Glavni meni

25.000 Poginulih bajkera za 10 godina

Započeo Hattrick, 12 April, 2017, 15:35

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Dukags

#100
Citat: DebeliZmaj poslato 13 April, 2017, 15:08
Citat: Dukags poslato 13 April, 2017, 13:53
Kako æu ja npr. da odvezem neregistrovan motor pet ulica dalje na tehnièki? Treba da iznajmim brod i kontejner, dizalicu,.. Ne nego æu sporednim ulicama i odradim pos'o kao i uvek.. A ako se tada ne¹to desi e onda je jbg, ostale neregistrovane vo¾nje na angro su vrlo veæi rizik koliko za vlasnika toliko i za ostale uèesnike u saobraæaju ako bude neko sranje to je veæ ko toliko reskira taj nabije.
Ko nabije taj dobije ' karike na marike :P

1600 - 2000dinje transport po bgd ...
ako nemash toliko .. jbg onda ..

I da imam odakle mi?! Neæu da se pravim ni Englez ni Nemac pa da ¹lepericom vozim tehnièki ispravan motor par ulica dalje na tehnièki pregled kad nisam, ali ga ni ne vozim neregistrovanig ni 'nako ni uobièajeno, sem kad se jednom u nekoliko godina ka¾em potrefi da sam neregistrovan i to  par stotina matara.

©to se kurseva tièe te¶ko da ne poma¾u i da posle njih ne mo¾e¹ voziti bolje. Nisi popio ba¹ svu pamet pa da ti niko ne mo¾e reæi gde pravi¹ gre¹ku ili bi mogao bolje. Pitaj saobraæajne policajce na motorima, i onima najboljima meðu njima, a ima profesionalaca koji se ne skidaju sa motora, Slovenac instruktor naðe gre¹ku i da vredan savet. A ako si od onih koji misle da su perfektni onda ti zaista ne treba nikakav kurs. I Novak Ðokoviæ ima trenera. Cenim laièki mo¾da gre¹im.

DebeliZmaj

ne u ija brzina nego
nagli prekid iste ...
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

DebeliZmaj

da li je 2000 vredno rizika da te bas tad policija zaustavi
ili neki kontakt u saobracaju cak i kad nisi kriv ako nisi
reg ti si najebo po tom osnovu ...

radi 2000din ... ? ok
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

Kostić

#103
mega, ajde priznaj da si namerno napiso nauèi æe, da bi mene iznervirao :) zimski kurs nema, kad vozi nas 'pet budala'. ja od mladosti i nisam jedini.

padaju i marsovci, ne bojte se. ali se o tome ne di¾e buka. kod moje olje je jedan policajac preminuo od posledica udesa na motociklu (nije bio marsovac) dvojca nastradala u automobilu, dok su jurili nekog lopova. oni su ljudi kao i mi, ni¹ta savr¹eniji, ni¹ta lo¹iji.

Citat: DebeliZmaj poslato 14 April, 2017, 17:40
ne u ija brzina nego
nagli prekid iste ...

eto zbog èega ja tebi ne bi uzeo dozvolu za motocikl. ne ume¹ da vozi¹, a zna¹ teoriju :) mudrica na¹a :)

megaidiot

nisam namerno, cesto sam nepismen, sta cu, na kurs neki da odem...
svi padaju, pa i panduri, ko vozi taj i pada...

mali_zmaj

Samo znam da ni poslije deset godina voznje motora,ne mogu sam za sebe reci da sam super vozac,dobar,prosjecan,poznajem tehniku..,ali vozeci se po putevima,i gledajuci ljudi kako voze brzo,ali i sigurno...,savrsenim putanjama,prava divota..

Ne znam zasto bilo kakav kurs sigurne voznje,naravno pod uslovom da ga ne vode neki preseratori, moze da skodi...Svaka skola i savjet su dobri!!! Ja znam da nisam ni znao za counter stearing,dok mi neko nije spomenuo to i objasnio..,e onda mi je sinulo sta rade oni na moto trkama...,itd..,itd.. I ko mi kaze da sporo vozi motor,ili laze.ili je potpuni pocetnik,ili neznalica..,uvjek vozimo u prosjeku brze od ogranicenja,i to je fakta...,al da nas ne jebu dva odsto vozaci auta,ne jebu nas...,i ginemo.....,djelom zbog brzine,ali vise zbog negiranja prava prvenstva...,i to je jebena fakta..
jin-jang

Kostić

#106
e ljudi, imam ozbiljno pitanje, bez zeanja. obzirom da sam slabo ¹kolovan i realno krezav lik uistinu, kako se zove tehnika, kad ja idem za vrbas, uvek od rumenke desno preko kisaèa zmajeva, pa tamo èesto zimi a i leti a i na jesen i proleæe, dune prilièno ozbiljan boèni vetar, a ja dao bog zajebano opak ¹ofer, raspalim kolko mo¾da ide, al me vetar nosi u levu traku i poneka ima zajebane prekide - d¾epove, pa oæe da me zalivadi u njive dok ja vuèem desno da bi i¹o pravo. onda ja nakrivim motor na pravcu u kontra stranu, zbacim bulju ko rosi i maltene se navijem skroz na stranu da me ne vuèe vetar i ne ¹etka de neæu. kako se ta teknika zove?

ako je iko razumeo o kakvim vremenskim uslovima ja prièam :)

(kamiond¾ije æe znati o èemu prièam)

megaidiot

ako mislimo na isto to zovu i flappering knee i u teoriji pomaze da vetar 'ispravlja' motor nazad.

http://www.lazymotorbike.eu/tips/weather/#storm
vidim ima dole i za sneg neka pisanija.

meni to kao radi kad nema mnogo promenljivih naleta vetra, kad ima - gledam u pasulj kad ce opet.
uglavnom se userem kad je bas jak vetar, ne znam da li to pomaze.  [rofl] [rofl] [rofl]

Kostić

userem se i ja. jebiga, kad idem osam banke, baca za medalju. kad ga spizdim, br¾e seèe, al prekid, pa napad bogomi....

Kostić

brate, kakvi smo maheri. za sve pare. kakvi bre kurac teèajevi. boing bre da dignemo u nebo za dobar dan. a nek ga spu¹ta bog, bez kursa ;D

mali_zmaj

jbg. kosta gdje si bio kad me je bura,(i Makinja,i Hostaplera),bacala po jadranskoj..,eto opet sam nesto naucio...

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
jin-jang

Lazic

Od Lilje i Mi¹e do AT© u Vojislava Iliæa, 16 minuta. Bez ¾urbe. Najbr¾e i¹ao autoputem 150, po avalskom od 60-120. Znaèi da sam i¹ao helikopterom ne verujem da bih stigao br¾e. NE mogu da zamislim razlog za¹to bi neko tuda vozio br¾e, osim ako jurnjava nije razlog za vo¾nju. Meni su Pei bili razlog za vo¾nju... ;D

Kostić

mali zmaje, svi znaju za boène vetrove, nego je mene zanimalo, kako se zove tehnika, kad nakrivi¹ motor prema vetru i nagne¹ se na tu stranu i tako vozi¹ da te na pravcu ne gura u suprotnu stranu. stalno se pominje neki kantar stering, pa reko da nije to to. no¾da znam neke 'tehnike' a da nisam svesan, jer ne znam te struène terminale :)


rboban

Jedrenje se zove ta tehnika nesvesni.


Sent from my iPad using Tapatalk
Ride It Like You Stole It

Kostić

znaèi mi smo i jedrilièari. kuul. nema dalje  [yahoo] ;D

DebeliZmaj

najedi se pasulja prebranca
pa ces imati i dodatni pogon ...
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

Dukags

Jedrikièari smo uglavnom mi koji teramo motore sas oklopi, i na manjim vetrovima. A taj vetro polo¾aj more bit i zajeban èak i kod nailaska ¹lepera iz kontra smera, vetar kao na momenat prestane motor se ispravi pa refleksno i ti, a posle kamiona ponovni udar vetra, ako nema¹ propisno naduvane i dobre gume, a put dodatno mokar zbog ki¹e koja ide uz vetar, jaj udar mo¾e da ti smakne prednji toĉak samo tako. Bar je takav oseæaj.
Nego, kad veċ Kole upita, ni meni nije najjasnije ili mi se samo èini da pri tim jakim boènim vetrovima ¹to ide¹ br¾e manji su udari ili nisu?

DebeliZmaj

pa i avion kad udje u supersonacan let se umiri ...
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

megaidiot

isto kao i avion - sto ides brze, uticaj bocnog vetra je manji.
zato svaki avion ima propisani maximalni bocni vetar pri kome mogu da slecu / polecu. Sto je brzi avion to je taj limit veci, al mu treba duza pista.
sad ima da se uci i racunanje brzine, ima i tablice i svasta, pre su amerikanci imali fazon 'ako ima vetra dodaj 10 cvorova, za familiju".  ;D

bukvalno ovo (A = gde si uperio motor/avion, duzina crte je brzina, B = vetar, A+B = gde stvarno ides):
Ako jako produzis A onda ce A+B da bude jako slicna crta kao A, tj. uticaj B ce da bude mali.
http://www.ling.upenn.edu/courses/cogs501/VectorAddition.jpg

e sad nekom je lakse da uspori jer onda nema frku da ce nesto nepredvidjeno da se desi, ali sto si brzi - uticaj vetra je manji.
i pasulj pomaze isto.

Slaninar

Citat: Dukags poslato 15 April, 2017, 09:12
Jedrikièari smo uglavnom mi koji teramo motore sas oklopi, i na manjim vetrovima. A taj vetro polo¾aj more bit i zajeban èak i kod nailaska ¹lepera iz kontra smera, vetar kao na momenat prestane motor se ispravi pa refleksno i ti, a posle kamiona ponovni udar vetra, ako nema¹ propisno naduvane i dobre gume, a put dodatno mokar zbog ki¹e koja ide uz vetar, jaj udar mo¾e da ti smakne prednji toĉak samo tako. Bar je takav oseæaj.
Nego, kad veċ Kole upita, ni meni nije najjasnije ili mi se samo èini da pri tim jakim boènim vetrovima ¹to ide¹ br¾e manji su udari ili nisu?

©to se br¾e prednji toèak okreæe, zbog ¾iroskopskog efekta, te¾e ga je pomeriti. Tako da i pod uticajem vetra - potrebna je veæa sila da te izbaci sa putanje. S tim da se sa porastom brzine poveæava i strujanje vazduha, tako da nije uvek isto, ali recimo da bi trebalo da je manji uticaj kratkih udara boènog vetra ¹to br¾e ide¹. Neka me isprave iskusniji ako gre¹im.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen