Glavni meni

... filteri goriva ...

Započeo DebeliZmaj, 12 April, 2017, 12:38

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

DebeliZmaj

posto se povela rasprava u drugoj temi ...

dakle ko nece one plasticne, a ne svidjaju mu se za 8-9e oni metalni
sto se rastavljaju a imaju karburatoski sistem, dakle crevce za gorivo
je 6 ili 8mm ... za sad sam nasao samo ovaj model da pasuje

http://gumapromet.com/post/10-23-05130-frad/

cena oko 250din ...
---

rboban ? el ovo dovoljno malo za ispod plastike ?
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

rboban

Ride It Like You Stole It

DebeliZmaj

Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

ЯЭВОЛУТИОН

filter goriva na motorciklu sa karburatorima nije trajno resenje.....frad je papirni filter koji je predvidjen za sisteme sa benzinskom pumpom....na slobodan pad se brzo zagusi...
rezervar treba ocistiti i zastiti izntra pa onda i sito na slavini radi posao....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

DebeliZmaj

revolucijo ... sta mi je brze i lakshe .. da svako malo malo cistim karburator
ili da menjam filter na pola sezone/ sezonu ?
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

ЯЭВОЛУТИОН

cistices karburatorei sa i bez filtera,,,,,ili ces nositi saku filtera gde god krenes...
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Kostić

ubo ga alja ko prs u oko. vidi se da je ko klinac malo malo pa skido sito iz slavine i èistio. i da je svatio da slobodan pad kad uðe ðubre zapu¹i spoljni dodati filter u slobodnom padu. dobro se izuèijo :)

ovi ¹to imaju slavine a nemaju sito i benzinsku pumpu, ko ih jebe, kad su kupili pogre¹ne motore. sad nek nose rezervne :) kakav kurac karburator, to je sranje zaostalo :)

lord_oblivion

Od 2010 ugraðujem mali frad u svaki moj motor (slavina, prirodni pad, karburator/i), nov, u horizontalnom polo¾aju, sa silikonskim providnim crevom. Menjam ga na 10.000-15.000 km a i to je prerano jer ni tad nema nikakvih nuspojava i smetnji. Na samom filteru pi¹e da se menja na svakih 20.000 km.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

DebeliZmaj

kod mene planiram posle svake slavine a pre ulaza upumpu to da uradi ..
po jedan sa svake strane... :) i ok .. nosicu rezervni .. imam mesta u gepeku..
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

lord_oblivion

Mislim da je i to nepotrebno. Ja bih stavio jedan posle pumpe. Sve zavisi da li otpadaju crepovi sa unutra¹njih zidova rezervoara ili nije u tako kritiènom stanju. Krupno mo¾e da podere pumpu, puder joj ne smeta puno.
Ako mislimo na istu pumpu, ono govance ¹to viri s leve strane i ima 2 ulaza, jedan izlaz goriva i vakuum crevce.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

DebeliZmaj

to to ... ta pumpa.. ako ne upgrade na r6 pumpu.. ali isti princip..
cak sta vise tank je ok .. brine me gorivo ... :) i da ne razmishljam .. :0
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

lord_oblivion

Pa nema u gorivu trnja i kupina, mo¾e da ima samo vode a protiv nje ne poma¾e nikakav filter.
Mo¾e da se sipa alkohola u nekoj odreðenoj razmeri prema gorivu, on kupi molekule vode uz sebe i sagoreva u cilindru bez ikakvih posledica.
Mo¾e i aceton, oko 2% na kolièinu goriva, radi istu stvar.
A apgrejdima kojekakvim ne znam ¹to se vi¹e zamlaæuje¹, nijedan motor do sad nisi ljudski vozio a svaki si ne¹to apgrejdovao.
©tenara je odlièan motor, samo ga sredi da bude ceo i ispravan i ne babraj vi¹e nego se vozi.

ps. ima i gorih od mene  :D
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

megaidiot

Citat: lord_oblivion poslato 13 April, 2017, 16:14
©tenara je odlièan motor, samo ga sredi da bude ceo i ispravan i ne babraj vi¹e nego se vozi.
Stavljaj filter, lepi plastike i pravac Stelvio ;D - do jula imas kad da sklopis dok ne otvore put

DebeliZmaj

prikupljam delive pa lagano u toku sledeceg meseca mislim da ce biti sklopljen pa krajem juna reg ...
tako da se vozim u julu pa rok ne padne sneg i led ...
bar se nadam ...
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

DebeliZmaj

gasterbajtern.. sta je Stelvio ?
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

rboban

Zacin neki...

Sent from my Lenovo K10a40 using Tapatalk
Ride It Like You Stole It

DebeliZmaj

Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

megaidiot


milomir22

Ja prosle godine, pred sezonu, radio servis karbova i ciscenje rezervoara, zamenih i filter za gorivo i ustanovim da me vakum slavina zeza. Ove godine zeza motor, trokira, gubi snagu-ja reko' slavina "lepi" u voznji i odem da je zamenim. Majstor mi kaze, deluje mi po radu da je navukao sljam u karbove opet. Skinemo staru slavinu, sito cisto kao suza, rezervoar nema trun u sebi. Gledamo filter goriva, on pocrneo, ali nema vidljivog sljama. Razvijem srafove na karbovima (one za ispustanje goriva) i na 4. karbu jedva da kapne na 5-6 sekundi. On pun sljama, za godinu dana i okruglo 3 000 km. Sad sam izbacio filter goriva, koji ce mi moj, samo cu pred prvo paljenje u sezoni da ispustim gorivo iz sva 4 lonceta i teraj sve dok opet ne zacepi.

Po meni, ovi filteri nemaju ama bas nikakvu ulogu, krupniji sljam zaustavi sito na slavini, a onaj praskasti sljam prodje svejedno.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

Slaninar

Citat: milomir22 poslato 06 Maj, 2017, 09:03
Ja prosle godine, pred sezonu, radio servis karbova i ciscenje rezervoara, zamenih i filter za gorivo i ustanovim da me vakum slavina zeza. Ove godine zeza motor, trokira, gubi snagu-ja reko' slavina "lepi" u voznji i odem da je zamenim. Majstor mi kaze, deluje mi po radu da je navukao sljam u karbove opet. Skinemo staru slavinu, sito cisto kao suza, rezervoar nema trun u sebi. Gledamo filter goriva, on pocrneo, ali nema vidljivog sljama. Razvijem srafove na karbovima (one za ispustanje goriva) i na 4. karbu jedva da kapne na 5-6 sekundi. On pun sljama, za godinu dana i okruglo 3 000 km. Sad sam izbacio filter goriva, koji ce mi moj, samo cu pred prvo paljenje u sezoni da ispustim gorivo iz sva 4 lonceta i teraj sve dok opet ne zacepi.

Po meni, ovi filteri nemaju ama bas nikakvu ulogu, krupniji sljam zaustavi sito na slavini, a onaj praskasti sljam prodje svejedno.

Sipam gorivo na novo-renoviranim NIS pumpama, u 90% sluèajeva. 30.000 bez problema sa karbovima. Sipa¹ par puta na manje prometnoj pumpi, sa starim, zarðalim rezervoarom i imaæe¹ ðubre u karburatorima.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen