Glavni meni

©ta ste danas uradili na va¹em automobilu?

Započeo Hurricane, 06 Oktobar, 2016, 14:44

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

mali_zmaj

vratio se sa mora,i na pranje odma,djeca mrve po autu ko golubovi, a golubovi ga usra¹e izvana...po¹to sam do¹ao na more i parkirao ga odmah,i zaboravio na auto do povratka nazad!!

poslato sa nove rupovke kurblom
jin-jang

Glava Dole

Ovog puta nisam ja ali jeste majstor.

Kompletno sredjen prednji trap. Posto nisam centrirao trap posle one zamene desne viljuske ubrzo su otisli lezajevi u prednjim tockovima i poceo ja da bruji.

Pre 3 dana kod cuvenog Karla na dijagnostiku... leva viljuska znatno bolja nego sto je desna bila ali i ona u medjuvremenu otisla... menja se... oba lezaja, pocepane flanse na homokinetickim zglobovima.
Suma sumarum ovo zadovoljstvo je ispalo oko 110e :D




Stara buba... eksponat :D











Dok se auto radio ja se malo igrao sa zivotinjama, moze i da se popije kafa, stagod :D Tu je pravi mali zooloski vrt... patke, guske, kuce, mace, kokoske, paun, ribnjak, pa cak i konj :D Drvece, u pozadini dunav... bas relaksirajuci ambijent :D













Na kraju centriranje i to je to.







Inace imaju oni i komp i laser ali vise imaju poverenja u ovu mehaniku :D

Sve skupa je trajalo oko 3 ipo sata.

Svaka preporuka za Karla na Smederevskom putu. Radionica sa 6 garaza, 5 radnika, rade samo trapove, imaju iskustva vise nego ja godina :D Dolaze ljudi i sa strane, kapiram da se isplati :D Dijagnostika je inace besplatna ukoliko planirate da radite kod njih ali za vece poslove mora unapred da se zakaze. Ja sam od petka tek danas stigao na red i sve garaze su opet bile pune plus jos automobila po dvoristu koji cekaju :D


Sad je kompletan trap sredjen cakum pakum i tu vise dugo ne bi trebalo da ima sta da se pipne... novi lezajevi, viljuske, stabilizatori... ovako tih bio nikad nije, ma ne jebe ni pruge ni rupe... nov, nema da susne :D

bogdan

juce , uradio  OVO  , cim vedeh sta je setih se miska  ;D samo da vidim kolka ce igranka da ispadne



Glava Dole

auhh ubio si ga ki zeca :D Ma 2-3 nova ventila max, dihtung glave... ako nije trosio ulje i lepo je radio ne moras cak ni gumice, samo i nove pastom obavezno ispoliras, slozis i teraj dalje :D S obzirom da se bakces dugo s onim malim kapiram da ces i ovo moci sam da zbudzis uz minimum ulaganja :D

Mada ne znam koji je auto, dal uopste krivi ventile, ima 16 ili 8? Kod nekih sa 8 ne dolazi do havarije kad pukne zupcasti(punto npr kako sam cuo), kod ovih sa 16 obavezno...

E da, i na kojoj kilometrazi se to desilo otprilike ako znas kad i da li je uopste menjan? Jel se na ovom sto je ostalo od njega vide pukotine kao na mom starom kad se ostro presavije?

milomir22

Ovoga se najvise plasim na autu, na jugu 45 nam je prezupcio zbog pucanja lanca, kais jos lakse vrisne.

Imam pezo 206 sa pravih 20 i kusur hiljada km i mislio sam iduce godine da mu menjam zupcasti kais, jer vec puni 12-tu godinu, nikad menjan od kada je kupljen nov auto. Kapiram da ce pre puci nego sto doceka servisnu kilometrazu, guma se godinama isusuje, puca, krti,...

Honda je pravila neke non-interfering modele i to su uglavnom stariji agregati. Na 90% automobila, pucanjem zupcastog kaisa, dolazi do sudara klipova i ventila.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

DebeliZmaj

206? ijao kad ti geknu zadnje torzije .. a geknuce ...
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

milomir22

geknuce za 80 000km, a tad ko zna ko ce da ga vozi...
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

bogdan

megan I 1.9 dti ( 8 ventila ) od pokojnog tasta , pre 4 - 5  godina menjani kaisevi , par hiljada presao , danas ide glava dole pa da vidimo

Glava Dole

Nije mi jasno sta je tu moglo da se desi, kako tako brzo...

Skljocni neku obavezno :D

Taraba

The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

bogdan

sinoc skinuo glavu , da povadim ventile , od 8 samo 3 izasla glatko , jedan i nece da izadje  tako da druga glava ili ceo motor  :(

potpisali se na klipovima


prirucni alat


veselje


Glava Dole

Auuhhh... ala ih je savio k'o da su plasticni... sila... tuga gledati one ventile...

Pa ja mislim da mozes da kupis samo ventile na komad, ili polovne od nekog rashodovanog ili cak i novih bi trebalo da ima u prodaji. Samo napakujes to, promenis gumice(vodjice mozda nisu ni dobile) i teraj dalje, najpovoljnija varijanta. Jeste da je ostao pecat na klipovima ali nisu pukli tako da bi to trebalo da fercera. Ravnanje glave ne znam kako se kod vas krece, u SDu kod jako povoljnog a dobrog majstora je bilo 1000din. pre koju godinu, i do sad ne verujem da je nesto abnormalno skocilo.
Ja sam nosio svaki put mada moze i bez toga ladno da se prodje, samo da se sve hiruski ocisti, nov dihtung i nema problema, a ne bi trebalo da je kriva.

Imam inace oridjiji stegu za ventile, kilo kljuceve, pastu za poliranje, od skoro i alat... ako sta treba vici, rado cu da se malo zamastim i da slozimo to uz pivo-2... dobro, 3-4-5 ;D

DebeliZmaj

Citat: Glava Dole poslato 11 Avgust, 2020, 16:55
Imam inace oridjiji stegu za ventile, kilo kljuceve, pastu za poliranje, od skoro i alat... ako sta treba vici, rado cu da se malo zamastim i da slozimo to uz pivo-2... dobro, 3-4-5 ;D

A++
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

bogdan

miloshe hvala na ponudi , ali volim da radim sam  a ladnih  piva i posla ima uvek i bice prilike , danas mi bio drugar mehanicar koji radi ove stvari i kaze da motor moze jos , tako da glava ide u servis i pakujem ga . U medjuvremenu se bakcem necim zanivljivim , ECHO-8000 , pretpostavljam da je greskom umesto goriva sipana morska voda i tako malo odlezala , valjalo bi da proradi jer je ozbiljna sprava







milomir22

Tesko ce se ovo spasiti, mislim na drugi slucaj, ovo s morskom vodom i korozijom. Svi lezajevi otisli u aut, svaki sastav ima mnogo vise lufta nego sto bi trebalo, korozija pojede, na 1. pogled ne deluje tako, ali kad ocistis, ispoliras, skockas, dobijes luft svuda redom i preveliku toleranciju, u sustini prolupa jako brzo.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

bogdan

#995
nema tu spasavanja korodiranog , crecom je cilindar dobar , vidi blok posle ciscenja

nova klipnjaca , lezajevi i drugo sto ide redovno  pa da vidimo

UFF

jel to moja alatka za obaranje sekvoja?  ;D

bogdan

#997
jeestee , danas mi stizu delovi i pakujem , vidi donje upozorenje  :D


UFF

aha znam, zato sam je i poslao tebi, ako je osposobis a ne nastradas mozda je i ja probam posle  [rofl]

hvala  [clapp]

DebeliZmaj

Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell