Glavni meni

Dynojet Power Commander

Započeo Bojan, 04 Decembar, 2016, 03:12

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Bojan

Potreban motomanijak genijalac da odgovori na par informacija o DPC tj u kom smislu su DPC predvidjeni za odredjene motore?
-dali je to samo stvar dzekova ili
-dali je ti stvar neke podebnosti u softveru i
-naravno oboje

Znaci npr dali moze da se DPC sa Yamahe R1 prebaci na Suzuki 600
Kakva je razlika izmedju DPC 3 I DPC 5

Dva puta sam ugradjivao u motore ali nikad to nisam ispratio pravilno, jbg eto sad se vraca  [doh]
Hvala unapred

Bojan

Niko? pa cak ni da zajebava, cudno

Taraba

The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

pittatore

Gotovo sam siguran da se ne gadja ni u kom slucaju.
Prvo zbog rasporeda pinova drugo zbog parametara u commanderu jedno je setup za 600 a drugo za 1000, citaj pretpaljenje, afr...

ЯЭВОЛУТИОН

PC samo menja parametre koje komp salje na dizne....predpaljenje se ne pomera....kriva snage ne zavisi od paljenja vec iod momenta ubrizgavanja i kolicine goriiva....za pomenuta dva motora se ne gadjaju pinovi i mape ubrizgavanja...sama elektronika je vise manje ista...kada bi znao koja zica sta uzima na PC-u mogao bi da povezes i ucitas mapu koja ti odgovara...postoji megasquirt koji kontrolise sve i potpuno je univerzalan...samo mora da znas koji je koji impuls...

http://megasquirt.info

PC je samo resenje za debile koji nista neznaju a hoce da imaju nesto na motoru sto navodno dize snagu....ne shavtaju da to bez mape podesene na stolu je ziv kurac....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Bojan

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 04 Decembar, 2016, 23:14
PC samo menja parametre koje komp salje na dizne....predpaljenje se ne pomera....kriva snage ne zavisi od paljenja vec iod momenta ubrizgavanja i kolicine goriiva....za pomenuta dva motora se ne gadjaju pinovi i mape ubrizgavanja...sama elektronika je vise manje ista...kada bi znao koja zica sta uzima na PC-u mogao bi da povezes i ucitas mapu koja ti odgovara...postoji megasquirt koji kontrolise sve i potpuno je univerzalan...samo mora da znas koji je koji impuls...

http://megasquirt.info

PC je samo resenje za debile koji nista neznaju a hoce da imaju nesto na motoru sto navodno dize snagu....ne shavtaju da to bez mape podesene na stolu je ziv kurac....
Posto se Dunojet kupuje za odredjeni motor naravno da su dzekovi tome prilagodjeni, sto se same elektronike tice ja sam to sebi prestavio da dodje sa nekim osnovnim settingsom za taj bike i da se onda dalje steluje na dyno traci (Naravno bilo je bespotrebno to nakititi sa opisnim elementima) Medjutim ako se malo dublje o tome razmisli dobar settings je dobar za svaki isti motor (naravno se finim varijacijam)
Npr. ima lik van Londona zaboravih mesto kod kojeg se ceka na red za zakazivanje. Dovezes motor On te sve ispita, kako vozis, sta zelis od motora, koliko osoba i sl Ako hoces setira ti amortizere, ako imas par i doradi/ zameni postojece i sredi masinu . U  neke stavlja DPC a kod nekih menja mape. Dodjes probas ako nisi zadovoljan on  to pegla bez stola. Niko ne ode nezadovoljan ,zato je i red.
Mislio sam da neko o tome zna nesto direktno, sto bi rekli iz prakse
@pitattore ja sam stekao dojam da je bitno kakvi su djekovi a ne kubikaza. Npr prodaje se isti za vise tipova Honde yj razlicite kubikaze.
u svakom slucaju hvala na info

nano


pittatore

Kubikazu sam pomenuo zbog razlike u pretpaljenju, sigruno se razlikuju srednja brzina klipa, brzina punjenja smese itd kao parametri za racunanje pretplajenja izmedju 600 i 1000ccm.
AFR iliti smesa takodje a o Pinout-u da i ne pricam.
Naravno bez stelovanja nema idealnog setup-a i mi kad mapiramo automobile, zbog nemanja dynojet-a, stelujemo mapu uz pomoc logova koje snimamo na putu pod opterecenjem.

nano

PC nije standalone ECU, pa predpostavaljam da nema veze sa pretpaljenjem.

Bojan

Citat: nano poslato 05 Decembar, 2016, 01:05
Razlog ugradnje PC?
Nema razloga a ni zelje za ugradnjom ( mada bih volio da skinem onu majusnu guticu) nego mi je ponudjeno pa je rekoh da se raspitam pre nego bude ponudjen ko pocascen.
Mislim da generalno malo ljudi to ugradjuje samo snage radi uglavnom traze bolju povoznost i bolji fabricki settings.
Eto vidis kao pisem pade mi na pamet da od kako sam dovezao motor iz UK ovde vise ne radi isto

nemanja

Postoji razlika izmedju pc3 i pc5 glavna je u tome sto pc 5 nudi opciju autotune ,prikuplja preko senzora podatke i sam koriguje mapu koju si ubacio u njega,npr: velika promena nadmorske visine , razlika u temperaturi itd.Dok pc3 je starija i nju moras na  dino sto pa da nadjes odgovarajajucu mapu i da se potrudis dosta oko stelovanja koje opet mozda nece raditi ako promenis gorivo ,nadmorsku visinu bude kisa ili bilo koji drugi parametar se promeni.Stavljaju ljudi recimo pc3 sa nekog drugog motora hardver ti je isti sem dzekova koje moras seci kao i instalaciju na tvom motoru a po meni tu nastaje velika steta,naravno mape se menjaju tako da je moguce u pc3 od yamahe ubaciti mape za pc3 od suzukija.Pitanje je da li se isplati da ostetis tvoju instalaciju na motoru zato sto uzimas polovan pc od nekog drugog motora.

nano

To je dobro na RSV reseno, izvadis chip stavis drugi, ili napises na postojeci sta hoces. Isto moze da se odradi i na R1 +07

Bojan

Citat: nemanja poslato 08 Decembar, 2016, 12:01
Postoji razlika izmedju pc3 i pc5 glavna je u tome sto pc 5 nudi opciju autotune ,prikuplja preko senzora podatke i sam koriguje mapu koju si ubacio u njega,npr: velika promena nadmorske visine , razlika u temperaturi itd.Dok pc3 je starija i nju moras na  dino sto pa da nadjes odgovarajajucu mapu i da se potrudis dosta oko stelovanja koje opet mozda nece raditi ako promenis gorivo ,nadmorsku visinu bude kisa ili bilo koji drugi parametar se promeni.Stavljaju ljudi recimo pc3 sa nekog drugog motora hardver ti je isti sem dzekova koje moras seci kao i instalaciju na tvom motoru a po meni tu nastaje velika steta,naravno mape se menjaju tako da je moguce u pc3 od yamahe ubaciti mape za pc3 od suzukija.Pitanje je da li se isplati da ostetis tvoju instalaciju na motoru zato sto uzimas polovan pc od nekog drugog motora.
Eeee bravo, znaci hardver je isti razlika u softveru i dzekovima. Znas li mozda na koji nacin radi taj autotjune, od nekog pre definisanog settingsa?
Dali se isplati? pa u mom slucaju da, zato sto dobijam za dzabe nesto sto vredi 160-200 funti.
Dali cu prihvatiti ponudu to ne znam jos uvek razmisljam posto je u Bgd sve te kerefeke mnogo teze izvesti.
Mislim da PC 5 ima mogucnost prikljucenja quick shifter-a
Hvala na info

nemanja

Pc3 i pc5 imaju oba mogucnost quick shifter-a , auto tune radi ta iko sto prikuplja podatke sa senzora razlicitih kojih imas svuda i prema tim senzorima pravi najbolju smesu u datom trenutku ali ona je uradjena na grubo i kod nje takodje za neke ozbiljne stvari treba dino sto i bezbroj merenja i podesaanja.Moje misljenje je ne stetiti fabricku instalaciju vec ako imas zelju uzmi polovan pc3 ili pc5 , preporuka pc5 zbog auto tjuna.

ЯЭВОЛУТИОН

Ja sam montirao bar trideset pc3 i bar 10 komada pc5....tvrdim da dobitaka nema ili su minimalni bez menjanja mape na dyno stolu....i to vise zbog kn filtera i aftermarket protocnog auspuha nego zbog power commandera.....uglavnom se izgubi u nekom donjem i srednjem rezimu a dobici su minimalni ili nikakvi u visokom....kad se podigne kompresija i promeni bregasta onda sve to ima smisla....
zasto.....
zato sto postoji idealan odnos benzina i vazduha za idealno sagorevanje....ecu uteruje tu kolicinu na donju granicu u rezimu merenja emisije izduvnih gasova dok pc menja parametre u bogatije...sto u nekom rezimu odgovara motoru a u nekom ne...
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Slaninar

Mo¾e li se PC podesiti tako da bude motor jaèi na ni¾im obrtajima? Pretpostavljam da tada otvoren izduv i usis vi¹e smetaju, nego ¹to poma¾u?
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

nano

@rev pa zar ne ide to jedno sa drugim? Mapa + grana? Narucito kod novijih motora sa 100 restrikcija.

Akrapovic ima mapu za svaku komplet granu, sad dal ces je ti peglati il je samo polazna tacka zavisi od tebe.

FJCharlie

imas vise varijacija, samo top, top+grane, sa bez nista, sa filterom kombinacije. koji filter i koji top/grane...

primer sa akra sajta.



u sustini comander je premosnik za factory podesavanja, e sad sto 99% ljudi to samo stavi i ne radi nista na stolu to je prica za sebe.

bez mape

Bojan

Citat: Slaninar poslato 09 Decembar, 2016, 14:20
Mo¾e li se PC podesiti tako da bude motor jaèi na ni¾im obrtajima? Pretpostavljam da tada otvoren izduv i usis vi¹e smetaju, nego ¹to poma¾u?
Upravo u tome i jest poenta; da namestis motor potrebama tvoje voznje i stila

Lazic

Citat: Bojan poslato 05 Decembar, 2016, 01:32
Eto vidis kao pisem pade mi na pamet da od kako sam dovezao motor iz UK ovde vise ne radi isto
Skoro sam saznao da ludi Englezi na novim kolima(bar Aston Martin) pode¹avaju geometriju toèkova prema nagibu britanskih puteva, ¹to æe reæi u ostatku Evrope bi br¾e tro¹ili gume i lo¹ije le¾ali u krivinama... ;D