Glavni meni

GSXR 600 K1 vs 750 K1-K5

Započeo bojanh66, 27 Maj, 2016, 09:19

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

bojanh66

Trenutno posedujem gsxr 600 k1 koji je na prodaju i cim ga prodam,bacam se u potragu za 750 k1/k2/k3 ili mozda k4/k5 modelom.

Interesuje me iskustva ljudi koji su vozili 600 pa presli na 750 od navedenih modela.

Imao sam priliku da probam Srad 750 samo 10 kilometara i to do 5-6k obrtaja i cini mi se da malo bolje povlaci,nisam mogao ni steci neki utisak,jer je voznjica bila kratka.

k1/k2/k3 model mi savrseno odgovara sto se tice udobnosti,nit bole ruke nit ramena cak ni nakon 100km voznje u cugu sa suvozacem,ali 600 mi je preslab,pa bih hteo 750.

Za 1000 kazu da je preterano jaka i da nije uopste street-friendly kao 750.

Za k4/k5 750 znam da ima radijalnu kocnicu i da mnogo bolje koci od k1/k2/k3 modela (barem tako kazu po forumima),ali kakav je sto se tice udobnosti i kako prima gas na nizim obrtajima?

Gavrolini

K4-k5 se ne moze porediti sa k1,2,3.... U svakom slucaju bolji motor. Ali moj savet je da ne bezis od k3-k4 1000...a tek k5-k6 1000 je perfektan pogotovo sto se tice odziva na gas. Ostriji je i od mladjih motora.

bojanh66

Moze li objasnjenje zasto je k4-k5 750 toliko bolji od k1-k2-k3 750 ?

1000 mi uopste nije u planu,mislim da ce mi to biti prejako.

Gavrolini

Zato sto je totalno druga generacija motora. Noviji, lepsi , laksi i jaci.   Po nacinu voznje k2 je upravljiv naspram njega kao tenk.