Glavni meni

©ta ste danas uradili na va¹em automobilu?

Započeo Hurricane, 06 Oktobar, 2016, 14:44

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

BOKYBOY

Citat: Grof poslato 09 Decembar, 2016, 23:02
...prodao ga  [dunce]

...javi se da pravimo dil za GTV... ;D

p.s.Oprao ga jer nemam sta da radim...

Ostoja

@Laziæ
Nema nemaaaaa, ima ventilator u levom blatobranu, to je varijanta bez EGR-a....
Samo nemoj da moram i onda sve hoæu...

Lazic


Ostoja

Postoji model sa EGR-om i model gde ulogu EGR-a igra mali ventilator u levom krilu koji do mesta EGR-a ¹alje vazduh rebrastim crevom (ko¹ta kao da je od karbona protkanog nitima platine....)
Samo nemoj da moram i onda sve hoæu...

Ostoja

Da, ne trebam reæi da je to crevo puklo na ¾eninom Pikasu...
Samo nemoj da moram i onda sve hoæu...

Lazic

Moj definitivno nema taj ventilator... Bio sam ubeðen da su isto godi¹te, tj model...

FANTOM

    Burazer uzeo u Julu Yuga 1.1 2006. sa plinom . Prvi mu auto tek polozio itd. Skuca ga 3 put kako je seo u njega s desne strane ... Ijao zabave : krilo , desna viljuska , desni amortizer, nova letva volana . Sredi to elem nove zabave crko mali hladnjak , a i veliki bio u kurcu . Pa onda novi mali i veliki hladnjak ubaci. Nov pk kais ili kako se vec zove ... Servisiranje karburatora.Nove zimske gume mu stavi kupi Wintra kao te su okey. Bilo je tu jos svacega , ne mogu vise ni da se setim. Ma idi otislo para jedno 500e  i vremena po majstorima . Na kraju ne lezi vraze izbacuje antifrici stvara pritisak u crevima budu tvrda kao kamen . I kao otisla glava jer je kao kuvao dok je zezao hladnjak. I na kraju rezime : Treba kao sada da se odradi obradi glava da se ispoliraju sicevi ventila ako sam dobro zapamtio da se tako kaze i neke gumice da se izmene to treba da se nosi negde na masinsku obradu pa oni to sve sred. Pa majstor jedno 50 e za ruke . A i ta masinska obrada jedno 50 e valjda izadje . Pa onda da se sipa i novo ulje i filter kad se vec to sve radi.
    Na kraju kad se sve to odradi ne bude li radio ima da ga izlupam sa macolom dok ne napravim flis papir od njega. Jbt da smo znali da ce Yugo da nas izadje 1500 e pa uzeli bi neki normalni auto sa servom i klimom pa da znas usta ulazes .  [doh]

bigsheki

ja sam imao zescu erotiku ovih dana sa svojim vw sharanom,kupim ga i kada predjem 90km/h izgubi grejanje,sa tim problemom sam presao za 2 nedelje 10,000km.dodjem u srbiju i reko hajde da zamenim vodenu pumpu i zubcasti kais pa da vidim dalje (auto je gubio rashladnu tecnost po malo ali nije imao dima na auspuh niti rashladne tecnosti u ulju) isto se ponasao,zamenio cep posude za tecnost,creva ne naduvava sem kada pocne da dize temperaturu.skinem zatim glavu motora i odnesem da se izravna i odradi hidro test,sklopio,sve bilo ok od titela do budimpeste,kada ono poceo ponovo da gubi grejanje i dize povremeno tempeaturu.jedva sam se dovukao do kuce.onda pocele price ....pukao blok motora,zaglavio termostat koji sam izvadio ...itd,nije mi djavo dao mira i pre 3 veceri skinem ponovo glavu motora kad imah sta da vidim,produvao na sva 4 cilindra.nisam glavu nosio na ravnanje niti hidro test.kupio novi kvalitetan dihtung,namontirao sve,izluftirao sistem i juce oko podne krenuo na put,presao 1700km sve ok.

Glava Dole

mnogo je 50e za obradu, moj majstor za masinsku uzima 2000 sa obradom ventila i zamenom gumica(koje su jeftine za juga, i mi smo na una stavljali od juga, nesto tipa 300-400din za sve ventile, 40-45din je po komadu) a 1000 samo ravnanje... dihtung za una bio 1100din cini mi se, ni za jugica ne bi trebalo da je vise... znaci sve komplet 30e U VRH GLAVE za materijal za jugica racunajuci i masinsku obradu(pod uslovom da nije naprsla il tako nesto)...
Ja do duse ni ruke nisam placao tako da problem sa glavom resio za 2000din, nzm iskreno koliko vredi taj posao ali tu je negde... ima posla, pola auta treba raskupusati, sve oko usisa, izduv, struja itd...
Mi posle 2 meseca nismo mogli da ga upalimo(tema je na ovom forumu na par strana) na kraju je bio u pitanju jbni katalizator sto mi nikad ne bi palo na pamet... niti je ikom drugom, svi me ubedjuju lose sam ga slozio i na kraju na fiat forumu jedan lik kaze da je njemu neki lim u izduvnoj zapusio i imao iste simptome, razmisljam i to mi 100% ima logike i odma kazem caletu da proba potpuno bez grane i upalio odma... kap vode kroz njega nije moglo da prodje, al kap, zapusenje 100% znaci, nikad ne bih ni u snu pomislio da moze da se zapusi bas do te mere... posle od silnog mucenja pre toga uvuko prljavstinu jer nije mogo da izduva pa nabijao pored ventila u vodjice sve sto je uvlacio i zaglavio jedan pa opet otvaranje, ovog puta vec ispraksovan, ujutru ga otvorio i odneo na masinsku, do podneva ovaj vec sredio ventil, ja slozio i u pola 4 ga vec provozali :D
Radi uno od tad kao sat, pali ko mina vuce super(svakodnevno na posao s njim plus ovako), pred zimu cale zamenio mali hladnjak zbog magljenja, nema voznje bez toga(stari probio jos pre prosle zime pa on prespojio direktno, tzv bajpas), 1500din nov... dzabe... sad i greje opet odlicno...

http://www.motomanijaci.com/index.php/topic,21085.0.html

UFF

Citat: bigsheki poslato 10 Decembar, 2016, 21:31
ja sam imao zescu erotiku ovih dana sa svojim vw sharanom,kupim ga i kada predjem 90km/h izgubi grejanje,sa tim problemom sam presao za 2 nedelje 10,000km.dodjem u srbiju i reko hajde da zamenim vodenu pumpu i zubcasti kais pa da vidim dalje (auto je gubio rashladnu tecnost po malo ali nije imao dima na auspuh niti rashladne tecnosti u ulju) isto se ponasao,zamenio cep posude za tecnost,creva ne naduvava sem kada pocne da dize temperaturu.skinem zatim glavu motora i odnesem da se izravna i odradi hidro test,sklopio,sve bilo ok od titela do budimpeste,kada ono poceo ponovo da gubi grejanje i dize povremeno tempeaturu.jedva sam se dovukao do kuce.onda pocele price ....pukao blok motora,zaglavio termostat koji sam izvadio ...itd,nije mi djavo dao mira i pre 3 veceri skinem ponovo glavu motora kad imah sta da vidim,produvao na sva 4 cilindra.nisam glavu nosio na ravnanje niti hidro test.kupio novi kvalitetan dihtung,namontirao sve,izluftirao sistem i juce oko podne krenuo na put,presao 1700km sve ok.


i sad odmah u oglase pa nek se neko drugi drka :D

Lazic

A i Milo¹ nije èitao o ©aranu po Auto bildovima...

Glava Dole

Moj post se odnosio na fantomov, samo nisam citirao, ne na sarana... mada ni o saranu nisam nista citao u autobildovima, to je tacno :D

Lazic

Uhh, i ja sam pogre¹io sa Milo¹em, post se odnosio na Spasojeviæa, ne tebe... ;D
©aran je bio crna ovca vw grupacije, kao da su ga pravili naduvani... ;D Na testovima Auto bilda je bio gori od Juga... :D

mali_zmaj

Znaci za sada dobio jedan odgovor za Fluenca,i jedan zakljucak za skodu,tj,da kupim istu....,Lazic mi skrenuo temu sa svojim papamobilom   :-* ,pa otislo na sharana,na jugu,na una....,jebote, proklestvo skretanja sa teme je usavrsena  umjetnost na forumu..,mislim nisam ni ja cvjecka  ;) ...,ajmo nije moguce da niko nista nije vozio od ovih auta...!!   ;D ;D
jin-jang

Hurricane

..sve su to automobili u poku¹aju, ne lupaj glavu zalud kad ti cifra nije problem..

Motor i auto moraju da budu iz Japana, taèka..

Pomenuo si Mazdu, Tojotu, eto, suzi izbor na to i sve ovo ostalo slobodno izbri¹i..

Hurricane

..mislim kad veæ nisi doveo bmw u pitanje..

Bmw je najbr¾i, najbolji, najlep¹i i sve naj..


..morao sam, da me ne banuju ovi bmw ljubitelji kojih ima ovde na pretek.. Ebo ih bmw

BOKYBOY

Citat: mali_zmaj poslato 11 Decembar, 2016, 12:30
...,ajmo nije moguce da niko nista nije vozio od ovih auta...!!   ;D ;D

...vidi,da si pitao za Aston Martine,Bentlije,SLK-ove i sl pa i da ti odgovorimo iz iskustva, al za ove sirotinjske tesko... [rofl]

mali_zmaj

jin-jang

UFF

Citat: hurricane poslato 11 Decembar, 2016, 12:47
Motor i auto moraju da budu iz Japana, taèka..


da bas bi mi smetalo da vozim npr nekog porsea i recimo ktm 1290 super duke do kraja zivota
na silu bi ih vozio i plakao za japancima :D

stilgar

Zna li neko dobrog majstora za citroena u bg-u? Ja dok sam vozio BX servisiro sam ga kod Gorana kod cvetkove pijace, a znam da je on poginuo u saobracajnoj nesreci davno jos. Zena mu nastavila posao i radnju al ja odavno ne vozim citroene ps ne znam dal su jos na ondasnjem nivou.  Dakle ko je sad onaj pravi za te francuze?