Glavni meni

uvoz vozila iz emirata

Započeo SSZGO, 27 April, 2017, 16:30

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Hattrick

Nema to nikakve veze sa godistem ili kubikazom, sve sto euro 3 ili iznad moze da se carini za auto, za motor nema ogranicenja.
Bez obzira radio u inostranstvu ili ne, vracao se, ili oduvek ziveo u Srbiji, svaki gradjanin moze da carini koje hoce vozilo.
Da bi presao granicni prelaz na tockovima, i nastavio da vozi kroz Srbiju vozilo na strane tablice, i vozio po gradu sa tim tablama, mora da ima aktivnu vizu ili radnu dozvolu, ili drzavljanstvo neke od stranih drzava, idealno drzave iz koje vozilo dolazi. Ako su dokumenta istekla, isto je kao da ih nema.
Ako carini, na carinskom prelazu se rade ulazni i propratni papiri, i od tog trenutka spedicija je odgovorna kako za auto, tako za kompletnu proceduru carinjenja.
Elem to bi mu bilo ukratko to, posle dalje sve finese i detalje, objasnice ti Hurricane i kolege profesionalci. :D

ada

A kako bi ti to carinio. Preko neke firme ili direktno na fizicko lice????

Samo da javim da je sama registracija za auto 1860€ za godinu dana.


slave74

Ko je spomenuo euro2..
Uvezao sam preko 50 automobila svojih, sto redovnim postupkom, sto skracenim, i uvek je bilo jeftinije i brze i bolje skracenim..
Za skraceni postupak potrebno je da vlasnik iz saobracajne bude u Srb i vozilo mora biti ocarinjeno na njega..
Sa kubikazom ima veze jer je posle rega skupa, pa je isplativije voziti na strane.
Studentska viza po zakonu moze..
Svaki gradjanin Srbuije nema vozilo stranca na svoje ime, niti vizu..

Hattrick

Citat: ada poslato 27 April, 2017, 21:48
A kako bi ti to carinio. Preko neke firme ili direktno na fizicko lice????
Samo da javim da je sama registracija za auto 1860€ za godinu dana.

Ima ta fora gde firma iz Madjarske kao "kupi" auto od vlasnika iz inostranstva, pa ga proda firmi iz Srbije, koja odradi svu tu proceduru, i koja posle auto proda auto vec ocarinjenog "na ime kupca" vlasniku ili trecoj firmi u Srbiji. Tu kao moze da se ustedi nesto sitno tipa 10% od onoga sto bi se platilo da sve ide redovnim putem. Klasicno muljanje PDV-om. Iako je opcija interesantna ne bih je preporucio prijatelju, jer nekad nekome posle 3-4-5 godina padne na kurac da napravi detaljnu proveru papirologije, a pada im vrlo cesto napamet, ispadne zajebancija vrlo brzo. Pitajte likove iz Sapca i Rume koliko je vozila oduzeto zbog ove fore, koja je sada vise nego provaljena. Samo regularno, eventualno neka fakturica, i to je to nista dalje. To ce mu ovi iz spedicije najbolje objasniti.

Hattrick

Citat: slave74 poslato 27 April, 2017, 20:44
Pa za motor nije problem ako je do 1000ccm za carinu i registraciju,.
Mislim da mozes da uvezes vozilo u SRb posto se za stalno vracas sa rada u inostranstvu iako ti je istekla viza, a vozilo je na tvoje ime.

Citat: slave74 poslato 27 April, 2017, 21:52
Svaki gradjanin Srbuije nema vozilo stranca na svoje ime, niti vizu..

Citat: Hattrick poslato 27 April, 2017, 21:06
Nema to nikakve veze sa godistem ili kubikazom, sve sto euro 3 ili iznad moze da se carini za auto, za motor nema ogranicenja.
Bez obzira radio u inostranstvu ili ne, vracao se, ili oduvek ziveo u Srbiji, svaki gradjanin moze da carini koje hoce vozilo.

Nema nikakve razlike i nista nije lakse ili teze ako je auto vec na njegovo ime, samo sto ce umesto fakture ili kupoprodajnog ugovora da mu traze uz saobracajnu, dok radi ulazne papire, izjavu o vrednosti vozila, koju ce naplatiti 30€, i gde ce on izjaviti koliko vredi vozilo koje uvozi, a koju oni svakako nece uzeti u obzir, jer ce cariniti po katalogu AMSS. :D

Lazic


ada

#26
Otkucao referat pa obrisao. Svako neka radi svoj posao :)

Lazic

Vidi¹ ¹ta urade manijaci od èoveka... ;D


slave74


Hattrick

Nismo se razumeli, ti pricas o carinjenju, a ja o koriscenju vozila stranca u Srbiji, od strane vlasnika.. Pa posle nekog vremena da se ocarini ,ili pak da se proda kao stranac nekom zainteresovanom  kupcu, koji ce cariniti ili nece..
Opet da ponovim , vozilo sa stranim reg oznakama moze vlasnik iz saobracajne da ocarini kad god hoce po skracenoj proceduri u najblizoj carini mestu prebivalista..Moze i da mu je istekla viza ,vozilo iz garaze ili privatnog dvorista na slep i u luku beograd..
Izbegava vracanje na granicu i tamosnjeg speditera. I zajebanciju..
Jedino sto sam precutao, a sad cu da kazem , je to, da pri carinjenju vozila skracenim postupkom nema povracaja poreza za vozilo, a to je zato sto sam mislio da je komplikovano iz emirata ostvariti tako nesto.

UFF

sszgo znam da je problem sa papirima i da ces da palis tj predpostavljam
ali prodaj oba vozila za sta dobijes nemoj se jebavati u srviji sa time, prodavao si ih i pre sad spusti cenu i kao kompenzaciju maxiraj sve kartice koje imas iz svih banaka, nije mala suma

Lazic


sremac

za motor i pomoz bo¾e, al da li si siguran da ¾eli¹ auto od 6300  kubika u srbiji gde je gorivo ,,malko skuplje,, nego tu i registracija oko 200 000 din ?
budala na leru, mudonja u kontra smeru

Hattrick

Realno....Poslusaj UFF-a.

ЯЭВОЛУТИОН

jel to nestalo nafte u UAE....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

SSZGO

Hocu da promenim sredinu. Mogu bilo gde na svetu. Mogu i u penziju. Dosadilo vise 6 7 godina peska
Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor

lord_oblivion

Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

idanijel


ada

Imam cene ali bez prevoza. Bolje ti to prodaj tamo. Uvezcemo iz nemacke druge :) Mnogo je jeftinije. Nezezam se.

Kostić

dosadiæe ti i novi zeland. isto je kao pesak, samo je umesto peska trava. mnogo trave, grdilo trave i pejza¾a koje sretne¹ kojekuda. i peska po pla¾ama. skokni do èilea, brazila tih krajeva, mo¾da ti se dopadne

UFF

jesi li maxirao kartice?
ako si docekao da ti istekne id i viza a nisi ih maxirao do tad onda si trebao letos da me poslusas kad sam te iskusno savetovao
nije mala kinta u pitanju