Ćao, Anonimni posetioče
Stranice: [1] 2 3 4 ... 9
Štampaj
Autor Tema: Čajna ADV  (Pročitano 10525 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
lord_oblivion
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Jawa TS 350 Gvozdenija '87
Honda CB400NC '84
Honda CM400 Custom '81
zeleno Magarence A3MS '88
Liberty 125 '06
kung-fu Magarence sa velikim točkovima 2008
XT600E 1990

Jawa Klub Srbije

Lokacija: On D čukas ov Madrland
Poruke: 5354
Kvalitet: +697 (13%)
Zahvalnice: 66

WWW
27 Januar, 2018, 22:36 Ocena: +7
Ignoriši

 Cheesy

Početak storije počinje pred kraj daleke 2015, nekoliko meseci nakon kupovine. Počelo nešto stidljivo da kucka a pošto ja ne volim nepoznate zvuke koji dopiru iz utrobe agregata, pred zimu je palo otvaranje. Tom prilikom je ustanovljeno da je prolupala klipnjača u donjoj pesnici. Motor nikad otvaran, vidi se iz helikoptera.
Znači, ili je neredovno menjano ulje pre mene ili je u nekom trenutku ostao bez dovoljno istog ili mu nije odgovaralo. U prilog tome su i blago izrisovani klip i cilindar, jedva kao samo matiralo, ništa se ne oseća pod noktom.
Šta god bilo, mene je sačekalo.

Izmolim jednog drugara koji radi skutere i ima sve potrebne alatke (tad nisam imao odgovarajući radapciger za skidanje magneta) da mi on to rasturi, ja donesem prinesem, sastavi i popijemo pivo.
Tako bilo, s njegove strane.

U međuvremenu, pošaljem radilicu sa sve klipnjačom jednome u Novi Sad (ne želim da ga imenujem) da mi njegov majstor ubaci klipnjaču koju od njega kupim. Tu je ispao u startu nekorektan i naplatio mi veliku bolcnu posebno. Naravo, mnogo skuplje nego što sam ja to sve iskopao na Aliju sledeće godine  Smiley
Ali nema veze, svaka škola se plaća, pomislih ja u sebi i ove godine se zagrcnuh jer je mašina pročukala opet  ne slusam

Šta bi sad moglo da bude, kad je unutra sve u redu, prekontrolisali smo onomad. U međuvremenu je počela da huči treća brzina ali to im je inače glavna boljka. Od celog agregata K166FML, to prvo odlazi.

Moped sam kupio sa 6700km na satu. Zaista se ne sećam na kojoj kilometraži sam ga prvi put otvarao, recimo da je oko 10000.
Trenutno ima nešto više od 26500 jako teških kilometara.Kažem - teških jer ga nisam nešto posebno štedeo ni u kom smislu osim što ga nisam terao u visoke obrtaje. Dok nisam skratio fabrički prenos sa 15/48 na 14/49  Grin

Elem, već neko vreme sam čekao prvu zgodnu priliku  ninja da ga ponovo otvorim i da sredim menjač i promenim klip i karike. Ovo novo čukanje ne samo što je ubrzalo proces, već me je i bacilo u oko 100 evra veće troškove od planiranih.
Ali nema veze, i dalje sam u okviru računice uloženo-dobijeno, neki moji planovi...

Naravno, čekajući 'redovno' otvaranje agregata, nakupilo se tu još kojekakvih estetskih i raznih manje kritičnih funkcionalnih problema i problemčića. Oguljena farba na nekoliko mesta po ramu, po drugi put polomljena desna bočna plastika rezervoara, isčupan roll-bar i slično  Cheesy
Prvo paljenje motora posle zimskog sna, proletos se srećno završila stručnim varenjem dna i kompletnim postupkom uklanjanja rđe hemijskim putem i zalivanjem unutrašnjosti rezervoara rezervoara dvokomponentnim epoksijem. Nesrećni kineski amortizeri nikako nisu hteli da špiluju kako je predviđeno i na kraju je ubačen Marzocchi iz Cagive Mito 250 sa produžetkom.

Daklem, pošto sam od 2015 do sad čak i nešto naučio o delovima agregata, njihovom izgledu, dimenzijama i tolerancijama, kad smo izvadili radilicu odmah mi nešto nije delovalo kako treba. Konkretno, izgled velike bolcne, deo koji se vidi sa strane polutke radilice. Koliko je meni poznato, ORIGINAL ne treba da ima nikakvo prstenje, mora da bude iz jednog dela:





Kao što je na ovoj slici:



Bokilić, čim je video da je uljna karika ušla u kanal (u minusu u odnosu na zid klipa), momentalno počupa karike i vrljne klip iza leđa  rofl
Računam šta mi je isplativije,
- da naručim klip i karike +0.25 (dolazi sa malom bolcnom) i da nosam po majstorima da se obrađuje, sa upitnim krajnjim rezultatom (vreme, gorivo, živci)
-da naručim NOV set cilindar, klip, karike, dolazi sa malom bolcnom, osiguračima, gumicama ventila, dihtungom glave, dihtungom cilindra, bakarnim dihtungom izduvne grane, gumicom usisne flanšne, stigne na adresu, samo se ušrafi

Naravno, odlučim se za ovo drugo  namigujem

Morala se naručiti i nova klipnjača, komplet dolazi sa ležajem i bolcnom. Malo je kasnila isporuka i to čekanje mi je oduzelo nekih mesec dana koje sam mogao da iskoristim.
U međuvremenu sam u Čačku (redovno idem poslovno tamo) napravio zupčanike treće. Četvrtu sam odlučio da ne radim jer deru sa cenom izrade a za te pare nije toliko izanđao zupce i može da se tera to još oho-ho  Cheesy Ionako na putu najviše koristim petu, u gradu treću i petu a na off-u drugu i treću. Četvrta mi tu samo da preskoči do pete.

Greota da se i glava ne sredi malo, kad je već dole  rofl Komplet manikir + sam tražio da se ovlaš ispolira izduvni kanal. Promenjene gumice i ušlajfovani sicevi.

Stiže i ta klipnjača. Sutradan ekspresno kod majstora da je nabaci. Vraća on meni kesu starih delova i pokazuje. I imam šta da vidim - uzrok lupanja :







Naravno, klipnjača otišla u večna lovišta. U stvari, tek će da ode našem Bradonji za neku stonu lampu ili zidni ornament  Kiss





To dobiješ kad veruješ nekome preko telefona. A platih cenu za originalni deo i malo preko toga.

Pošto sam se jednom već opekao, ovaj majstor mi bi sumnjiv u trenutku kad je zavrteo radilicu u strugu da mi pokaže kako je izbalansirana. Kao da oko može da vidi 10 stotih...
Crvić mi ne da mira i odnesem je ja drugaru na ETF da je on zavrti. Izmerismo 3 desete, dok je krajnja servisna tolerancija 9 stotih  rofl
Tako se ja malo (više) ljut i razočaran, obrem kod jednog matorog u Zemunu. Svake tri rečenice lizne rakicu a ne nudi  rofl
Čim je video radilicu, odmah je iz glave izdeklamovao sve dimenzije, tolerancije i luftove. Premeri je on malo preciznije, njegov sud ispade 7 desetih. Ništa, radi je, majstore i kad da dođem.
Posle dva dana, KONAČNO gotova radilica, skupio je u 5 stotih (iz fabrike izlazi sa 1 do 2 stote). Ja zadovoljan.

Danas mi Bokilić odložio druženje pa nismo krenuli u sklapanje agregata ali sam iskoristio dan da povadim ležajeve zadnje viljuške, koje sam i inače planirao da zamenim pre vraćanja agregata u ram.

Prvo smo obesili pacijenta da ne leži na zemlji i da mogu da skinem točak i viljušku:



Desna čaura ispade sama, bez ičije pomoći:



A za njom i ostatak ležaja:



Čaure. Neminovno mora da se menja bar ova desna:



Stanje ležajeva, levi, desni:





Čaura desnog ležaja nam je zadala dosta muke, morali smo pažljivo da radimo da je ne bismo zgužvali. Upotreba preciznih alata i fine mehanike. Ležaj se ležajem izbija  Cheesy



Na kraju smo spasli ležište, nema nikakvih oštećenja od alata. Trebalo nam je oko dva sata ubeđivanja da se odlepi od aluminijuma.





U onoj temi o klipu (ne video nego motornom) sam napisao manje-više priču o klipnjači i radilici. Ima slika klipova, odabran je onaj teži, sa antifrikcionim premazom. I razbušene su rupice za ulje, koje se nalaze u kanalu uljne karike.

Sporo radim jer imam malo slobodnog vremena na raspolaganju a i zimski je period, ne može se napolju majstorisati uveče.

Nastavak sledi.
« Poslednja izmena: 27 Januar, 2018, 22:44 lord_oblivion »

država je najveći neprijatelj naroda

It is not about the miles covered
but quality of the riding
misa-pei
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda CBR 1000 f- Bedevija
Lokacija: Trešnja
Poruke: 3058
Kvalitet: +1423 (46%)
Zahvalnice: 97

Odgovor #1 - 27 Januar, 2018, 22:48 Ocena: 0
Ignoriši

Odlično i zanimljivo. Samo guraj, matori!

Država je najveći neprijatelj naroda
lord_oblivion
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Jawa TS 350 Gvozdenija '87
Honda CB400NC '84
Honda CM400 Custom '81
zeleno Magarence A3MS '88
Liberty 125 '06
kung-fu Magarence sa velikim točkovima 2008
XT600E 1990

Jawa Klub Srbije

Lokacija: On D čukas ov Madrland
Poruke: 5354
Kvalitet: +697 (13%)
Zahvalnice: 66

WWW
Odgovor #2 - 27 Januar, 2018, 22:58 Ocena: 0
Ignoriši

Hvala Brado, trudim se  palac gore

Tema o izboru klipova :

http://www.motomanijaci.com/index.php/topic,23647.0.html


država je najveći neprijatelj naroda

It is not about the miles covered
but quality of the riding
viper
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
Yamaha XJ600N
Lokacija: Kać
Poruke: 2620
Kvalitet: +409 (15%)
Zahvalnice: 61

Odgovor #3 - 27 Januar, 2018, 23:08 Ocena: 0
Ignoriši

Ajd sklapaj to više 😁

Sent from my MI MAX using Tapatalk

"Dođe vreme kada pamet zaćuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andrić)
Andreja
BRAAAAAP!!!
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda XR600R, Piaggio Liberty 125
 Facebook: Poseti
Lokacija: Vrčin
Poruke: 6856
Kvalitet: +3152 (45%)
Zahvalnice: 130

WWW
Odgovor #4 - 27 Januar, 2018, 23:34 Ocena: +1
Ignoriši

Note to self: NE uzimaj kineski enduro, spalićeš pet mašina za sezonu Cheesy

Problem je što mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! Cheesy
lord_oblivion
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Jawa TS 350 Gvozdenija '87
Honda CB400NC '84
Honda CM400 Custom '81
zeleno Magarence A3MS '88
Liberty 125 '06
kung-fu Magarence sa velikim točkovima 2008
XT600E 1990

Jawa Klub Srbije

Lokacija: On D čukas ov Madrland
Poruke: 5354
Kvalitet: +697 (13%)
Zahvalnice: 66

WWW
Odgovor #5 - 28 Januar, 2018, 00:01 Ocena: +1
Ignoriši

Ti bi sahranio i sve ostalo najmanje dva put za sezonu  rofl

država je najveći neprijatelj naroda

It is not about the miles covered
but quality of the riding
Andreja
BRAAAAAP!!!
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda XR600R, Piaggio Liberty 125
 Facebook: Poseti
Lokacija: Vrčin
Poruke: 6856
Kvalitet: +3152 (45%)
Zahvalnice: 130

WWW
Odgovor #6 - 28 Januar, 2018, 00:11 Ocena: 0
Ignoriši

Paaaaaaaaaaa...  stidljivko 

Problem je što mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! Cheesy
Hohštapler
Hoštapler
Moto Manijak
*******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kymco people 250, VFR800fi
The force that guides the stars guides you to.

Lokacija: NS-ZR
Poruke: 13061
Kvalitet: +4538 (34%)
Zahvalnice: 318

Odgovor #7 - 28 Januar, 2018, 07:51 Ocena: 0
Ignoriši

Obozavam ovakve teme.
Slikaj, tuci detalje i pikanterije, nismo gadljivi Smiley
Pratim! Smiley

Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.
Glava Dole
Tesla junior
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Yamaha FZR 600; Keeway speed 125
Poruke: 6686
Kvalitet: +1359 (20%)
Zahvalnice: 90

Odgovor #8 - 28 Januar, 2018, 07:52 Ocena: 0
Ignoriši

Obozavam ovakve teme.
Slikaj, tuci detalje i pikanterije, nismo gadljivi Smiley
Pratim! Smiley

Takodje, da ne ponavljam vec napisano  palac gore
lord_oblivion
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Jawa TS 350 Gvozdenija '87
Honda CB400NC '84
Honda CM400 Custom '81
zeleno Magarence A3MS '88
Liberty 125 '06
kung-fu Magarence sa velikim točkovima 2008
XT600E 1990

Jawa Klub Srbije

Lokacija: On D čukas ov Madrland
Poruke: 5354
Kvalitet: +697 (13%)
Zahvalnice: 66

WWW
Odgovor #9 - 28 Januar, 2018, 14:16 Ocena: 0
Ignoriši

Već duže vreme, tačnije od prvog vraćanja vazdušnog filtera posle pranja, intenzivno razmišljam o adaptaciji ili modifikovanju kutije filtera i upotrebe drugačijeg filtera vazduha.
Kutija spolja veoma liči na original iz Suzukija DR200 SE, koja se otvara odozgo, kad se skine sedište. Ova kineska se otvara sa strane na tri šrafa. Ne mora ništa da se uklanja predhodno. Međutim, za ruku jednog balkanca nema mnogo mesta da se odšrafi/zašrafi leptir koji drži filter. Možda neka kineskinja tinejdžerka može to da obavi bez problema.
Ja jedva sa dva prsta.

Evo kako to izgleda na DR 125/200. Pristup odozgo pruža mnogo više mesta za ruku, iako je i dalje dosta tesno za sam filter sa kavezom.


Moja kutija i filter su identični ovom sa snimka, osim što se ne otvara odozgo nego sa leve bočne strane.

Kutija jedino može da se izvadi iz rama kad se skloni cela izduvna grana i izvadi ili pomeri agregat na dole. Tako da je sad izvrsna prilika da se i po tom pitanju nešto učini.
Na ovoj ne može da se napravi poklopac odozgo jer smeta poprečni deo rama ispod sedišta. Tako da će ostati dosadašnji bočni poklopac.
Trenutno nemam konkretnu ideju za prepravku unutra osim da posečem sve što je ispred rupe ka karburatoru i napravim ravan sendvič žica-sunđer-žica koji će se naslanjati na taj zid kutije do karburatora. Fizički slično rešenje ima stara CB400N:





Dupla metalna mreža ide do karburatora, onda se sunđer nasloni na nju praveći sendvič u smeru od usisnih rupa ka karbu sunđer-krupna mrežica-sitna mrežica.
To sve ima svoje kanaliće i vođice u Hondinoj kutiji.

Ako napravim sendvič mreža-sunđer-mreža, treba da rešim dihtovanje između zida kutije i sendviča i samo kačenje sendviča unutra. Ovo prvo mi je veći problem i nemam nikakvu ideju osim samolepivih gumenih traka za vrata automobila. Ima na Aliju raznih dimenzija...

Kačenje bih rešio slično ovome, sa ovim kukicama i poprečnom letvicom:






Evo detaljnijih fotki moje kutije, filtera i kaveza. Prikazan je i način montaže. Nadam se da se vidi koliko malo mesta ima za rad, čak i bez filtera:


















Više glava je pametnije od jedne i nadam se da neko ima bolju/praktičniju ideju  Smiley

država je najveći neprijatelj naroda

It is not about the miles covered
but quality of the riding
mali_zmaj
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Keeway Cruiser 250,Kawasaki Kle 500,Bmw K75,Kawasaki Zephyr 750,Honda Cbf 1000 GT
Lokacija: Banja Luka
Poruke: 5332
Kvalitet: +1437 (26%)
Zahvalnice: 61

Odgovor #10 - 28 Januar, 2018, 14:39 Ocena: 0
Ignoriši

Pratim,interesantno!!

jin-jang
feelgod
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Yamaha XTZ-750
Lokacija: Beograd
Poruke: 889
Kvalitet: +228 (25%)
Zahvalnice: 59

Odgovor #11 - 28 Januar, 2018, 15:03 Ocena: +1
Ignoriši

Svaka cast za entuzijazam , ali koliko si para vec dao a tek motor ima 26k mogao si dobar motor da uzmes a i dalje vozis Kineza.

Iskreno ti se divim i postujem ali moje mislienje je da si davno trebao da vozis nesto bolje, zasluzujes to Smiley.

Davao sam Kinezu sansu i mislim da su to govna neopevana, mozda gresim ali barem pricam iz iskustva Smiley
niki64
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
cbr500f, Guzzi v35, mz250...
Lokacija: Pored ZR
Poruke: 392
Kvalitet: +118 (30%)
Zahvalnice: 8

Odgovor #12 - 28 Januar, 2018, 15:05 Ocena: 0
Ignoriši

>Možda neka kineskinja tinejdžerka može to da obavi bez problema.>
Mozda najbolje da vidis na Aliju dali ima da se nabavi takva  Grin Grin Grin

Ko hoce, nadje nacin, ko nece, nadje razlog.
lord_oblivion
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Jawa TS 350 Gvozdenija '87
Honda CB400NC '84
Honda CM400 Custom '81
zeleno Magarence A3MS '88
Liberty 125 '06
kung-fu Magarence sa velikim točkovima 2008
XT600E 1990

Jawa Klub Srbije

Lokacija: On D čukas ov Madrland
Poruke: 5354
Kvalitet: +697 (13%)
Zahvalnice: 66

WWW
Odgovor #13 - 28 Januar, 2018, 15:30 Ocena: +2
Ignoriši

Želim motor koji kod nas nema ispod 2-3000 u 'onako' stanju a preko su skuplji ali i bolje održavani. Do sad je u njega stučeno SVE UKUPNO delova i ruku dosta manje od 500 evra a vozim se non stop, bez prekida dve ipo godine (ne sezone). Neku ojebanu japansku tarabu da kupiš za neke, za naše uslove relativno ok pare, pa te čeka još 500+ evra ulaganja do stiskanja dugmeta za anlasovanje.
Kupovina drugog motora mi nikako nije prioritet u naredne dve godine a ovaj ispunjava skoro sve moje želje i očekivanja. Čak je vrlo nisko na spisku prioriteta.
Zadovoljan sam potrošnjom, registracijom, sporošću (sa bržim bih davno negde izginuo) i prohodnošću. Jedino je ove godine počelo da mi fali jedno 5 konja ali to sad posle otvaranja mogu da pripišem stanju delova. Jes da je mekan i da može lako da se polomi ali ja nemam 20 godina pa da skačem po drveću i krovovima. Do sad me dovezao i vratio, gde god sam pošao. Pa više trošim ja za hranu i rakiju nego on goriva, na mojim kampovanjima  Cheesy

Sledeći motor ima da kupim ko gospodin čovek, izbrojim (ili potpišem) i samo ključ u bravu. Dotle kinez  Smiley

država je najveći neprijatelj naroda

It is not about the miles covered
but quality of the riding
misa-pei
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda CBR 1000 f- Bedevija
Lokacija: Trešnja
Poruke: 3058
Kvalitet: +1423 (46%)
Zahvalnice: 97

Odgovor #14 - 28 Januar, 2018, 15:45 Ocena: 0
Ignoriši

Mislim da ti je nepotrebno drndanje da prepravljaš kutiju. Ne menjaš ga/pereš svaki čas. Osim toga, ne zaboravi, gustina filtera je najbitnija (koliko propušta vazduha). 

Država je najveći neprijatelj naroda
lord_oblivion
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Jawa TS 350 Gvozdenija '87
Honda CB400NC '84
Honda CM400 Custom '81
zeleno Magarence A3MS '88
Liberty 125 '06
kung-fu Magarence sa velikim točkovima 2008
XT600E 1990

Jawa Klub Srbije

Lokacija: On D čukas ov Madrland
Poruke: 5354
Kvalitet: +697 (13%)
Zahvalnice: 66

WWW
Odgovor #15 - 28 Januar, 2018, 16:09 Ocena: 0
Ignoriši

Znam. Običan sunđerasti. Imam jedan fabrički i jedan pravljeni, isti je sunđer u pitanju, najobičniji.
Trebalo bi da ga perem bar 3 puta godišnje, što se svodi na jednom ili dva put iz navedenih razloga.

država je najveći neprijatelj naroda

It is not about the miles covered
but quality of the riding
lord_oblivion
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Jawa TS 350 Gvozdenija '87
Honda CB400NC '84
Honda CM400 Custom '81
zeleno Magarence A3MS '88
Liberty 125 '06
kung-fu Magarence sa velikim točkovima 2008
XT600E 1990

Jawa Klub Srbije

Lokacija: On D čukas ov Madrland
Poruke: 5354
Kvalitet: +697 (13%)
Zahvalnice: 66

WWW
Odgovor #16 - 28 Januar, 2018, 16:11 Ocena: 0
Ignoriši

>Možda neka kineskinja tinejdžerka može to da obavi bez problema.>
Mozda najbolje da vidis na Aliju dali ima da se nabavi takva  Grin Grin Grin
Tražio, nema  Cheesy

država je najveći neprijatelj naroda

It is not about the miles covered
but quality of the riding
bigbad86
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda Sevenfifty RC42
 Facebook: Poseti
Ili zivis rokenrol ili ne znas sta je to

Lokacija: Kragujevac
Poruke: 4739
Kvalitet: +708 (14%)
Zahvalnice: 27

Odgovor #17 - 28 Januar, 2018, 20:47 Ocena: 0
Ignoriši

Ne diraj kutiju filtera kad ti nije moranje. Mozda je lakse da nabudzis neki kljuc pa da otvaras taj filter sa posebnim alatom nego da budzis samu kutiju.

Lazić
GayLord
Global Moderator
Mega Moto Manijak
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
"Is this how time normally passes...? Really slowly...? In the right order...? If It`s one thing I cant stand, it`s an unpunctual alien attack..."  The Doctor... Motor: KLE500 Tardis edition...
 Facebook: Poseti
Osposobiti nesposobne, da bi onesposobili sposobne

Lokacija: Mlečni put, sunčev sistem, Zemlja, Beograd, Zvezdara...
Poruke: 42514
Kvalitet: +7787 (18%)
Zahvalnice: 352

Odgovor #18 - 28 Januar, 2018, 21:26 Ocena: 0
Ignoriši

K&N je odlična stvar... Cheesy

Glava Dole
Tesla junior
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Yamaha FZR 600; Keeway speed 125
Poruke: 6686
Kvalitet: +1359 (20%)
Zahvalnice: 90

Odgovor #19 - 28 Januar, 2018, 22:47 Ocena: 0
Ignoriši

K&N je odlična stvar... Cheesy

Original mozda a male kineske kopije ne bih pozeleo ni najgorem neprijatelju. Na skuteru 2 klipa i 3 kompleta karika slistio u 2K km dok nisam provalio o cemu se radi, mislio sam da je do kvaliteta delova. samo namotana krpa preko filtera i druga pesma sto se dugotrajnosti tice, eto koliko samo stara krpa bolje filtrira od njega Smiley I slazem se sto se kutije tice, ne skida se svaki dan, kod mene jos onaj koji je dosao s motorom Smiley Dobro me podseti da porucim i to zajedno sa pumpom Smiley Ne bih ja to cackao lorde niposto namigujem Pitanje kako ces to da zadihtujes posle i sta ce da prolazi pored filtera a veruj da je prasina kao smirgla u motoru na toj temperaturi(mozda na 4t manje izrazeno ali je sasvim sigurno da mu mnogo skracuje servisni interval).
Stranice: [1] 2 3 4 ... 9
Štampaj
Moto Manijaci  |  Garaža  |  Moj dnevnik  |  Tema: Čajna ADV