Glavni meni

Izbor motora za put

Započeo Kanarinac, 22 Jul, 2018, 22:47

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Kanarinac

Odlucim ja juce da se provozam :) Spustim se do Kladova, pa posto je pasos bio uz mene aj u Rumuniju, pa sam se kroz Rumuniju spustio do Bele Crkve i nazad za BG, cirka 560km za nekih 9 sati. Kuci sam dosao slomljen bukvalno, sve mi se upalilo. I posto vec neko vreme razmisljam da promenim tip motora, mislim da sam prelomio.
Generalno nisam nesto upucen u modele, najvise mi se dopada V strom, nisam ga vozio. Pa dajte predloge sta je zanimljivo u toj klasi. Budzet je do 8000e moze i manje naravno, i da ne bude stariji od 2007 god i naravno do 1000ccm. Pa pucajte

Boban_m

R1200GS

Ah, do 1000ccm...

UFF

zajebi troma
dobar i udoban za put ali posle krosplejna smorices se zbog tezine i male brzine i prodati ga odmah

pitanje je da li samo zelis da putujes udobnije i brze ili zelis i da putujes malo sporije ali poprilicno brzo i po rupama i van asfalta?

Kanarinac

Pa van asfalta ne nesto spec, mada ko zna. Do sad nisam imao mogucnost, ali ako budem imao ko zna.

UFF

pa bitno je jebi ga, na primer da li ces cbr100xx koji je poprilicno udobar a skoro podjednako jak kao i tvoj motor ili na primer f800gs koji je dosta slabiji ali okretnji i upotrebljiviji za voznju kako po gradu tako i van puteva

prvo to moras da odlucis koji koncept i koliko cilindara pa onda trazis konkretan model

ja ti iskreno savetujem da ti prvi kriterijum bude kilaza

El Jefe

За те паре Јамаха Трејсер 900, половњача или нова Хонда НЦ 750.
Друштво за заштиту од животиња

milomir22

Moras da raskrstis sta zelis od motora.

Ako hoces osrednje performanse, odlicnu udobnost i polozaj sedenja, za 8k evara imas malog stroma xt, novog. Novi strom uopste ne odaje utisak velike tezine niti je tezak za manevrisanje u mestu, veoma se udobno sedi, lako vozi, menjac je perfektan, izuzetno je dobra ciklistika, za pocetnike odlican. Ume da povuce, ali ne ocekuj mnogo, za dvoje je definitivno preslab i pretesan. Kocnice bi mogle biti bolje, ali ajde da kazem da odgovaraju tipu motora. Za 8k dobijas abs i kontrolu proklizavanja s 2 moda i mislim da je to najjeftiniji motor s ovim zajebancijama, uz ok odrzavanje, odvesce te na kraj sveta i nazad. Posle r1 ce biti mrtva baba, ali 16 000 puta udobniji.


Sve sto fali malom stromu ima mala multistrada, ali ona je 15k i uz to dukati, ciji nisam fan nimalo.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

milomir22

@Jefe

Nc je mrtva baba, ide do 5k obrtaja kilavo i posle nikako. Trejser ima agregat prve lige, ali je u nekim stvarima promasen motor, neudoban za put, a loseg ogibljenja za sportsku voznju, izgleda ekstra i ide kao metak, ali ako trazi putni motor, nece dobiti ono sto zeli. Od honde mozda neki noviji vfr 800/1200, ne znam samo kakve su im cene?
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

isterivac

Versys 1000 2015 i mladje, za cenu ces se mozda malo pomuciti ali iz mog iskustva nema greske!
Jebes majstore kad posle njih, moram ponovo da radim isti posao!

Kanarinac

Tip stroma, to mu dodje neka enduro varijnta? Turing motore ne bih definitivno. E sad koliko cilindara da ga jebem, svejedno bas. Kapiram da je silazak sa asfalta plus jer bih mogao da obidjem stvari koje inace ne mogu.

milomir22

Putni enduro, mozda i najudobniji tip motora za put, za off moze za nijansu bolje od r1.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

Zeljkamp

Dodji da probas KTM 1190 Adventure i dalje neces gledati. Performanse kao na R-u a uspravno sedis. Jeste preko 1000 kubika ali ga ne registrujes svaki dan. ;)
TwinZ Auto & Moto

Biker-Boy

Neki Sport Touring i nemas frke

Honda: VFR 800 , VFR 1200 , CBR 1100 XX , Hornet CBF 1000S
Yamaha: Fazer 1000 , TDM 900, Tracer MT09
BMW K 1200S
Suzuki: Hayabusa 1300 , Bandit 1200-1250 S
Kawasaki: ZZR 1200 , ZZR 1400
Triumph Sprint ST 955-1050
I feel the need..... the need for speed !!!

viper

K-ratko T-rajni M-otor = KTM 😂

Послато са MI MAX уз помоћ Тапатока
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

bucko

Na bmw r1200 gsa Mikka isao od Bgd do Krfa -oko 1000km i kad je stigao istusirao se i izasao u grad
Rakela u komadu Istambul - Beograd
Toliko o tome

Kanarinac

O tome i pricam, ja posle 500km tus i u krevet

@zeljkamp Koliko je para taj KTM, nesto mi se cini da je van budzeta

Bishke

You should do one thing every day that scares you

Lazic

Citat: isterivac poslato 22 Jul, 2018, 23:56
Versys 1000 2015 i mladje, za cenu ces se mozda malo pomuciti ali iz mog iskustva nema greske!
Daaa... :D

ZEMZEM

Ja sam bio u istoj dilemi, probao stroma malog, stariji model i nije mi legao. Udoban jeste ali kilav nekako i slabe koènice. Za stoma 1000 ka¾u da je prava mera ali ja ga nisam uzeo u razmatranje.
Bud¾et mi bio do 6K.  Ima i boljih motora za put ali i sa boljom cenom.
Na kraju probao i odu¹evio se sa Suzukijem GSX650F. Cena bila sa prenosom 4.000E.
Probao jo¹ neke motore za putovanja u tom rangu ali odnos cena/dobijeno, izgled je prevagnuo na stranu GSXF-a
Odradio sedi¹te kod Bobana, ¾ena klizala ka meni kad koèim. Stavio Puigov vizir, bolja za¹tita od fabrièkog.
Ima dovoljno snage da nosi ¾enu,mene i kofere na putu. Mo¾e da se potera o¹trije kroz krivine ako se u¾elim obaranja.
Potro¹nja 4,5-5,5 .
4 cilindra, ubacim u ¹estu i vozim kao skuter.
Ja takoðe ne vozim van asfalta ali je bilo momenata kad sam vozio po solidnom makadamu i nije bilo problema.

Charuga