Glavni meni

Honda VFR 800 PGM-Fi

Započeo kuglica14, 20 Jul, 2018, 22:49

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

kuglica14

Bez kofera, Honda VFR800 PGM-FI , Interceptor, CBS, automatski sauh,  nove ploèice, ulje motorex 10W40, nov filter u rezervoaru, diskovi odlièni, gume ok, lanac i lanèanici dobri, zbog naprsnuæa na faru stavljeni Marimoto MH1 version 7.0 projektori( far saniran ), bi ksenon, orginalni nosaè kofera Givi , sedi¹te pojaèano, 2 puta utiènica 12V, sva 4 migavca, Alarm, centralni ¹tender, uz motor dajem i orginalni poklopac zadnjeg sedi¹ta, itd. Potrebno zameniti le¾aj volana koji DAJEM uz motor.
Vozi se svakodnevno
Cena : 2250 evra
telefon: 065/3474111
BEZ ZAMENA














Lazic


Hohštapler

...odakle mu automatski saug?
Menjao si filter na pumpi goriva?
Gde si to uzimao, kolko je jebada menjati?
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Lazic

Ubrizgavanje i ruèni sauh, gde si to video...?

El Jefe

Па на VFR. Аутоматски сауг је кад га заглавиш ексером.
Друштво за заштиту од животиња

Lazic


feelgod

I Hornjava 900, to je neka Hondina fora koja uvek radi :)

viper

Citat: Laziæ poslato 21 Jul, 2018, 13:00
Ubrizgavanje i ruèni sauh, gde si to video...?
Ducati monster 620 ima ubrizgavanje i ruèni sauh.

Послато са MI MAX уз помоћ Тапатока
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

Hohštapler

Citat: Laziæ poslato 21 Jul, 2018, 13:00
Ubrizgavanje i ruèni sauh, gde si to video...?

U svojoj gara¾i.
Na dva komada koja imam.


Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Biker-Boy

I CBR 600RR 2004 ima rucni sauh, bas pre neki dan videh
I feel the need..... the need for speed !!!

mali_zmaj

bmw K75 ubrizgavanje i ruèni saugh..

poslato sa rupovke uz pomoæ kurble
jin-jang

Hohštapler

..sad sam se konsultovao sa ovim mojim vfr-istima, ima komada sa automatskim saugom, wax-unit.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Lazic

Al' i dalje ne kapiram, ubrizgavanje i ruèni sauh su nebuloza... Kako ubrizgavanje da podesi sme¹u kad mu manuelno pojebe¹ protok vazduha...?

kuglica14

@Laziæ - ©ta da ti ka¾em kom¹ija kad si neobave¹Æen,  :)

Uzeo sam motor drugog tipa za drugaèiju namenu hehehehe

Sauh je automatski, nemam nikakvu ruèicu sve reguli¹e sam,
Ko nije video ¹ta da Vam ka¾em, doðite da vidite , popiæemo kafu, nikakav problem.



Hohštapler

Lazicu, kakva crna sme¹a, ovo je pgmfi, taj "saug" nije kao kod karba da menja protok vazduha, taj "saug" je zapravo "ruka na gasu"
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

kuglica14

Eto Laziæu èuo si obja¹njenje  :):):):):)

Lazic

Obja¹njenje mu ne pije vodu... ;D

Nego, ¹ta si uzeo? Mo¾e kafa, mo¾e... ;D Zajeèarska... :D

Lazic

Citat"A cold engine needs a higher fuel to air ratio than a warm engine, this is because it cannot vaporize the fuel as fast as a warm engine.
A carburetor cannot easily adjust for this, most have a choke that can restrict the incoming air to create more vacuum and allow the engine to take in more fuel. Because of this the car cannot perform well until it has warmed up and the choke has been opened back up.
In a Fuel injected car the fuel injectors are just set to add the extra fuel as necessary, this allows the engine to be ready almost immediately."

Èemu ruèni bilo ¹ta na agregatu sa ubrizgavanjem goriva koje kontroli¹e kompjuter...? Pitam, ne znam... Ovo iznad znam...

Simon69

Ima dosta motora sa ubrizgavanjem i rucnim saugom. To je samo mehanicko dodavanje gasa za 300-500 obrtaja, nema veze sa smesom.
Ko nece kad moze,nece moci kad bude hteo!

Lazic

Sad sam èitao malo vi¹e, naravno da ima veze sa sme¹om, sme¹a mora da se obogati na hladno, ovako ili onako... Koliko sam skapirao na ponekim starijim ubrizgavanjima su izgleda proizvoðaèi ¹tedeli sa senzorima, odatle ruèna regulacija... Moderan naziv je enricher...