Glavni meni

©ta ste danas uradili na va¹em automobilu?

Započeo Hurricane, 06 Oktobar, 2016, 14:44

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

viper

"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

Lazic




Glava Dole


UFF


Hurricane

..roðeni, na¹ao sam jednog kostolomca kad ti bude zatrebao, odlièan, samo ga te¹ko nahvatati..

Hurricane

...baci mi covek sumnju na ITN autodelove u euro07, a zamalo bobinu da kupim..

Mala pomoc, gde da kupim polovnu a naravno ispravnu bobinu za Citroen C4 VTR 1.6 ?

Kanarinac

Pa ITN su ti kinezi, koliko para toliko muzike, mozda malo manje muzike.

Hurricane

Jos meni cudno kako ili nema ili je garancija nesto malo...

Ima takvih kineskih i drugih naziva a traju 3-4 meseca

Delphi nova je preko 150eura

Odustajem, iskljucivo polovnu originalnu trazim, dajte info gde

Bishke

ITN ti je brend koji je krstio EURO 07 .

Kao sto u PROATOMIC akumulatori Kitkomercov brend.

Mala privreda sa drugom nalepnicom.
You should do one thing every day that scares you

Glava Dole

Posto je zamrla tema da je malo osvezim :D Nije danas al jeste u poslednjih mesec-dva dana :D

U pitanju je fiat brava. Neko je odvalio na parkingu muski otpozadi i pobegao... nasao cale drugi branik i gepek-vrata al u drugoj boji :D Pa rekoh da to sredim i zamazem malo :D



Ovde falilo parce... izvuko fiberom...


Onda finiji i ko novo :D





Ovu trecu stopaljku se ubih da nadjem, zvao sve zive prodavce polovnih delova koje sam iskopao po netu, svi ili prodali ili imaju polomljene... a nove nema da se kupi ili i ako ima kosta ko da je zlatna... e pa resio da lepo napunim gitom i ko ga sisa... ko ne zna ne bi ni provalio da je ikad tu bila :D











I na kraju ispalo ovako... s obzrim u kakvim uslovima sam radio i da nisam farbao 3god nista super je ispalo :D Nisam zadovoljan gepek vratima jedino, moglo je bolje da se pripremi, zbrzao sam malo pa je tek posle metalik pokazao neke neravnine koje nije spric git al nije nista strasno... nije da je nov ostatak auta pa da se stresiram oko toga, sad bi vec ispalo jos bolje :D


E onda se mesec dana kasnije desi peh... pukne crevo kocnice i ista propadne odjednom do patosa bez ikakve najave. Sreca u nesreci je da se desilo bukvalno na ulazu u garazu...



Usput vidim i sta je lupalo ko da neku udara cekicem kad se namota pun... stabilizator skroz ispao iz viljuske tako da balans stangal nije bila u funkciji nego landarala i udarala gde je stigla :D







Razmisljam posle koliko to moze da bude opasno dodje mi da preventivno zamenim i na motoru...

I ipak resim da zamenim i drugo koje je jos uvek bilo dobro i oba stabilizatora. I nisam se zajebao, i levo samo sto nije puklo, skroz mu spoljna guma na slicnom mestu kao i desnom pukla i ostalo da se drzi samo na unutrasnjem tankom dihtujucem sloju. Sto se ozracivanja tice mislio sam da ce morati druk metodom al jok... ide ulje slobodnim padom prilicno jakim mlazom tako da sam samo odvrnuo sisicu po sisicu, gore dolivao dole pustio, zavrnuo i izasao je vazduh lepo slobodnim padom... kocnica tvrda, tockovi ukopavaju :D


E onda krenula jebnaijada sa stabilziatorima... tu sam prso nacisto... sve korodiralo, speklo, uzas. Onaj dodnji sraf koji ide u viljusku pokidao polugom(matica otisla sa sve srafom koliko je speklo) a onda se ziv izmucio sa onim srafom gore na balans stangli. Gedorom ne moze da mu se pridje uopste od homokinetickog zgloba, jedino moze viljuskastim a nezgodno da se zapne... al i ne vredi kad je zabetoniran... mucio se, lupao, mackao antirosto... ne vredi... e pa neces ga majci, izvadio brusilicu i osvetio se stabilizatorima za sav proliven znoj onako manijacki :D







Ostali samo dugmici hihihihi ;D




Novi stabilizatori, drugo crevo...



I onda da ubacim nov... mosa, pokusavao da postavljam volan u sve moguce polozaje, natezem, podizem spustam viljusku... ne vredi, bukvalno mu fali taman onoliko koliko ima bespotrebnog produzetka posle navoja. Uzmem i fiknem to i onda upadne bez problema :D (znaci nisam navoj, ovo je totalno bespotrebno na stabilizatoru, viri dole prema zemlji).




Prvi sam namestio tako bez problema al posto je on onda drzao balans stanglu kod drugog sam morao drugom dizalicom da natezem tocak na gore a sekirom natezem balans stanglu na dole... al ni tu nije bilo problema uz malo domisljatosti :D





Sve leglo, rezultat: nista vise ne lupa, auto nekako kruci. Konstatovano usput da je i desna viljuska malo losija, ima malo lufta pa lupka vrlo malo po udarnim rupama samo inace nista. Al to nije strasno za sad. Dok je leva utegnuta ko pracka.

Sad me bas interesuje na koju foru sa desne strane pre otislo i crevo, i raspao se stabilizator i losija je viljuska a na istom su autu obe strane, kolko radi levi tocak toliko i desni  [neampojma]

Uglavnom osvezen je malo. Sad je u planu da se doteraju i zadnje jer rucna ne radi kako treba(desni koci dobro a levi skoro uopste) a ni nozna... verovatno da cu prespojiti peti cilindar i zameniti one (samo)stelujuce mehanizme paknova(nisam siguran kakav je sistem) i trebalo bi da to bude dobro :D

CBRR1

Sad me bas interesuje na koju foru sa desne strane pre otislo i crevo, i raspao se stabilizator i losija je viljuska a na istom su autu obe strane, kolko radi levi tocak toliko i desni  nemam pojma ....

@Glava dole

desna strana strana brze strada, jer je desna strana puta losija kad pogledas realno, i samim time pre strada desni tocak...

mali_zmaj

Ti diskovi mi ba¹ ne¹to i nisu sjajni....?
jin-jang

Hurricane

Ti zmaje nemoj da nam siris svoj virus cakum-pakum, diskovi do jaja, ima mesa kolko volis  [rofl]

A u vezi sa desnom stranom, pricao mi jedan majstor da se rupe koje dolaze sa desne strane primecuju samo kad ima nekog na mestu suvozaca, podsvesno..

Zato delovi desnog dela trapa ne traju dugo, izuzetak je samo Alfa Romeo, kod njih nema razlike, ne traju ni levi ni desni delovi trapa  ;D

Lazic

Mali¹a je odavno zaslu¾io plava slova...

Ostoja

Samo nemoj da moram i onda sve hoæu...

aæimo


Lazic


CBRR1

Vidi mali sve radi kako treba, i uporan je... Za ovoliko sto je pokazao i uradio, zasluzuje plava slova...