Glavni meni

Honda XR400R Adventure

Započeo Jovanovic, 23 Novembar, 2017, 21:50

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Boban_m

#80

UFF

ne verujes ktm-u jer si amer iz bosne :)
da ga je vw napravio verovao bi mu :)

Gavrolini

Moje iskustvo sa hondama i iskustva ljudi oko mene su uzasna. Pricam konkretno o crf 250 i 450. Kakav je agregat u tom L ne znam ali crf 250 i 450 sa razdvojenim uljima u agregatu su neopevana djubrad. E sad te price da 250 4t moze da lagano putuje sa 100km/h po meni ne piju vodu jer kontam da je tom motoru maksimalna brzina nesto malo iznad. Motori sa mnogo vise konja ne trpe tu konstantnu brzinu na jednom cilindru.

Andreja

Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Boban_m

Citat: UFF poslato 20 Decembar, 2017, 01:05
ne verujes ktm-u jer si amer iz bosne :)
da ga je vw napravio verovao bi mu :)
Izvini ckode, koju marku auta vozis? ;D

@ Gavrolini
CRF su radne ma¹ine i skroz druga prica iako naziv zbunjuje. Ovoj je max brzina (ako ne naidje sleper u susret) oko 130 kmh. Ima na you tube nekoliko review posle duze eksploatacije, npr posle 40000 km i niko se ne zali.

Gavrolini

Pa upravo to. Ako je nekom motoru max brzina 130km/h. Onda mu 100km/h nikako nije laganica.

Boban_m

Nisam imao, samo prenosim tudja iskustva. Iz svog znam sto je kubikaza manja, manja je i razlika izmedju maksimimalne i navise putne.

megaidiot

Citat: Andreja poslato 20 Decembar, 2017, 02:04
Ode i Lazina tema u kurac :)
mozes sad i ovde da prijavis kad sredis lanac

Lazic


dr32

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 14 Decembar, 2017, 17:02
Citat: megaidiot poslato 14 Decembar, 2017, 14:08
Citat: Ho¹tapler poslato 14 Decembar, 2017, 13:50
Èemu?
adventure brate, adventure
a mogao si da na motor stavis i cerku lokalnog pandura i da je kresnes...isto 50 kila, isto avantura....ali motor lagan i dalje :)
svidja mi se nacin razmisljanja AvAnTuuuraaa :D
4 wheels move the body, 2 whells move the soul... enjoy

lord_oblivion

Citat: Boban_m poslato 19 Decembar, 2017, 15:21
Citat: lord_oblivion poslato 19 Decembar, 2017, 10:53
Citat: Boban_m poslato 17 Decembar, 2017, 03:53
Dopada mi se koncept adv motora male kubikaze, samo na zalost ne mogu da mu nadjem primjenu trenutno (nemam vremena trenutno). CRF250L mi je top izbor za to.
Za svoju klasu je krme sa kompromisnim ve¹anjem i veoma izlo¾enom pumpom (vode ili ulja, ne mogu da se setim sad).
Ja sam se veoma brzo ohladio od tog motora.
Vrlo cijenjen u Americi. Gledao sam mnogo snimaka putovanja, niko se ne zali. Prerade se uglavnom odnose na povecanje snage, mada mi ni to ne bi trebalo jer moze da drzi 100-ku na auto putu. Ulje se mijenja na 8000 milja po Hondinom uputstvu, nije skup i sta ces bolje.
Prvi mod nakon kupovine im je zamena prednjeg lanèanika za zub manji. Toliko o odnosu snaga/te¾ina. Krme.
Da je pouzdan, jeste. Po starom Hondinom receptu, 'underpowered' agregat i teraj Mile 500.000 do zamene karika, ¹to neæe da izvuèe uzbrdo nema veze :D
CRF250L i predhodni CRF250 nemaju nikakve veze.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

Andreja

Zavisi ¹ta ¾eli¹ od tog motora, neko æe da skrati prenos maksimalno, neko da ga produ¾i... Mislim da je fabrièki prenos sam po sebi predugaèak, gledao sam neke recenzije na Jutjubu, pa CRFL Rally je u manjim obrtajima pri 100km/h nego moj motor a kod mene je prenos skoro najdu¾i moguæi (15-40, èini mi se, bio 13-48 kad sam uzeo motor).

Da je krme, pa i nije ba¹, 140kg (suv), sa svim onim plastikama, vizirima, instrumentima, elektro starter, akumulator... Opet se vraæam na moj motor od 120-130kg (suv) koji nema akumulator, elektro starter, migavce, km sat, sirenu, retrovizore, bravu, ubla¾ivaèe udara u zadnjem toèku... Kad bih natrpao sve to na motor, opet bi bio na 160+kg suv.

Na konto zadnjeg reda u Peðinom postu, nema tu prethodni CRF, naredni CRF. Postoji CRF250R koji je MX motor, onda CRF250L koji je dual sport i CRF250L Rally koji ima sve te vizire, kurapaje itd.

Yamaha WR250R jeste prilièno ozbiljnija ali i njena cena je. Uz to, prilièno sam siguran da njen agregat neæe da potraje ni 60% veka CRFL agregata. Jebi ga, dosta je jaèa ma¹ina. I ne me¹ajte je sa WR250F koja je hard enduro.
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Gavrolini

Ja i dalje tvrdim da je to premalo konja i za ozbiljan off i za duza putovanja....sve u svemu premalo konja za bilo sta sem ako neces da se smaras sto mozes i npr sa vespom.

lord_oblivion

U dana¹nje vreme, 142kg sa 23KS je i dalje krme :)
CRF250L i nije zami¹ljena za ozbiljan off a ni za du¾a putovanja mada na ta du¾a putovanja mo¾e (ima dosta RTW izve¹taja po netu) ali na ozbiljan off ne mo¾e ni sa skraæenim prenosom.
Mal mal pa neki amer ljosne i razbije pumpu pa mora da zove traktor u pomoæ, jer gospoD¾a nema fabrièki ¹uspleh.
Ve¹anje joj je kompromisno i jako udobno za dual namenu. Na kraju krajeva, CRF250L i jeste tako zami¹ljena i napravljena, kao dual-purpose motorèe.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

mkt


lord_oblivion

Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

Bori¹a


Jovanovic

Komsija livac napravio kako treba 😍
Stari plasticni stitnik pukao..






megaidiot


lord_oblivion

Jel vari taj kom¹ija i ove savitljive plastike za enduro i kros?
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.