Glavni meni

Ugradnja V-Scottoiler - podmazivaca lanca

Započeo Darko, 12 Jul, 2016, 22:38

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

juga

Citat: juga poslato 21 Jul, 2016, 09:48
Citat: zagadjenje poslato 21 Jul, 2016, 00:43
Citat: lord_oblivion poslato 20 Jul, 2016, 21:23
Ja koristim ovo, manje ubrljam ruke. Dok ne iskonstrui¹em Laziæ-Lord-Milo¹ proof pipicu  :)




Koristim i ja to kad sam kuæi, ovo je putna varijanta 😆
Kad bi ti znao ¹ta sve Lord nosi na put, ta kantica je najmanji problem

castor

Ajde jo¹ jednom, popravi, ni ovo ne valja... :P :P :P [rofl] [rofl] [rofl]

Ali se vidi napredak... ;D ;D ;D
It's the ride that matters, not the bike…

Hohštapler

Pucanje lanca na motoru verujem da je veseo osecaj...
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

juga

@ castor,  jebe me cursor , skaèe tamo amo, pa kada upi¹em ne¹to, upi¹em ga u sred texta, a ne pregledam

castor

It's the ride that matters, not the bike…

RoaD GunneR

Kupio sam scootoiler pre 8 godina i montirao na enduru i taj sistem je do jaja za endure kada ga ustelujes.

Prosecna brzina endure je izmedju 80-130 km i tu kad se usteluje brzina kapaljke nema prskanj po felni, meni je nov lanac pokisao u voznji i motor stajao sedam dana na kisi nisam mogao da skinem svu rdju sa lanca montirao sam scootoiler i nakon 4-5000km rdja je spala. Na tom motoru lanac nisam nikada cistio samo povremeno odvrnem kapljanje na maksimum provozam 20ak kilometara, operem motor i lanac samo isperem vodom iz creva, vratim stelovanje na redovno i provozam motor 10ak kilometara.

Sto se tice R-ova i F-ova ovaj sistem je qrac na biciklu jer nemozes da namestis brzinu kapljanja u rasponu od 100 do 220km/h a da ne prska po ostatku motora. Jacina vakuma ovde neigra nikakvu ulogu vec minimalan vakum otvara ventil onoliko koliko si podesio.

Bolje resenje za R-ove i F-ove je Scootoiler eSystem koji nije bas toliko pouzdan jer ne meri brzinu nego ubrzanje pa onda racuna nekim matematikama brzinu.

Najbolje resenje za R-ove i F-ove je Proiler koji dobija brzinu sata motora ili ako je to nemoguce na motoru ima opciju sa mangetom na tocku, sada su izbacili i GPS modul koji sluzi za merenje brzine. Za ulje proiler preporucuje cisto auto ulje ili cisto menjacko ulje.

Ja na CBR-u imam proiler i prezadovljana sam, trenutno koristim auto ulje (ostalo od prethodnog vlasnika) ali cu ovih dana da predjem na Scootoiler ulje jer sam tako u mogucnosti.

Do jaja je resenje kada te boli qurac da se druzis sa motorom u garazi cisteci lanac, vec to vreme koristis da se vozis

Slaninar

Meni na sport-tureru radi sasvim OK. Uvek je na minimumu i to je to. Lanac èist, podmazan, nema puno svinjenja.

I koliko znam ureðuje brzinu kapanja spram toga koliko zavræe¹ gas.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

RoaD GunneR

Citat: Slaninar poslato 21 Jul, 2016, 13:47
I koliko znam ureðuje brzinu kapanja spram toga koliko zavræe¹ gas.
V system nema nikakve veze sa jacinom davanja gasa, princip je jednostavan, ima vakuma otovren, nema vakuma zatvoren. Okretanjem tockica napsram podeoka odredjuje koliko ce biti otvren.

Darko

Update :

Tacno 1006 km od ugradnje ... Slike govore sve ... Lanac izgleda kao da sam ga sad izvadio iz kutije ... Slikao sam rep , nema prskanja po repu ( motor nije pran niti brisan ) ...  Na felni samo par tackica , i to verovatno stoje jos od ugradnje dok sam isprobavao kako da nastelujem scott-a... Pri tom , sad kad sam se vracao iz Zajecara , posle Cestobrodice , kada sam izasao na Paracin , posto sam zurio na neku svirku , isao sam auto-putem , voznja 90% puta je bila 180 km/h , i dalje nema prskanja ... Kolicina ulja u bocici po slobodnoj proceni je negde na pola , pa kapiram da je autonomija jednog punjenja oko 2.000km , ali , napisacu kad dodje vreme ...








Darko

i evo , sa ovim postom da zatvorim celu ovu pricu do kraja ...

1800 km - bocica prazna ....

dakle  , sa jednim punjenjem se prelazi oko 1800 km , plus minus desetina kilometara , u zavisnosti kako je nastelovan scott ..

to je to ... polako dolaze hladniji dani , pusticu da se skroz isprazni crevo pa da stavim plavo ( zimsko ulje ) ...

El Jefe

Несхватљиво је да су произвођачи мотоцикала одустали од једноставне ствари као што је штитник ланца. Старији типови мотоцикала су имали ланац који је био потпуно затворен у лименом кућишту, као НСУ рецимо, или у гуменим штитницима као ЈАВА или МЗ. Подмазивање је било или принудно уљем из агрегата, или наношењем  товат масти. Чини ми се да данас производе проблем па продају решења.
Друштво за заштиту од животиња

Darko

pa jes , al tad nije bilo O i X ringova  , drugacije je sve to funkcionisalo ...

jebes ga , svako vreme nosi svoje breme ;)

El Jefe

Модеран тип ланца би у штитнику трајао вероватно вечито. Тако да то и није бреме за возача.
Друштво за заштиту од животиња

ZEMZEM

Ja sam se isto zanosio da ugradim neku ovakvu spravu ali zbog problema nepreciznog ¹telovanja i prljanja felne - odustao.
Za one varijante koje sve same ¹teluju prema brzini i vremenu napolju ne dam tolike pare.
Volim da raduckam oko motora i nije mi nikakav problem da oèistim i podma¾em lanac jednom u mesec dana. Nemam odreðenu km na kojoj to radim veæ po izgledu lanca.
Evo ba¹ sad sam ga oèistio i idem malo da se provozam pa da ga isprskam dok je zagrejan.
Jo¹ jedna stavka me odbija od ugradnje a to je estetika.
Ne volim da vidim one cevèice, ¹elnice, vezice i slièno. Nekako mi kvare izgled motora.
Jednog dana kad me bude mrzelo da sve ovo radim mo¾da i ja ugradim ovu spravu.
I na kreju svaka èast na trudu da se ovo postavi i u¹teluje. Po¹tujem i cenim sve ¹to se uradi oko motora a da radi kako treba.
Pozdrav

Darko

Citat: El Jefe poslato 23 Septembar, 2016, 13:53
Модеран тип ланца би у штитнику трајао вероватно вечито. Тако да то и није бреме за возача.

da , samo bi morali i da izmisle u stitniku neku foru za konstantno podmazivanje ..

Bori¹a

Citat: El Jefe poslato 23 Septembar, 2016, 13:53
Модеран тип ланца би у штитнику трајао вероватно вечито. Тако да то и није бреме за возача.

to se zove kardan :P :P [yahoo]

El Jefe

Постојало је више типова. Када притисак уља у систему отвори неповратни вентил и пљуцне уље у штитник, или контранавој на излазној осовини мењача који је избацивао минималну количину уља у штитник. Уосталом квалитетни ланац спреј у гуменом штитнику би радио посао. Такав ланац у шитнику се не прља, не треба заборавити.
Друштво за заштиту од животиња

Lazic

Citat: ZEMZEM poslato 23 Septembar, 2016, 14:00
Ja sam se isto zanosio da ugradim neku ovakvu spravu ali zbog problema nepreciznog ¹telovanja i prljanja felne - odustao.
Za one varijante koje sve same ¹teluju prema brzini i vremenu napolju ne dam tolike pare.
Volim da raduckam oko motora i nije mi nikakav problem da oèistim i podma¾em lanac jednom u mesec dana. Nemam odreðenu km na kojoj to radim veæ po izgledu lanca.
Evo ba¹ sad sam ga oèistio i idem malo da se provozam pa da ga isprskam dok je zagrejan.
Jo¹ jedna stavka me odbija od ugradnje a to je estetika.
Ne volim da vidim one cevèice, ¹elnice, vezice i slièno. Nekako mi kvare izgled motora.
Jednog dana kad me bude mrzelo da sve ovo radim mo¾da i ja ugradim ovu spravu.
I na kreju svaka èast na trudu da se ovo postavi i u¹teluje. Po¹tujem i cenim sve ¹to se uradi oko motora a da radi kako treba.
Pozdrav

Ja kad podma¾em lanac, userem ulicu, felnu, vilju¹ku, sebe, æopavu... ;D

mareskin

Citat: Laziæ poslato 23 Septembar, 2016, 14:35
...
Ja kad podma¾em lanac, userem ulicu, felnu, vilju¹ku, sebe, æopavu... ;D

Sad znam odakle mi one fleke od ulja po dvori¹tu ;D
Rešio sam da se malo trgnem iz ove monotonije... I trg'o sam se...
Od danas sedim na ladnom betonu

Bori¹a

kad se tata seti on sedne i opere lanac i naprska... izgleda da je zaboravio na mene [rofl]