Glavni meni

MK TRB ViDra Tim-Bijeljina Republika Srpska BiH

Započeo Mad Max, 17 Jul, 2016, 01:42

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Mad Max

Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max

Dolazak na Hockenheim i problemi sa db kilerom.

Bitan detalj, bilo je minus 200 C, pocrkali od hladnoce.












Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max

Svi kao jedan

Kao sto znate TRB ViDra Tim je proteklu Subotu vozio i uspjesno zavrsio jednu od prestiznijih trka u Njemackoj. Svi su bili na visini zadatka! Odgovorno, slozno i bez panicarenja nas je dovelo da prodjemo kroz cilj.

U Cetvrtak navece dio tima iz Bijeljine je krenuo prema Hockenheim-Njemacka u sastavu:
Dragan Ljubinkovic-Ugljo-vozac
Dalibor Miletic-Daca - vozac
Mirko Dizna-Doctor Sef tima
Sasa-Step mehanicar-pomocnik
Dok u Petak ujutro iz Svajcerske krece drugi dio ekipe:
Veljko Vidic-vozac
Dragan Glisic-Kuvar
Petak oko 10:00 sati svi se nalaze na stazi Hockenheim I pocinju sa pripremama za Subotnju trku.
Po kisovitom I veoma hladnom vremenu priprema se Box, svi neispavani, polusmrznuti rade da sto prije sve bude spremno. Mnogo toga pomaze nesebicni Azur, koji je dugo godina u Auto-Moto-Karting sportu, a zivi u neposrednoj blizini staze, rodom iz Bijeljine, ali preko 30 godina u Njemackoj zivi. Najveci problem je bio buka motocikla, jer na Hockenheim stazi je dozvoljeno 98 db, sa orginalnim Akrapovic DB-kilerom smo imali 110 db, sto je previse da bi prosli tehnicki pregled! Problem rjesava Azur donoseci svoj Db-kiler I uz prepravku montira na Yamaha. Pored toga, novi problem, po kisovitom vremenu aparat ne moze da izmjeri buku motocikla, tako da ostajemo u neizvjesnosti da li je dovoljno “tiha” Yamaha. Nesto da sakrijete, ne moguce, na stazi ima dva mjeraca buke, tako da svaki krug se mjeri buka motocikla! Navece sve zavrseno I spremno, Azur, Veljo I Daca odlaze na brifing, upoznaju se sa svim detaljima oko trke I svih pratecih bitnih detalja. U Subotu ujutro vec od 05:30 sati vecina tima na nogama, hladno, maglovito svi se nijemo zgledaju I pogled upiru ka nebu nevjerujuci da moze dan biti suncan sa 16 C . Prvi I jedini trening+kvalifikacije pocele u 09:00-10:30 Po mokroj stazi prvi na voznju izlazi Ugljo sa slick gumama u nadi da ce se staza brzo prosusiti ! Veoma oprezno Ugljo vrti krugove po stazi, ali asfalt se ne susi, pola vozaca je vozilo na slick-ovima, a pola na kisnim. Mora se napomenuti da su sva tri vozaca TRB ViDra Tim-a prvi put na ovoj stazi, tako da je to jos jedan ogroman zadatak-ucenje staze-pronalazenje idealnih putanja, tacke kocenja…… Posle 35-40min Ugljo izlazi sa staze da se obavi zamjena vozaca, ali zaustavljaju ga sudije i mjere buku motocikla, izmjereno je 103db sto ne moze da prodje tehnicki pregled.Dolazi u Box I obavjestava mehanicare-vozace o cemu se radi I da moramo rijesiti problem sa Db kilerom. Zbog nedostatka vremena, problem se ne rjesava, nego Veljo izlazi da vozi da odvozi trening I upozna stazu. Veljo je vozio po polu suvim uslovima, stim da je veoma tesko primjetiti gdje je suv, a gdje mokar asphalt. Nakon 30-35min Veljo izlazi u Box I takodje biva zaustavljen od sudija, gdje mu je receno da ne mogu nastaviti voznju jer je motor preglasan! Pokusava da se dogovori sa sudijama da dozvole voznju treceg vozaca jer smo prvi put na stazi I nemamo vremena za brzu popravku, ali sudije odbijaju i govore da u slucaju nastavka voznje ce doci do diskvalifikacije! Veliki problem, veoma malo vremena, tim mehanicara sa Azur-om brzo pocinje I rjesava problem. Daca malo panici, malo vremena, a puno toga mora da se nauci. U toku Dacine voznju na zidu( start-cilj pravac) su Ugljo, Veljo, Mirko Dizna I Step primjecuju da je motor brutalno glasan, krug kasnije primjecuju da je Db kiler ispao iz topa auspuha. Ponovo problem, gdje naci drugi Db kiler, jer I ovaj je Azur nam obezbjedio, orginalni nikako nije mogao. Daca se vraca u box I donosi Db kiler, osjetio je gdje ispao I na svu srecu pronasao ga, sto je veoma rijetka stvar. Svi srecni, trening I kvalifikacije zavrsavaju na 28. Mjestu u generalnom poretku od 58 timova! Pocinje ubrzana popravka db kilera, ali odlucuje se da je to uzalud, jer ne moze proci tehnicki. Azur poziva takodje Bijeljinca Dejana Kajmakovica koji je dugo u Auto-Moto sportu, a zivi u Njemackoj, Dejan rjesava problem I salje svog prijatelja da nam donese db kiler. Dejan se inace oporavlja od teskog pada, ali je smogao snage I dosao da nas podrzi na trci! Montira se novi db kiler I pred sami start zamoljavamo sudije da dodju u box I izmjere buku motocikla, na sta pristaju, odradjuju svoj dio posla I pustaju nas da startujemo. Svi presrecni pripremaju se za start, jer ostalo je nekih 15-20min do starta! Na start po suncanom vremenu izlazi Ugljo sa pomocnikom Step-om, zbog ranijeg starta par drugih vozaca, napravila se velika pometnja, gdje gubimo dosta pozicija, ali najbitnije ostajemo na tockovima! Ugljo vozi 30-35min i iz kruga u krug skida vrijeme! Sa strahom svi iz tima prate dal nismo sta pogrijesili, jer svaka greska kosta dodatno vrijeme ili Stop&Go kazna! Nakon par krugova bez ikakvih primjedbi sudija shvatamo da je sve ok! Ugljo je u Box-u, doljeva se gorivo i Veljo nastavlja voznju, posle 30-35 min je u Box-u, opet se doljeva gorivo i Daca nastavlja voznju. Dok Daca vozi tim na celu sa Mirkom Dizna Doctor prati sva desavanja na stazi, a Ugljo i Veljo odmaraju, gdje Veljo i odspavao nekih 20min. Potrebno je mnogo iskustva u ovakvim trkama, a TRB ViDra Tim-u je ovo prvi susret tako da smo mnogo naucili, a imamo jos mnogo, mnogo toga tek da naucimo! Moramo napomenuti jos dvojicu ljudi koji su dosli da nam pomognu i ostali u Box-u svo vrijeme trke da nam pomognu, Dragisa i Kico! Vozaci su se smjenjivali svakih 30-35 min, svako paljenje rezervne lampice goriva je znak za ulazak u box i tako do kraja. Zbog velikog fizickog napora, tim i vozaci odlucuju da zadnju promjenu koja je sledovala Velju, zamjeni Daca, jer najspremniji i najmladji je upravo on bio ! Na zadnjoj zamjeni guma, plocica i dosipanja goriva gubimo 10-14 min sto nas je kostalo dvije pozicije i losijeg plasmana!
Najbrzi krug je odvezao Daca 1.49.9

Cilj TRB ViDra Tim-a je bio proci kroz cilj, ne osvrtajuci se na plasman i da ne dodje do panike, nervoze bilo cega sto moze uticati na medju timsku komunikaciju! U nasoj klasi je bilo 14 tim-ova, zavrsili smo na 8.mjestu sto smatramo uspjehom pored svih problema i neiskustva u ovakvim trkama! Sve ovo ne bih uspjeli bez tima, vozaci nisu presudni u ovakvim trkama! Jos jednom se zahvaljujemo svima iz Tim-a i nasim ljudima koji su dosli da nas podrze i pomognu:
TRB ViDra- Mirko Dizna-Doctor, Sasa Step, Dragan Glisic
Podrska-Pomagaci: Azur, Dejan Kajmakovic, Dragisa, Kico i ostali !

Upravni odbor je sazvao hitnu sjednicu, u kratkom vremenskom roku da odluci da li nastaviti sampionat DLC-Njemacke trke izdrzljivosti i ne voziti ostale sampionate, nego se posvetiti ovako necem zanimljivim u jakoj konkurenciji i pripremati za jos nesto ozbiljinije !
Hvala svima na Podrsci !!!!










Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max

Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max

Upravni odbor je donio odluku kao ¹to smo najavili posle trke na Hockenheim-u. TRB ViDra Tim je sazvao hitnu vanrednu sjednicu upravnog odbora. Razlog zasjedanja je u kom pravcu nastaviti sezonu 2016. Trku 1000 km Hockenheim-a smo vozili da napravimo dobar trening, a nismo ni pomislili da æe nas toliko odu¹eviti i tim uspjeti rame zu rame sa iskusnim timovima odraditi sav posao. Ne moramo uop¹te pominjati koliko vozaèi napreduju na ovakvim stazama i takmièenjima. Tako da je veæ u toku takmièenja postavljeno pitanje kuda i kako dalje? Upravni odbor se sastao 01.04.2016 odr¾ao sjednicu i odluèio! Na sjednici je bio prisutan i gospodin Slavenko Ristiæ, glavni èovjek firme koja je na¹ sponzor! Gospodin Ristiæ se takoðe slo¾io sa svim èlanovima UO da trebamo i mo¾emo nastaviti DLC-endurance (Njemaèki ¹ampionat trka izdr¾ljivosti) pa je s tim i odobrio potrebna sredstva za nastavak takmièenja. Odluèeno je da prioritet stavljamo na DLC-endurance, s tim da odvozamo cijeli ¹ampionat ove sezone (2016). ©to se tièe ¹ampionata Srbije i BiH, njih æe vozaèi TRB ViDra Tim-a Ljubinkoviæ i Vidiæ u klasi 1000 odvozati jednu ili dvije trke, dok æe Miletiæ u klasi 600 voziti cijeli ¹ampionat Srbije, BiH i eventualno Istoèno Evropski ¹ampionat. Sledeæa trka DLC-endurance se vozi na stazi Motorsportarena Oschersleben 09/10 aprila, ali zbog tehnièkih problema TRB ViDra Tim je mora propustiti, vi¹e o tome æete saznati u najavi za treæu trku DLC-endurance ¹ampionata!
Ovom prilikom se zahvaljujemo Gospodinu Ristiæu, koji se nesebicno zala¾e da BiH/RS motosport dovede u sami evropski vrh!


Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max

Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max


TRB ViDra Tim na Istocno Evropskom sampionatu

Predstojeceg vikenda 09/10.04.2016 u Bugarskoj-Pleven, vozac TRB ViDra Tim-a Dalibor Miletic Daca u klasi 600 ucestvovace na prvoj trci za Sampionat Istocne Evrope (Balkan).

Kao sto je UO i odlucio, Miletic ce voziti sampionate Srb, BiH i poneku trku Istocno Evropskog sampionata. Daca se fizicki priprema I motocikl detaljno kontrolise, polako pocinje pakovanje neophodnog materijala za trku. Na nedavnoj test voznji Yamaha R6 motocikla je bilo manjih tehnickih problema, sto je ubrzo otklonjeno, ali Daca ipak sa oprezom krece na trku, zbog bojazni da se upravo na trci ne ponove I kostaju ga dobrog plasmana! Kao sto svi znamo, on je favorit u klasi 600, ali ipak ne smijemo zaboraviti vozace iz Bugarske,Rumunije, Turske….. koji su takodje favoriti sa kvalitetnom tehnickom podrskom! Daca se osvrce na protekle sezone I kaze: Ocekujem jaku konkurenciju od, Pascote, Svetlina, Bojka….. bice veoma zanimljivo doci do podijuma! Fizicki I psihicki sam spreman, napravio sam dobar trening na Hockenheim-u, tako da cu dati sve od sebe da uzmem prvi podijum za moj klub TRB ViDra Tim!Plasim se samo tehnickih problema! Najavljeni su dobri vremenski uslovi, tako da ce biti jos bolje voziti po suvom!

TRB ViDra Tim Daci zeli brze krugove I dobar plasman! Takodje ocekuje da se plasira u prva tri!

TRB ViDra Tim


Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max


Pored svih problema Miletiæ optimista!

Danas na kvalifikacijama za Istoèno Evropski ¹ampionat Dalibor Miletiæ je zauzeo petu poziciju. Pored svih tehnièkih problema oèekuje dobar rezultat na sutra¹njoj trci. Daèi je na ciljnoj ravnini u punoj petoj brzini pukla desna ruèka! Sreca, ali i vozaèka sposobnost su ga odr¾ale na toèkovima! Pored toga, Daèa ima problem sa snagom motocikla, na ciljnoj ravnini nema dovoljno snage, pa je stim sporiji od ostalih. Poku¹ao je sa mehanièarima da prilagodi motocikl, ali zbog nedostatka vremena i uslova za test voznju nisu puno uradili. Ruèka je promijenjena, a motor je ostao na istim pode¹avanjima, pa æe sutra poku¹ati da uzme podijum! Sutra je najavljeno ki¹ovito vrijeme, ako bude tako, vidjet æemo kako æe se Daèa snaæi.

Daèa se zahvaljuje TRB ViDra Tim-u i klupskom sponzoru ¹to su mu omogucili da uèestvuje na trci, takoðe pozdravlja sve navijaèe kluba!


Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max

Tri problema treæe mjesto
Dalibor Miletiæ je u Bugarskoj na prvoj trci IES osvojio treæe mjesto. Poèelo je sa kvarom busa par kilometara pri dolaska na stazu, pa se par sati rje¹avao kvar (ne tako veliki, ali van grada, nemoguænost kupovine dijelova). Slijede kvalifikacije, tehnièki problemi, motor bez snage i ¹lag na tortu, tras, puca desna ruèka u punoj petoj brzini na ciljnoj ravnini! Sreæa naravno, ali i Daèina reakcija su ga ostavili na motoru! Pa ¹ta jo¹ mo¾e da se desi?! Prolazilo je Daèi i svima iz tima kroz glavu! Glava gore, idemo dalje, ovo su trke, neizvjesnost traje sve dok se ne proðe kroz cilj! Subotu veèe tim priprema taktiku, kako za suve, tako i za mokre uslove. Nedelja, pozitivna trema, ki¹a pada, Daèa izlazi na warm up, posle par krugova hi-side (proklizavanje zadnjeg toèka, dolazi do zano¹enja motocikla u stranu i izbacuje vozaèa preko prednjeg dijela motocikla) desna ruka se zaglavljuje izmeðu gasa i koènice, tako pada i kliza sa motorom u travu! Bez lomova, ali povrijeðen ustaje i gas u box, motor se mora pripremit za trku, nema vremena za bolove! Mehanièari su motor pregledali i pripremili za trku, Daèa je trku odvezao bez premca, veoma moguæe da bi se bolje plasirao da nije bio povrijeðen.
Daèa se nalazi na kuænom oporavku od pada i priprema se veæ za drugu trku IES koja se odr¾ava krajem aprila u Grèkoj.
Pozdravlja sve navijace TRB ViDra Tim-a i zahvaljuje se klupskom sponzoru firmi TRB i upravi kluba.
TRB ViDra Tim 🏁








Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max


TRB ViDra Tim dobio jos jednu Yamaha R-1 M

Stigla je jos jedna Yamaha u TRB ViDra Tim! Kao sto je i najavljeno Veljkova R1-M je malo kasnila sa isporukom, ali je on bio vec upozoren pri uplati od isporucioca da isporuka sledi od 15 marta do 15 aprila. Veljko se nadao da ce biti do kraja marta, ali nazalost nije i propustili su drugu trku u Njemackom sampionatu izdrzljivosti. Idemo dalje, rijeci su svih iz TRB ViDra Tim-a ! Veljkov zadatak je trenutno da napravi prvih 1000 km tj. razradi motocikl, stekne uslove za prvi servis. Posle servisa se montiraju trkacke komponente I krece se vec na stazu. Uzurbano se trazi slobodan termin na nekoj od Evropskih staza, postoji mogucnost da se Veljko prvi put sa svojim motociklom pojavi na stazi Asen u Holandiji sa Srpskim Asom motociklizma Milos Ceklic I pripreme sve za predstojecu trku u Ceskoj.
Veljkova izjava: Zahvaljujem se mom timu koji vjeruje u mene I veliko hvala gospodinu Slaven Ristic na njegovom strpljenju I energiji ! Ovo je pocetak, idem na jednu od par mogucih Evropskih staza, vjerovatno je Asen u pitanju, dolazi moj prijatelj Milos Ceklic da mi pomogne da u sto kracem roku pripremimo motocikl I mene za trku u Ceskoj, zelim da budemo sto bolji ! Mislim da cemo imati manjih problema sa set up motocikla, ali nista sto ne mozemo pravazici.

Veliki pozdrav za navijace TRB ViDra Tim !


Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max

Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max


TRB ViDra Tim u Grckoj na Istocno Evropskom sampionatu

Ovog vikenda 23-24.04.2016 se vozi druga trka IES, boje TRB ViDra Tim-a ce Dalibor Daca Miletic braniti. Daca je vec danas 21.04. vozio slobodne treninge, posledice pada u Bugarskoj jos uvjek se primjecuju, tako da ne moze da ispuni svoj maksimum. Jos uvijek su prisutni bolovi, ali Daca pokusava da se fokusira na voznju i brze krugove. Vec sutra se voze kvalifikacije, vidjet cemo sta ce uraditi, a sigurno ce dati trenutnih 100 %
Miletic pozdravlja sve navijace kluba I zahvaljuje se TRB ViDra Tim-u sto mu je omogucio da ucestvuje na ovoj trci.


Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max


Uz jaku volju I nesebicnost drugih ljudi Daca ce proci kroz cilj

Ponovo problemi za naseg najmladjeg vozaca! Dalibor Miletic Daca danas na kvalifikacijama u Grckoj imao je tehnicki problem sa Yamaha R6, nazalost na stazi nerjesiv . Motor Yamaha R6 je stao iz nepoznatih razloga, dijagnoza kvara I rjesavanje istog je moguce tek u servisu. U pomoc je pritekao Dacin nesebicni prijatelj Oleg I ustupio mu svoj motocikl Kawasaki ZX 6R! Odvezao je drugi I zadnji za danas kvalifikacioni trening, gdje je napravio trece startno vrijeme. Los ambijent je djelovao da Daca ne bude najbolji, nervoza zbog kvara na Yamaha i prilagodjavanje na Kawasaki su rezultat treceg vremena. Ostaje da se sutra pokusa na warm up dosteluje ogibljenje, problem stvara jedan izlaz na stazu od 10 min, sad mozete zamisliti da ce to biti veoma tesko. Nas Daca ce sa mehanicarima odluciti da li raditi nova podesavanja ili ostaviti na starim, sto je mac sa dvije ostrice! Novo pravilo je da se u subotu vozi jedna trka, a nedelju druga. Sutra u toku trke ce vidjeti da li ovi parametri mu odgovaraju, tako da ce za nedelju znati da li sta mjenjati ili ne. Najbitnije je da je optimista I pozitivno razmislja:

“ Ovo su trke, moze se desiti svakom, ostavljam to iza sebe, idemo dalje” “Dosao sam da branim boje mog kluba I dacu sve od sebe da osvojim podijum”

Daca pozdravlja sve navijaca TRB ViDra Tim-a I zahvaljuje se Oleg-u I klubu sto vjeruju u njega.


Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max


U prvoj trci Miletic odustao

Dalibor Mietic je u prvoj trci u Grckoj bio primoran da odustane. Odmah posle starta je bio treceplasirani, ali nazalost krajem drugog kruga Kawasaki ZX 6R jednostavno se ugasio! Daca nije mogao da vjeruje da se ponovo ista stvar desava. Dolaskom u box, mehanicari su utvrdili da je benziska pumpa u kvaru. Vec u toku dana je postaljena nova pumpa, motocikl je spreman, Daca takodje.

Daca je juce kratko rekao:“ Nemojte me pitati da li sam neraspolozan, kako ne bih bio, u dva dana dva motora imaju kvar i najgore izgubio sam bodove koje ne mogu nadoknadit“

Za drugu trku je spreman i na vec odvozenim prvim kvalifikacijama napravio prvo vrijeme.

Pozdrav za sve navijace TRB ViDra Tim-a


Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max


Tezak trkacki vikend

Dalibor Miletic je danas u Grckoj drugu trku ovog vikenda zavrsio na cetvrtom mjestu. Trka je zapoceta u kisnim uslovima i pred kraj se vremenski uslovi promijenili, a staza pocela da prosusuje. Daci to nije odogovaralo, tako da je pregrijao gume i morao da uspori i iz tog razloga zavrsio na cetvrtoj poziciji. Vozio je na Kawasaki ZX-6R, na kojem je juce benziska pumpa promjenjena i danas nije bilo problema.
Daca se zahvaljuje svom klubu ViDra Tim i klupskom generalnom sponzoru TRB na podrsci i razumjevanju.

Pozdrav za sve navijace TRB ViDra Tim-a


Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max


TRB ViDra Tim putuje na autodrom Most u Ceskoj

Treca trka Njemackog sampionata izdrzljivosti, a druga za ViDra Tim. Kao sto smo pisali, drugu trku smo propustili zbog kasnjenja isporuke Veljkovog motocikla.
Pakovanje je pocelo vec prosle nedelje, svaki detalj je bitan, tako da se svi maximalno trude da sve bude natovareno u buseve. Novost je da ce nasi vozaci voziti u klasi 1, na Hockenheim-u su vozili klasu 4 gdje dopusten samo jedan motocikl. U klasi 1 se vozi dva ili tri motocikla, stim sto se smjenjuju u boxu –jedan ulazi drugi izlazi- lakse za dosipanje goriva I mjenjanje pneumatikai ostalih radova na motociklu. Jedini detalj koji se mora zamjeniti prilikom izlaska drugog motocikla je Transporder (uredjaj za mjerenje vremena po odvozenom krugu).Cetvrtak 12.05 I Petak13.05 se voze slobodni treninzi, Subota14.05 je Slobodan dan, a u Nedelju15.05 su kvalifikacije, Ponedeljak 16.05 je dan za trku. Nasi vozaci su rekli ukratko:

Dragan Ljubinkovic Ugljo: “ Idemo u Cesku sa boljom taktikom, imamo vise vremena za rad na motociklu I manje panike da se sve odradi u kracem roku. “ Mislim da je tako bolje za cijeli tim.”U medjuvremenu smo rijesili probleme na motociklu i malo trenirali, tako da bi trebalo da budemo spremniji nego na prethodnoj trci.

Veljko Vidic: “ Imamo iskustvo sa Hockenheim-a, rekao bih da ce biti bolje, moj problem i prioritet je stelovanje motocikla, jos nisam bio na stazi sa njim, tako da ce trebati vremena.” Nazalost podesavanja sa Ugljinog motocikla ne mozemo da kopiramo na moj, jer ima razlike u opremi, ali potrudit cemo se da sve pripremimo I napravimo.”

Dalibor Miletic Daca: “ Dacemo sve od sebe da napravimo dobar rezultat”. Vozio sam dve trke, I jedan trening, spreman sam, nadam se da necu imati vise problema, smatram da je dosta za ovu godinu.”

Meteorolozi su najavili cak 5-10 stepeni C, kisa i moguca susnjezica, nikome nece biti lijepo ako bude tako, ali nista se promijeniti ne moze. Postava TRB ViDra Tima ostaje ista, stim da ovaj put imaju pojacanje, u pitanju je Gabrilo iz Doboj-a, inace poznat u moto svijetu kao dobar mehanicar, takodje i kao vozac na trkama ubrzanja 402 m, gdje dosta puta bio pobjednik.
TRB ViDra Tim iz Bijeljine krece u Srijedu:
Dragan Ljubinkovic Ugljo-Vozac
Mirko Dizna The Dottore- Sef Boxa
Dalibor Miletic Daca- Vozac
Sasa Stojic Step- Pomocnik Sefa Boxa
Dario Gabrilo- Mehanicar
Drugi dio tima iz Svajcerske krece takodje u Srijedu:
Veljko Vidic-Vozac
Dragan Glisic-Kuvar

Veliki pozdav za navijace TRB ViDra Tim-a od cjelokupne ekipe!

Pratite nasu stranicu, rezultati, desavanja u boxu I na stazi ce biti objavljivani, naravno kao I prosli put, Uzivo-Live cemo biti. Sve informacije cemo objavljivati, pratite nas.

Trkacki pozdrav


Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max

Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max


Prvi dan priprema prosao uspjesno

Danas su vozaci TRB ViDra Tim-a uspjesno zavrsili pripreme za predstojecu trku DLC sampionata. Ostvarili su drugo i cetvrto vrijeme. Nakon mnogo komplikacija sa Veljkovim motociklom (akumulator-oklop-sjediste) koje je tim mehanicara rjesio u kratkom vremenskom roku. Vozaci su ukratko rekli:
Dragan Ljubinkovic Ugljo : " Staza je neobicne konfiguracije sa visinskom razlikom (10m) na sta nisam navikao". " Veoma brza i tehnicki zahtjevna, ali je sa zadovoljstvom vozim". "S'obzirom da sutra ocekujemo padavine, sve moramo ispocetka".

Veljko Vidic: "Posle neocekivanih i generalno nemogucih problema sam prvi trening vozio uzrujan, ali odmah posle drugog izlaska sve pocinje da ide u pozitivnom smjeru". "Prezadovoljan sam postignutim cetvrtim vremenom danas, jer potrebno mi je vremena da se naviknem na motor".

Dalibor Miletic Daca: "S'obzirom da sam prvi put na ovoj stazi, veoma sam zadovoljan danasnjim treninzima i ostvarenim drugim vremenom". "Sutrasnji treninzi ce biti veoma naporni zbog finalnog podesavanja set-up oba motocikla"." Potrebno je uskladiti oba motocikla za sva tri vozaca, sto ce biti veoma tesko iz razloga razlicitih stilova voznje".

Pozdrav za sve navijace TRB ViDra Tim-a


Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max

Poèeli sa brojem 13 i sa istim i zavr¹ili
Kao sto naslov I glasi, tako je bilo. TRB ViDra Tim je trku u Ceskoj na autodrom Most zavrsili na 13-om mjestu od ukupno 35 timova, a 7-mi u klasi.
Mnogo problema i neizvjesnosti, uprkos svemu trku smo zavrsili. Sa brojem 13 sve pocinje samim dolaskom na stazu, Veljko zaduzuje kljuc od box-a i na trenutak ostaje zbunjen, zasto 13, ali ok, to je samo broj. Cetvrtak 12.05 prvi dan za slobodne treninge, odmah pred pocetak problem, Veljkov motocikl nece da startuje, baterija je bila totalno prazna, a motocikl je imao samo 800 km predjenih. Na prvi trening izlazi Ugljo sam i zavrsava uspjesno. Tim uzurbano resava problem na Veljkovom motociklu, jednostavno se baterija ispraznila. Drugi trening su zajedno vozili, Veljko veoma uzrujan zbog kvara na motociklu sto je rezultiralo losim vremenima po krugu, dok je Ugljo vec poceo da napreduje i pravi konstantne krugove. Treci izlazak, opet zajedno, obojica napreduju, Ugljo pravi sesto vrijeme, a Veljko cetvrto. Cetvrti izlazak Veljko i Daca, gdje Daca pravi drugo vrijeme, a Veljko uspjeva da skine vrijeme po krugu, ali se zadrzava na cetvrtoj poziciji. Sve u svemu prvi dan prolazi pozitivno.
Drugi dan slobodnih treninga, Petak 13.05 cemo upamtiti po losim, ali I dobrim dogadjajima ! Prvi izlazak za Veljka i Dacu je bio rutinski odradjen, sa dobrim i konstantnim vremenima po krugu. Nakon toga pocinje kisa koja je kratko trajala, tako da je ubrzo zatim staza se prosusila, ali ne potpuno. Na drugi izlazak ponovo njih dvojica voze, prvi krug lagano prolaze da vide da li je staza suva na svim deonicama i da li mogu voziti brzim tempom. Bilo je skoro cijela staza suva, na par deonica delimicno mokro, ali nista sto bi ugrozilo bezbednu voznju. Odmah nakon zavrsetka prvog kruga i izlaza na ciljni pravac, Daca zadaje jak tempo, Veljko ga prati, ali ubrzo oduzima gas i ceka da obidje jos koji krug i bude sasvim siguran koliko je staza suva-vlazna. Nakon zavrsenog treceg kruga i ulaza u cetvrti, Veljko prolazi kroz krivinu 13, opaza u daljini Dacu da lezi na sljunku i motocikl ispred njega, dok jedan vozac se priblizava njemu i provjerava sta mu je. Veljko je maximalno usporio da vidi da li ce Daca ustati, na sta on tako i reaguju, podize se u sjedecem polozaju gleda prema Veljku i podize mu ruku. Veljko nastavlja u box, uznemiren, ali mnogo manje nego na prvi momenat, Daca je ustao i javio se, sto je najbitnije. U box-u svi uznemireni cekamo sanitet da doveze Dacu i saznamo kakve su povrede u pitanju. Ugljo i Sasa odlaze u bolnicu sa Dacom, gdje ustanovljeno iscaseno rame, sve je sanirano na licu mjesta, doktor je rekao da mora neko vrijeme da miruje i da nema nikakvih lomova. Razlog Dacinog pada je greska drugog vozaca, koji je bio ispred njega i u idealnoj putanji usporio bez ikakvog znaka (dizanje ruke ili spustanje noge) izuzetno brza krivina, prolazi se sa brzinom od preko 200 km/h tako da je ne moguce promjeniti putanju-izbjeci nekog ako iznenada uspori. Daca je naleteo na njega od pozadi i okresao se od njegov zadnji kraj, sto je bila sreca, nije ga direktno udario. Veljko je veoma oprezno odvezao jos dva treninga u medjuvremenu. Motocikl ubrzano se priprema i osposobavlja za voznju. Subota je bila slobodan dan. Za nedelju su planirane kvalifikacije, ali zbog jednog pada i cekanja helikoptera da preveze povrijedjenog vozaca sve odgodjeno za ponedeljak 16.05 na dan trke. Veoma naporno, ali sto se mora nije tesko.
Organizator ne dopusta da Daca vozi trku, odlazimo kod doktora da ustanovi Dacino zdravstveno stanje, da li je dovoljno se oporavio od pada. Doktor ne pristaje da izda dozvolu za Dacin start. Ostaje samo dva vozaca, Ugljo i Veljko. Naporno, ali voziti se mora, svaki po 500 km plus kvalifikacije dodatnih 150 km za svakog. Tim odlucuje da se Veljko pojavi na startu iz razloga da ce mozda biti bolje i izgubiti manje pozicija. Sa devetog mjesta koje je ostvareno na kvalifikacijama startujemo. Ugljo izlazi kao pomocnik (drzi motor za vrijeme starta) . Veljko je start odradio prilicno dobro, gubi malo pozicija, ali tokom voznje uvidja da nesto nije uredu sa motociklom, uopste ne drzi putanju i ne osjeti prednji tocak. Sto rezultira losim vremenima po krugu i opadanju ritma. Smjenjuju se u box-u, Ugljo nastavlja trku i pravi konstantne krugove i skida vremena po krugu. Drugi Veljkov izlazak do nekih 15 krugova je bilo koliko toliko dobro, ali ostatak voznje drugog izlaza znatno pocinje da gubi ritam. U box-u je ustanovljeno da je zadnja guma totalno neravnomjerno istrosena, koja je odmah zamjenjena novom, ali problem je sto ne moze da se ogibljenje presteluje, jer ne mozemo dopustiti vise izlazaka u box nego sto je planirano. Nakon Veljkove trece voznje, ista stvar se desava, guma se neravnomjerno trosi, a Veljko se zali da prednji tocak iz kruga u krug pocinje sve vise da trese i pravi vibracije.Tim sa Ugljom tokom Veljkove cetvtre voznje odlucuje da se trka nastavi sa jednim motociklom, tako smo i uradili. Problem je bio sto cemo vise vremena gubiti u box-u od konkurencije i trkacko saltanje brzina, na sta Veljko nije navikao, jer vozi serijski mjenjac. Gubili smo pozicije u box-u, jer smo morali doljevati gorivo, dok konkurencija odmah izlazi sa drugim motociklom. Veljko se snasao sa trkacim menjacom, kao i na Hockenheim-u, ali nije mogao da ispuni maximum. Najveca drama se desava nekih 5 minuta pred kraj trke u bojazni da ce Ugljo stati u box na zamjenu, na svu srecu nije se upalila rezerva tako da je i zavrsio trku. Zavrsili smo na (opet taj broj) 13 mjestu od ukupno 35 timova, a 7-mi u klasi. Smatramo da je ovo uspjeh, jer pored svih problema zavrsili smo.
Veoma zanimljiv detalj, tokom zamjene guma na Ugljinom motociklu montirane su gume sa rednim brojem 13 ! Svaki par guma se oznacava brojevima i eto bas 13 se nasao, sto je Sef Box-a Mirko- Dizna primjetio pri montazi, ali je cutao da ne napravi pometnja i psihicka kocnica. Trku smo zavrsili na tim gumama!
TRB ViDra Tim se zahvaljuje svima koji su pomogli i bili sa nama na autodrom Most, takodje i svim navijacima.
Do sledece trke Vas TRB ViDra Tim !!!









Brzi od smrti, Jaci od bola

ninja66

 [clapp] [klanjam_se]
Mozda gresim, ali nisam cuo za tako organizovan tim na nasim prostorima.
Sreca da imate pored 00 i jakog sponzora , nove motore i podrsku sa svih strana.
U uspeh ne sumnjam !
Malo pojasni pravila u DLC sampionatu.. Zamena vozaca i motora ili samo vozaci na jednom motoru ?