Glavni meni

Keeway speed 125 - izvucen iz pecine i vracen na tockove

Započeo Glava Dole, 14 Jul, 2018, 03:37

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Glava Dole

Dakle, radi se o kiviju iz potpisa koji je odavno kod mene i slatko me nekad vozao a nije se nikad kvario niti ikad za ista bunio. Svecica je jos uvek ona koju sam dobio sa njim, bukvalno nikad odvijena :D

Negde od oktobra 2015-e uopste nije provozan niti opran jer mu se raspuklo kinesko plasticno govno od gume zbog kojeg sam se obrtao za 180 stepeni po kisi kao po ledu sa 15kmh.
Stajao je tako da nije mogla da ga dohvati ni kap kise niti snega ali su vreme i vlazan vazduh ipak ucinili svoje. Motor definitivno vise propada kad stoji nego kad se vozi. Dok je redovno bio na tockovima bio je kao nov.

Kupio sam mu novu gumu, nov akumulator, litar svezeg ulja mu cuvao od ranije, nov komplet plocica i danas resio da se bacim na posao. Izvukao ga jedva iz "pecine" i lagano na pranje. Izgledao je ovako :o (bez hejtovanja molim, to je obicna prasina):










Nakon prvog pranja i ofrlje sapunjanja je vec zalicio na motor :)




Sav potreban materijal na okupu, pa se bacio na posao :D



Prvo skinuo tocak, da zamenim gumu. Jebo mi pas mater kad sam resio da je menjam sam. Skidao sam je ranije 100 puta, mnogo bre islo lakse, zato i nisam hteo da se cimam do vuklanizera. Izgleda da sam ispao iz forme i zaboravio metode :D Nakon krivljenja srafcigera, cimanja, preznojavanja uspem da skinem staru.



Jedna moja stara budzevina... felna koja je fabricki predvidjena samo za unutrasnju prepravljena na tubeles(u kompletu sa gumom koja je takodje predvidjena samo za unutrasnju) ;D I to je tako sluzilo odlicno dok se nisam odselio, nije prestao da se vozi pa se ispumpala od par meseci stajanja :)



Ali sam ovog puta resio da vratim na fabriku, tj. sa unutrasnjom.



Onda montaza nove... uski joj rubovi, tvrda... nova jbg... namucih se ko crnac da joj ubacim jedan rub, skako ko majmun, stajao s obe noge na njoj dok je srafcigerima natezem... jedva se predala, nevina, cvrsta, uska pa tvrdi pazar :D Pa se onda mucio da pogodim ventil a ona tolko tesna i cvrsta da prstima nema sanse da se razapne da se pogodi rupa i unutrasnja ostane na mestu. Mislim se "e pa neces ga majci kad te ja do'vatim" :) Gurnem s druge strane srafciger, pricvrstim ga rucnom stegom za felnu da drzi gumu van ruba. S druge strane ubacim sekiricu, okrenem je i razjapim je totalno... tako sve uslo ko po loju :) Posle jos malo skakanja po njoj i natezanja da upadne i druga strana... i 4 piva kasnije najzad legla :)



Pre nego sto sam vratio tocak zamenio plocice pozadi:



Stare dosle do panja, odavno sam izbegavao da je koristim jos dok je bio u voznom stanju :D

Zategnem tocak, formiram novi aku, montiram ga.

Proverim cisto onako na crevu da li je ostalo ista goriva. Poslednji put sam sipao nesto tipa litar-dva a pre toga iscedio rezervoar do daske u maju 2017-e. Od tad vise nije pipan. Kad gle cuda, jos ima, curi, ja u neverici da nije bar isparilo posle toliko vremena kad je vec karb ocigledno odlican i dihtuje 100% :D Ali mislim se ma to u sebe navuklo ko zna koliko vode al probam cisto onako da malo zaverglam s novim akumulatorom cisto da vidim kako okrece.
Kad gle cuda velikoga... poce da stenje... ja nstavim trtrtrtrrrtr i sastavi s tim bajatim gorivom :o

Pustio ga da se malo zagreje i odmah ga probao malo 200-300m s ocekivanjem da je ostalo toliko malo da ce da se ugasi i da mi nece biti tesko da ga posle guram kuci... al jok, ide lepo i vratio me kuci :D

Ta probna voznja je pala oko pola 1 ujutru i za veceras mi je bilo dosta :D Posle skoro 3 god prvi put ponovo na njemu... prijalo je, nema sta, iako zadnja ne koci uopste(vec mi se jednom desavalo ranije kad sam tako sabio klipove do kraja kao sad kad sam montirao nove plocice da jednostavno nisu htele da se priljube vise uz disk samo na drukanje i drkanje al se ne secam iskreno kako sam je tad na kraju dobio) a prednja je tvrda al jedva kocila u pocetku, tek posle malo proradila ali to ni priblizno nije to(verovatno od tolikog stajanja). Svakako nista sto nove plocice i odmascivanje akrom nece resiti :D

Sutra mu znaci sledi da ga potopim u antirost(valjda nece da se istopi kao sumeca tableta sto bi rekao Gagy [rofl] ), operem jos detaljnije, podmazem lanac i sve sajle, zamenim i prednje plocice, tu zadnju kocnicu nekako povratim, mozda i zamenim ulje u kocnicama, zalepim zadnji zmigavac, prednje desno staklo retrovizora, zatackam neke ogrebotinice na rezervoaru, pocastim svezim gorivom, novim uljem i to bi trebalo da je to :) Inace sam planirao i da mu po prvi put otkad je kod mene otvorim karb i ocistim ga al apsolutno nema potrebe, radi kao sat i sa ovim bajatim gorivom, samo se malo ponasa kao da mu je posnija smesa(verovatno jer je izvetrilo). Kad bude bilo potrebe cisticu ga :)

! No longer available

Za sad toliko :D

Lazic


UFF

lazicu ovo bi bio bolji prevoz za tvog sina
tj pouzdaniji, onaj sto ste uzeli je bolji da se drka, nervira i uci mehaniku  [rofl]

Hohštapler

Delim mi¹ljenje. Osim ¹to je Laziæ Drugi visok ko bandera :D
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

mali_zmaj

jin-jang

Lazic

Citat: UFF poslato 14 Jul, 2018, 10:48
lazicu ovo bi bio bolji prevoz za tvog sina
tj pouzdaniji, onaj sto ste uzeli je bolji da se drka, nervira i uci mehaniku  [rofl]
Jeste, ali osim ¹to je sad vi¹i od mene pa bi mu speed do¹ao kao trotinet, cela Jamaha ima ukupno 3 dela koji mogu da crknu... :o :D

Glava Dole

Danas mu samo sipao 6l goriva i vozikao se ihahaj :D Kad je povukao sveze gorivo i razradio se malo otisao ler na 5K(morao sam ga povecam pre toga da bi samostalno radio), kad sam ga vratio dole sad jos lepse brekce :D

Isao malo po nekim njivama bez zadnje kocnice, stalno ga gasio na kill swich i drzao u prvoj na kvacilo, to je bila zadnja i dodavao prednjom :D Nisam tu bio jedno 4-5god minimum pa krenuo debil u papucama i sorcu da proverim da l' je prohodno... za motor jeste nekako al sve zaraslo... iskasapio sam noge samo tako, negde raskrvario, sve zivo me svrbi al nema veze :D
Prede, vuce, kopa nova guma nema sta :D Kupio i antirost i novo kociono ulje pa danas-sutra da privodim posao kraju i posle samo gas :D








Lazic



Lazic


Glava Dole

[rofl] drzalo se staklo na ivici pa sam ga iscupao da mi ne otpadne negde usput :) Ako nadjem neki lepak zalepicu ga veceras... i njega i zmigavac, ceo dan se vozim i osvrcem dal je tu, visi na zicama :)

Lazic


mali_zmaj

Lazicu ne ugradis li zmigavce...,ima da te se odreknem preko novina!!     :-*    ;)
jin-jang

Lazic

Æuti ovako su jo¹ èitavi, da sam ih onomad ugradio do sad bi ih olupao 10 puta... :o ;D :-*

mali_zmaj

jin-jang

Glava Dole

Gotovo :D

Juce se zajebavao sa kocnicom, nije bilo teorije da krenu klipovi prema diskovima tako skroz sabijeni... zasto pojma nemam... na kraju ih poterao ovako, kompresor i paralelno drukanje ;D



Dobro nije eksplodiralo dovodno slabasno crevo [rofl]

Posle ozracio i kopa :D

Zamenio i napred plocice, zamenio ulje, zalepio retrovizor, zmigavac super lepkom i sodom, ne mrda:



Zamenio i ulje i sto se mehanike tice to je to :D

Onda se bacio na mackanje antirostom.

Primeri nekih delova pre njega:








I posle:








Sad je ostalo jos lickanje akrom, pa sapunicom i to je to :D To vec i ne spada pod "rad" tako da je ono sto sam zamislio zavrseno bez vecih komplikacija :D Sad necu da se skidam s njega ko dete s tresnje s potrosnjom od 2.5-3l :)

lord_oblivion

Isperi za svaki sluèaj rezervoar i filter goriva.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

Glava Dole

Filter sam otvarao(to je onaj u kucistu, menja se samo ulozak, pojam nemam gde moze da se nabavi niti sam trazio), ocekivao sam da zateknem krokodile i njemu a on je bio u neocekivano cistom stanju s obzirom na toliko mirovanje :D Ne pipam vise nista, samo se vozikam :D

Danas inace prevalio oko 60km s njim :D Terao po offu po nekim pickovcima gde nema zive duse, obisao pola grada po okolnim i nesto malo glavnim putevima, u SDu bar znam sve precice, mogu do svakog dela racunajuci i centar da dodjem neprometnim putevima :D Vec je poceo da zavrsava i poslove, vozi me u nabavku po ceni "za dzabe" :D Uglavnom, za sad je polozio test :D

Naravno, oprao ga jos nisam :D Krenuo sam vise puta pa ga opet upalio i otisao da se vozikam... ko da sam ja pa ikad pridavao paznju cistoci i estetici :) Osecaj kao da sam kupio nov motor posle 3god bez voznje :D

Evo i cisto onako neki danasnji snimak sa offa, kako inace ide... nista preterano zanimljivo, laganini al za nakeda s koferom i vozaca u papucama vise nego dovoljno :) Ko hoce nek premotava, ko nece nema potrebe ni da otvara :D I uspravan je jbg, snimao telefonom kao nekad davno... selotepom za unutrasnju stranu kacige, nije mogao horizontalno da se prikaci nikako a ni pozicija nije neka, nema stelovanja, vise se vide satovi nego put :D

! No longer available

mali_zmaj

A nista to ne priznam,papuce nisu fila!! Crvene sa plavim znako,ili plave sa crvenim moraju biti!! 

ma Kinez je ekstra rentabilan!!  Moj nije mogao preci tri litre,da mu dusu vadis,,,!!!
jin-jang

Glava Dole

Nikad od mene pozera [rofl] [rofl] [rofl]

Tako je, isto i ovaj :D Crvena 200km+ glat :D