Glavni meni

©apa sistem ili Zeder...¹ta odabrati?

Započeo davidoff, 29 Avgust, 2016, 00:25

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

brana

! No longer available

! No longer available

pre dve godine sam bio u firenci. na vise standova je moglo da se vidi na licu mesta kako se otvaraju, izmedju ostalih, i asini cilindri.
zeder je brava sa najvise lufta koju sam ja ikada video. srecom po narod je sto su ljudi koji vole da pozajmljuju kola neobuceni.

Slaninar

za taj katanac ne znam, ali brave za vrata su, kazu, zajebane za obiti. dobar strucnjak, dobar alat i jos sat vremena posla.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

UFF

posro ti se brana u teroiju a u zeder pogotovo :D

sve to moze da se obije ali sam ja stavio iglu zato sto je manje drkanje od zedera (2011e kad si radio izvestaj verovatno nije ni postojala)

brana

Citat: Slaninar poslato 29 Avgust, 2016, 23:49
za taj katanac ne znam, ali brave za vrata su, kazu, zajebane za obiti. dobar strucnjak, dobar alat i jos sat vremena posla.

katanac i cilindar rade na istom principu, to bar nije sporno. vreme potrebno za otkljucavanje sa dobrim alatom i majstorom se vidi na snimku.

poenta je da se sve moze otkljucati ako je neko bas zapeo. alati kostaju dosta para, ali sve se moze otkljucati.

kod nas retko ko se igra sa otkljucavanjem, pricam o situacijama kada neko izgubi kljuc,  jer je to samo stvar prestiza i zivo gubljenje vremena. niko nije blesav da gubi vreme da otkljucava cilindar i ulaze u alate kada se vecina cilindara menja posle otvaranja vrata. vecina ovih snimaka nastaje da se pokaze da sve moze da se otkljuca.

inace ne sporim kvalitet asinih cilindara, mada licno mnogo vise postujem assa twin nego cilindar koji si naveo.

ps verovatno si napravio lapsus kada si napisao da se brava obija, a ne cilindar jer je brava prakticno mehanizam koji zabravljuje vrata, dok cilindar pokrece bravu tj taj mehanizam. moze i brava da se obija, ali to uglavnom radi pajser brigada.

UFF


Jefta

Ista prica kao i za motore i koju zastitu odabrati. Sve se svede na to da nateras lopova da provede vise vremena obijajuci tvoj auto. Sto vise vremena provede obijajuci ga vece su sanse da ga neko primeti samim tim ce i odustati i naci neki bez svih tih zastita za koji mu treba manje vremena da onesposobi i odveze auto motor.

Ako je tvoj motor vezan za banderu nece da se cima i gubi vreme kada niz ulicu stoji neki koji nije vezan :)

brana

upravo to sto se tice vozila. alarm odvraca brdo lopova jer ce za par vozila iza naci neki koji nema alarm. kod novijih modela izmestanje obd konektora dodatno povecava sigurnost jer je sa sadasnjom tehnologijom najlakse omoguciti startovanje vozila preko obd kabla. i ovde ima zackoljica pa tako za neke modele moze da se ubaci emulator i staruje vozilo za cas.
pogotovo je sporno ako vozilo ima smart key tj nema mehanicku bravu. pre par godina je za jednu noc ukradeno preko 20 laguna ili megana, ne mogu da se setim. sva vozila su otvorena bez stete na rucicu i upaljena preko kabla. po meni po vozilu nije trebalo preko 4 minuta.
sve zavisi da li lopovu znaci da ukrade bas odredjeno vozilo ili samo skuplja da sto vise zaradi. ako ima potrebu da ukrade odredjeno vozilo, a pritom zna posao malo sta ga moze spreciti.
i jos jedna stvar. sa uradjajem od 60 dolara koji se moze naruciti u kini koji mogu da vam posalju kuci i besplatnim nalogom na odredjenim sajtovima moze se dobiti za odredjenu sasiju, koju dosta vozila ima iza soferke, narez kljuca i pin kod, koji kod vecine treba za ukodiravanje kljuceva, za dosta vozila. narezes kljuc kod nekog kljucara i odes, otkljucas auto i za par minuta isti upalis. ne treba nikakvo obijanje ili lomljenje. ovo sve naravno ako nema alarm, neku dodatnu zastitu i ako obd konektor nije izmesten ili skinut.
opet kazem sve je pitanje koliko je nekome stalo da ukrade bas odredjeni auto.

Slaninar

#27
Citat: brana poslato 30 Avgust, 2016, 00:28
Citat: Slaninar poslato 29 Avgust, 2016, 23:49
za taj katanac ne znam, ali brave za vrata su, kazu, zajebane za obiti. dobar strucnjak, dobar alat i jos sat vremena posla.

katanac i cilindar rade na istom principu, to bar nije sporno. vreme potrebno za otkljucavanje sa dobrim alatom i majstorom se vidi na snimku.

poenta je da se sve moze otkljucati ako je neko bas zapeo. alati kostaju dosta para, ali sve se moze otkljucati.

kod nas retko ko se igra sa otkljucavanjem, pricam o situacijama kada neko izgubi kljuc,  jer je to samo stvar prestiza i zivo gubljenje vremena. niko nije blesav da gubi vreme da otkljucava cilindar i ulaze u alate kada se vecina cilindara menja posle otvaranja vrata. vecina ovih snimaka nastaje da se pokaze da sve moze da se otkljuca.

inace ne sporim kvalitet asinih cilindara, mada licno mnogo vise postujem assa twin nego cilindar koji si naveo.

ps verovatno si napravio lapsus kada si napisao da se brava obija, a ne cilindar jer je brava prakticno mehanizam koji zabravljuje vrata, dok cilindar pokrece bravu tj taj mehanizam. moze i brava da se obija, ali to uglavnom radi pajser brigada.

Tako je, na cilindar sam mislio.


Sistem koji je nemoguæe obiti je neupotrebljiv sistem. Svaki se mo¾e zeznuti. Samo je pitanje sa koliko vremena, novaca, znanja, cimanja.

Abloy Sentry, i po tvrdnji proizvoðaèa ne predstavlja najbezbedniju bravu - nego bravu najotporniju na te¹ke uslove eksploatacije - za fabrike, prljave poslove i slièno.
Njihove brave za ulazna vrata (kako se zove ceo sistem - cilindar, plus oklop koji ote¾ava spolja pristup istom, plus mehanizam za zabravljivanje?) va¾e za dosta ozbiljne i te¹ke za obiti - dovoljno te¹ke da se uglavnom koristi gruba sila kod provala kuæa sa takvom bravom.
Novel serija cilindara bi trebalo da je ozbiljnija.

Na kraju, ostaje to da auto bude te¾i za ukrasti od ostalih. Ako veæ ne mo¾e dalje od oèiju u gara¾u.

Da li ti zna¹ za nek sluèaj obijanja (na bilo koji naèin) Zedera kod nas, kako se sad kotira?


©ta bi ti preporuèio za za¹titu kola od kraðe?
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

Bojan

Moj prijatelj prodaje sistem koji je slican (samo po mestu) starom multilook-u. Bas juce bacih katalog, jebi ga. Uglavom od prerade na kolima samo izbuse rupicu za bravu kod menjaca. Javni se ako te zanima pa mogu da pitam za cenu za tvoja kola.
I samo jos jedna ispravka motori se kradu vezani ili ne, jedino sto definise status je dali je zanimljiv ili ne. Za lanac od 1.8m tezak oko 14kg sa nekim ugljenicnim vlaknima i specijalnim kaljenjima  treba cca po 20 sec za svaku stranu karike.  :'(
Pozdrav

brana

Citat: Slaninar poslato 30 Avgust, 2016, 01:46

Tako je, na cilindar sam mislio.


Sistem koji je nemoguæe obiti je neupotrebljiv sistem. Svaki se mo¾e zeznuti. Samo je pitanje sa koliko vremena, novaca, znanja, cimanja.

Abloy Sentry, i po tvrdnji proizvoðaèa ne predstavlja najbezbedniju bravu - nego bravu najotporniju na te¹ke uslove eksploatacije - za fabrike, prljave poslove i slièno.
Njihove brave za ulazna vrata (kako se zove ceo sistem - cilindar, plus oklop koji ote¾ava spolja pristup istom, plus mehanizam za zabravljivanje?) va¾e za dosta ozbiljne i te¹ke za obiti - dovoljno te¹ke da se uglavnom koristi gruba sila kod provala kuæa sa takvom bravom.
Novel serija cilindara bi trebalo da je ozbiljnija.

Na kraju, ostaje to da auto bude te¾i za ukrasti od ostalih. Ako veæ ne mo¾e dalje od oèiju u gara¾u.

Da li ti zna¹ za nek sluèaj obijanja (na bilo koji naèin) Zedera kod nas, kako se sad kotira?


©ta bi ti preporuèio za za¹titu kola od kraðe?


ne slazem se da je sistem koji se ne moze obiti neupotrebljiv. nemoguce ga je napraviti, ali bi bio veoma upotrebljiv.
slazem se za sve sto si sada napisao za asine cilindre

Citat: Slaninar poslato 29 Avgust, 2016, 21:32

...
Inaèe jedina brava koja se ne èe¹lja je Abloy sistem rotirajuæih diskova:
...


e sa ovim se nisam slagao.

sto se tice serija stvarno ne znam. ne gledam televiziju. poslednju deceniju ipo provodim u bravarskoj radnji sa ovim problemima i idem na te neke seminare, prezentacije i godisnje skupove van srbije. ako me pitas da li mogu sve da uradim sto sam video tamo ili neko ovde? naravno da ne. to sto se prodaje je jako skupo i usko orjentisano tj alati su obicno napravljeni samo za jedan tip cilindara ili brava, ako je kao kod dvopernih ili sto bi nas narod rekao kasa brava sistem zabravljivanja-zakljucavanja i pokretanja zajedno. opet kazem treba jako mnogo vremena da savladas alate i jako mnogo para da kupis alate.

sto se tice garaze znam vise slucajeva da su vozila bas u garazama ukradena. jos ako nema alarma u garazi milina. obicno niko ne zakljucava auto u svojoj garazi, a dosta ljudi ostavlja i kljuceve jer mu je auto na "sigurnom".

ne znam da li ima slucajeva kradje vozila sa zederom kada se ispravno koristio. ne radim ni sa policijom ni sa lopovima da bi imao takve informacije. znam za slucaj gde je pasat b5 ukraden sa zederom i lavljom kandzom. na tom pasatu, da bi zeder bio u funkciji, volan je morao biti smotan na neku stranu, ne secam se koju. vlasnik to nije znao, lopovi jesu. kandzu su mu standardno otkinuli sa sajlom, slomili kontakt, uradili immo off sa testerom i oterali.
zeder se kod nas odlicno kotira, zato sto je narod lakoveran. nas narod cak jos uvek veruje da se ne moze otkljucati bez kljuca i da se ne mogu napraviti kljucevi. ta brava ima jako mnogo lufta. ako nekada budes bio u beogradu svrati da vidis. alat koji se koristi za otkljucavanje zedera je jako tanak i jako brzo se krivi, ali imas na youtube razne snimke kako se otvara.

sto se zastite tice sto vise mehanizama to bolje. problem je sto onda dolazis u problem jer posle nekog vremena ti dojadi da gubis pola sata da bi pokrenuo auto. ja uvek predlazem alarm, izmestanje ili skidanje obd konektora ili zamena rasporeda pinova, izmestanje immo kutije ako je ima, skriveni prekid struje i iglu ili zeder ako bas mora.
inace sam protivnik bilo kakvog dodatnog mehanickog mehanizma zato sto kad tad ces zbog njega doci u problem. to se obicno desi kada si na putu, zuris i kad nemas alat pored sebe.
drugaru smo povezali prekid struje tako da kada startujes radio tek onda mozes da upalis vozilo. dotle pumpa nema struju. da bi izbegli situaciju da ne moze da startuje vozilo ako ostane bez  plocice ili mu se radio pokvari ubacili smo da mora da ubaci osigurac na tabli za taj slucaj.

koliko teksta da sam ostao bez teksta  :D 

Slaninar

Da li je bezbedniji zakljuèan u gara¾i, ili zakljuèan na ulici?
Koliko znam, gara¾a puno poma¾e, podi¾e stepen sigurnosti.


Da li mehanizam tipa Zeder poma¾e, ako se zakljuèava, ili to lopovi lako otvaraju?
I koji mehanizam tog tipa je po tebi najbolji?


Kod te struje, ne misli¹ da se onda mo¾e samo od¹lepati auto (ako se alarm iskljuèi, kad veæ provali¹ u kola)? Ovo zakljuèavanje volana mi deluje malo sigurnije u tom smislu, onda mora ba¹ da se tovari na neki kamion. A ovako, ukrade¹ golfa da od¹lepa¹ BMW i gotovo. :)    Mada ni to nisam èuo da je iko kod nas radio.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

davidoff

©ta ti je iskustvo! :-) Jasno je kao dan da ako su se gospoda pozamljivaèi namerili ba¹ na neki auto nema tog sistema koji æe ga spasti da ga odnesu, ideja je kako neko veæ reèe odvratiti ih da uop¹te poku¹aju...u tom smislu sam se opredelio za zeder+izme¹ten odb+alarm...

Brano vidim da se bavi¹ ovom problematikom, da li radi¹ ne¹to od ovih stvari? Raèunam da je bolje da dodjem kod tebe nego da idem kod nekog drugog!


Sent from my iPhone using Tapatalk
We won't forget you Marco....


mrle

Serbduck se sjebao sa Zederom.pri ugradnji mu zeznuli nee¹to na letvi, pa mu Volvo na putu ostao bez volana.

idanijel

Veoma su opasne perionice i auto servisi,gde ostavljas auto sa kljucevima. auto servisi u koje nemas poverenja.
tako se ukrade 50% renoa sa karticama.

mrle

ja za Multiplu imam samo rezervni kljuè. Hteo bih da uradim jo¹ jedan i koji bi se povezao na centralnu bravu daljinskim. Da li se neko od manijaka bavi time?

Hohštapler

Citat: idanijel poslato 30 Avgust, 2016, 12:59
Veoma su opasne perionice i auto servisi,gde ostavljas auto sa kljucevima. auto servisi u koje nemas poverenja.
tako se ukrade 50% renoa sa karticama.

I da... jako je bitno od koga si kupio auto! Taj je imao svo vreme sveta da napravi kopiju kljuèa.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

idanijel

Apsolutno, zaboravio sam to napomenuti.

Sent from my 6036Y using Tapatalk

zagadjenje

Zeder nije marka, samo je dobro izreklamiran. Brava je prevaziðena odavno, ¹arena la¾a.
Igla je mnooogo bolja i jednostavnija. Drugar radi na sigurnosnim sistemima za kola. Ka¾e da se zeder otvara bez problema, oni koji znaju, a ima ih sve vi¹e. On ju je nekoliko puta rastavio, zeder bravu, i nema reèi hvale.
Da ne reklamiram drugara, ako si zaintereeovan cimni me na pp pa æu te uputiti. Ugraðuje sistem koji je izmeðu igle i zedera, tj ima elemente oba. Kljuè, jedan okret i vozi¹. Izme¹taju i obd i ugraðuju Kobra autoalarme i znam da je radio X3 par puta i garancija se ne gubi ugradnjom ureðaja.
Tjuning bud¾ing

davidoff

Auto nije u garanciji tako da to nije inperativ, daj broj na PP.
We won't forget you Marco....


zagadjenje

U vezi sa temom je... sad se èuo sa drugarom koji ugraðuje sigurnosne sisteme. Radio malo pre F10, ka¾e liku ukrali pre mesec dana neku trojku sa iglom. Tako da za sve "ima leka"
Tjuning bud¾ing