Glavni meni

Lesina, krsina, kanta...

Započeo UFF, 06 Mart, 2011, 09:35

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

bigbad86

Drshina, Krshina, Lomatina, Taratajka,Grob,Dresh,Tresh,Kanta itd itd itd

MILJAN

Meni su to oni R mototori stari preko 20 godina.-.. Pa ga jo¹ turira a on preskaèe, ¹tuca, izbacuje dim...A dizajn onaj stari, u¾asno ru¾nih linija...To kad vidim, ba¹ mi je ne¹to bedno...
Cave ab homine unius libri

nirpo

Mislim da nije bitno koliko je motor star nego kako se odrzava... a i moj se ne ubraja u tvoje,
fali mu 1 god. :D, a te sto nisu ocuvani ja zovem "BATINE"(batina kao palica, stap) [bejzbolka]
Nije bitno ko ce brze nego ko ce duze!!!

despic

svaki motor moze veoma lako da postane lesh :)
klasican divljak

Dzambo


goranvojska

ovaj vredi bar 7.000.nato neprijateljskih para.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????

mohikanac

Citat: MILJAN poslato 07 Mart, 2011, 00:43
Meni su to oni R mototori stari preko 20 godina.-.. Pa ga jo¹ turira a on preskaèe, ¹tuca, izbacuje dim...A dizajn onaj stari, u¾asno ru¾nih linija...To kad vidim, ba¹ mi je ne¹to bedno...

Na primer takva matora skangala pojede tvog strom-a za dorucak  [zvizdi] ;D,recimo fzr 1000,gsxr 1100,zzr 1100.....................:)

salle_


Milos

Za mene su dresine kad vidim one matore R-ove i F-ove sa svakom plastikom razlicite boje, ili bez plastika. Ali sa obavezno izlepljenim tribalima po onim delovima plastike koji su ostali. Lanac mora da visi bar do zemlje. Vizir ili ne postoji, ili je crni neprovidan napravljen od kace za kupus.Prednja i zadnja guma su po pravilu razlicite, zadnja ima punu saru na bokovima, a po sredini vire konci. Sediste moze a i ne mora iseceno, ali obavezno izbledelo od sunca. Diskovi zardjali, agregat radi na mazut, izbacuje dim svih duginih boja, ali zato ima karbon top napravljen od oluka. Mora da se dere sto vise, i  da ima sto manje fabrickih delova na sebi. Sa repa je obavezno skinut nosac tablice, jer kvari estetiku.

Psiholoski profil vozaca: Glavna faca u selO. Svi znaju da on vozi suludu masinu od hiljadu kubika i da je mnogo brz. Vozi ga u prvoj, jer mu iz druge izbacuje, a i poenta je da prodje glasno, ali ne mnogo brzo da bi ga ostali seljani videli. Nosi majicu "bijem zenu" (bela uska atlet majica), ima kilo gela na glavi, i izbusen je. Naocare za sunce, one brze, su neophodna oprema za motor. Takvi su vidjeni na moto skupovima, kako svoje masine turiraju do besvesti, odusevljeni pogledima bajkera, uvereni da su velike face. Kada zavrse svoju seansu turiranja, gase motore, i namiguju ribama koje se tu slucajno nadju, u fazonu "sta kazes mala, je l' sam najbrzi,a?". Nista nije strasno dok ne progovori. Onda ljudi lagano pocinju da se razilaze, a oni novopeceni, koji jos ne znaju sta je na redu, zovu prevodioce jer za taj dijalekat srpskog jezika jos nisu culi. A sta sledi? E brte, vozio sam juce 300 na zadnji(kad vidis kako vozi, uveren si da kad dodje do krivine zove tatu da mu zanese zadnji kraj, pa da nastavi pravo), znas kako je do jaja...Nego sta ovo od 1100ccm, nije bre to nista, to samo pickice ne mogu da voze pun gas... gledaj ti koja je ovo sila... onda ga opet upali, pa dadadadadadadada blokada jos par minuta... Gore navedene radnje se ponavaljaju do besvesti, ili do izdahnuca jadne japanske masine, koje na zalost, nece bas tako lako da riknu.

Nisam mogao da nadjem odgovarajacu sliku da docaram, ali evo jedne:




Milo¹*

Citat: Milos poslato 09 Mart, 2011, 16:06
Za mene su dresine kad vidim one matore R-ove i F-ove sa svakom plastikom razlicite boje, ili bez plastika. Ali sa obavezno izlepljenim tribalima po onim delovima plastike koji su ostali. Lanac mora da visi bar do zemlje. Vizir ili ne postoji, ili je crni neprovidan napravljen od kace za kupus.Prednja i zadnja guma su po pravilu razlicite, zadnja ima punu saru na bokovima, a po sredini vire konci. Sediste moze a i ne mora iseceno, ali obavezno izbledelo od sunca. Diskovi zardjali, agregat radi na mazut, izbacuje dim svih duginih boja, ali zato ima karbon top napravljen od oluka. Mora da se dere sto vise, i  da ima sto manje fabrickih delova na sebi. Sa repa je obavezno skinut nosac tablice, jer kvari estetiku.

Psiholoski profil vozaca: Glavna faca u selO. Svi znaju da on vozi suludu masinu od hiljadu kubika i da je mnogo brz. Vozi ga u prvoj, jer mu iz druge izbacuje, a i poenta je da prodje glasno, ali ne mnogo brzo da bi ga ostali seljani videli. Nosi majicu "bijem zenu" (bela uska atlet majica), ima kilo gela na glavi, i izbusen je. Naocare za sunce, one brze, su neophodna oprema za motor. Takvi su vidjeni na moto skupovima, kako svoje masine turiraju do besvesti, odusevljeni pogledima bajkera, uvereni da su velike face. Kada zavrse svoju seansu turiranja, gase motore, i namiguju ribama koje se tu slucajno nadju, u fazonu "sta kazes mala, je l' sam najbrzi,a?". Nista nije strasno dok ne progovori. Onda ljudi lagano pocinju da se razilaze, a oni novopeceni, koji jos ne znaju sta je na redu, zovu prevodioce jer za taj dijalekat srpskog jezika jos nisu culi. A sta sledi? E brte, vozio sam juce 300 na zadnji(kad vidis kako vozi, uveren si da kad dodje do krivine zove tatu da mu zanese zadnji kraj, pa da nastavi pravo), znas kako je do jaja...Nego sta ovo od 1100ccm, nije bre to nista, to samo pickice ne mogu da voze pun gas... gledaj ti koja je ovo sila... onda ga opet upali, pa dadadadadadadada blokada jos par minuta... Gore navedene radnje se ponavaljaju do besvesti, ili do izdahnuca jadne japanske masine, koje na zalost, nece bas tako lako da riknu.

Nisam mogao da nadjem odgovarajacu sliku da docaram, ali evo jedne:





Bravo ©omi :D   [talas]
''Naravno da si se smorio kad te svi zivi preticu , samo ne znam otkud ti ideja da uopste kupis kangrbu zvanu trafika.Ja sam to djubre probao jednom u zivotu i nikad vise.3o km na autoputu s njom mi je bio najveci smor u zivotu.''

Pit o Africi :D :D :D

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: Milos poslato 09 Mart, 2011, 16:06
Za mene su dresine kad vidim one matore R-ove i F-ove sa svakom plastikom razlicite boje, ili bez plastika. Ali sa obavezno izlepljenim tribalima po onim delovima plastike koji su ostali. Lanac mora da visi bar do zemlje. Vizir ili ne postoji, ili je crni neprovidan napravljen od kace za kupus.Prednja i zadnja guma su po pravilu razlicite, zadnja ima punu saru na bokovima, a po sredini vire konci. Sediste moze a i ne mora iseceno, ali obavezno izbledelo od sunca. Diskovi zardjali, agregat radi na mazut, izbacuje dim svih duginih boja, ali zato ima karbon top napravljen od oluka. Mora da se dere sto vise, i  da ima sto manje fabrickih delova na sebi. Sa repa je obavezno skinut nosac tablice, jer kvari estetiku.

Psiholoski profil vozaca: Glavna faca u selO. Svi znaju da on vozi suludu masinu od hiljadu kubika i da je mnogo brz. Vozi ga u prvoj, jer mu iz druge izbacuje, a i poenta je da prodje glasno, ali ne mnogo brzo da bi ga ostali seljani videli. Nosi majicu "bijem zenu" (bela uska atlet majica), ima kilo gela na glavi, i izbusen je. Naocare za sunce, one brze, su neophodna oprema za motor. Takvi su vidjeni na moto skupovima, kako svoje masine turiraju do besvesti, odusevljeni pogledima bajkera, uvereni da su velike face. Kada zavrse svoju seansu turiranja, gase motore, i namiguju ribama koje se tu slucajno nadju, u fazonu "sta kazes mala, je l' sam najbrzi,a?". Nista nije strasno dok ne progovori. Onda ljudi lagano pocinju da se razilaze, a oni novopeceni, koji jos ne znaju sta je na redu, zovu prevodioce jer za taj dijalekat srpskog jezika jos nisu culi. A sta sledi? E brte, vozio sam juce 300 na zadnji(kad vidis kako vozi, uveren si da kad dodje do krivine zove tatu da mu zanese zadnji kraj, pa da nastavi pravo), znas kako je do jaja...Nego sta ovo od 1100ccm, nije bre to nista, to samo pickice ne mogu da voze pun gas... gledaj ti koja je ovo sila... onda ga opet upali, pa dadadadadadadada blokada jos par minuta... Gore navedene radnje se ponavaljaju do besvesti, ili do izdahnuca jadne japanske masine, koje na zalost, nece bas tako lako da riknu.

Nisam mogao da nadjem odgovarajacu sliku da docaram, ali evo jedne:




moras malo i maste da upotrebis
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

K_A_W_A

@Milos MK Sirius
++++++
Druze, savrseno si opisao te strasne face po skupovima, a i na drumu ;D
Inace ja takve motore zovem Dreshine, bundeve i skele  [yahoo]

ЯЭВОЛУТИОН

da se razumemo, postoji motor koji je dobar ali moze da se popravi..nazvacemo ga olupina ili skrhotina, i oni koji su otislu u vecna lovista i definitivno samo jos gazda misli da je to motor..nazvacemo ga "nemotor". E sad postoje i "NEKRETNINE" to su motori koji ne mogu da upale, nisu paljeni ali samo sto ne upale, nedosteje im samo malo da bi se vozili (obino vitalni deo koji ne moze da se nadje ili je papren) kao i "nekromanser motori", to su oni koji su dosli omlaceni iz italije pa su ovde opeglani , upeglani i ofarbani da lice na motor, ali su vise vozila za slusaoce alternativne grupe "suicidal tendencies"..E sad ima jos podvrsta ovih tipova vozila od kojih je najzanimljiviji tip "VENCANICA", to je motor koji kupis i vise nikada ne mozes da ga prodas , osim ako ga poklonis sa punim rezervoarom. To su uglavnom motori tipa "Italijanski motor sa kraja proslog veka" cuvenog italijanskog dizajna "lopatom i sekirom" mada ima predtavnika istog pravca i iz Japana, Nemacke i Engleske.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Gavrolini

LABINA je jos jedan zanimljiv izraz za raspad od motora,mada ja i mnoge tipove motora i kad su u savrsenom stanju zovem labine jer jednostavno fabricki labine :)

TT600

Citat: Gavrolini poslato 09 Mart, 2011, 19:47
LABINA je jos jedan zanimljiv izraz za raspad od motora,mada ja i mnoge tipove motora i kad su u savrsenom stanju zovem labine jer jednostavno fabricki labine :)

E ta vrsta me posebno iritira, ta koja je fabricka labina !

goranvojska

............BATAREEEEEEEEEEEEEE.

UFF

Citat: Milos poslato 09 Mart, 2011, 16:06
Nosi majicu "bijem zenu" (bela uska atlet majica)

SILEDZIJKA   ;D

prpa_zr

Citat: MILJAN poslato 07 Mart, 2011, 00:43
Meni su to oni R mototori stari preko 20 godina.-.. Pa ga jo¹ turira a on preskaèe, ¹tuca, izbacuje dim...A dizajn onaj stari, u¾asno ru¾nih linija...To kad vidim, ba¹ mi je ne¹to bedno...

Vidi¹ sad kad si spomenuo stari dizajn.. meni je i danas jako lep dizajn sportskih motora sa kraja osamdesetih odnosno poèetka devedesetih.. mo¾da zato ¹to sam tada bio klinja i slinio nad slikama u Motorrad-u..

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: prpa_zr poslato 11 Mart, 2011, 09:20
Citat: MILJAN poslato 07 Mart, 2011, 00:43
Meni su to oni R mototori stari preko 20 godina.-.. Pa ga jo¹ turira a on preskaèe, ¹tuca, izbacuje dim...A dizajn onaj stari, u¾asno ru¾nih linija...To kad vidim, ba¹ mi je ne¹to bedno...

Vidi¹ sad kad si spomenuo stari dizajn.. meni je i danas jako lep dizajn sportskih motora sa kraja osamdesetih odnosno poèetka devedesetih.. mo¾da zato ¹to sam tada bio klinja i slinio nad slikama u Motorrad-u..
Kako rece jedan poznati dizajner:dobar dizajn je dobar dizajn i ne zastareva
Pa tako ima motora koji su svojim dizajnom usli u istoriju i tamo ostali, a ima onih koji se brzo nestali bestraga. Koliko je dominantan i revolucionaran dizajn R1 jamahe kada se pojavila...i dalje, sa nekim doradama, u sustini traje, toliko se niko ni ne seca frz 1000 dizajna iz 91....sterilno. Kawa Gpx750 je jedan od verovatno najgorih dizajnerskih pokusaja (ako se neko uopste seca kako to izgleda osim vlasnika) a naradni ZXR750 je verovatno jedan od najepsih sportskih motora ikada...Stinger sa crevima u rezervoaru je bio i moj decacki san. Gsxr740 kada se pojavio u grbavoj verziji je bio ...huuh, pricamo o 87 godini ...eeeeeej.
Kada je sve na mestu i kako treba ti motori izgledaju prelepo...nazalost sve ih je manje u bilo kakvom stanju....jednostavno ljudi ovde ne cuvaju motore.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

prpa_zr

Citat: revolution poslato 11 Mart, 2011, 10:04
Citat: prpa_zr poslato 11 Mart, 2011, 09:20
Citat: MILJAN poslato 07 Mart, 2011, 00:43
Meni su to oni R mototori stari preko 20 godina.-.. Pa ga jo¹ turira a on preskaèe, ¹tuca, izbacuje dim...A dizajn onaj stari, u¾asno ru¾nih linija...To kad vidim, ba¹ mi je ne¹to bedno...

Vidi¹ sad kad si spomenuo stari dizajn.. meni je i danas jako lep dizajn sportskih motora sa kraja osamdesetih odnosno poèetka devedesetih.. mo¾da zato ¹to sam tada bio klinja i slinio nad slikama u Motorrad-u..
Kako rece jedan poznati dizajner:dobar dizajn je dobar dizajn i ne zastareva
Pa tako ima motora koji su svojim dizajnom usli u istoriju i tamo ostali, a ima onih koji se brzo nestali bestraga. Koliko je dominantan i revolucionaran dizajn R1 jamahe kada se pojavila...i dalje, sa nekim doradama, u sustini traje, toliko se niko ni ne seca frz 1000 dizajna iz 91....sterilno. Kawa Gpx750 je jedan od verovatno najgorih dizajnerskih pokusaja (ako se neko uopste seca kako to izgleda osim vlasnika) a naradni ZXR750 je verovatno jedan od najepsih sportskih motora ikada...Stinger sa crevima u rezervoaru je bio i moj decacki san. Gsxr740 kada se pojavio u grbavoj verziji je bio ...huuh, pricamo o 87 godini ...eeeeeej.
Kada je sve na mestu i kako treba ti motori izgledaju prelepo...nazalost sve ih je manje u bilo kakvom stanju....jednostavno ljudi ovde ne cuvaju motore.

sla¾em se u potpunosti..
meni je, npr, gpz 500 uvek bio prelep motor.. mislim da bih sada voleo da imam jedan samo kad bih na¹ao da je u dobrom stanju.. deèaèki san... i yamaha XT 600Z