Glavni meni

Od leta tehnicki dva puta godisnje za starije od 15 godina? Misljenja?

Započeo bigbad86, 11 Maj, 2018, 22:08

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.


Hohštapler

Gradjanska neposlu¹nost. Protesti. Akcija.
Eto to se sve neæe dogoditi.

A dogodiæe se:
Poskupljuje tehnièki.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

viper

Nama preostaje jedino da kupimo na vreme biciklove dok im cena nije skocila a po svemu sudeci hoce :(
Moja Alfa je stara 16 godina i mislim da je kranje vreme da je se otarasim a sta kupiti e to je velika dilema kad se para nema.
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

Biker-Boy

Mislim da je to super, ALI
pod uslovom da nam minimalac bude 500evra, a prosecna plata 1000 evra.
U protivnom, teba im se najebat mile majke...
I feel the need..... the need for speed !!!

Boban_m

Ako vam je mrsko da sami blokirate grad, platite taksistima.

Glava Dole

Sta mislim? Mislim da su videli da narod cuti i trpi sve sto mu se servira pa da su osetili da mogu da otimaju kolko god im je potrebno javno, opusteno i legalno.
Kad ste poslednju put culi "uzrok nesrece tehnicka neispravnost"? A tome se pridaje tolika paznja...

Zabole njih uvo za bezbednost bilo koga... da se stvarno brinu za svoj narod ne bi mu pili krv na slamcicu i dodatno unistavali vec i onako siromasnu zemlju u sustini.

Kome je auto cakum-pakum na jednom tehnickom nema sanse da se pokvari u narednih godinu dana, a i da se to desi znaci da je vozac odgovoran i resice i sam. Ko je nemaran i registruje ispod ruke ne bi pomogao ni tehnicki na svakih mesec dana. Godiste nije nikakvo merilo, eto moj deda cist primer... ispravnije su npr kocnice na njegovoj bubi '71 nego na mnogim automobilima i posle 2000te koji se kotrljaju. Jos covek kad ode moli da mu sve provere sto detaljnije... dok nekoga boli uvo, crvena i u savrsenom je stanju.

Suma sumarum: cista otimacina para. I tehnicki i povecane (evropske) kazne (sa srpskim bednim platama) i poostrene kontrole.

Lone Wolf

Исто мислим. Отимање пара. А сви смо ошамућени за неки отпор.
Саме нам гаће спадају.
Не може рај на земљи.

Lone Wolf

Тако је било и за цену рег за аута преко 2000 кубика.
Нико ништа.
Има људи са млађим возилима и оних са старијим.  Једноставно их ставиш на две стране.
Завади па владај.
Не може рај на земљи.

feelgod

Smao da dodam da zabog otimacine na svaki moguci nacin i raznih poskupljenja a plate iste kao i pre deset godina pazljivije vozim :).

Iskreno jako bi mi tesko palo da mi naplacuju za sve prekrsalje koje sam onomad pravio, iskreno vozim po picka :) samo iz razloga oglormih kazni.

ЯЭВОЛУТИОН

zanima me samo da li je taj genije koji je to smislio upotrebio celokupnu povrsinu mozga ili je koristio mali mozak....mada u svakom slucaju ima mali mozak.....jel utripovao da je ovo svajcerska.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

feelgod

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 11 Maj, 2018, 22:59
zanima me samo da li je taj genije koji je to smislio upotrebio celokupnu povrsinu mozga ili je koristio mali mozak....mada u svakom slucaju ima mali mozak.....jel utripovao da je ovo svajcerska.
Nije on utripovao za njega ovo jeste Svica jer on ima platu 400k :)

bobangsxr

To su gluposti, dva puta tehnicki... samo otimanje para... u Svajcarskoj je tehnicki i za najstarije vozilo minimum 2 godine, ako je novo vozilo ide i do 5 godina... i kako sad ovde istraje to vozilo 2 godine do sledeceg tehnickog a u srbiji mora na 6 meseci... ako su vec hteli bolju bezbednost bolje da su ostrozili kontrole na tehnickom, znaci auto mora da bude 99% ispravan, ovako je ocigledno da je samo otimacina u pitanju

Hattrick

Kapiram da ne zele da tolerisu tehnicku neispravnost vozila naroda. A zbog cega onda njima narod i dalje tolerise tehnicku neispravnost puteva, rupetine, kolotrage, zakrpe, izbacene i uvucene sahte, pruzne prelaze koje lome trapove i slicno ?

El Jefe

То је та периодична регистрација, региструјеш мотор на два дана,  за отварање сезоне и за затварање сезоне. Остале паре дајеш за техничке прегледе.
Друштво за заштиту од животиња

dzimika

Non stop pominju da je preko 30% vozila starije od 15 godina, koliko je saobracajnih mesreca izazvalo vozila starijih od 15 a koliko mladjih? A I od onih sto su izazvali koliko ih je izazvalo zbog tehnicke neispravnosti

Slaninar

Citat: Glava Dole poslato 11 Maj, 2018, 22:23
Sta mislim? Mislim da su videli da narod cuti i trpi sve sto mu se servira pa da su osetili da mogu da otimaju kolko god im je potrebno javno, opusteno i legalno.
Kad ste poslednju put culi "uzrok nesrece tehnicka neispravnost"? A tome se pridaje tolika paznja...

Zabole njih uvo za bezbednost bilo koga... da se stvarno brinu za svoj narod ne bi mu pili krv na slamcicu i dodatno unistavali vec i onako siromasnu zemlju u sustini.

Kome je auto cakum-pakum na jednom tehnickom nema sanse da se pokvari u narednih godinu dana, a i da se to desi znaci da je vozac odgovoran i resice i sam. Ko je nemaran i registruje ispod ruke ne bi pomogao ni tehnicki na svakih mesec dana. Godiste nije nikakvo merilo, eto moj deda cist primer... ispravnije su npr kocnice na njegovoj bubi '71 nego na mnogim automobilima i posle 2000te koji se kotrljaju. Jos covek kad ode moli da mu sve provere sto detaljnije... dok nekoga boli uvo, crvena i u savrsenom je stanju.

Suma sumarum: cista otimacina para. I tehnicki i povecane (evropske) kazne (sa srpskim bednim platama) i poostrene kontrole.

Upravo tako. Uz to, koliko znam, mnoge kazne su u apsolutnom iznosu veæe od kazni u Nemaèkoj za iste prekr¹aje, a, za razliku od Nemaèke, ovde se ka¾njavaju samo "obièno smrtnici".

Zakon je napisan idiotski (nije prvi), da natera ljude da kupe novija kola, kao cilj sam po sebi. Sa druge strane, potpuno je u duhu kapitalizma i eto, bar po neèemu smo prvi u Evropi!  :)  
- Za ovu poslednju reèenicu sam dobio 2 (slovima: dva) sendvièa, i to sa PR©UTOM!

Raspitivao sam se, izgleda æe zaista va¾iti i za motocikle. Dakle, ko regsitruje na godinu dana - moraæe nekako u sred zime otiæi da obavi tehnièki. Ko registruje na 6, 8, 9 meseci, moraæe na proleæe plaæati ¹lep, kupiti privremene tablice (50ak evra ako se ne varam), gurati motor do tehnièkog (zdravo, zabavno, br¾e, jaèe, bolje!), ili voziti u nadi da neæe doæi do udesa (mene ako neko udari & povredi, ¾ivotno me odjebe ako vozim neregistrovano vozilo, na primer, o kazni da ne prièam).

EDIT: èitam novine pre neki dan, gazde iz MMF su rekle: "no, no, mali Alek, vrati smanjene plate & penzije za 10%". Tako da - eto re¹enja.

Evo ¹ta su biseri uradili biciklistima  :)
! No longer available
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

Grof

Realno cela stvar je od poèetka postavljena pogre¹no, za poèetak od "poreza na upotrebu motornog vozila" koji je vezan za kubika¾u vozila, a ne ¹to bi bilo prirodno za vrednost vozila, i to je stvar koja me mo¾da najvi¹e iritira, isti porez plaæam ja sa motorom od 2000eura i onaj od 13000eura. Ili jo¹ drastièniji primer gde vlasnik E39 530 treba da plati registraciju u vrednosti 25% vozila a vlasnik novog pasata 2.0 treba da plati 1,5% vrednosti vozila. Da ne spominjem da æe ovaj prvi jo¹ za godinu dana ubosti ozbiljan ke¹ kroz PDV za delove a ovaj drugi mo¾da uradi servis ili dva i to je to. O akcizama na gorivo koje æe dr¾ava ubrati od obojice ali od vlasnika BMW ipak malko vi¹e jer starija djunta i vi¹e tro¹i da ne prièamo.   
Tehnièki na naèin na koji se danas radi je svakako samo tro¹ak i nikakva garancija ispravnosti vozila. A neko pametan je naravno izraèunao da je veæina vozila, vidi èuda, starija ili oko 15 godina starosti..... e onda se do¹llo na genijalnu ideju kako napuniti d¾epove vlasnicima tehnièkih pregledim i indirektno putem PDV puniti bu¾et.
Naravno cigani koji su sa zaprega uznapredovali u aute i koji "beru" karton i plastiènu ambala¾u æe se i dalje voziti ne registrovanim autima bez vozaèke a obièni kukavci æe iæi dva puta na tehnièki.
Od protesta veæ je jasno da nema ni¹ta jer nam dr¾avu èini 40% ne zainteresovanih za bilo ¹ta (da ne ka¾em razoèaranih), 30% sendvièara i njihovih nalogodavaca kojima je partija i otac i majka i ¹ta Baaba ka¾e je ne¹to najbolje za narod, i ostaje osipajuæih 30% koji bi ne¹to menjali i bunili se ali su opet razjednjeni jer pojedince Otac nacije kupuje sitnim novcima da razjebavaju svaku ideju a deo je sa paso¹em u zadnjem d¾epu spreman napustiti ovaj ringi¹pil ludila i kontradiktornih odluka.  



El Jefe

 Овако се кажњава народ  који су пре тога бесрамно опљачкали исти ти који уводе намете. Следећи потез је да се сви послови регистрације са МУП-а пребаци на приватну фантомску фирму као што су урадили Хрвати. Ко хоће да се клади са мном може.
Друштво за заштиту од животиња

milomir22

Mislim da od ovoga nema nista, ali ce nam "izaci u susret" nekim malo manjim nametom, a ova prasina ce odlicno posluziti da lakse "progutamo" taj drugi namet. Kao sto nisu hteli da smanje cenu registracije za motore, ali avaj smanjise putarinu, a svako ko vozi motor gleda kako zna i ume da izbegne autoput, a vise od pola motociklista i koji su terali autoputem nisu placali putarinu.

Ta prica o koroziji i izduvnim gasovima, pa 2/3 automobila nece proci tehnicki, a onda im se crno pise.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

Hohštapler

...mo¾da neæe biti firma, al æe biti "agencija"...
kako mi volimo agencije pa to je èudo jedno...
Paja otvori firmu i drzava mu da prava ko da je drzavni organ...
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.