Glavni meni

Èajna ADV

Započeo lord_oblivion, 27 Januar, 2018, 22:36

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Nika


viper

Bravo, samo napred.

Послато са MI MAX уз помоћ Тапатока
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

lord_oblivion















Sutra nastavak  :)
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

Andreja

Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

lord_oblivion

Razmi¹ljam da promenim prednji roll-bar.
Trenutno je ovo:



Dosada¹nje iskustvo kazuje da je slaba za¹tita od pada u pokretu jer je dosta velika poluga na ¹raf kojim se prièvr¹æuje na ram i da je odlièan raspon svetala.

Menjao bih za ovako ne¹to:





http://crazyiron.ru/production/sajt/dugi/dugi_serii_street/bmw_ducati_ktm_triumph_baltmotors/crazy_iron_dugi_baltmotors_motard_200/

Mi¹ljenja?
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

lord_oblivion

Danas zatvorio desnu stranu, ubacio karike, klip i cilindar.
Nedostaje jedna voðica glave pa sam stao dok drugar ne napravi na strugu.









Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

Lazic

Zbog tebe pada sneg... :o ;D

Nika

Citat: lord_oblivion poslato 18 Mart, 2018, 00:34
Razmi¹ljam da promenim prednji roll-bar.


Dosada¹nje iskustvo kazuje da je slaba za¹tita od pada u pokretu...
Mi¹ljenja?

Manje padaj u pokretu. ;D

I menjaj drugara ili strugara. Ili daj slike. Nisi valjda i ti oti¹ao u Francusku?

lord_oblivion

Trudim se  :D

Tu sam, samo nema ni¹ta epohalno novo.
Drugi par èaura gotov (fala èika Jugi), agregat sklopljen, ventili na¹telovani, neke usputne sitnice re¹ene (voðica brezona, papuèica kabla za masu...) i sad èeka prvi lep dan da ga ubacimo u ram.
Pre toga moram da upresujem nove le¾ajeve u zadnju vilju¹ku.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

viper

Ako ne bude bolji od fabrike ni¹ta nisi uradio 😂

Послато са MI MAX уз помоћ Тапатока
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

lord_oblivion

Pa i biæe bolji, ne raèunajuæi spolja estetiku  [rofl]

SVI le¾ajevi do sad su promenjeni (izuzev dva u menjaèu), svi semerinzi, sve mrdalice, èaure, struja upgrejdovana, kvalitetan zadnji amortizer montiran, rezervoar za¹tiæen unutra, kvalitetne masti, za¹tiæeni prednji ¹tapovi, prednji koèioni cilindar japanski, treæa brzina nova, ¾ice toèkova proveravam redovno...
Ne¹to je raðeno iz æefa a ne¹to iz potrebe, uglavnom je tehnièki sve¾.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

bogdan

pazljivo sa novim lezajevima viljuske , kosuljice su im osetljive   iako su celicne   grejanje obavezno 



lord_oblivion

Hvala na savetu!
Nisu jeftini tako da æu svakako da vodim raèuna.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

Lazic

Polako postaje Japanac... :D

ЯЭВОЛУТИОН

dve bronzane caure i mazalica su daleko bolje resenja ko koristi dekalamit....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

lord_oblivion

Naravno. Na 'klackalici' (glavni le¾aj, najveæi) zadnje vilju¹ke upravo imam u¹rafljenu siscu za mazanje.

Da osve¾im malo temu, Kinez je uspe¹no sklopljen i upaljen. U poèetku je malo prelivao karburator ali je kasnije popustio i vi¹e ne slini.
Akumulator prazan a nemam/o mali punjaè pa èekam prvu priliku da se provozam da ga dopunim. Za sad palim na kablove u dvori¹tu.
Povezao sam i novi regler, sad puni 14.5V  :)
Odradio je 5 puta po 10 minuta u mestu.
Mislim da treba da se pre¹teluju ventili, èuje se neki zveckavi zvuk u predelu bregaste, ne mogu da razaznam jer jo¹ nisam dovoljno dobro pozicionirao izduvnu granu.

Ostalo je jo¹ da se dotegne i podma¾e lanac, u¹rafi lancobran, zategne matica prednjeg lanèanika, vrati poklopac istog, montiraju boène plastike i sedi¹te i na¹teluje kvaèilo.

Od ostalih radova, da se promene pakne zadnje koènice.
Nova bregasta je negde na okeanu, putuje lagano i kad stigne ubacujem i nju i onda sledi razrada od najmanje 1000km. Za to, du¾i prednji lanèanik i dual guma umesto kramponke.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

Lazic

Koliko su trajali paknovi? Jesi ih skroz potro¹io ili menja¹ jer su jeftini? Ako nisi lepo zadihtovao granu, mo¾da zvecka na izduvu...?

Glava Dole

Na koliko si nastelovao ventile? Kod njega po fabrickom manualu mislim da se steluju 0,05 kao kod mog kivija al ja ih podesio na nekih 0,08... cuo sam s vise strana da je bolje ostaviti nesto veci :) Cak i mozes tako samo usisni a izduvni i 0,1... ali ako bude manje zveckao na 0,05 onda ostavi tako... tebi je bar lako da eksperimentises, imas i otvore na poklopcu ako se ne varam pa cak ni njega ne moras da skidas, steluju se za 5min :)

lord_oblivion

Fabrièki 0.08 usis i 0.1 izduv, ja ¹telujem oba na 0.1, izduv labavije.
Za pakne predpostavljam da su prve, prema tome 25K km i pred kraj su. Sad æu da lepim kod onog èièe u Oblakovskoj, belu smesu.
Na spoju grane i cilindra ne mo¾e da zvecka, mo¾e samo da puæka :D
Nije to, ba¹ se zveckanje èuje, kao kod Jawe. Nisam nikad ranije palio nerazraðen 4T i mogu samo da predpostavim da æe taj zvuk nestati kad se karike uhodaju.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

Lazic

Reko ¹ta znam, mo¾da toliko malo puæka da zvuèi k'o zveckanje...