Glavni meni

Honda XR400R Adventure

Započeo Jovanovic, 23 Novembar, 2017, 21:50

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Gavrolini

Svako tera sta mu se svidja. Meni je voznja motorom po asfaltu postala zanimljiva koliko i voznja automobilom(nikolko). Vremena da odem na par dana u pustolovinu nemam. Tako da je par sati vikendom sve sto mogu da priustim a i za vise nemam snage ni para.

mkt


mali_zmaj

Jbg. I hobi je u danasnja vremena postala skupa zajebancija,nazalost. 
jin-jang

Gavrolini

Uvek je i bio. Nikad nije bilo jeftino voziti motor. A bogotovo enduro ili jos gore cross

Hohštapler

Citat: Gavrolini poslato 17 Decembar, 2017, 13:26
Svako tera sta mu se svidja. Meni je voznja motorom po asfaltu postala zanimljiva koliko i voznja automobilom(nikolko). Vremena da odem na par dana u pustolovinu nemam. Tako da je par sati vikendom sve sto mogu da priustim a i za vise nemam snage ni para.

Amin.
I ja sam zato u poslednje vreme poceo da razmisljam o nekoj grabulji..
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Gavrolini

Citat: Ho¹tapler poslato 17 Decembar, 2017, 16:05
Citat: Gavrolini poslato 17 Decembar, 2017, 13:26
Svako tera sta mu se svidja. Meni je voznja motorom po asfaltu postala zanimljiva koliko i voznja automobilom(nikolko). Vremena da odem na par dana u pustolovinu nemam. Tako da je par sati vikendom sve sto mogu da priustim a i za vise nemam snage ni para.

Amin.
I ja sam zato u poslednje vreme poceo da razmisljam o nekoj grabulji..
Hahaha znaci vec polako shvatas da je vfr labina i tesko sranje od motora. A lepo ti cika Gavra pricao i savetovao te.

megaidiot


Hohštapler

Citat: Gavrolini poslato 17 Decembar, 2017, 17:52
Citat: Ho¹tapler poslato 17 Decembar, 2017, 16:05
Citat: Gavrolini poslato 17 Decembar, 2017, 13:26
Svako tera sta mu se svidja. Meni je voznja motorom po asfaltu postala zanimljiva koliko i voznja automobilom(nikolko). Vremena da odem na par dana u pustolovinu nemam. Tako da je par sati vikendom sve sto mogu da priustim a i za vise nemam snage ni para.

Amin.
I ja sam zato u poslednje vreme poceo da razmisljam o nekoj grabulji..
Hahaha znaci vec polako shvatas da je vfr labina i tesko sranje od motora. A lepo ti cika Gavra pricao i savetovao te.

Kategorièki odbijam!
Nema prodaje, mo¾e samo da dodje jo¹ jedan u gara¾u, grabulja ;)
Skuter, VFR i grabulja i miran ;)
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Gavrolini

Skuter za do prodavnice. Enduro da se vozas i vfr da stoji parkiran i podseca te kako si bacio pare :)

lord_oblivion

#69
Citat: Laziæ poslato 17 Decembar, 2017, 02:56
Meni je 2011-te sa gomilom idiota trebalo ceo dan za 100 km po Goliji i mislio sam da me udario nosaè aviona, nisam imao pojma kako æu sutradan opet da vozim... :o Mladost ludost... ;D

E da, tad sam ostao u ¹oku kad sam gore u domu sipao gorivo, oko 5.5 litara je bila potro¹nja... :o


Aaaaa, Popsi i Tarabiæ se seæaju kad sam napravio omanji stampedo svirnuv¹i u prolazu nekim smorenim kravama... :o Iznervirale me, ceo dan prolazi pored njih desetine motora, k'o drogirane, ja im onako trubnem da vidim jesu li ¾ive, a one u trk k'o da sam im pustio struju kroz guzicu i pravo na Popsija i ostale iza mene... :o [rofl] [rofl] [rofl]
Upornom ve¾bom se stièe kondicija. Ja sam u poèetku crkavao posle 40km, onda posle 70 a sad mi je domet 130-140km èistog off-a, u komadu. Kratke pauzice se podrazumevaju. Posle toga koncentracija isparava i vo¾nja se zavr¹ava. Sa dovoljnim pauzama, mo¾e to da se rastegne i do 170km dnevno, bez opasnosti od katastrofalne gre¹ke.
Al' ja off vozim kao Ferdinand :D

PS. A da, potro¹nja 4 litre u najgorim uslovima i sa kratkim prenosom 14/49 (15/48 je fabrièki)  ;D
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

lord_oblivion

Citat: Boban_m poslato 17 Decembar, 2017, 03:53
Dopada mi se koncept adv motora male kubikaze, samo na zalost ne mogu da mu nadjem primjenu trenutno (nemam vremena trenutno). CRF250L mi je top izbor za to.
Za svoju klasu je krme sa kompromisnim ve¹anjem i veoma izlo¾enom pumpom (vode ili ulja, ne mogu da se setim sad).
Ja sam se veoma brzo ohladio od tog motora.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

lord_oblivion

Citat: mali_zmaj poslato 17 Decembar, 2017, 12:05
Mislim ako se planira na neki off,a druzim se sa nekim endurasima ovdje,pa sam upucen malo,mada ja licno ne vozim,probao jesam,nije mi se dopalo..,treba ponijeti neku kanticu goriva,barem desetak litara,u rezervi ..,a ne govorim pri tom na voznju od par sati,no vise dana..,alat,sajle,untrasnje gume,ili pribor za krpanje..,hrana i voda pod obavezno,ovi  moji su isli na moto skup u Makarsku,ali preko brda i planina,jebem ih blentave... 

Lazicu ne prelazi se puno km na offu ako je imalo zahtjevan..,ja za citav dan na asfaltu zveknem barem 300 km oni jedva stotku,i to kad se potrude!!  I to ne racunajuci da stanem u kafanu,jednu,drugu..,odem na kupanje, a oni se pate u nekoj sumetini i blatu,potocima,kamenjaru..  Al se vrate zadovoljni i sretni,i krepani naravno..Al vole oni to!!!

Moj potpis, drugi red  [cheers]
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

Boban_m

Citat: lord_oblivion poslato 19 Decembar, 2017, 10:53
Citat: Boban_m poslato 17 Decembar, 2017, 03:53
Dopada mi se koncept adv motora male kubikaze, samo na zalost ne mogu da mu nadjem primjenu trenutno (nemam vremena trenutno). CRF250L mi je top izbor za to.
Za svoju klasu je krme sa kompromisnim ve¹anjem i veoma izlo¾enom pumpom (vode ili ulja, ne mogu da se setim sad).
Ja sam se veoma brzo ohladio od tog motora.
Vrlo cijenjen u Americi. Gledao sam mnogo snimaka putovanja, niko se ne zali. Prerade se uglavnom odnose na povecanje snage, mada mi ni to ne bi trebalo jer moze da drzi 100-ku na auto putu. Ulje se mijenja na 8000 milja po Hondinom uputstvu, nije skup i sta ces bolje.

Gavrolini

Preslab motor za bilo sta. Po meni za tako nesto je drz400 mnogo bolja varijanta.

megaidiot

da, ali u odnosu na ostale nove male "adventure", mali strom, mali versys i onaj mali gs - honda je najbolja opcija, a kako se ameri loze da kupuju novo i biraju izmedju tih motora na trzistu, logicno je da je pomama u odnosu na ostale.
koliko sam ja shvatio svi oni su pravljeni uglavnom za indiju i dalji istok gde niko ne vozi >400cc , a kupovina istih na zapadu je nuspojava.

Boban_m

Dual sport 250cc su uvijek bili deo asortimana Honde, Kawasakija i Yamahe na svim trzistima, a indijci imaju jeftinije svoje i Kineske motore. Objektivno nije jak, ali je izuzetno izdrzljiv i jeftiniji od Drz400, tj skoro duplo jeftiniji. Kao jedini motor mi ne bi pao na pamet, ali bih tako rado sprasio nekud daleko sa par ortaka na CRF250L. Dovoljno lagan, jeftin, dovoljno brz, i iznad svega pouzdan za takve avanture. To je ta neka prica. XR400 ili XR650R je vrlo tesko naci na oglasima, WR250R je znacajno skuplji, pogotovo DRZ. KTM-u svaka cast ali mu ne vjerujem za takve tripove. Tu je jos jedino KLX250.

mali_zmaj

Citat: Gavrolini poslato 19 Decembar, 2017, 16:38
Preslab motor za bilo sta. Po meni za tako nesto je drz400 mnogo bolja varijanta.

I ovi moji cjene DRZ,i kod nas drzi cjenu ,i ne prodaju ih ljudi bas.   [thumb_up]
jin-jang

Hohštapler

WR250 je tako skup da je ne mogu da verujem. I nov je bio a sada polovan. S tim ¹to kolko ja znam novog trenutno nema, imaju neke probleme sa emisionim zakonima, valjda æe ga re¹iti i vratiti.
Barrel ima YZ250 2T za 7500e...  kuku...
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Lazic

Menja se ulje na 13000km, pa da li su oni normalni... ??? Jedan cilindar... :o

Boban_m

Kao i vecina Hondi, ali u praksi svi rade na 5000 ili cesce.