Glavni meni

Uvoz VW bube

Započeo bucko, 21 Januar, 2018, 22:31

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Hurricane


bucko

Citat: mrle poslato 22 Januar, 2018, 10:18
Citat: bucko poslato 22 Januar, 2018, 09:33

Autenticnih srvari nemas vise ni u pekari,samo mozda burek i to ponegde.Pa kilo leba ima 700 grama!
[/b]

uaaa pekari!!!
i cokolada od 100 grama ima 90

ua konditori

ЯЭВОЛУТИОН

i kondom jedna navucem...ua gumari
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

mrle

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 23 Januar, 2018, 10:06
i kondom jedna navucem...ua gumari

ne navlaèi ga na nogu.
nije on kriv ¹to ti bu¹ne èizme.

Lazic

Citat: aæimo poslato 22 Januar, 2018, 01:38
Mator èovek, a da se tako zaljubi.   ;D
Ma stra¹no... ;D Za koji dan æe garant i neki skuter da kupi... ;D

UFF

moze da se desi da uskoro prejdem na golfa 6 (sa onim losim sedmostepenim menjacem)
vlasnik ga je skoro servisirao (1200eur) i hoce zamenu uz moju doplatu
a posto je menjac los glupo bi bilo da uzmem dobar motor  [rofl]u pitanju je

1.4 TSI sa 160HP

ima li neko iskustva sa njim?


mehanicar mi rece da mu je zivotni vek 200.000km
cini mi se da sere i preuvelicava, koliki je onda zivotni vek onom 1.2 sa turbinom?
nisam znao da i benzinac ima jebeni plivajuci zamajac..


elem navodno visegodisnji pobednik motor godine u svetu a sad odjednom ne valja...
ja nadjoh samo neke probleme sa lancem, da imaju zna li neko nesto vise?


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Volkswagenov motor 1.4 TSI, ka¾u evo sedmi put zaredom odnosi pobjedu "motor godine u Svijetu" ( “International Engine of the Year Award 2012”) . Svi mediji æe prenijeti ovu "vijest" potpuno ignori¹uæi èinjenicu o problemu o kojem su svi mediji pisali, svi mediji koji dr¾e do sebe, plaæao ih VW ili ne. Naravno, samo u BiH se to ne smije, jer poBogu neko vam neæe dati Volkswagen CC na test ili igraèku Up!, kojem je samo ime tako kreirano da ga proba èupati. A medijima koji se ulizuju ASA autu u BiH se servirao Up! sa kompletnom opremom, eto da se malo dru¾e i nahvale ga na sva usta. Skoro da je i gradski, i za familiju, i sa odlazak na Aljasku, i za ..... sve ¹to vam padne napamet!...

...Vratimo se mi motoru 1.4 TSI i napi¹imo ¹ta je to problem kod njega. Ili je bio, ili je je¹ uvijek, svejedno, svakako i da je pro¹lost, upada terminolo¹ki u SEDAM godina koliko je motor dobijao ovu nagradu. Na¾alost ne postoji zakon o kori¹tenju imena "Svijet" ili "Internacionalno"pa mo¾e svaka ¹u¹a utemeljiti nagradu sa tim imenom.

Lanac! Sada spomenimo Saab! Kod Saaba je predviðeno da lanac traje koliko i automobil. I traje! On je praktièno sinonim za to kakav lanac na automobilskim motorima treba biti! I samo to ima smisla ako se radi o lancu. Malo se raspitajte kakvo je odr¾avanje pojedinih automobila kod kojih je lanac umjesto zupèastog remena. Posebno za VW vozila, a to provjerite u servisu. A ¹ta je to sa lancem kod 1.4 TSi motora?

Autor prièe nismo mi, ne izmi¹ljamo mi ni¹ta i stoga se suzdr¾ite od neprimjerenih komentara i e-mail poruka. Ako imate èinjenice, pi¹ite. Auto Bild je imao do trenutka objave prièe (broj 10 od 2012. godine, mart mjesec) imao 61 izvje¹taj od osoba koji su se po¾alili na problem, uslovno, ¹irenja lanca, odnosno poveæanje njegovog obima. ©ta se de¹ava. Kao ¹to znate, lanac se sastoji od nekoliko desetina elemenata spojenih osovinicama i slu¾i za prenos obrtnog kretanja, ili ispravnije - snage, sa jednog elementa na drugi. U ovom sluèaju, radi se o prenosu kretanja sa koljenastog vratila (radilica) na element koji mora imati, vjerovatno najpreciznije kretanje u cijelom motoru - bregasto vratilo. Za¹to ga nazivamo vratilo, a ne osovina? Razlog je jednostavan, optereæen je na uvijanje tokom veæeg dijela svojeg okretanja, dakle vratilo je ispravniji izraz po nama.


Sad odjednom skraæujemo prièu, de¹ava se to da se obim lanca poveæa. Zamislite da se svaki taj djeliæ lanca rastegne za stoti dio milimetra. Ni¹ta pretjerano. Ili da se to desi radi temperaturnih dilazacija. Stoti dio milimetra u ma¹inskoj struci je veliko, jako veliko. Stoti dio milimetra ne bi bio problem da nema, uslovno, matematike. Jer se taj stoti dio milimetra (izmislili smo vrijednost od 0,01 mm da poka¾emo bit, su¹tinu,..), dakle taj stoti dio milimetra se mno¾i sa brojem tih elemenata. Neka ih ima 100, pomno¾ite. Dobije se 1 milimetar, a to vam je u ma¹instvu kao da pravite kuæu 9 x 7 metara, i na kraju proma¹ite jednu dimenziju za metar-dva. Neprihvatljivo. Ne znamo ¹ta je razlog, mo¾da materijal, kvalitet onoga ko snabdijeva VW lancima. Svejedno, gre¹ka ima, sada veæ ima trocifren broj izvje¹taja o problemima, i to bi trebao biti alarm za uzbunu. No nije.

Nije samo 1.4 TSI (godina 2006., 2007., sa 140KS, dok je snaga kod ovih dana¹njih od 150 KS pa navi¹e) prijavljen kao problem, iako se najveæi broj prijava odnosi na taj motor. Ljudi prijavljuju probleme i kod 1,2 TSI motora od 105 konja. Problemi se de¹avaju od 20 do 70 hiljada preðenih kilometara. Èe¹æi je sluèaj da radi godina automobil izaðe iz garantnog roka iako nije pre¹ao 100.000 kilometara ¹to je jedan od dva mjerila za garanciju, ali veæ su godine dosegle onaj pokriveni broj godina garancije, pa bi opravak trebao iæi na raèun vlasnika. Dodu¹e, Volkswagen priznaje neke popravke, ako vlasnik doka¾e da je odr¾avao automobil u VW servisima i ko zna ¹ta jo¹. Znate ono, uvjerenje da si roðen, ¹to si roðen, da nije bio Vodenjak u podznaku ©korpiona, itd., itd.

Inrterpretiramo i mi¹ljenje èovjeka po imenu Fritz Indira koji je ekspert za motore na Univerzitetu u Beèu. Ona misli nekako ovako: Prvo bi pomislio da je problem sa materijelima od kojih je lanac izraðen. Onda bi kao krivca tra¾io vibracije pri odreðenim re¾imima rada motora. A razmotrio bi i sve parametre karakteristiène za lanac pri radu sa relativno du¾im periodom rada pri veæem optereæenju.

Ima li sada neko ne¹to pametovati o KIA-inih 7 godina garancije ili 150.000 km, sa prvi tri godine neogranièeno? Ili Toyotinih 5 godina sa neogranièenom kilometra¾om? Uozbiljite se konaèno jednom! Eto, spomenuli smo i godinu 2006. i 2007. kada je 1.4 TSI dobijao nagradu, a evo sada vidite kome je data ova nagrada! U prijavam se spominju modeli Golf, Touran i Tiguan, a za 1.2 TSI ©koda Yeti. Da li je i danas ovakva situacija, zaista ne znamo. Auto Bild, jest njemaèki magazin, jest smje¹ten u Njemaèkoj, ali su veæinski vlasnici Francuzi. Ovo je ne¹to ¹to niste znali, bar veæina. Otuda smiju pisati o ovome, a o tome imaju li kapacitete ili ne, ne treba tro¹iti rijeèi. Neko ko ima 74 zaposlena i 4 osobe sa in¾injerskim znanjem je za bilo koji medij sa ovih prostora INSTITUCIJA!

Spomenuli smo na facebbok profilu par puta ovaj problem sa lancem, èekajuæi ovu nagradu, pa da malo sagledate i budete svjesni kojekakvih nagrada!

I da, ovaj problem mo¾e uzrokovati ozbiljna o¹teæenja motora.

milomir22

A sti taj lanac ne moze da se zameni? Skupo, komplikovano? Ranije su vozila s lancem vazila za vozila bez velikog servisa, uglavnom koliko traje motor, istraje i lanac (ovo ne vazi za juga 45 koji je umeo da prezupci), danas se lanac menja skoro kao i kais.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

UFF

moze da se zameni, nije jeftino
pitam za poznate boljke osim toga

Hurricane

...koji kurac da eksperimetises sa tim, teraj tu makinu sto imas i zaboravi na drugi auto, ovo ostalo je razmazeno za tebe previse

bobangsxr

Losi su ti 1.4 tsi... brzo pocnu da trose ulje... to sto je bio motor godine ne znaci da je i izdrzljiv

UFF

ma dokurcila mi ova seljacka ljubicasta pozadinska svetla na tabli petice, cekja ga veliki servis (mada garant to isto ceka i onaj drugi) zamajac samo sto se nije raspao, (500e+ruke) auto bio udaran spreda, farban i gepek takodje.. ne bi da ulazem vise od ovog do sad i da se vencam, svakako prelazim malo km godisnje pa sta god da vozim trajace mi, ovaj ima kozu na koju sam se uvek lozio, komande na volanu, fabricku navigaciju, tempomat, senzore za svetla i kisu, fabricke parking senzore napred i nazad, saltaju se brzine na volanu itd, vise hir nego potreba ali ako me smori prodacu ga, valjda..

u ponedeljak treba da dam moju peticu 2.0 tdi 140hp i doplatu 3.000eur

Hurricane

..jebo ko¾u

Od ko¾e preferiram samo sluzoko¾u  ;D


Boban_m

Ne bacaj 3 soma za to, razlika je toliko mala da te nece grijati. Stavise TDI je bolji motor. Ja bih gledao da sto jeftinije sredim sto se mora i vozio a ti radi kako mislis da treba.

Hurricane

..taj fazon, voznja brige bez

Kanarinac

Sto da menja? Golfi cena slabo pada, ne znam koje je god petica,ali kapiram 2006,7 tako da je doplata realna mozda cak i manja nego sto bi trebalo. A za te pare ce uvek da ga proda pogotovo ako je u opremi jer se kod nas loze na njih  opasno. A motor tesko da ce crci na 200000km, sigurno je optereceniji ali eno ih po Holandiji sa 300000km i rade normalno ne duvaju jos. Naravno ako je neko vozio pun gas je druga prica

MIGE

od vw cenim samo bubu i golf1,ostalo mi je seljana teska,bez uvrede...kupio bih golfa novijeg ali samo za preprodaju..balkan je cudo sto se tice vw..po meni ,najbolja vozila su neka nemacka i na prvom mestu,japanska  [thumb_up]

UFF

moje je 2005 ovaj je 2009 a vozila ga neka klinka, cerka od vlasnika

na ovom mogu da se lozim da saltam brzine na + i - sa volana  :D


http://s18.postimg.org/3zeiped49/20180126_104611.jpg

mazzi

Jel dobijas i roze privezak :D

UFF

ma i ceru, mada je malo veeelika

auto je kao ovaj samo sa kozom

do juce ih nije bilo ispod 8k a sta je sad ovo jbt?


http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/11680271/volkswagen-golf-6-14tsi-highline