Glavni meni

Golf 3 GTI 2.0 16v

Započeo FANTOM, 22 Oktobar, 2018, 22:07

0 članova i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

Darko

Citat: FANTOM poslato 13 Decembar, 2018, 14:06
    . Cuo sam da je taj tata mata za dvojeke i trojke .

taj je tata mata za sve sto nosi oznaku VW i audi

da vidis kakve mu aute ( nabudzene i nadrkane audije ) dovoze da popravi , posle silnih nekih majstora koji ne uspevaju da rese problem ...

ja kod njega odrzavam paseratija , a on je u fazonu da ti nadje kvar , pa sve i da je popravka 150 din , okrene te na telefon i kaze , kosta toliko i toliko , oces-oces , neces - neces ... mene je spasio tako vec dva puta od placanja misljenja svakavih majstora , gde sam trebao da spucam po 600,700e , i to majstora na glasu...


Lazic

U zemlji Srbiji svako poku¹ava da smulja ne¹to za puno para... Mislim da to nije samo sluèaj kod nas, al' ovde zbog paranemije ba¹ zaboli kad neko hoæe da te o¹i¹a...

Darko

ja kad sam uzeo paseratija ( a to nisam mogao da primetim pri kupovini ) je da auto ima teze prvo paljenje ... nije povezano sa prvim jutarnjim ili hladnocom , jednostavno kad auto stoji 7,8h - prvo verglanje je duze , traje jedno 5,6 sek , onda upali , i posle pali normalno sve vreme ... dok nisam znao za gedoru , isao sam kod poznatog nekog majstora za vw , kvar - tandem pumpa... "ona kosta 38.000 din , ja mogu da ti zavrsim iz nemacke za 250e" .. posle malo razmisljanja , resih da ga izblefiram i pipnem za zivac .. kazem mu , ok , naruci je , a sta cemo ako nije ona ? on krece da se vadi : " pa znas druze , ja sam nasao da je ona sigurno losa, a to sto teze pali moze da bude do nje a mozda je i nesto drugo" ...hahha , nista , dovidjenja .. odem kod drugog majstora koji kaze da je to do dizni ...servis dizni - cca 200-250e ... ista fora , kazem mu , ok, radimo dizne , a ako se kvar desava ponovo , sta onda ? on , cuti .. klasika , cao ...

pa necu ja da placam svacije misljenje i izmenjam pola auta da bi majstor nasao sta je .. boli me paja ako je tandem pumpa losa, doso sam zbog toga sto mi auto teze pali a ne da mi majstor prica sta je sve lose na mom auto...

onda upoznam gedoru , koji mi sredi auto za 4,000 din ... a sta je bilo ? jebeni anlaser ! nije postizao odredjenu brzinu , a dizne pustaju gorivo tek kad anlaser zavrti preko 320 o/min ... i covek mi sredi anlaser i evo , auto pali na dodir kljuca...


druga situacija - jebo me dpf filter ...  nov - 164,000 din ... skidanje i iskljucivanje na dijagnostici - 250e za moj auto ... ciscenje u nekom servisu - 200e ... ozalim se gedori , on kaze doteraj mi auto i dodji sutra po njega ..  odem sutra i platim 2000 din , nemam pojima sta je radio ,ali nikad mi se vise nije upalila lampica za dpf ... regeneracije radi na 300,400 km , ali to su regeneracije koje traju tri do cetiri kilometara , kad se samoocisti , nastavljas ko da nista nije bilo

eto - gedora

UFF

jbt ta dpf lampica me nervirala i kod novog pola i kod grand vitare
kod pola se samo jednom desilo ali si morao u servis a kod grand vitare nisi morao ali se palila na svaki pun rezervoar po jednom i moras pola sata bar da drzis preko 3000rpm u mestu da sagoris corbu za dz ili da izadjes na auto put da ides ko debil bez cilja i razloga da se vozas  [rofl]
ne znas ta je gore
i da isto su mi rekli 250e vadljenje + dijagnostika kao trajno resenje
sreca pa sad vozim benzinca :D

Darko

pa da , meni kad se prvi put upalila lampica , u uputsvu mi je pisalo da ubacim u tiptronik mod , i da idem 4-om na 2,200 obrtaja 10-15 km ... to je bilo tacno od autokomande do zmaja ( dva puta sam to radio ) .. ajde sto se vozis bez cilja i trosis gorivo i vreme , ja sam morao da ga stelujem da bude uvece , jer tad nema guzve na auto putu , meni je 4-om na 2200 obrtaja negde oko 80,90 km/h .. ma uzas .

a ako i to ignorises - auto ulazi u safe mod , i onda mozes samo do 1500 obrtaja , fazon , do servisa ...

to sa vadjenjem dpf je mozda ok , mada ja volim da mi je na autu ono sto je fabrika stavila ... a i krze price da posle 2021 god , mozda neces moci da prodjes tehnicki ako si izvadio dpf ... drugo , cesto sam na svirkama preko ,a u austriji ako te uvate da teras auto bez dpf , a treba da ga imas - upucace te .. mislim , ne znam , tako sam cuo , ali mi nije namera da isprobavam ...

svakako - gedora mi je resio dpf za dve crvene


tu se slazem s tobom , sledeci auto mora da ispunjava samo : karavan , automatik , benzin

FANTOM

    Moja jedina prednost je sto mi drug radi kola , al zato provedoh ja u garazi jos malo skoro dva meseca . I sto da bi resio problem primanja gasa na benzinu do sad sam kupio : Dizne sa rampom komplet i regulatorom pritiska 10 000 din , senzor temperature u filteru vazduha 1500 din , nove svecice isto tako oko 1500 din . Na starim diznama jedino sto sam utvrdio da je bilo lose je da je kao prva dizna curela nije zatvarala , pa je to zezalo rad na plinu , sada auto na plinu radi . Al sa benzinom imam muke a sve ovo gore navedeno sam zamenio. Ispricao danas Gedori preko telefona rekao mi da ga zovem u subotu da zakazem za ponedeljak . Nadam se da ce moci da resi moje muke .... Sto kaze darko to je Fucking Golf 3 star 23 godine pa valjda su ga do sad izucili sta sve moze da mu bude  [neampojma]

MIGE

ja ti napisao pre par strana..Nesa GTI Krnjaca..tata mata za kola

Lazic

Èekaj Dare, anlaser na skoro novom Pasatu... ??? :o Da ih jebem ba¹ od èega su ga napravili... Imao sam isti problem sa dizela¹em(neæu pominjati proizvoðaèa da ne nerviram foruma¹e) starim 19 godina koji je pre¹ao pola miliona... Dodu¹e nije kompjuter koèio dizne nego je kompresija bila lo¹a... :o ;D Al' isti ðavo, prvo paljenje je mrljavio... :D

milomir22

Citat: Laziæ poslato 13 Decembar, 2018, 18:36
Èekaj Dare, anlaser na skoro novom Pasatu... ??? :o Da ih jebem ba¹ od èega su ga napravili...


Ove novije jebe start-stop sistem, na 3 semafora ga upali 10 puta.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

Darko

ma nemam ja start-stop ..

a ni paserati nije bas "nov" , presao je deceniju

Lazic

Gejmobil ima 16 godina, anlaser vrti koliko je dobar akumulator... A u startu je ko¹tao k'o pola tog Pasata...

UFF

 [rofl] na novom pasatu?
u drugim drzavama je to za reciklazu bato moj

UFF

da me neko pogresno ne shvati darko mi je drugar i ne podjebavam ni njega nit njegov auto ali imao sam to ili slicno godiste golfa 5 (uzeo sam najjeftiniji wv koji sam mogao da nadjem sa dsg menjacem da bi proverio da li je to za mene ili ne) i doplatio sam duplo da bi ga menjao za 6icu samo da ne gledam onu seljacku ljubicasto crvenu kombinaciju na instrument tabli od koje mi se sere

http://i.postimg.cc/XNhDxS39/2018-12-13-22-18-22-v-V1-Kt-Postimage-org.png



e sad nemam pojma mozda kod dareta i nije to vise slucaj, ne znam ni koje je god, ni kad je radjen restyling kod lubenicara ali mi jedna stvar nikad nece biti jasna pa mozda neko moze da mi objasni:

zasto je polovan golf isto godiste isti motor sa isto ili dosta manje opreme uvek poprilicno skuplji od pasata kad je on klasa vise?

Hohštapler

...izvadio ti dpf, prodao, i naplatio ti 2 krvave.
Stvarno najstor ;)
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Darko

Hostapler , majke mu ga , pa jel citas ? Napisao sam da radi regeneracije na 200,300 km

A taj majstor koji izvadi dpf za dve crvene - ne postoji . To vadjenje ide od 250 pa na gore

@uff - meni je golf  kofa od auta , probao ali nije to to. Sta je sa cenom - ne znam , niti sam gledao koliko kosta. Probao 5-icu , skontao da je kofa i odustao. Paserati je po svim pitanjima klasa

Lazic

Al' æe æurke uvek pre da uskoèe u Golfa... Odatle razlika u ceni...

FANTOM

    To je i cilj da uskacu  :P

Lazic


misa-pei

Mene je na pasatu 3 2.0 GTI isto tako ne¹to jebalo. Èim ga upalim, na benzin, radi normalno, odmah posle malo zagrevanja neæe da primi gas, ¹tuca, gasi se. Na plinu je radio perfektno. Trebalo mi je nekoliko dana da ukopèam da samo treba da se iskljuèi sauh. Isèupa se ¾ièica. Mo¾e da se ugradi i prekidaè. Èuo sam da im se to de¹ava.
Da li je tako ne¹to ili nije, treba pogledati, bar ja tako smatram. Veruje da je neka totalna glupost u pitanju.

Prodam auto (sa 240 000km, kupio ga sa 160 000km), ka¾em kupcu za manu i posle èetiri nedelje me zove kupac, peti od mene, da prenesemo auto. Po¾ali mi se na problem, kuka kako su skidali glavu, menjali sve ¾ivo i auto neæe da ide na benzin. Poka¾em mu foru i on poène da plaèe od muke. Puko je preko soma za raznorazne popravke.
Država je najveći neprijatelj naroda

FANTOM

    Auto sa ubrizgavanjem ima sauh ?  :o Ne znam pitam .