Glavni meni

Honda CBR 1000 RR ili Yamaha fz1 ili nesto trece?

Započeo ®or¾ GTI, 18 Avgust, 2018, 20:05

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Hohštapler

Poenta kod ABSa je ko i u autu... u 99.99% ne znam ni da postoji, ali je bilo situacija kad sam skontao èemu slu¾i..
A to je ono ¹to Uff govori.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

ЯЭВОЛУТИОН

jel probao neko da popne auto kocenjem na prednje tockove.....sila kocenja i raspored masa kod auta i motorcikla se drasticno razlikuju....tamo gde bi auto pri naglom kocenju proklizao motorcikl se propinje na prednji....tamo gde se na dodavanju gasa auto otima, motor se propinje na zadnji...u krivini se ponasaju potpuno drugacije....neka elekronska pomagala pomazu u ekstremnim situacijama....do kojih ne bi doslo bez greske vozaca i dodatne mase na motorciklu....neli sedamdesetih godina na trkama skoro da nije bilo padova na izlasku iz krivine....high side-low side....uglavnom se izletalo nakocenju....razlog su dvotakni motori i slabe kocnice....morao si da kocis mnogo ranije a dajes gas mnogo kasnije....
vise volim pet kila manje nago abs na motoru
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Hohštapler

Ne me¹aj trke u ovo...
idealni uslovi i najbolji motori i najbolji vozaèi.
Nema kola, peska, krava, rupa, golfa dvojke i punta i svih ostalih iznenadjenja.
Uostalom, kad jednog dana svi budu imali abs a ti lepo poèupaj osiguraè.
A 5kg - sipa¹ pola rezervoara - ima¹ i vi¹e od toga.

Ja ne razumem ljudsku inertnost prema za¹titnoj opremi i novim sistemima. ABS na motoru ne mo¾e da odmogne sigurno jer na motoru blokada bilo kog toèka nikom ne treba. TC je diskutabilan ali ABS nije.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

jevta

Isto to æe tebi neko mlaði pisati za TC samo da jo¹ malo odrastu

Hohštapler

Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

jevta

Sve te skraæenice su dobre ali.
Sve zavisi od toga da li odreðeno prevozno sretstvo koristite kao nu¾no zlo za prevoz ili za zadovoljstvo.

Lazic


ЯЭВОЛУТИОН

tc je za one koji ne znaju da voze ili voze preko svojih mogucnosti....otprilike isto i abs
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Gavrolini

Jebes motor koji nece da prokliza, pocepa gumu i propne se...koji ce mi kurac onda toliko ks :)

®or¾ GTI

5 motora sam imao do sad i bili su bez abs tako da cu i preziveti ako uzmem neki bez istog, ustvariod ovih modela sto gledam jedino fazer ima opciju da ima abs ovi ostali ne,
pojavila se ninja zx10r u nisu 2007 kao fabrika 21k presla na slikama je odlicna   icice drugar da je pogleda, ima fz1 deluje odlicno kod gagija u balosavi u 3t , nego ne bi da mi neko preuzima motor bez mene, a ja jos mesec dana na kruzu.

ЯЭВОЛУТИОН

zx10 ima menjac koji lupa pri svakoj promeni brzine...posle hondi mislices da je mrtv menjac....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

®or¾ GTI

E hteo bih cisto da pitam za savet ,kakav je triumf daytona 675 2008, citah testove svi je hvale al aj da pitam ako neko imas vise iskustva sanjima ili sa ovim modelom, hvala unapred.

®or¾ GTI


Flavius Valerius Aurelius


Flavius Valerius Aurelius

Citat: zorzgti poslato 14 Oktobar, 2018, 21:45
E hteo bih cisto da pitam za savet ,kakav je triumf daytona 675 2008, citah testove svi je hvale al aj da pitam ako neko imas vise iskustva sanjima ili sa ovim modelom, hvala unapred.

Ovde, preko bare, bas su na ceni. Preuvelicani motori. Po meni, premalo za ono sto dobijes, jbg valjda stvar ukusa. Pederaj. Ovde se olako kupe/prodaju poput Kave, Jamahe ili Bmw. Polozaj na kome sedis na motoru je poprilicno agresivan u odnosu na ostale trkalice, odvalice te zglobovi iako si mozda navikao na bilo koju trkalicu. Meni ne smeta ni jedan R motor SEM ovog.

Prvo i osnovno sto crkne kod starijih 675 je pumpa za gorivo i/ili sam konektor. Nemoj ni malo da te cudi ako motor (za koji si zainteresovan) ima milion sitnih ogrebotina. Takvi su Britanci, pogotovu ovaj, pipnes ga i skidas farbu. Svi motori (napominjem ovde kod mene) guraju preko 50.000km uz normalno odrzavanje i neke sitne popravke. Ja jos nisam video 675 preko 30.000km. I ako je vidim, mozda je to 1 u 'iljadu.

cbr - kod starijih modela, najlaksi za voznju pored rsv4, stvarno jeste. Ali kad su novi u pitanju, (2013+) zatupljen, nema snage, ubedljivo najgori r motor za stazu.

Sto se tice Kave, (ja je kupio sa 1 miljom na satu) ne bih da zvacem, vidim da "svi sve znaju" a zapravo niko je nema i ocenjuje neki 15+god model na koji se i pera lozac ucio kako da vozi.


®or¾ GTI


ЯЭВОЛУТИОН

675 je odlican motoric....kazem motoric jer mi ga radapcigerom vade iz dupeta....bole ledja i bole ruke....mene na svakom r-u osim na k5-6....nevoli teranje u obrtaje a ameri ko glupi ameri misle da je to gsxr pa da moze u crveno.....gsxr ne ide pa ne ide a tri cilindra se voze u optimalnom rezimu ako zelis da budes brz na stazi....prilicno je brz ako znas da ga cozis,,,nikola racunica je par godina sa blago doradjenim motorom bio vise nego konkurentan

! No longer available
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

®or¾ GTI

OK hvala revolution, zanima me jel komplikovan oko odrzavanja ,delova itd, u svakom slucaju ako to dodje u obzir kod tebe ce biti na odrzavanju :)

Lazic

Pre par nedelja mi Uragan otvorio oèi da je tvoj nik u stvari ®or¾ gti... :o ;D Mislio sam da je zorzgti jedna reè, ¹ta znam na maðarskom recimo... :o :D

©ta misli¹ da te prekrstim kako treba? ;D