenim. Da vidim sta je sa centralnom bravom sto je otkazala sa radom i to da namestim . Plastike na klizacima sedista koje sam kupio da zamenim da sedista vise ne klackaju. I to je negde to ne znam dal sam nesto zaboravio to su sve sitnice .Al ocu sve da sredim tip top da za registracuju bude kak otreba sve i da posle mogu da se vozim ko covek i uzivam .

milomir22

Nije bas sve tako lako dijagnostikovati, neke stvari se moraju precrtati sa spiska da bi bio zadovoljan ishodom, ne moze bas ni majstor da gleda u pasulj da li je neka svecica crkla ili nesto slicno. Recimo ja kada sam uzeo motor (bandit) nisam bio odusevljen radom agregata, vukao je on i radio, nije se gasio, trokirao ili slicno, ali majstor (drugar i komsija) mi je rekao, ako hoces da radi kao sat, moracemo da odradimo sledece:

-zamena slavine za gorivo-20 evra
-stelovanje ventila i sredjivanje karbova-50 evra (za mene 30, jbg znamo se dugo :)), inace jedan ventil je imao mizeran zazor, tako da sreca da sam ovo odradio
-sve 4 nove svecice (30 evra)

I stvarno, kako sam sve ovo odradio, dobio sam drugi motor po odzivu na gas, po radu agregata u leru, potrosnja se znatno smanjila, a snaga malo povecala.

Realno, gedori ovde nemas sta da zameris, ne moze on da rastura regulator pritiska i pumpu i da se jebava da vidi sta je crklo od delova tih sklopova, mozda ih nije ni moguce rasturiti, a oba dela ne verujem da su preko 100-150 evra.

Opet ne ide da popravlja ni kao kad corava koka juri kukuruz po dvoristu, pa da probamo da nije ovo ili ono, pa izmenja pola, a nema ni blagu viziju sta je. Pravi majstor ce u svemu naci meru (ili neku sredinu), pa i u ovome.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

FANTOM

    Ne ne nisi razumeo kad sam izmenjao dizne i krenuo da gledam ko tele u kola na mestu gde mi je bio auto , onda sam cuo za Gedoru otisao kod coveka rekao da je pumpa i regulator pritiska , otvorio nasao i vodu u rezervoaru ispro namestio sve auto radi . Tako da on mi je covek resio problem . I zamenio sta je trebalo . Ovo sto sam ja menjao mozda i nije bilo potrebno menjati .

sremac

Uvek je tako, da¹ koju vi¹e ¹u¹ku za majstora kri¹tenog i dobrog, i on ti automatski u¹tedi dosta vi¹e na delove koje bi menjaèi menjali dok ne dijagnostikuju.
budala na leru, mudonja u kontra smeru

zagadjenje

Citat: milomir22 poslato 04 Januar, 2019, 17:54
Nije bas sve tako lako dijagnostikovati, neke stvari se moraju precrtati sa spiska da bi bio zadovoljan ishodom, ne moze bas ni majstor da gleda u pasulj da li je neka svecica crkla ili nesto slicno. Recimo ja kada sam uzeo motor (bandit) nisam bio odusevljen radom agregata, vukao je on i radio, nije se gasio, trokirao ili slicno, ali majstor (drugar i komsija) mi je rekao, ako hoces da radi kao sat, moracemo da odradimo sledece:

-zamena slavine za gorivo-20 evra
-stelovanje ventila i sredjivanje karbova-50 evra (za mene 30, jbg znamo se dugo :)), inace jedan ventil je imao mizeran zazor, tako da sreca da sam ovo odradio
-sve 4 nove svecice (30 evra)..............

Pa na polovnom vozilu uvek ima¹ ¹ta da odradi¹ :)

Citat: dzimika poslato 04 Januar, 2019, 16:57
Meni samo zao sto si kupovao delove koji nisu bili mozda losi, ali kad ti daje barometar lazni pritisak sta da radis
Ali nadam se da si sacuvao stare delove, mozda su i oni dobri

Mo¾da ne daje barometer lo¹ pritisak, mo¾da je do toga da nije mereno kako treba. Jer prosto nemoguæe da je trokirao i gu¹io se i i dalje pokazivao 3 bara. Ne meri se to kao kompresija :) Iako je i jedno i drugo teèno  [zvizdi]


I ¹to ka¾e Mi¹a, sa onakvim rezervoarom je bilo po¾eljno i cevi isprati.
Tjuning bud¾ing