Glavni meni

Novi brend , zajebah se i ja ...

Započeo Darko, 02 Maj, 2018, 16:38

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Lazic


sasa ns 1

vidi u subotici ,ima na netu,lik ima motootpad.Vuèe iz madjarske a ta mo nema ¹ta nema ,ako nema po¹alju iz evrope u madjarsku.Takodje 2 lika u sremskoj kamenici-novi sad popravljaju kompjutere.Jedan je mlad i popularan a aja preporuèujem onod drugog Djukanov.Popravljao je automobile jo¹ pre 20 godinakoji su bili umrli i koji su se svi odrekli .Jedino ¹to mora 2-3  dana da se ostavi vozilo.kA®E KOLKO SU RUKE ,I OTPRILIKE DELOVI.Cena jaka,,Ako hoæe¹ on ti ka¾e ¹ta je ako neæe¹ dovidjenja nisi ni¹ta du¾an.Asvi hoæe jer niko drugi nezna da popravi.
Ili nadi nekog takvog u blizini

Darko

Citat: milomir22 poslato 18 Novembar, 2018, 22:24
Jbg, iz ove perspektive, ona plava tandzara je bila majka mara. Citiracu sebe s prve strane:

Citat: milomir22 poslato 02 Maj, 2018, 23:07

EFI na motoru je mnogo slicniji karburatorima nego sto to ljudi misle, a kad je motor u ok stanju, sluzice lepo bio s karbovima ili efi-jem. Kad je motor kanta, efi ce zadati mnogo vise glavobolje vlasniku od karbova, u sustini je isto sranje.

Pritom, hondica na slikama izgleda zaista dobro i ne mislim da je kanta, vec da jebeni efi moze zadati mnogo vise glavobolje od karbova. Zelim ti da resis problem na najbezbolniji nacin (opcija 2), javljaj ishod u svakom slucaju.

nije to brat do motora..  za 90% kvarova kriv je covek i niko drugi . pa i u ovom mom slucaju . 2 meseca primecujem da mi se na dodavanje gasa pojacava svetlo , i svako normalan bi odmah znao da je regler u problemu , a ja , kao najgori pocetnik sam ignorisao to , vozio se tako , cak isao i na neke dalje voznje , i onda jednog dana , kad sam se udostojio da sredim to - bilo je kasno ..

krivim sebe i nikog drugog ( uzeo sam drugi auto u to vreme pa sam se posvetio njemu i boleo me paja za moped , jurio felne , mediju , servis auta , servis dsg-a , kurac , palac i jbg ) , da sam odmah stao i narucio novi regler - nista se ovo ne bi desilo ...

inace , hondica je u boljem stanju od T-cat - veruj mi .

popravicu ja to , na ovaj ili onaj nacin , nego eto , napravio sam sebi komplikaciju ... i za taj hiss , ko je za to znao jbg... kad sam ga kupovao , to je tada bio plus sto nema hiss , jedan problem manje ...kad ono vidis , da bajk ima hiss - sad bih se vozio vec ... jbg


Lazic

Kad se na dodavanje gasa pojaèava svetlo obièno nije regler u problemu nego akumulator... :-* Ko napi¹e akomolator, usrane mu gaæe...

milomir22

Ali kada je akumulator u problemu, automatski je i regler u govnima, to ti je povezano.

Meni na motoru uz dodavanje gasa malo pojaca svetlo, kada kocim ili izbacim migavac, malo smanji, to se primeti nocu gde je put neosvetljen ulicnim svetlom, sutradan sam izmerio napon punjenja i napon na akumulatoru, sve je bilo ok, ali stariji tip motora.

@Darko

Jbg verujem, ali sto rece Lazic, makar je zima na pocetku, pa imas vise nego dovoljno vremena da ispitas sve opcije i odaberes najbolju/jeftiniju.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

Hurricane

i meni to radi isto sa svetlom, a nov je aku i puni kako treba  [neampojma]

Darko

ma znam ...normalno je malo , mozda nijansu ... kod mene je bilo bas primetno ..

kad mi zika uradio regler - druga prica ... 14v punjenje i na leru i na 10,000 obrtaja .. znas kako je lepo radio , i svetla ni trunku se nisu pojacavala

Glava Dole

Pojacava se i kod mene oduvek, to zavisi od toga kako je regler konstruisan... kakvo svetlo, gleda se u volitma, sa i bez gasa pod maksimalnim opterecenjem(upaljenim svetlima).

Neverovatno mi je da upali sa novim i tek onda crkne a da sa starim koji je prepunjavao toliko radi i stigne i da isusi aku a s ispravnim rikne u pola sata i to na leru... nesto mi tu ne stima, ipak ti prvo proveri sve kablove(da nije neki u prekidu) i kontakte... redom i bez preskakanja ;)



Kostić

#208
pa stavio si nov kumulator verovatno jaèi pa ti sad radi kako treba. na leru nema dovoljno struje iz diname da za¾ari sijalicu pa vuèe s kumulatora, kumulator slabiji pa padne napon. a mo¾e i regler da pretera napon pa da u¾ari sijalicu preko 14 volti. sad ako ti je nov dobar regler i nov akumulator jak neæe da tinja sijalica a i da tinja neæe ni¹ta dubije i to ti nije ubilo ecu. i meni je pao napon kad mi je poludeo kopjuter na plavobelom i tako do¹ao iz slankamena i crko i kumulator i turio sam nov i kompjuter proradio. ti si negde sjebo instalacije ili konekcije na tom ecuu, struja ga nije ubila. regler mo¾e da bude prost a mo¾e da bude stabilisan ali takav je jako skup i obièno nema potrebe da se tura na motor

ili narodnim jezikom reèeno, ako ti je slab kumulator, na leru æe da tinja, na gasu da ojaèa. ako ti je jak i nov kumulator i svetlo je ok na leru a kad das gas ono jo¹ malo zabeli pojaèa, onda regler tera preko 14 volti i mo¾e dubije sijalicu i iskrivi æelije u kumulatoru

El Jefe

Citat: Laziæ poslato 23 Novembar, 2018, 17:13
Kad se na dodavanje gasa pojaèava svetlo obièno nije regler u problemu nego akumulator... :-* Ko napi¹e akomolator, usrane mu gaæe...
Акомулатор и бомбина.
Друштво за заштиту од животиња

Kostić

mo¾da malo pomogne daretu u razmi¹ljanju i konstruktivnim zakljuècima, za¹to sijalice tinjaju na motoru a ne tunjaju na autu :)


http://www.elitesecurity.org/t485703-0

Kostić

a jedna od najveæih tajni Xfilesa na polju padova napona na te d¾id¾abocle, a èoek se ubije tra¾eæi kvar na pogre¹nem mestu je prestanak rada jedne faze u dinamu. :)

Darko

Nisam stavljao nov aku , jer ga jos nisam ni kupio. Tada sam samo napunio stari aku.. ... koji se takodje ispraznio posle :)

zagadjenje

Ne znam kako je taèno na F4i, ali proveri i onaj d¾ek sa magneta na istalaciju do reglera ¹to ide, u kakvom je stanju. Znaju dumru i prave probleme pa se spaja to direktno ¾ica na ¾icu.
Tjuning bud¾ing

Darko

E pa , da osvezim malo temu..

Dok cekam da dodjem na red kod krstenog majstora  mi da mi proveri instalaciju i sve sto treba  , resih da sredim malo neke delove i spremim motor za paljbu ... dakle , sredio ispolirao plastike , sredio neke zice od zmigavaca koje mi se nisu svidjale kako stoje , i tako ...
da dokumentujem slikama , inace se nije desilo !




















Darko

Stigao i aku
U subotu stize ecu , i sve je kompletirano







Darko

#216
Pade mi na pamet , da zamenim svecica sad kad menjam sve i kad je motor bez plastika . pretpostavljam da nisu menjane skoro ili moguce i nikad ..
service manual , kad ono tamo djole , iridijum jbg..

dakle , po manualu ide :

NGK - imr9a-9h
Denso  - iuh 27d

na sajtu pise da ove svecice prelaze i po 80.000-100.000 km , a na satu mi je oko 44.000 km

cena im je oko 3300 din pop komadu ...


sta mi savetujete , da ih zamenim , da ih ostavim , da zamenim i stvaim obicne umesto iridijuma ?

PS . To su ove :   https://www.ngk.com/product.aspx?zpid=9831

pise da idu do 100.000 milja , oko 160,000 km  , dal je moguce jbt

Boban_m

Mijenjaj jasta, mir u glavi vrijedi vise ;D

rboban

Svecice koje prelaze 100.000 km ?!? To samo kad se voze na HONDI ili moze i na drugim motorima?
Ride It Like You Stole It

Darko

100.000 milja je oko 160.000 km