Glavni meni

McCoi oiler

Započeo fibra, 28 Februar, 2011, 12:29

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Vlajko

Meni se cini da je to malo.. jedna kap na 3K metara?

Na mome curka na jedno 10 sec. po kap.. u zavisnosti od temperature i gustine ulja..

Strasno je musav tocak.. ali lanac sija i cakli ko pasija OO
ima da traje sto godina..

ako se pre toga ne okliznem negde ;D
Kakve su ti misli takav ti je i ¾ivot...

Svest je trag – Znanje je pomagalo – Ljubav je odgovor

fibra

Jebiga, to nije dobro. Kap na 10 sekundi je stvarno previse. McCoi ima taster za offroad koji podmazuje lanac daleko vise i zgodno je za ispiranje, ali nije to bas za normalnu voznju. Nijedan komercijalni sistem ne podmazuje bas toliko pa ne treba preterivati.
Sustina je u balansu izmedju podmazivanja i musavljenja. Meni ne musavi mnogo u gradskoj voznji, ali kaplje nagomilano ulje iz stitnika prednjeg lancanika. Malo sam se smorio brisuci pod svaki put kad krenem kuci sa posla. Jbg. motor parkiram u trznom centru.

MILJAN

Onda ti previ¹e kaplje tj ulji lanac...èim toliko sliva sa lanca na ¹titnik.... Meni toga nema uop¹te... Prooiler zna koliko da kaplje u zavisnosti od brzine i to je to...
Cave ab homine unius libri

fibra

Vidi, i McCoi podmazuje na osnovu predjenog puta, brzine i atmosferskih prilika. Nije to problem, vec u odabiru rezima. Ne zna ni pro oiler koliko da podmaze dok mu ne kazes sam koliko. Kod McCoi-a postoji 15 pozicija. Meni je na prvoj, a optimum je 5. Ja sam hteo da pocnem od najjaceg podmazivanja (1) pa da smanjujem dokne primetim da je prestalo da baca ulje po tocku, ali meni ni ne baca ulje. Radi se o tome da nisam siguran dokle da smanjujem podmazivanje. Dok ne prestane da kaplje iz stitnika lancanika.

MILJAN

Evo ti komparacije: Kod mene ima 10 stepeni. Najbolje je na 2. Ostala pode¹avanja su u odnosu na jednu ogromnu tabelu (velièina toèka, kalibracije i sva¹ta.-...)... Na 2 je maksimum. Posle toga na felni imam po 3 do 4 kapi na velikim brzinama.
Cave ab homine unius libri

fibra

Evo mali update...
Nakon malo zajebancije sa razlicitim cevima i problemima sa isticanjem ulja iz dvostrukog podmazivaca zbog falsiranja na jednu od kapilara, sve radi OK vec 600-700km. Akvarijumska, kao i infuziona creva mi se nisu pokazala OK, pa sam presao na ProOiler crevo koje je nepoderivo, i malog je precnika sto je bilo kljucno u celom setup-u. Prvobitni plasticni podmazivac je preradjen. Kapilare su skracene i nastavljene sa 1.5mm medicinskim iglama.


Evo kako je montirana pumpa na Transalpu. Pumpa nema cvrstu montazu vec se slobodno oslanja na rupu u gumi usisnika vazduha sa jedne strane, a sa druge strane se drzi na crevima za dovod ulja.Pre pumpe je na isti nacin bio montiran elektroventil.



Rezervoar je vec provereni od Ladinog kvacila. Na poklopcu se vidi mala modifikacija...



U pitanju su 2 cevcice od hemijske olovke. Jedna sluzi kao odusak i za dolivanje ulja, a druga je zatvorena na dnu, i u njoj se nalazi reed ampula (magnetni senzor) za identifikaciju rezerve.



Ovo je uradi sam izvedba plovka. Postoje komercijali plovci koji meni nisu odgovarali za Ladinu posudu. Lakse mi je bilo da sve napravim nego da nadjem komercijalni plovak koji pase.



Plovak je napravljen od stirodura u koji je ubacen prstenasti magnet reinkarniran iz slusalice. Ubacena je plasticna cevcica kako bi se plovak glatko pomerao niz glavnu cevcicu sa senzorom. Posto je magnet veoma lagan, a ulje gusto, bilo je potrebno otezati plovak sa par metalnih podloski.



Reed ampula u termo buziru...



Ukoliko je ulje na rezervi u momentu davanju kontakta, reed relej aktivira alam, koji se oglasi biperom 2 puta i dalje cuti. Evo kako izgleda...



Plocica je ubacena u termo buzir. Zice i otvor piezo bipera su okrenute ka dole, tako da ne moze voda da prodre gde ne treba.
Jedva sam stigao da ga namontiram pre kise, pa nema fotke montaze na motoru.



Toliko od mene. Toplo preporucujem ovaj projekat.
McCoi kosta daleko manje od komercijalnih, "pametnih" sistema, a nudi mnogo vise!



MILJAN

update i od mene:
Moram da se korigujem u odnosu na ono ¹to sam pisao gore.
Sve je ok do nekih 100 km na sat. Ja i na auto putu vozim 90. Nisam brzator... Meðutim, probao sam i video sledeæe:  ima kapljica na felni posle 140 km na sat. Ali sada sam promenio i izbacio motorno ulje. Ubacio sam testerol ulje. Smanjio satovanje na 1. Toga nema vi¹e. Problem re¹en.
pozzz
Cave ab homine unius libri