Glavni meni

V ili redni, pitanje je sad !

Započeo Hurricane, 25 Jul, 2017, 20:49

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Hurricane

Izvolite drugari,

Zanimljiva polemika a nedostaje tema za to..

Moze neko i onu diskusiju tj onih par strana da prebaci ovamo.. ja ne umem

V2, R4, V4, R3, 1000, 600, 750.....

milomir22

Iako volim bukvalno svaki tip motocikla, kada se spomenu motori uvek su mi u glavi redna 4 cilindra i zvuk koji proizvode. Kad sam posle dugo godina apstiniranja od motora (terao skuter x9) resio da se vratim na vece tockove, razmisljao sam se izmedju stroma i bandita u s varijanti. Osim cene, prevagnulo je i to sto bandit ima 4 cilindra, malo vise snage, ostriji je motor generalno, a nije onesposobljen za put u odnosu na stroma (bez odmora lagano guram 300+ kilometara na njemu).

Komsija ima staru vfr-ku i ona lepo zvuci, ali mi se nekako pridrodnije cuje linijski 4erac.

1 cilindar malo za akanje po gradu, 2 (v ili paralelna svejedno) su uglavnom dobri za duze ture (tdm, strom, versys), a 4 za adrenalin, ali zavisi od karoserije, mogu i za put.

Svidja mi se i tracer 09 sa 3 cilindra, dobar motoric.

Kad je 1000-rka u pitanju, uvek bih uzeo r4, a za manje kubika mogu i ovi dvocilindrasi, koji traze manje obrtaja za isporucivanje snage.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

MIGE

samo matik..menjaci su za merenje pise  [rofl]

Kostić

redni motor ima jedan lanac u jednoj glavi, V ima dva u dve glave. ¹to vi¹e pièkimaterina u agregatu, vi¹e para posle za opravke. po meni je najboli jedan cilindar od 1000 kubika. mo¾e i iljaduipo. i torcija od 600 kila pa kad potegne dodleti na mesec :)

nego jel neko primetio da je mesec odluto? danima ga nema u mom prozoru, pa sam poèo da se brinem i nerviram. izlazio sam na krov da vidim de je nesto i nema ga [neampojma] :(


serbduck


    V naravno.

Sto se tice adrenalina - probaj ovo sa slike - VTR 1000F inace slabija verzija od 100 konja - cupa ruke iz ramena....



a za one hrabrije SP2 - verzija od 170 konja...




Baba Kurana pojede metar drva ... i ne trazi vode!

Biker-Boy

Fantasticne masine ove Hondine VTR-ke, samo ne znam odakle ti to da SP2 ima 170ks  :wtf:  :o
I feel the need..... the need for speed !!!

serbduck

Ne znam ni ja, al sam zvao jedan oglas i rece mi coek koji prodaje da ima 170 konjica...
Znam za ove od 134 ili nesto malo vise, al znam i ovih 100 sa prve slike ( nekad je bio moj ).
Baba Kurana pojede metar drva ... i ne trazi vode!

Biker-Boy

Eh, svasta ljudi nabrbljaju u oglasima :)
VTR 1000F Firestorm - 100 ks
VTR 1000 SP1, SP2 - 135 ks
I feel the need..... the need for speed !!!

UFF

ma to tesko ko tuc
i povuce do jaja alii odmah potom i stane, ti presaltas ono opet isto
gore nego jednocilindras

Gavrolini

A kad pustis gas salto preko vizira

Hurricane

..meni od svega toga na V jedino verujem da bi bila zanimljiva RSV4 da je posedujem..

Sa nekim topovima brutalnim ili bez, da se slusa..

Ali to se verujem tesko vozi..


Gavrolini

V4 nema nikakve ali bukvalno nikakve veze sa v2

Andreja

Volim sve tipove motora sa svim tipovima agregata, sa jednim, dva, tri, èetiri, pet, ¹est cilindara... Mo¾e i onaj PGM, V8 2.0 :) Mo¾e redni, mo¾e V, mo¾e bokser.

Sve mi se ne¹to èini da Panigale sa 2 cilindra brzo "ostaje bez daha" sa svojih 205ks... :)

©to se tièe V4, nema hladnokrvnih, ili ga obo¾ava¹ ili ti se kenja od njega ¹to ne vri¹ti kao rednjak :)
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Gavrolini

Rsv4 ok. Ono pre toga mrtvo da mrtvije nema.

Biker-Boy

Meni se bas svidja taj stari, RSV Mille, bas bi voleo da ga probam, pa nebi ga valjda proizvodili 12 godina da ne valja
I feel the need..... the need for speed !!!

Hurricane

..da valja nesto rekao bi Gavra neku lepu o njemu s obzirom da ga je imao, vidis kako je odusevljen  ;D


Gavrolini

Imao i to dok je taj motor vredeo 5000e. Ja taj motor za par meseci koliko sam ga imao nisam naucio da vozim. Tocak samo prva posle nema sanse, krivina nista. Posle sam ga menjao za cbr1000f i neki auto. Sa hondom se navozao mnogo lepse i brze.


Slaninar

4 cilindra rade s manje vibracija.

V masina mi je ok za neki coper, inace radije redno dva, ako ne moze cetiri.


Poslato sa sokocala mobilnoga
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

Biker-Boy

Citat: Gavrolini poslato 26 Jul, 2017, 19:18
Imao i to dok je taj motor vredeo 5000e. Ja taj motor za par meseci koliko sam ga imao nisam naucio da vozim,
krivina nista.


Koliko znam, jedna od najjacih (ako ne i najaca) strana brzinaca sa V2 agregatom je BAS krivinarenje, za to su ko stvoreni.
Tako bar kazu ljudi u mnogobrojnim testovima koje sam citao tokom godina... izgleda stvarno nisi naucio da ga vozis :D
p.s. prelepa masina, kad tad ces da zazalis sto ga prodade :P
I feel the need..... the need for speed !!!

Boban_m

Bas zbog jakog motornog kocenja krivinarenje sa V je pjesma. To vidis kad ides iza nekog ko zna da vozi, stopka se ne pali. Pri tom mislim bas na peglanje ne na penzionersku voznju.