Glavni meni

V ili redni, pitanje je sad !

Započeo Hurricane, 25 Jul, 2017, 20:49

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

UFF

2 cilindra su ok ali samo u nekoj enduraci inace nema poente, osim kratkih brzina i nedostatka snage u visim obrtajima ga najvise jebu vibracije

mada to i nije tema ovde

mali_zmaj

A redna dvica?  V mi je jasan,za endurce,za kruzere,da se krstari da se koci motorom,obrtni moment..,sem u Dukcima,mad je to L konfiguracija,..redna cetvorka mirniji rad,vise vrtenje u obrtajima,znaci veca brzina...  a redna dvica!? nesto izmedju.. ja sam vozio KLEa..,znaci imas i laganu voznju,al kad ga zavrtis malo u obrtaje podivlja.. E sad kad bi nam neko mogao opisati ove moderne redne dvice..,Yamahine,ili recimo Kawine.. itd..  

Mada je moj izbor redna cetvorka,ali nisam alav ni na druge konfiguracije,sem monocilindrika,to mi se ne svidja,al nikako!!
jin-jang

MIGE

samo scooter...scooter zakon  [thumb_up]

Mil@n

Citat: milomir22 poslato 25 Oktobar, 2017, 19:34
Citat: Mil@n poslato 25 Oktobar, 2017, 12:35
Citat: milomir22 poslato 25 Oktobar, 2017, 10:39
Ja sam ipak za redni, kad krene¹ u preticanje svaki redni vuèe dobro veæ od 6 000 obrtaja, a skoro svi teraju u blokadu najranije na 12 000, neki èak i na 14 i vi¹e, tj. ima¹ mnogo veæi raspon obrtaja u nekoj brzini od v2 motora. Mo¾da on povuèe silovito iz ni¾ih, ali mnogo pre tra¾i ¹altanje od rednog.

Sad, ako nisi agresivac, mo¾e i v raspored, ali s konja na magarca ne ide.

S konja na magarca  [rofl]

Koji si V motor imao ili vozio, kad veæ ima¹ takve utiske ?

Ako si negde proèitao, to je veæ drugo....a podaci na papiru i do¾ivljaj u vo¾nji su èesto suprotni...



Mislio sam s konja na magarca, jer je sv 650 u odnosu na ovu hondu 600 ¹to mu stoji u potpisu magare. Jeste on interesantan na svoj naèin, ali je honda ipak dosta ozbiljniji motor od njega.

Od v agregata sam vozio stroma 650 k4, i strom mi je bio prvi izbor, nisam ga uzeo jer nisam imao $ i to sam veæ pisao u ovoj temi, ali ne verujem da æu se vi¹e vraæati na manje od 4 cilindra.


@Ho¹tapler

I ja ih volim sve, ali malobrojni od nas mogu sebi da priu¹te 50 motora, a svima je jasno da svaki model ima svoje prednosti i mane. Fora je da utvrdimo koji je bolji (v ili rednjak). [dancing] [dancing] [dancing]

Opet citiram ovaj tvoj gornji post...ka¾e¹ kad krene¹ u preticanje 4 cil su u prednosti jer vuku veæ od 6000 obrt.
Pa ako veæ kreæe¹ sa tolikim obrtajima u preticanje onda ti je svejedno dal je V2 ili R4, oba vuku odlièno u tom rasponu. Fora je da on vuèe od niskih, da mogu lagano da krenem iz ni¾ih, to je mnogo upotrebljivije i korisnije nego od pola re¾ima.
I ovo vi¹e zavisi kako mu je rasporedjen obrtni moment, nego dal je redni ili V. Zato ka¾em treba probati, nije sve kao na papiru.

Svako vozi ¹ta voli, sve je lepo i sve je dobro!

MIGE

auu jbt pa ja upadoh u moto GP forum  :o

ЯЭВОЛУТИОН

no replacement for displacement......ispod litre je sve kurac,,,kao i auto ispod 2
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

zagadjenje

1.8 mo¾ se pro¹vercuje nekad...
Tjuning bud¾ing

sremac

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 25 Oktobar, 2017, 20:59
no replacement for displacement......ispod litre je sve kurac,,,kao i auto ispod 2



budala na leru, mudonja u kontra smeru

megaidiot

Citat: Mil@n poslato 25 Oktobar, 2017, 20:08
Pa ako veæ kreæe¹ sa tolikim obrtajima u preticanje onda ti je svejedno
trebalo mi je dosta vremena da provalim kako da vozim malog fazera da radi sta hocu, i sad mi se ne svidja kako se ponasa.
po najlepsim putevima se izjebem, izlazim iz ukosnice i govno je u malim obrtajima (ne nije motor kriv nego ja) i nema snagu i prd prd prd eto ga posle sekundu dve.
s druge strane kad peglam po autoputu ima warpoliki fazon da si sad 160 sad 180 sad 210 i mozes tako da sibas dok ima goriva, milina. mogu da dobacim jako daleko za smesno vreme i da ustedim skoro ceo dan planiranja rute do mesta koja hocu da provozam.
isto tako na semaforu aj da se zaletim, vidi u prvoj sto vuce kad predje 6000, vidi prednji tocak je laksi, u sto je ovo dobro, vidi pandur sa stane me snimio, vidi stize kazna, lele.
sve zavisi od tvoje fikcije koja definise za sta ti treba motor uopste, ja bi teo neki veci V ili slican, ktm1050, varadero, veliki strom, guzzi stelvio kad bi znali da ga naprave da se ne kvari, bmw za koji nemam para. moze i 2 u redu tipa tdm ili nova afrika za koju nemam para ili stara afrika za koju niko nema para.
u stvari teo bi bar dva, jedan za grad koji bi imao jedan cilindar, a drugi da ima sve ostale.  [neampojma]

idanijel

Uh ja bi sve,dobru cvaju skuter,supermoto,enduro 250,afriku 1000,nekog kruzera,pan europu 1300 i neki gsxr 1000...

ЯЭВОЛУТИОН

samo budali treba motor....a kamoli vise motora....\multiple bike sindrom\ mbs je oboljenje
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11