Glavni meni

Savet za prvi motor

Započeo drager95, 25 Jun, 2017, 18:38

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Lazic

Na dru¾enja neki doðu i busom... :D

drager95

Citat: UFF poslato 18 April, 2018, 01:23
hajde reci konkretno kakva ti pomoc treba i ja cu da se potrudim da ti pomognem kako god umem

Napisao sam ovo zato sto ne bih voleo da neko pomisli da sam neki prevarant ili da zezam nekoga ovde,stvarno nije slucaj. : )
Hvala ti na odgovoru
https://www.polovniautomobili.com/motori/11880407/suzuki-bandit-600-a2
Sta mislis o ovom motoru? Izgleda mi bas bas ocuvano
Sad imam ono stalno i dosadno pitanje,kakav je on za pocetnika
Znam da su misljenja podeljena,citao sam po netu,neki kazu da je dobar da oprasta greske,neki navode da nije za pocetnike,ali svi navode da je tezak za manervisanje pri manjim brzinama,pa na osnovu toga me zanima da li je to ok izbor? I sto se tice delova isto sam podeljena misljenja nasao,da je je jeftin za odrzavanje i da nije jeftin : /
E sad bilo bi mi drago da cujem ovako iz prve ruke od vas koji imate brda iskustva kakvo je vase misljenje? : )

UFF

ne verujem da je previse tezak za pocetnika, svakako je laksi za nauciti i kontrolisati od bilo kog RR
nisam ga posedovao pa ti ne mogu reci nista za odrzavanje ali sumnjam da se nesto previse razlikuje cena odrzavanja od ostalih japanaca u toj klasi
da sam na tvom mestu i da zelim 4cyl naked za 2000eur trazio bih horneta

drager95

Citat: UFF poslato 18 April, 2018, 16:08
ne verujem da je previse tezak za pocetnika, svakako je laksi za nauciti i kontrolisati od bilo kog RR
nisam ga posedovao pa ti ne mogu reci nista za odrzavanje ali sumnjam da se nesto previse razlikuje cena odrzavanja od ostalih japanaca u toj klasi
da sam na tvom mestu i da zelim 4cyl naked za 2000eur trazio bih horneta

Jel mislis da je jaka cena za ovog bandita ako je u dobrom stanju? Kaze vlasnik da ne spusta ni dinar cenu
Nemam neki veliki izbor zbog proklete kategorije
https://www.polovniautomobili.com/motori/11878166/honda-hornet-a2  Ima ovaj Hornet 2004. ali je 3200 ,registrovan na A2,mada mi se cini previse para

drager95

https://www.polovniautomobili.com/motori/11677845/yamaha-xj600n  I ovaj je registrovan na A2 ,i njega cu ici da pogledam mada mi se cini dosta nizi od bandita s obizirom na moju visinu

Gavrolini

Xj je odlican i jako zahvalan motor ali je bandit tri klase iznad. Dosta ozbiljniji i kvalitetniji.

bobangsxr

Koliko si visok? Ja sam visok 188 i jos nisam naisao na tezak motor... Vecina koji su nizi od 185 imaju problema sa nekim motorima a ovi ispod 180 moraju bas da biraju...
Taj bandit ti uop¹te nije los i ima da ti zavr¹i posao... Ima on i mana ali ako nisi promenio dosta motora te mane mu neces ni naci

UFF

xj je bolji za pocetak, i jeftiniji, ako nemas problem sa tim sto ces za godinu max dve sigurno zeleti da ga zamenis za nesto jace pa ces se drkati sa prodajom to je onda pravi put, krennuti od manjeg i slabijeg a i jeftinijeg da se naucis a i da ti ostane kinte za voznju i odrzavanje

ali je sto kaze gavra u poredjenju sa banditom smesan, takodje i boban je u pravu, odusevices se sa bilo kojim jer tek pocinjes :)

drager95

Hvala na odgovorima Manijaci
Nista onda ,bice XJ ili Bandit ako se u medjuvremenu ne pojavi neki A2 registrovan
Sto se mene tice slazem se sa time jeftiniji  da se naucim i to,samo da mi odgovara sto se tice visine odmah bih ga pazario
Javicu sta sam uradio :)

drager95

Citat: bobangsxr poslato 18 April, 2018, 16:20
Koliko si visok? Ja sam visok 188 i jos nisam naisao na tezak motor... Vecina koji su nizi od 185 imaju problema sa nekim motorima a ovi ispod 180 moraju bas da biraju...
Taj bandit ti uop¹te nije los i ima da ti zavr¹i posao... Ima on i mana ali ako nisi promenio dosta motora te mane mu neces ni naci
191 cm
Pa vozio sam u autoskoli tu Hondu NC700X i bogami nije mi bilo bas lagano s obizorm da ima 220 kila
Na polaganju sam spustio nogu jednom kad sam radio slalom izmejdu cunjeva jer sam isao presporo i nisam drzao ravnotezu

milomir22

Bandit 600 drzi jaku cenu, jeste u sustini ok masina, ali za '98 2000 evra je po meni mnogo. Dosta je tezak motor za manevrisanje u mestu, dizanje na stender itd, ali po mom misljenju nije skup za odrzavanje (nemas antifriz, nemas nikakvu elektroniku, nemas pumpu vode/goriva, gume, lanac i lancanici izguraju dosta jer motor sam po sebi nije nesto jak, manje od 80 konja). Ima 4 cilindra, sto znaci 4 karba i tu je malo zahtevniji, ali ako nadjes ok primerak, ne postoji motor iz te klase jeftiniji za odrzavanje. Mane su mu grub menjac i za mene, nedovoljno snage u nizim obrtajima, ali tebi kao pocetniku ce biti raketa. Trosi 5 l umerene voznje van autoputa, tako da je i tu rentabilan, registracija je 17-18 000 din.

Xj je slabija, a hornet jaci, sva tri su dobri motori, bandit je neka sredina po svemu od ova tri, honda malo kvalitetnija, ali znacajno skuplja. Jbm li ga, mozda sam malo subjektivan, ali za tebe mozda suzuki i jeste najbolji izbor.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

drager95

Citat: milomir22 poslato 18 April, 2018, 16:39
Bandit 600 drzi jaku cenu, jeste u sustini ok masina, ali za '98 2000 evra je po meni mnogo. Dosta je tezak motor za manevrisanje u mestu, dizanje na stender itd, ali po mom misljenju nije skup za odrzavanje (nemas antifriz, nemas nikakvu elektroniku, nemas pumpu vode/goriva, gume, lanac i lancanici izguraju dosta jer motor sam po sebi nije nesto jak, manje od 80 konja). Ima 4 cilindra, sto znaci 4 karba i tu je malo zahtevniji, ali ako nadjes ok primerak, ne postoji motor iz te klase jeftiniji za odrzavanje. Mane su mu grub menjac i za mene, nedovoljno snage u nizim obrtajima, ali tebi kao pocetniku ce biti raketa. Trosi 5 l umerene voznje van autoputa, tako da je i tu rentabilan, registracija je 17-18 000 din.

Xj je slabija, a hornet jaci, sva tri su dobri motori, bandit je neka sredina po svemu od ova tri, honda malo kvalitetnija, ali znacajno skuplja. Jbm li ga, mozda sam malo subjektivan, ali za tebe mozda suzuki i jeste najbolji izbor.
Hvala na opsirnom odgovoru
Gledam bas sad visina sedista na XJ je 770 mm, sto mi se cini bas bas nisko.Ne znam jel to moze nesto da se koriguje
Tu je negde u visini sedista mog skutera sto sam imao,skuter mi je bio udoban ali kapiram da nije isto na motoru visina sedista i na skuteru

Poljanac92

Ja sam vozio bandita na polaganju, mislim da je bio nesto oko 2002.godista, visok sam 190cm i mene su bolela ledja posle voznje zbog polozaja sedenja (bukvalno sam bio pogrbljen na motoru) , dok na mojoj hondi f2 nemam taj problem :D
Ima nekih 75 konja koliko se secam i fali mu malo snage u nizim obrtajima kao sto rece Milomir. Motor kao motor meni nije bio tezak,  za gradsku voznju mnogo laksi od moje f2, samo sto kazem mene su bolela ledja zbog polozaja sedenja, e sad to bi moglo da se resi onim podizanjem kormana, neko ce to bolje da ti objasni :D
P.S. isto tako mi smeta polozaj sedenja i na 636 '04 pa ga ipak vozim  ;D
Preticao sam i kad nisam morao :D

mareskin

Citat: drager95 poslato 18 April, 2018, 16:14
https://www.polovniautomobili.com/motori/11677845/yamaha-xj600n  I ovaj je registrovan na A2 ,i njega cu ici da pogledam mada mi se cini dosta nizi od bandita s obizirom na moju visinu

Vozim XJ600S Diversion 2000-o. Zadovoljan sam. Lako se vozi. Mo¾e¹ da ga forsira¹, ali u ni¾oj brzini i veæem broju obrtaja. Nema dovoljno konja da bi bio u rangu nekih drugih pomenutih motora.
Moja kila¾a varira od 110-125kg, sa suvozaèicom, koferom, boènim torbama, tank torbom se opu¹teno putuje. Potro¹nja pod ovakvim optereæenjem je 5,5l.
Planiram da ga menjam i preðem na neki model od 1000 kubika po¹to bih voleo da preðem na ne¹to ¹to ima veæu zalihu snage. A i da ga ne muèim sa mojom kila¾om.
Rešio sam da se malo trgnem iz ove monotonije... I trg'o sam se...
Od danas sedim na ladnom betonu

Gavrolini

Bandit se lakse vozi po gradu od xj to potpisujem. A sa tom visinom ces manje vise izgledati smesno na svakom naked motoru od 600ccm. U toj ceni imas i stari fazer 600 ali je slicnih gabarita. Razmisli malo o nekom dominatoru, transalpu a mislim da sam i supertenere vidjao sa A2 kategorijom.

Lazic

Za tu visinu, st je u stvari prava mera...

mali_zmaj

Ne znam kako da kazem,ja sad vozim Hondu od 230 kila,dizem je na centralni,manevrisem..,dok sam sa BMWom  K75 imao problema.. Visok sam 1.70m,
70 kila tezak. Ne znam kako je trziste A2 motocikala,al svakako Bandit je pouzdan,nisam primjetio da se bilo ko zali na njih!! Ima ih dosta po B.Luci i okolici. Diversion isto poznat kao pouzdan,al ni blizu uzbudljiv kao Bandit.. Kazem,tj. prenosim misljenja vlasnika..
jin-jang

castor

S obzirom da si ogranièen na A2 i da tu nema puno motora uop¹te u opticaju na prodaju, uzmi ono ¹to ti se najvi¹e sviða za 1/2 ili 2/3 love koje ima¹, a ostatak ostavi za servis, gume i ostale potrebe. Ionako ti ogranièenje istièe za koju godinu, pa neæe biti uslovljen, onda æe¹ taj da proda¹ i imaæe¹ veæ neko iskustvo na motoru, kao i malo bolje znati ¹ta hoæe¹/neæe¹/¾eli¹ i od sebe i od motora...
It's the ride that matters, not the bike…

Andreja

Ðole, na¾alost ðoka. Ne istièe ogranièenje veæ mora da se pola¾e za vi¹u kategoriju.

Upravo to i jeste fora sa cenama motora koje ste okaèili ovde, cena im je vi¹a zbog moguænosti da se voze sa A2 kategorijom.

Bandit, XJ, Hornet, NTV itd. su motori u klasi (ðene-ðene). NTV650 je V2 i najslabija je od pomenutih motora, ima kardan ¹to je super stvar, nema odr¾avanja (i zamene :D ) lanca. Hornet je najjaèi i najfensiji, 100 konjiæa, verujem i da je najpovozniji od svih. XJ je bud¾et varijanta Bandita koji je po mom mi¹ljenji sjajan motor. Dodu¹e, nemam direktno iskustvo sa njim, provozao sam sigurno preko 100 modela motora ali od ovih ¹to sam pomenuo, vozio sam samo NTV i Hornet ali 900 :)

Su¹tina - koji god da uzme¹, neæe¹ pogre¹iti, samo gledaj da je u ¹to boljem stanju i da je cena ¹to povoljnija :) Izbegavaj motore koji èukaju, zveèe, te¹ko pale, kojima "samo treba da se pre¹teluju karburatori", koji su iole problematièni ¹to se papira tièe. Obrati pa¾nju na potro¹ni materijal, koliko su diskovi potro¹eni, koèione ploèice, koliko je lanac istegnut, stanje lanèanika. Lanac proverava¹ tako ¹to ga uhvati¹ na mestu gde le¾i na zadnjem lanèaniku (recimo iza zadnje vilju¹ke) i probaj da ga odvoji¹ od lanèanika. Ako prelazi preko pola zuba, prilièno je istro¹en (nadam se da zna¹ koliko ¹ta ko¹ta). Pogledaj kakav je rezervoar unutra, ima li korozije. Kad vozi¹ motor, vidi kako se pona¹a pri koèenju, da li vuèe u stranu, da li ima neki luft. Pipni cilindre èim doðe¹ da gleda¹ motor, ako su topli, ima¹ dve varijante:

1. Okrene¹ se i ode¹ da gleda¹ drugi motor.
2. Saèeka¹ neko vreme da se ohladi skroooooz i onda upali¹ motor. Ma¹ina proizvodi mnogo vi¹e zvukova kad je hladna.

Dosta je bitan i utisak koji vlasnik ostavi.

Sve ovo ti prièam iz liènog iskustva (posle par proma¹aja ;D ). Ajd sreæno.
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Hohštapler

...dalje:
1. ne postoji tako ne¹to kao prevelike sise, postoje samo male ¹ake.
2. jedino ¹to treba da ti bude bitno kad je bude¹ birao je da je lepa. Svaaaaka æe da ti drobi. Svaka. Pa da bar mo¾e¹ da je gleda¹.
3. ako ti ka¾e "radi ¹ta hoæe¹" NEMOJ! Ni u ludilu. Zapravo, radi ono ¹to je ona rekla (pre deset reèenica).
4. ako ti ka¾e "ka¾i mi svoje mi¹ljenje" ti ponovi njeno mi¹ljenje. ®ene zapravo ¾ele da èuju svoje mi¹ljenje al u dubljem glasu.
5. ona koja ka¾e da nije ljubomorna - be¾i! Te su najljubomornije. (Filip Kapisoda stajl)
6. pomiri se sa èinjenicom da æe¹ uvek biti "treæi". Nekim èudom, svakoj sam (bar ja) uvek bio treæi. Drugi kom pu¹i, a prvi sa kojim spava prvo veèe ("ja inaèe nisam takva devojka...")
7. fizièko se uvek radi sa patikama za salu. Ovo je u prenesenom znaèenju.
8. svaka se posle treæeg puta zaljubi. Ne pitaj kako znam..
.
.
mrzi me dalje.
Eto.
Po¹to ti je za odabir motora trebalo samo 19 stranica, ja sam poku¹ao (kolko je u mojoj moæi) da ti pomognem oko ljubavnog ¾ivota jer cenim da je to sledeæa tema (kad kupi¹ motor, zato ga i kupuje¹ zar ne?)  ;) [cheers]
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.