Glavni meni

Kawasaki ovlasceni servis (BG)

Započeo Major, 25 Jul, 2017, 10:44

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Glava Dole

Onda okej :) Meni se prethodni vlasnik kleo da je uradjen servis, zamenjen lanac, provereni ventili... sve ostalo i jeste izgledalo kao da je stvarno tako, prednji lancanik su samo ostavili ocigledno jer ga je bilo moguce zamaskirati, ne vidi se, ostalo zamenili... i antifriz je bio cisto zelen, ulje bistro kroz prozorcic... pa verujem da su i ti ventili stvarno bili prestelovani, kako je i pisalo na nekom papiricu koji je kobajagi majstor ispisao sa cenama, bio je i izguzvan i ofucan, kao da je stariji pa sam poverovao u to :) I radio je ko sat, oko 12.000 kasnije je cela usisna strana jednostavno bila pretegnuta :) A ko zna bar malo o principu rada zna da veci zazor, koliko god da je veci, moze samo da uzrokuje ventualno bucniji rad i nista vise...a ako je ventil pretegnut makar dve stote kompresija otisla  u kurac ko da je produvao motor :) Meni su i karike bile debelo u autu, zbog ventla isprao ulje izmedju karika i sa zida cilindra i onda je to doslo do izrazaja, nije vise nikad bilo sanse teoretske da upali, a da nije bilo toga vrlo je verovatno da bi radio jos neko vreme :) Komsijin kinez recimo, nov sa mizernom kilometrazom, nije hteo da pali hladan... mucio se, mucio, po pola sata ga kurblao, 2 akumulatora sjebao, jednog od najboljih majstora zvao 2 puta... ovaj dodje, upali, ode, motor opet ne pali... ja odem, nastelujem ventile, vidim pretegnuo se sam od sebe(a motor relativno nov), i eto ga, pali i dalje ko mina :) isto se desilo i meni takodje na kinezu, jedva sam provalio sta je u pitanju, sve delovalo u redu a nije hteo da pali hladan... kupio ga novog, imao je ispod 2000km kad su se ventili pretegli sami od sebe... yamaha takodje, radila super i pretegli se svi usisni, ama do jednog... okreni-obrni stelovanje ventila je stvarno redovan servis sto se mene tice, zamena ulja takodje i ostalo je totalno nebitno i radi se po potrebi sto se mene tice :)

UFF

milose ne vozim kineze i ne vozim par decenija stare motore

Glava Dole

bitna je poenta, princip rada je isti... ni yamaha nije kinez pa se ipak vremenom, prilikom trosenja valjda, pretegla usisna strana... dakle u slucaju vecih kilometraza stelovanje ventila stvarno spada pod redovan servis i to je tacka :)

UFF

nek ga steluje sledeci vlasnik :D

ovaj prvi pukne na gubitku vrednosti usled starenja mladog motora

ovaj drugi pukne na gubitku vremena i novca za servis usled kupovine matorog motora

dodje ti na isto samo je pitanje na sta ti vise odgovara da puknes i sta (moze i sa zarezom ne mora tacka)

Kostić

naravouèenije: ne kupujte motor od ufa. bolje da kupite par decenija star motor koji je neko odr¾avao, nego noviju grabulju od vakih ko ovaj. :)

Kostić

a ako neko kupi nov motor pa je ucenjen da u garanciji ostavi jedno omanje bogastvo u ovla¹æenom servisu, nek se presabere, ¹ta je jeftinije. dal da se nasme¹i tom ovla¹æenom uz pozdrav kurcem i da sam radi ¹ta treba, jer nov motor i neæe ba¹ da crkne u garanciji ili da klekne i popu¹i mu kurac da bi ovaj imo para da kupi jo¹ jedan nov motor i turi ga u gararage da mo¾e da u¾iva ko èoek.

Kostić

ali, kako je veæina tih  bajkera svet pomodara sa punim d¾epovima para, tako i ovla¹æeni mo¾e da ima 5000 kvm-a i dobre sisate sekretarice u mermeru i sliène moderntrip egzebicije. veæina vi¹e voli da uðe u taj mermer i da se divi, pa tako i plati. ona manjina koja je malo mudrija, jer joj je d¾ep prazan, raèuna. a i ljudi vole da se fale, kako su platili bogastvo u renomiranom servisu pa kao kukaju ono jao vidi al ko¹ta al je vrh usluga ono kuracmile bla bla...

moj kom¹a oladio lanac koji u ovla¹æenom ko¹ta ko tri sa pijace, a na pijaci bolji i jeftiniji. pa naravno da je kupio na pijaci, nije oboleo od dobrote da nema mozga.

Kostić

ja sam u ovla¹æenom kupio nove gume za k4 i aj kad sam veæ tu, nek promene. a promena be¹e skoro èetri iljade, ne¹to malo manje. krenem kuæi i okrenu mi se zadnja kle¹ta. sreæa pa je kombi iza vido i ukoèio na vreme inaèe bi me odno ko pahulju. da sam bio pametan, kao ¹to nisam, kupio bi gume izljubio se sa njima i reko domind¾enja. gume bi lepo menjo kod radeta za crvenu i u¹tedeo. al jebiga, ponese se èovek u tom mermeru, pomisli ono, au vido ti ovu rasko¹, ovi mora da su dobri i uspe¹ni.

pa i jesu. zato ¹to smo mi glupi :)
he he.

milomir22

Glupo je gubiti garanciju, jeste da je vid ucene i nacin da se jos vise covek odere, ali i ganc novo se kvari i to ne toliko retko kao sto mislimo mi sto vozimo tinejdzere. Evo brat uzeo novog pasata b7 2012. i posle 4 meseca (mozda je presao 10-20 000 km) krene kvacilo da ga zeza. Ispostavi se da su morali da mu zamene set kvacila u garanciji, a to nije nimalo jeftina stavka za taj model auta.

Bmw s1000xr na onom snimku je kao nov imao par skupih problema koje fabrika otkloni i verujem da ce sad da zgazi brdo kilometara bez 1 kvara.
Poznanik 2008. uzeo novi z750, u prvih godinu dana mu je krepalo nesto oko ubrizgavanja, ili pumpa za gorivo, ne secam se tacno.

Nikad se ne zna, ali se ja licno ne bih odrekao garancije, kad istekne, sam bih menjao ulje i filtere, a za ovo drugo kod nekog pouzdanog.

Ventili moraju da se kontrolisu, ali ja to radim izmedju 20 i 30 000, skoro sam stelovao, na jednom su bili pritegnuti, motor lepse radi u leru, kao da je zivlji, u voznji se ne oseti toliko. Sto kaze uff, ovi sto teraju sovrakele koje predju boga oca treba da kontrolisu. Ja cenim da je moj motor presao vise od 80 000 km, a na satu 31 000.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

petar357

Citat: kosta66 poslato 28 Jul, 2017, 08:26
... ona manjina koja je malo mudrija, jer joj je d¾ep prazan....

Oni kojima su dzepovi prazni mogu da budu i ovakvi i onakvi, ali ih mudrost sigurno nije dovela u tu situaciju. :D

Major

@kosta - jebote nisam ni znao da sam pozer, otvorio si mi oci.

Citat: milomir22 poslato 28 Jul, 2017, 08:33
Glupo je gubiti garanciju, jeste da je vid ucene i nacin da se jos vise covek odere, ali i ganc novo se kvari i to ne toliko retko kao sto mislimo mi sto vozimo tinejdzere. Evo brat uzeo novog pasata b7 2012. i posle 4 meseca (mozda je presao 10-20 000 km) krene kvacilo da ga zeza. Ispostavi se da su morali da mu zamene set kvacila u garanciji, a to nije nimalo jeftina stavka za taj model auta.

Bmw s1000xr na onom snimku je kao nov imao par skupih problema koje fabrika otkloni i verujem da ce sad da zgazi brdo kilometara bez 1 kvara.
Poznanik 2008. uzeo novi z750, u prvih godinu dana mu je krepalo nesto oko ubrizgavanja, ili pumpa za gorivo, ne secam se tacno.

Nikad se ne zna, ali se ja licno ne bih odrekao garancije, kad istekne, sam bih menjao ulje i filtere, a za ovo drugo kod nekog pouzdanog.

Ventili moraju da se kontrolisu, ali ja to radim izmedju 20 i 30 000, skoro sam stelovao, na jednom su bili pritegnuti, motor lepse radi u leru, kao da je zivlji, u voznji se ne oseti toliko. Sto kaze uff, ovi sto teraju sovrakele koje predju boga oca treba da kontrolisu. Ja cenim da je moj motor presao vise od 80 000 km, a na satu 31 000.

Lepo napisano.
Tom logikom se vodim i ja.

Citat: petar357 poslato 28 Jul, 2017, 09:00
Citat: kosta66 poslato 28 Jul, 2017, 08:26
... ona manjina koja je malo mudrija, jer joj je d¾ep prazan....

Oni kojima su dzepovi prazni mogu da budu i ovakvi i onakvi, ali ih mudrost sigurno nije dovela u tu situaciju. :D

[thumb_up]

A evo samo da vidite razliku u odgovorima:

Moje isto pitanje Marinkovicu i KMS-u Karlovci
Postovani,

Zanima me koja je redovna cena za servis kawasaki zzr1400 motora, 2016 godiste, servis treba da se uradi na 13000km. Model je performance sport.

Zanima me takodje sta sve treba da se odradi na toj kilometrazi?
I interesuje me koja je cena za prednje i zadnje kocione plocice za njega?

Odgovor Marinkovica:
110 € +  potrosni materijal
Prednje 60 € , zadnje 76 €
Posto ne znam sta je 110eur, a sta potrosni materijal:
Moje drugo pitanje je bilo:
Mozete li mi reci sta spada pod potrosni materijal?
1 - Filter za ulje,ulje,svecice,plocice za kocnice,antifriz,ulje za kocnice,.........Moguca su i drugacija tumacenja,narocito u narodu koji je stariji od ameba , jer svaka rec ima „rep“ L
2 – Ozbiljni motorciklisti, na ovoj kolometrazi,pa cak i ranije, zahtevaju stelovanje ventila,zamenu svecica i,svakako, stelovanje sinhronizacije usisnog sistema !

I moje trece pitanje je bilo:
Jos jedno pitanje, da li takav servis moze biti gotov u toku jednog dana posto sam iz Beograda?
Teoretski nemoguce L Inace,svoje Kawasakije pre 40 godina vozio sam u Italiju na servis !!!

A evo odgovor KMS-a Karlovci:

Po¹tovani.

Servis na 12.000km iznosi:

Izmjena:

-filter ulja =87,86kn
-podlo¹ka æepa=4,00kn
-svjeèice NGK = 107,00kn x4kom= 428,00kn
-ulje koènica= 26,40kn
-mot.ulje 4,2l = 357,00kn
Servis-rad =860,00kn (kontrola,pode¹avanje,pritezanje,podmazivanje cijelog motora,koènica,rashl.sistema,el.instalacije,svih meh.sklopova,Efi-a,kontrola ventila. Kompletan pregled motocikla)
Vremenski traje oko 4h.

Prednje ploèice iznose 472,00kn po disku (prednji set 944,00kn)
Zadnje ploèice 620,00kn

Slobodni termini su od 10.08. na dalje.
Ukoliko Vam jo¹ kako mo¾emo pomoæi slobodno nam se obratite.

Srdaèan pozdrav.



Lazic


Major


jevta

I za kada si zakazao vo¾nju u hrvarsku?

Lazic

112e ruke... Ipak je Balkan skuplji od Engleske...

45e ulje
55e sveæice

Major

Nisam jos imam ja do servisa jos ali kad sam shvatio koja ce papazjanija biti rekoh bolje sto ranije da krenem u potragu.
A ne znam sto mi svi servis kazu na 12.000km, kad mi lepo u servisnoj knjizici stoji 13.000 hmmm :D

@lazic - pa da mi smo bogatiji zato je kod nas sve skuplje :D


Lazic


stilgar

Citat: Major poslato 28 Jul, 2017, 10:18
Nisam jos imam ja do servisa jos ali kad sam shvatio koja ce papazjanija biti rekoh bolje sto ranije da krenem u potragu.
A ne znam sto mi svi servis kazu na 12.000km, kad mi lepo u servisnoj knjizici stoji 13.000 hmmm :D

@lazic - pa da mi smo bogatiji zato je kod nas sve skuplje :D


O Majore brate, odes sa drugarom motorima do Marinkovica ostavis motor, vratis se sa drugarom usput svratite negde na klopu i odmoris od svakodnevnog posla. Kad ides po motor, kad javi majstor da je gotov opet krenes sa drugarom uzmete motor i opet svratite na klopu. Em si se lepo provozo, em ste dobro jeli i zavrsio si servis, a i Cacak je blize u slucaju da bude neke reklamacije :)

UFF

ma da nema preca posla u zivotu nego da se dva puta voza do cacka i nazad a ni klopu nema kod kuce ili u beogradu nit moze da se odmori bez da putuje do cacka

Major

Citat: Laziæ poslato 28 Jul, 2017, 10:19
Logièno
Pa nego kako :)

Citat: stilgar poslato 28 Jul, 2017, 11:00
O Majore brate, odes sa drugarom motorima do Marinkovica ostavis motor, vratis se sa drugarom usput svratite negde na klopu i odmoris od svakodnevnog posla. Kad ides po motor, kad javi majstor da je gotov opet krenes sa drugarom uzmete motor i opet svratite na klopu. Em si se lepo provozo, em ste dobro jeli i zavrsio si servis, a i Cacak je blize u slucaju da bude neke reklamacije :)

Uff je u pravu :D

To je sve lepo da se servis zavrsi za jedan ali brate da idem do Cacka da ostavim motor, pa se vratim za Bg.
Pa sutra opet da se vracam to mi nekako nije logicno.