Glavni meni

Audi A4 Allroad 4x4 DSG 2.0TFSi

Započeo Zeljkamp, 02 Mart, 2018, 02:23

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

UFF

Citat: Zeljkamp poslato 02 Mart, 2018, 22:34
Mislim da je ovaj Audi kao nov kostao dosta vise od pomenutih 50.000€ ali to sada nije ni bitno. Ovaj primerak je bas, bas dobar jer je maksimalno odr¾avan, plus, poslednji servis je uradjen pre manje od 4000km I taj servis je kostao 5000 svajcarskih franaka. Proseèna potro¹nja je izmedju 10-12l normalne voznje.

Meni je neverovatno da se 3 stranice raspravlja o potro¹nji a o servisima niko ni rec da kaze. Zato se vecina ljudi u Srbiji i vozi u kantama koje tro¹e kao upaljaè. Onda se na tim upaljacima cuju zvuci plivajucih, dizni i turbina I ide mast u propast.

P.S. Uskoro cu oglasiti jos jednu zverku. Bas me interesuje kakvi æe komentari biti u vezi nje. 😉


pa vidis da ofujemo oglas
pricamo o potrisnji a ne o audiu iz oglasa

audi je  :drka:


samo i dzabe da mi ga das sta ce mi kad mu je servis 5.000chf?  [rofl]

freepartyman

 Sad nam je pustio buvu, cekamo novi oglas pa da se ponovo raspisemo 😁😁
I became a beast to rid myself the pain of being a man

Kanarinac

Ako nije neka impreza ili evo necu da pricam. Moze rs6 ajde

Lazic

Citat: Andjelo poslato 02 Mart, 2018, 20:50
Ja sa mojim 2.0 tdi kada vozim normalno i pun gas jako je mala razlika u potrosnji ....od 7do 8 l nafte po bordu je prosek
Zaglavila ti se patosnica... ;D Kedi 2.0 sdi mi je normalno tro¹io od 4-8, pun gas 12-16... :o 70ks... :o Zimi po gradu nikad ispod 9, leti oko 7.5 bez klime...

freepartyman

  
Citat: Kanarinac poslato 03 Mart, 2018, 00:17
Ako nije neka impreza ili evo necu da pricam. Moze rs6 ajde
Ne verujem da je nesto preko 2.0 ..Imam neki osecaj da je BMW :D
I became a beast to rid myself the pain of being a man

kepo

Citat: Hattrick poslato 02 Mart, 2018, 22:01
Vozio od 900ccm do 7.000ccm, razne izvedbe, pogone i karoserije, i nikad, ali bas nikad mi se nije desilo da u slicnoj gami vozila, veca kubikaza potrosi manje od nize kubikaze. Pri istoj stabilizovanoj brzini nekada da, zbog rasterecenja, ali voziti svaki od njih na recimo 70% svojih mogucnosti, i ode potrosnja proporcionalno kubikazi ama bas uvek. E sad debata da li je nekom ko ima ili nema pare bas toliko nebitna potrosnja, dovoljan je pokazatelj da za kupce premium marki u vozilima od 60.000 evra proizvodjaci danas stave 2.0 tdi, umesto V12 5.0 kao ljudi. Toliko o tome. Zaljubljenici i fanovi su nesto drugo, i oni su izuzetak koji potvrudjuje pravilo.

Kad je 3.0 na 70%, 2.0 je na izdisaju ako stanu na crtu ..

Zeljkamp

Citat: freepartyman poslato 03 Mart, 2018, 00:44
   
Citat: Kanarinac poslato 03 Mart, 2018, 00:17
Ako nije neka impreza ili evo necu da pricam. Moze rs6 ajde
Ne verujem da je nesto preko 2.0 ..Imam neki osecaj da je BMW :D
Nije nista od toga ali znam sigurno da æe Uff da svrsi kada bude video sedista. Neka reè "Kafana" bude asocijacija na sledecu zverku. 😎
TwinZ Auto & Moto

Kanarinac

Znaci neki gti sa recaro kariranim sedistima😂😂😂

Hattrick

Citat: kepo poslato 03 Mart, 2018, 01:30
Kad je 3.0 na 70%, 2.0 je na izdisaju ako stanu na crtu ..

Zalosno bi bilo da je drugacije.  :)

Citat: Zeljkamp poslato 03 Mart, 2018, 01:38
Nije nista od toga ali znam sigurno da æe Uff da svrsi kada bude video sedista. Neka reè "Kafana" bude asocijacija na sledecu zverku. 😎

Zverka, Karirani Recaro ?
Daj da vidimo tog Golfa R32 MK5.  :)

UFF

pa UFF se ne lozi na seljackog golfa jbt
vozi ga jer mu zao da aka bmw po njivi
lozi se na crnu kozu (a skoro vise niko u auto industriji ne koristi pravu kozu osim mozda za luksuzne modele)
ako ce uff da svrsi onda je neki E92 sa custom kozurom

elem da je ovaj audi 1-2k skuplji od mog ponudio bi zeljkampu zamenu i doplatu jer je dsg i 4x4
ali stvarno mi se ne daje vise od 10k za auto, previse je da stoji na ulici, da ga ukradu, da ga slupas, da izgori...

moze se reci da mi je ok da dam za auto skoro isto koliko je i njegova potrosnja po gradu
7-8 je ok a preko toga mora bas da bude sa svom opremom, malom pravom km, servirsnom istorijom i od prvog vlasnika kao sto je grand vitara bila (i dalje mislim da je to ubedljivo najbolji noviji suv u klasi do 10k eur i do 2.000ccm)

kepo

Citat: Hattrick poslato 03 Mart, 2018, 02:42
Citat: kepo poslato 03 Mart, 2018, 01:30
Kad je 3.0 na 70%, 2.0 je na izdisaju ako stanu na crtu ..

Zalosno bi bilo da je drugacije.  :)


Zar tad ne trose isto?

Hattrick

Citat: kepo poslato 03 Mart, 2018, 09:13
Zar tad ne trose isto?

Kad je svaki na 70% od svojih maksimalnih mogucnosti, ne ne trose isto.   [watching]

Hurricane

Ni ne idu isto tada, 3.0 na 70% sa lakocom kida i ne umara se, a ovaj dusu ispusta

Hattrick


kepo

O tome pricam... trebalo bi isto da trose kad ih uporedo vozis..

Glava Dole

Citat: Hurricane poslato 03 Mart, 2018, 15:24
Ni ne idu isto tada, 3.0 na 70% sa lakocom kida i ne umara se, a ovaj dusu ispusta

Ispravka: ako su i jedan i drugi na 70% ne moze jednom da bude opusteno a drugi da crkava, sto se napora tice teoretski je jednako s tim sto ce 3.0 da ide mnogo bolje, pa ako je potrebno postizanje iste brzine za isto vreme(iliti u istom rezimu voznje) jedino ce onda 3.0 biti mnogo rastereceniji ali i nece biti na 70% nego manje pa verujem da bi i potrosnja bila tu negde ;)

Koju nauku napraviste od potrosnje... pa 10-12l, sta je to za 200 konja, ako puntic od 60ks trosi 5.5-6l na otvorenom bez ganjanja i po gradu bez 7-8 i to u SDu gde nikad nema preteranih guzvi, po BGu bi sigurno bilo i vise. Slicno vazi i za motor s 16v i 80ks, ali to je vise nego duplo manje snage a razlika u potrosnji 2-3 litra.  

Uporedjujete sa dizelasima slicne kubikaze a ne uzimate u obzir manju snagu(dobro, jedino je obrnti momenat na strani dizela), jeftinije odrzavanje, prilicno brze zagrevanje(sto posebno znaci zimi u gradskim uslovima), mirniji i tisi rad itd...

Iako nisam ljubitelj audija(posebno karavana) ovog u tom pogledu motora moram da odbranim :) A da mi treba tako nesto bez razmisljanja bih ga uzeo, sasvim sigurno pre nego dizelasa :)

Srecna prodaja ;)

Hattrick

Citat: kepo poslato 03 Mart, 2018, 16:56
O tome pricam... trebalo bi isto da trose kad ih uporedo vozis..

Tako je. Ali ako je tad 2.0 na 70% opterecenja, 3.0 ce biti na 50%. Sto znaci da ce slicno trositi samo ukoliko je veci agregat manje opterecen. Pri istom opterecenju, 3.0 ce proci pored 2.0 k'o pored turskog groba, ali ce vise i potrositi. A ako bude 3.0 na 70% opterecenja, 2.0 ce umreti da ga stigne  :) Elem, dobar Allroad, sto se od proizvodjaca ubedljivo najlepsih karavana i moglo ocekivati. Lubenicar sa Prada torbicom.  ;)

Lazic

Bio je svojevremeno test u Autobildu koliko koji auto tro¹i na punom gasu... Ima tome 5-6 godina, zaboravio sam detalje ali onaj Uffov 1.4(dodu¹e od 200ks) je tro¹io kao da ima 5000cc... :o ;D Mislim 40/100

UFF


Lazic

Pa to, ako dobro zadihtuje¹ motor i nabije¹ pritisak k'o mamlaz, mo¾e d'ima i 1000 konja... Bmw u formuli 1 u vreme turbo ere je iz 1500cc izvlaèio 1500ks... Veiron po konstrukciji motora bi bez turbina trebalo d'ima 48.000cc za istu snagu... :D