Glavni meni

Ho¹taplerova tema poreðenja va¹eg motora sa automobilom

Započeo Hohštapler, 09 Oktobar, 2016, 11:26

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Hohštapler

Tvrdim da svaki motor ima svoj pandan u auto svetu  ;D [rofl]
Obrazlo¾iæu svaki. Kreæem od mojih.
Da napomenem - OVO JE MOJE MI©LJENJE, ne znaèi da sam u pravu. I nikog ne poku¹avam da uvredim.  [cheers]


Suzuki SV650s je reno klio. Stariji je klio 2, noviji je klio 2 ristajl. ;) (Stariji je 1.9 dti a noviji 1.5dci. Ind¾ek¹n bato... ;) )
Lagan, mali, skakutav, sjajan za po gradu, malo tro¹i, odve¹æe te svugde, al nemoj se lo¾i¹ da si brz. Potegne to, al ostane bez daha ranije nego ¹to se nada¹.  8)










CB500 je polo TDI (stariji slabiji model, naravno klotara, bez opreme. Prozori na navijanje, ali ima klimu. Manualnu. Ko ga voli - kupi mu felne. Polovne)
Jeftin za kupiti, jeftin za voziti, nema¹ nikakve probleme sa njim, ali nema ni ¹ta da crkne. Ne pere¹ ga, ne licka¹, usisa¹ da ne bi sedeo u pomijama ali i to samo kad je lep dan i doðe ti. Ne kurèi¹ se, ali nije te ni sramota - gde god treba da ode¹ ode¹.
Ne ¹trèi¹ ni po èemu.




Nastavak sledi  [cheers]
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Hohštapler

A sad nastavak iz one Simonove teme gde prodaj VFRa...


VFR800 je po svemu E klasa.
Skup, prefinjen, udoban, ima snage, vuèe kao voz, boga mi nije ni lagan, nije to sportski motor (auto)  ima i veliku brzinu ali nije to 299 teritorija, ali ne mo¹' reæi da je spor. Nije za mangupe i klinèadiju veæ za ljude koji nose brkove. Ovo je za one ¹to se vozaju a kad treba - znaju da mogu i da preteknu. ALi to nije su¹tina njihove vo¾nje.





Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Hohštapler

TDM.
Ovde oèekujem drvlje i kamenje jer æu da zadrem u sirotinjsku svetinju - VW Passat 2.0 TDI (nisam sluèajno promenio boju).
Dakle, kad gleda¹ da kupi¹  i razmi¹lja¹ mozgom a ne .!. ovo je izrazito pametna kupovina. Sve ¹to normalnom èoveku treba.
Hiljade njih se navozalo sito, svi ga hvala, i cena govori da je to ozbiljan proizvod. S vremena na vreme po neka horor prièa (motor zvekne) ali to je vi¹e do vlasnika nego modela. Milioni se prelaze.
Te skrivene mane nisu tako stra¹ne kad nauèi¹ da ¾ivi¹ s njima (srkne malo ulja, al aj, srèu i drugi ali oni la¾u. Pogotovo vozaèi honde ;) Nemoj da krenemo o reglerima. ). Po potro¹nji prosek. Kao i u svemu ostalom.
Udoban, velik, ozbiljno pote¾e. Ne fali mu snage.  Na 2 glave mu je veæ zavræe¹ du¹u ali treba biti realan - za to nije ni napravljen. Sa druge strane, tebe i gospoju odveze  gde god  hoæe¹, pod a) brzo,  pod b) efikasno,  i da se ne la¾emo pod c)  komforno.  [thumb_up]
Ono sporno... svi vlasnici su ubeðeni da voze mnogo bolju ma¹inu nego ¹to to zaista jeste.
Jedini problem je kad proba¹ ne¹to drugo, onda shvati¹ da radi sve ali ni¹ta ne radi sjajno. (vratiti se na prethodnu reèenicu.) Enduro nije, putni nije, sporski nije...  Ali, sve pokriva!
Nakon toga, ne mo¾e¹ ga kuditi, ali nije ba¹ da ne gleda¹ druge.
Lepotom se ne mo¾e hvaliti, ali niko neæe reæi da je ru¾an.(ajde, za 850 neki tvrde, ali nisu realni.)  Kad ga proda¹ bude¹ sreæan, ali kad god se spomene TDM (passat) sa setom se seæa¹ kako si se lepo navozao.
"Ba¹ je bio dobar!".  [cheers]









Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

BOKYBOY


Hohštapler

Citat: BOKYBOY poslato 09 Oktobar, 2016, 12:12
...nesto ovako u mom slucaju... ? [neampojma]

Blizu...
Prvo, neæu da dozvolim da ZZR1100 bude 7ca, jer je to bio ozbiljno brz motor. Najbr¾i u svoje vreme!
Za ZZR1100 je lako jer postoji pandan prièa u auto svetu.
Kad se to èudo pojavilo, niko nije verovao da je to izvodljivo. I stvorio je novu klasu. Dakle, BMW E28 M5. Najbr¾a fabrièka limuzina u svoje vreme. Daleko najbr¾a.







A debela je ipak malko ima i sportskog duha... (nekako mi je E34 525).





Jaooo... zaboravio sam moj quinqi 125 :D
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Slaninar

Yamaha FZS 600




Golf II GTI




Pouzdan, na prvom mestu. Napravljen da traje i da se (lako i jeftino) odr¾ava. Nije ¹ampion ni po snazi, ni po ve¹anju, ali mo¾e da potegne da se sportski provoza. A mo¾e da bude i mazga.
Dizajn: to su veæ osamdesete. Tako da vi¹e nije star, nego retro. Kome se sviða - sasvim OK, kome ne, jebiga, kupiæe ne¹to modernije.


Suzuki GN 125



Peglica


Preteèa malog gradskog. Minimalna potro¹nja, tro¹kovi odr¾avanja, registracije. Nije ¹ampion ni po jednom faktoru, osim jednostavnosti i cene odr¾avanja. Preve¹æe ljude i stvari, ali polako. :)  
Minimalna oprema i udobnost.


Piaggio Free




Ru¾na, ali jeftina i praktièna Vespa.  :)
Tro¹i dosta spram snage i kubika¾e (do 4 l u gradu), ali ide OK, a tovarnog prostora spram velièine ima koliko hoæe¹ - mislim da nema boljih. Proæi æe svuda, ali polako. Tra¾i da se stalno ne¹to (jeftino) èaèka i menja, ali uz malo brige neæe vozaèa ostaviti na putu i iznenaðujuæe dobro slu¾i spram cene (i izgleda).

montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

Hohštapler

Quinqi 125sm...
;D

Suzuki maruti.

Obja¹njenje? "Æuti, gde se proizvodi i kolko ko¹ta, jo¹ je i sjajan!"
Nemo¹ reæi da ne radi, ali sve nekako ima èudan oseæaj kad dotakne¹. I kad vozi¹. Oseti se da je jeftino. Ali radi.



Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Hohštapler

Koletov kavasaki.
Alfa 33.
Nemam ¹ta da obja¹njavam.





Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Gavrolini

Neki imaju bas visoko misljenje o svojim motorima. Ne treba samo traziti slicnosti izmedju motora i auta vec gledati kakav tip ljudi vozi iste.
Ajmo da krenemo od osnove a to je africa twin.  Ovo je zajebano. Dvoumim se izmedju golfa 2 belog dizela i mercedesa 124 250d. U svakom slucaju za vlasnike pomenutih to je najbolji motor(auto) na svetu.

Hohštapler

#9
Slaninar,
ne dam ti Golfa II GTI, nema ¹anse.

Golf II GTI je junak klinaca radnièke klase. Motor koji je mogao SVE! A to je samo jedan motor.
Svaèiji san.

CBR600F2.




Fejzer mu doðe vi¹e vektra 1.8
Ali sa felnama i spojlerom. ;)


edit:
ili mo¾da èak i karavan... praktiènost. ;)


Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Slaninar

CBR ima skuplje delove i glupe oklope koji su cimanje. Fejzer i golfa zameni¹ ¹ta treba dok èeka¹ pljesku da ti ispeku.  :)
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

Hohštapler

Aloooo!
Fejzer nije bio mangupski san! CBR jeste.
Nema rasprave. :D
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Andreja

VFR jes' E klasa ali ako ne AMG, onda makar E500 :)

Ajde dajte za XT600, CR500, neki 450, Goldwing, Vespu, Duc Monster, 916, 1299, DS16RR, R1200GS, HD, VMax, H2R, Hayabusu, NR750... :)
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

idanijel

suzuki bandit gsf 650 - focus ford ? [neampojma] reci hostapler



yamaha xjr 1200, 1300 ?

ЯЭВОЛУТИОН

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Gavrolini

Cbr600 nije bio nikad san ni jednog klinca. 900rr da, zxr750 da, pa cak i genesis....ali 600f je cak i tih godina izgledao bezveze a tako i isao.

Slaninar

Citat: Ho¹tapler poslato 09 Oktobar, 2016, 13:18
Aloooo!
Fejzer nije bio mangupski san! CBR jeste.
Nema rasprave. :D

Dobro, jeb'o te CBR. Onda dvojka dizel, al' turbo!  :)
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

Jefta

Hostapler uporedi mi molim te R1200GS ADV LC ?? Zanimljiva tema :)


makinjo