Glavni meni

Filteri ulja za motore - odgovara od automobila?

Započeo Hurricane, 30 Novembar, 2017, 14:35

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Hurricane

Tra¾io po forumu veæ par puta i neuspe¹no



evo tema gde bi bilo po¾eljno da se navede za koji motor tj oznaka filtera, pa¹e od kog automobila

takoðe oznaka, slika, gde kupiti i slièno..


tema otvorena i za polemiku ako neko misli da nije isto i za¹to itd

[cheers]

Lazic

#1
Za klepetalo pasuje od svih malolitra¾nih Japanaca... U centru S te samo pitaju, jel veliki ili mali... :D Zato obo¾avam Kantasaki, vlasnici klavijatura mogu samo da plaèu... :D


Za kle idu ¹to ja znam:

Man mw 68
Champion f 301, f306
Hiflo hf 303
Mahle oc 575

sasa ns 1

ima jedna èudna stvar ,recimo hf 204 i 303 su u manu isti filter,a i hi -flo je razlika 3 mm u duzini,a unutra nisam siuran verovatno je isto jer mnogi motori koji se prizvode po 10 godina sa istim agregatom imaju pvo 204.pa 303,pa opet vrate 204 ,a zasto pojma nemam

Lazic

A ta tri milimetra su naroèito bitna ako menja¹ svakog proleæa... ;D

mrle

a ona fora da se filter menja svaki drugi put pri promeni ulja?

Lazic


Glava Dole

Citat: mrle poslato 30 Novembar, 2017, 22:45
a ona fora da se filter menja svaki drugi put pri promeni ulja?

Kad god ga skinem iz njega i kucista ispadaju krokodili tako da ili teram staro ulje ili i novi filter stavljam obavezno :)

Andreja

Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

UFF

kosristio sam na svojim starijim hondama neki auto filter iz fiata koji je kostao mozda 300rsd i da bio je malo kraci od fabruickog

kosta smesno pa ne vidim razlog da ga ne promenim kad vec menjam ulje a moze i lazic metoda da redje menjas ulje nece nista da mu fali dokle god ga ima

Gavrolini


megaidiot


Poljanac92

Za hondu f2 i f3 moze filter i od reno tvinga, trenutno na hondi mann mw 64/1, uporedjivao sam sa onim za tvinga, odokativnom metodom primeceno da je od tvinga samo malo kraci filter i da su one rupice na njemu malo uze :D za tvinga je 300 dinara, a za hondu 1200 cini mi :D
Preticao sam i kad nisam morao :D

Hurricane

E to je ta informacija koja je meni trebala..

To za f2 i f3 je hf303 tip filtera koji ide na gomilu motora jos

Poljanac92

Provereno je da taj sa tvinga bez problema pasuje na f2, neki mehanicar nam to rekao, jednom sam stavio taj sa tvinga, posle sam bio pri kinti pa uzeo bas za hondu....u sustini msm da je isti k...c, filter k'o filter, vrsi isti posao
Preticao sam i kad nisam morao :D

rboban

#14
Nisam siguran, sem by pass ventila koji je podesen na nizi pritisak kod motocikla trebalo bi da ima i neku klapnicu koja ne dopusta da se ulje vrati iz njega jer je uglavnom u vodoravnom polozaju na motociklu.... Neku ulazio u tu problematiku?

EDIT, nadjoh na netu nesto....

A bigger canister takes longer to fill,so it takes longer to get oil pressure.If your filter is horizontal or vertical a motorcycle filter will need a high temp silicon anti drain valve.Not all car filters will have these,silicon ADVs are usually orange,but I have seen white on some Honda filters.I use car filters on my Honda,but I make sure of the quality first

Na to sam mislio, e sad stvarno bi trebalo malo prouciti i razraditi tematiku, stvarno je OK i korisna tema....  [thumb_up]

Ride It Like You Stole It

rboban




Evo HONDA OEM filter otvoren, taj beli silkonski prsten bio bio taj ANTI DRAIN.



SUZUKI OEM, ovde je crna guma, silikon ili sta vec u toj funkciji....



I HIFLO zamenski MOTO filter ima takodje....
Ride It Like You Stole It

rboban




YAMAHA OEM, koji izgleda NAJbolje uradjen....



Cuveni KN, zamenski kvalitetan....
Ride It Like You Stole It

rboban



BMW OEM, cisto da sektasi se NE osecaju da nisu u prici, mada oni svi mahom samo ORIGINALE furaju....  [joint]

Prvo sto se da primetiti (uz jos ponesto....  [panic]) je da nema tu gumu, taj sistem. Mozda je u vertikalnom polozaju, jer navodno u tom polozaju ne treba isti....
Ride It Like You Stole It

rboban



Evo i za kraj jedan kvalitetan auto filter.... BOSCH
Mislim da i on ima tu gumu, taj ANTI DRAIN, samo je nisu odvojili od tela papirnog filtera.
Ride It Like You Stole It

rboban

Poenta je da mislim da autofilter veceg kapaciteta koji stoji horizontalno bez tog ANTI DRAIN moze dovesti do toga da filter bude pun do pola (isprazni se od stajanja), samim tim povuce malo i vazduha uljna pumpa, dovoljno pri startu par sekundi...... i ostaje taj BY PASS ventil, na kojem pritisku se aktivira.

Ocekujem REVOLUCIJU da se oglasi sa nekim MANIFESTOM !!!!

P.S. a mozda sam i ja zrtva MOTO marketinga, za motor samo MOTO program  [cheers]
Ride It Like You Stole It