Glavni meni

Zastita rezervoara od korozije

Započeo mz-best, 15 Jul, 2017, 00:43

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

mz-best

Pozdrav drugari bajkeri :)
Resih da svoje iskustvo ponudim trajno.....u resavanju muke  oko korozije nasih ljubimaca.....za one koje ne zele ili nemaju vremena ili pak neznaju kako...

Garancija na zastitu MINIMUM 10 godina.pod uslovom da nema spoljinih ili unutrasnjih FIZCKIH ostecenja..udarac ... varenje ... Takodje saniram i spoljasnja ostecenja poput rupa nastala usled korozije . Vas rezervoar se slika Endoskopskom kamerom detaljno iznutra PRE obrade i zastite a zatim i detaljne snimke posle zastite .Snimke dobijate narezane na CDu ili na vasem USB flash ...jako bitno pogotovo za restauratore veterana. ali i vaseg licno. Snimci pokrivaju 100 % sve uglove i coskove unutar rezervoara.Ako je u pitanju i spoljna intervencija varenje lima ...slika se detaljno..... pre ..u toku ..i posle obrade tako imate uvid sta je u kojoj fazi rada radjeno i kako je odradjeno.
Na poslednjim slikama se vidi komad lima potopljen u benzin u hermeticki zatvorenoj staklenci koji je odstajao 3 nedelje .Kako je u pitanju Epoksi farba koja je namenski proizvedena za agresivne hemikalije a tu spada i benzin vidi se da nema otopljenja farbe od strane benzina...Uostalom za ovih 10 godina rada nisam imao ni jednu reklamaciju ali ni problem sa uradjenim rezervoarima.
Na poslednjim slikama se vidi rezervoar koji je stigao iz engleske gde je bio 3 puta radjen i to bas ofrlje po meni...u pitanju je neki matori BMW KOJI SE TREBAO RESTAURIRATI...umesto da su iskrojili lim koji je nio truo genijalci isekli novo parce i preko trulog fabrickog lima BUKVALNO zalepili to parce lima sa tecnim metalom....posle peskarenja se tek otvorilo jos rupa i pokazalo pravo stanje rezervoara....Napominjem da sam ga tada i iznutra ispeskario ...Taj problematicni rezervoar sam kod limara sanirao tako sto je covek iskrojio ceo deo a posle zastite iznutra sam preventivno premazao i spolja varene savove i ceo zamenjen komad sa tecnim metalom...u ovom slucaju je sam rad trajao skoro 15 dana....tako da neocekujte voznju ...e treba mi za jucer  [rofl] [rofl] [rofl]
Oko cene rada se dogovaramo ovisno o obimu posla naravno....
Za sva pitanja i nedoumice kontaktirajte me 0638129618 Zvonko
































UFF


Dukags

To je za one koje eventualno mrzi da se sami zamajavaju sa muækanjem rezervoara, a voleli bi da imaju i slike rezervoara iznuta na cd, inaèe ovo i ovako sa dvokomponentnom epoksi farbom mi radimo jo¹ jako odavno?

mz-best

#3
Citat: Dukags poslato 15 Jul, 2017, 06:33
To je za one koje eventualno mrzi da se sami zamajavaju sa muækanjem rezervoara, a voleli bi da imaju i slike rezervoara iznuta na cd, inaèe ovo i ovako sa dvokomponentnom epoksi farbom mi radimo jo¹ jako odavno?

o tome sam i pricao... napisao gore vec....
dolazili su mi ljudi koji spremaju motore za prodaju u inostranstvo i restauriraju ih u detalje ..SAMIM time su im i trebali snimci celog motora u SVIM FAZAMA restauracijea rezervoari im skoro pa truli..Zbog toga sam i napisao da se sve slika u toku obrade i reze na CD ili USB....E tu se prvo radi limarski na grubo deo posla ...zatim zastita iznutra a tek zadnje ide i farbanje spolja ...inace sam i ja probao taj Body 989 i nisam bio zadovoljan kako pokriva  nije transparentan  dovoljno...odradjuje on svoju namenu  ali nije to to sto ja zahtevam po mojim kriterijumima

mz-best

Citat: Dukags poslato 15 Jul, 2017, 06:33
To je za one koje eventualno mrzi da se sami zamajavaju sa muækanjem rezervoara, a voleli bi da imaju i slike rezervoara iznuta na cd, inaèe ovo i ovako sa dvokomponentnom epoksi farbom mi radimo jo¹ jako odavno?

KOo radi a rade mnogi verujem koji imaju volje i bas vole svoje ljubimce na 2 tocka da je pozeljno da se ne sipa benzin minimum 7 dana od dana farbanja rezervoara pogotovo ako se farbao na manjim temperaturama od 15c...

mz-best

Citat: UFF poslato 15 Jul, 2017, 00:52
odlicno

a % za forum? :)
Daa....ali ako ce da svo vreme provede samnom u radionici i radi sta mu kazem ....naravno da se podrazumeva ja placam i njegovu dnevnicu  rostilj koji je obavezan uz ladno pivo....a kada krene kuci sipam mu za sretan put i pun rezervoar benzina ,,,i sad GDE TO IMA JOS

clutch&brake

Susenje epoxy boje uz odgovarajucu kolicinu stezaca je 3 dana. Ceo proces traje 7 dana od dana pocetka ciscenje rezervoara. Svaki dvokomponentni epoxy je dobar i radi svoj posao. Kvalitet istog moze da se iskaze tek nakon 10 godina. Odgovor koji si dao marku tj uff je sasvim uredu ali kada bi cela prica oko ciscenje i zastite  bila nauka. Daleko od toga da ne cenim tvoj posao i skidam kapu na umecu ali nije kosmicki brod zakalajisati rupicu na tanku i srediti rez iznutra
STA ZRACIS TO I PRIVLACIS!!!

Hattrick

Citat: mz-best poslato 15 Jul, 2017, 12:03
Daa....ali ako ce da svo vreme provede samnom u radionici i radi sta mu kazem ....naravno da se podrazumeva ja placam i njegovu dnevnicu  rostilj koji je obavezan uz ladno pivo....a kada krene kuci sipam mu za sretan put i pun rezervoar benzina ,,,i sad GDE TO IMA JOS

Uh bre, pa ako ima sve to za pomocnika, plus ti uzmes bar jos 3 puta toliko, koliko onda to sve ukupno treba da kosta onog ko zeli da mu se to uradi ?
Hajde reci neku konkretnu cifru pusti to "dogovor", jer dogovor moze da bude i 10€ i 500€ i 2.000€, i to nista ne znaci.
Zamisli da u Tempu umesto cene stoji "dogovor" sa brojem telefona, pa za sve sto ti treba moras da zoves. Ovako ako vec okvirna cena nekome ne odgovara ustedis i sebi i musteriji nepotrebno zivkanje i palamudjenje preko telefona.
Znaci batali "dogovor", batali "cena inboks", daj nam konkretan primer, reci koliko kosta recimo kompletan tretman za standardni rezervoar GSX-R 1000 K8 ?

mz-best

Citat: Hattrick poslato 15 Jul, 2017, 16:55
Citat: mz-best poslato 15 Jul, 2017, 12:03
Daa....ali ako ce da svo vreme provede samnom u radionici i radi sta mu kazem ....naravno da se podrazumeva ja placam i njegovu dnevnicu  rostilj koji je obavezan uz ladno pivo....a kada krene kuci sipam mu za sretan put i pun rezervoar benzina ,,,i sad GDE TO IMA JOS

Uh bre, pa ako ima sve to za pomocnika, plus ti uzmes bar jos 3 puta toliko, koliko onda to sve ukupno treba da kosta onog ko zeli da mu se to uradi ?
Hajde reci neku konkretnu cifru pusti to "dogovor", jer dogovor moze da bude i 10€ i 500€ i 2.000€, i to nista ne znaci.
Zamisli da u Tempu umesto cene stoji "dogovor" sa brojem telefona, pa za sve sto ti treba moras da zoves. Ovako ako vec okvirna cena nekome ne odgovara ustedis i sebi i musteriji nepotrebno zivkanje i palamudjenje preko telefona.
Znaci batali "dogovor", batali "cena inboks", daj nam konkretan primer, reci koliko kosta recimo kompletan tretman za standardni rezervoar GSX-R 1000 K8 ?
Ja licno bih voleo da imam rengen u glavi pa da putem telefonskog razgovora sa covekom  on priblizi rezervoar i ja tada vidim dali ima...rupa ..stepen trulezi..a onda i da mu na konto procene vremena koji mi treba da se odradi limarski i hemijski kazem i cenu.....
Deluje na prvi pogled ..cas posla verujte drugari.....ali za sve ove godine desavalo mi se da odbijem posao jer je jednostavno neisplativo  i za musteriju i za mene .Naime poslse elktroLize znaju da toliko PROGLEDAJU da je jeftinije kupiti polovan malo bolji pa njega uraditi....
Poenta.......ne mogu reci cenu za rad dok nesto ne vidim u kakvom je stanju  i obim posla..ko shvata shvatice...

mz-best

Citat: clutch&brake poslato 15 Jul, 2017, 16:23
Susenje epoxy boje uz odgovarajucu kolicinu stezaca je 3 dana. Ceo proces traje 7 dana od dana pocetka ciscenje rezervoara. Svaki dvokomponentni epoxy je dobar i radi svoj posao. Kvalitet istog moze da se iskaze tek nakon 10 godina. Odgovor koji si dao marku tj uff je sasvim uredu ali kada bi cela prica oko ciscenje i zastite  bila nauka. Daleko od toga da ne cenim tvoj posao i skidam kapu na umecu ali nije kosmicki brod zakalajisati rupicu na tanku i srediti rez iznutra
Joj prijatelju....bojim se da si me pogresno shvatio...vidiim da je tema sa tvoje strane dobila neku pogresnu notu....
Veruj mi  stvarno nisam imao i NEMAM  nameru od ovoga praviti kako ti kazes KOSMICKO CUDO
Prica je skedeca da jednostavno sam pre nekih desetak godina poceo raditi to iz muke...3 motora u porodici i sva 3 losi rezervoari jbg...godine...a ciscenje karburatora non stop i ostalih muka da ne nabrajam...
I onda ukljucim internet pa konsultacije sa prijateljima u farbarama ali srecom i neke prijatelje u hemijskoj industriji..
I naravno krenem sa resavanjem muka i da skratim pricu...

Do danas sam sve i svasta probao od Epoksi ....i zadrzao 2 proizvodjaca koji isppunjavaju moje kriterijume kvaliteta.....razervoar moze MNOGO da otvori posle elektrolize sitnih rupica i to NEMA PRAVILA u kom delu ....mada uglavnom u donjoj polovini sto je i logicno....a cesto i na gornjim bocnom stranicama....
to su moja iskustva za sve ove godine....
TE RUPICE SE  NE KALAISU  kako ti kazes .....neko te je pogresno naucio...ili ti rekao...vec se hatletuju mesingom ili prsvlalce OLOVOM

Zasto.....
jer kalaj ne trpi sirenja materijala i dolazi do pucanja po ivicama...ali moze ponekad da zavrsi posao....u nekim drugim sferama limarstva...znam iz iskustva ..Obzirom da se rezervoari zbog benzina  a uz to i uglavnom stoje motori na suncu  sire....dolazi neminovno do popustanja kalaja...a prvi znak da je popustio je klobuk ili balon ili plik....kako vec ko kaze  na farbi spolja...
Svako zanat ima svoje segmenta koje moras redom ispostovati ako zelis kvalitet ..

mz-best

clutch&brake  .... zaboravih ti reci da .....pre svakog nalivanja farbe iznutra posle elektrolize proveravam pod pritiskom dali je  limarski zdrav....da negde mije progledao lim a takodje i u slucaju da je limar morao da ga vari  opet proveravam varove...pa po potrebi opet nosim limaru sve dok konacno ne dobijem jednu homogenu celinu. Na kraju i pored svega toga sve spoljasne varove  PREEVENTIVNO ipak premazujem sa tecnim metalom...iako sama Epoksi smola iznutra napravi bukvalno rezervoar unutar rezervoara ne ostavljam SLUCAJU NISTA .ko se jednom opece i dima se plasi...kazu nasi stari...

ЯЭВОЛУТИОН

dobro...jer moze barem okvirna cena....i ja sam neki kurcev mastor....i zamisli da neko dodje i pita koliko je zamena lanca bregaste...a moj odgovor je da moram da vidim koliko ce se vremena potrositi...kao da to ima veze sa musterijom koja dovozi motor.....neki put se zajebes u proceni pa redis na svoju stetu a niki put zaradis malo vise...ali neka okvirna cena mora da postoji...barem za rezervoar koji nije truo, vec ima hrdje u sebi...taman da napravi sranje u karbovima....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

mz-best

ЯЭВОЛУТИОН........ e to je malo konkretnije pitanje i na njega mi je lakse odgovoriti nego predhodnom kolegi ....cena je od 60e do 80 e za rezervoar koji ti navodis kao primer...

citiram te....
koji nije truo, vec ima hrdje u sebi...taman da napravi sranje u karbovima....

UFF

znaci nekih 10-20eur za forum po rezervoaru je realno ocekivati za uplatu? :D

mz-best

Citat: UFF poslato 17 Jul, 2017, 02:50
znaci nekih 10-20eur za forum po rezervoaru je realno ocekivati za uplatu? :D
daa...i manje ako podelimo posao.....uz OBAVEZAN ROSTILJ

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: mz-best poslato 16 Jul, 2017, 18:05
ЯЭВОЛУТИОН........ e to je malo konkretnije pitanje i na njega mi je lakse odgovoriti nego predhodnom kolegi ....cena je od 60e do 80 e za rezervoar koji ti navodis kao primer...

citiram te....
koji nije truo, vec ima hrdje u sebi...taman da napravi sranje u karbovima....
jako je bitno i da naglasis koji postupak...postupke primenjujes pri ciscenju rezervoara....mehanicki, hemijski, elektroliticki....svi imaju svoje prednosti i mane....ili kombinaciju vise postupaka....
i za koliko je rezervoar gotov....jer ako cela stvar traje mesec dana tesko da ce neko da se odluci u toku sezone...
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

mz-best

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 17 Jul, 2017, 09:54
Citat: mz-best poslato 16 Jul, 2017, 18:05
ЯЭВОЛУТИОН........ e to je malo konkretnije pitanje i na njega mi je lakse odgovoriti nego predhodnom kolegi ....cena je od 60e do 80 e za rezervoar koji ti navodis kao primer...

citiram te....
koji nije truo, vec ima hrdje u sebi...taman da napravi sranje u karbovima....
jako je bitno i da naglasis koji postupak...postupke primenjujes pri ciscenju rezervoara....mehanicki, hemijski, elektroliticki....svi imaju svoje prednosti i mane....ili kombinaciju vise postupaka....
i za koliko je rezervoar gotov....jer ako cela stvar traje mesec dana tesko da ce neko da se odluci u toku sezone...

Hvala na savetu ...moj previd nenameran....

radim iskljucivo kombinaciju elektrolize a zatim mehanicki sa olovnim kuglicama...Rok neki pod uslovom da je stepen korozije aj da kazem 70% a u vecini slucajeva  i jeste ako ne i veci ......je od 5 do 8 dana
Ako mora i da se vari negde onda to vec ne zavisi od mene vec od auto limara sa kojim suradjujem ali otprilike ceo proces traje od 10 do 12 dana

UFF

profi, bar nisi neki ljakse koji ne zna ni sta radi, nit sta prica a hoce da napravi pare, sto se mene tice samo radi, ne treba nista za forum to je bila zajebancija, dovoljno je sto te ostali mm tovare

mz-best

ma sto i da ne bude za forum...ovde ljudi dele misljenja savetima se ispomazu kao i sa licnim iskustvima...i ostalim vidovima pomoci...uostalom sve nas nepovezuje mnogo toga zajedno koliko sama ljubav prema motorima. Cudo je koliko covek moze da voli gvozdje bar je to kod mene slucaj....aj da je neka ziva stvar pa da kazes  ovo ono..ali eto svako ima neko svoje ludilo...motori su moja strast i moje ludilo ..i nije mi zao nimalo sto u 55 godina nisam promenio ama bas nimalo misljenje .Sta vise pokusavam i drugim mladjim generacijama da prenesem bar deo te ljubavi ali i znanja koje sam prikupio sa 40 i kusur godina vozeci ...mada slabo prihvataju nezainteresirani su....sve nekako ako moze na gotovo bez imalo muke... zaprljanih ruku...

Bas cu ispricati jednu angdotu koja mi se skoro desila u radionici.......bas moram ...
Dosao  nov bajker mlad relativno oko 27g kupio motor naravno japanca 600ccm....sav izvaren zardjao  ...uzas i kako radi a od ulaganja paaa...neznas ni sam sta je prece i hitnije...
i pita me za savet sta mislim sta treba..skuvam ja kaficu pa natenane sa njim zapisujem sta sam primetio da bi trebao uraditi na motoru kao prioritet...saberem mu cene delova sa interneta naravno kod nas i kazem mu koliko su....on jedno 5 minuta me gleda i cuti...Ja se bas nelagodno osecam i pitam ga sta je  bilo ...a on ce  na to.....Uhhh  jebem ti muku pa tri plate mi trebaju za to aj nadji mi jeftinije te delove.....
jA MU OPET OTVORIM INTERNET POKAZEM CENE I KAZEM DA JA NEZNAM  a ako ti znas nadji i kupi ruke te ne kostaju nista ali pomocices mi da ti to sve zamenim taman i da nesto naucis oko motora.....jbg trebao si sinko kupiti za PRVI motor Tomos a ne japanca  skup je za odrzavanje...
On ce mrtav ladan na to.......TI SI KOMSIJA VEC TRECI KOJI MI TO KAZE 

UFF

trebao je samo da kupi dobar primerak tj da skuplja dok ne skupi za valjan motor
od 30ak motora koje sam do sad posedovao i promenio ne secam se da mi se na ijednom desilo ista sto je bilo skupo za popravku
tj crko mi akumulator je bilo najskuplje ako ne racunamo kad padnem svojom greskom pa ga olupam
tako da iz mog iskustva: koje bre odrzavanje? gume, lanac i plocice? ne znam sta drugo jer su filteri ulje antifriz i dot smesno jeftini