Glavni meni

r1200c

Započeo Boban_m, 11 Maj, 2016, 20:01

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Lazic

Citat: Boban_m poslato 04 Februar, 2017, 22:05
Ide dobro, moracu da ga uglancam malo. Stoji napolju al sta da mu se radi.
Kom¹ijke ne sme¹ da gleda¹, boli te uvo koliko tro¹i... ;D

ЯЭВОЛУТИОН

Steva koji je otisao u USA pre trideset godina kupio starog chargera....ja pitao koliko trosi, a on kaze 5 na 100...ja mu rekao da me laze...a onda shvatim da nemamo iste mere....tih njegovih 5 na 100 je meni kao da curi iz rezervoara.....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Mil@n

Citat: Boban_m poslato 04 Februar, 2017, 22:05
Ide dobro, moracu da ga uglancam malo. Stoji napolju al sta da mu se radi.
A ¹ta bi sa onom crnkinjom...

Boban_m

Crnkinja se ispod palme klela, da je samo srbina volela ;D

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: Boban_m poslato 05 Februar, 2017, 18:03
Crnkinja se ispod palme klela, da je samo srbina volela ;D
ko nema slike laze,,,,,
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

stilgar

de sme slike da okaci bez njenog advokata, pismene saglasnosti i ko zna cega jos. Ako ga tuzi sto je kacio slike bez njenog znanja, ima da radi za nju, amerika je to, zemlja obecana :)

Lazic

Nije njemu pravni sistem problem, nego bosansko dalmatinska ¾ena... :o ;D

Boban_m

Danas mi se ucinilo da sam u voznji cuo ono tak-tak negdje dole, u tocku ili kardanu. Ne uvijek, jedno 3-4 puta za 10 km. Nisam mogao jasno da cujem zbog jebene unutrasnje cjevke u auspuhu koja ponaked drci a ni zbog saobracaja. Uglavnom, hladan znoj. Neki kurac u kardanu, vjerovatno neki lezaj. Sjebao sam se jer je svaka varijanta puno posla. I para, dabome. A navikao sam na ragu, nista ne pita, pali na zvrcku i ide. A ide dobro kevu mu jebem, za Harlije je misaona imenica sto se tice okretnosti, kocnica a bogami i ubrzanja. Bas odbacih zenu na posao i osluskivao sam opet ali nisam nista cuo. Veceras cu da probam kad utihne sve da se provozam da cujem bolje. Nadam se da je drkavac auspuh dobio neku novu notu, ali vidjecemo.

PECA BMW

Popni ga nekako na neki stender ili trupce da odvojis zadnji kraj od zemlje pa pocni sa pregledom .
Okreci tocak lagano u oba smera i osluskuj , klimaj rukom viljusku i sve ostalo sto mozes da dohvatis da vidis ima li lufta negde .
Lupaj po auspuhu da vidis dal nije nesto unutra .
Ako sumljas na difrencijal ispusti mu ulje i lampom kroz onu rupu gde se uliva ljulje pregledaj sve zube na konusnom i tanjirastom zubcaniku .
Ako je motor preso preko 80,000 km uskoro mu sleduje zamena lezaja zadnjeg tocka (lezaj unutra difrencijala)
Bolje biti malo lud , nego malo pametan !

Boban_m

Mislio sam sutra da odignem dizalicom zadnji deo svakako. Nije jos toliko presao, nesto manje od 40,000 milja. Kad kazes unutar diferencijala, mislis na lezaj u glavcini kardana (na tocku)?

A auspuh nema sta da lupam, ima unutrasnju cijev koja ogori ili popusti na krajevima gdje je ucvrscena i onda zvoni na nekoj turazi. Na kraju cu stvarno morati da skidam auspuh i da uglavim nesto izmedju dva zida. To mu je druga mana, sem hromiranja.

PECA BMW

Da taj lezaj , on se preventivno menja na oko 80,000 a crkava obicno na 150,000 mada tad zna da napravi usput i neku stetu .

Nije tvoj model ali vrlo slicno odgledaj ovo i obrati paznju na 5:20

! No longer available
Bolje biti malo lud , nego malo pametan !

Boban_m

Hvala bogu nista slicno se ne cuje. Ja sam umislio da je ono kad je lezaj pri kraju pa kad roleri nekad iskoce iz lezista malo, ono tuk-tuk. Alli nadam se da nije. Ma volem ga. Jes da ga je malo tonja ubila ove 2 godine stajanja napolju, ali je i dalje vrhunski prevoz.

Boban_m

Sad se vratih s nocne voznje. Definitivno se cuje nesto. Kad stisnem kvacilo vec u brzini cujem tuk-tuk-tuk ali kad tako usporim do nekih 20-30 kmh prestane da se cuje. Mislim da je to taj lezaj Peco koji jos nije sasvim vrisnuo, ako nije i prednji na kardanu. Nema vise voznje, sutra ako budem imao vremena skidam sve da provjerim, ako ne kad stignem. Drz postaje osnovni bajk.

UFF

dok ne pronadjes srafciger nema vise nijedan bajk za tebe :D

Lazic

Kad bih obraæao pa¾nju na svaki èudan zvuk iz klepetala, ne bi se ni vozio... :o ;D

ðunta

U celom zadnjem kraju ima kamara stvari koje mogu da lupkaju poèev¹i od u¹ki amortizera, zato prvo detektuj, nemoj da prejudicira¹. Le¾aj se pre oseti po ljuljanju motora ili pod rukom nego na sluh, dok samo vratilo lupka recimo itd. Kardan napred ima par pivot le¾ajeva koji retko stradaju i jo¹ reðe se zaèuju, zadnji par veæ oæe i da gekne i da se èuje, al  predhodno poène da se klati. Zupèanici izuzetno retko odu, ali ulazni le¾aj u diferencijal oæe da strada, u veæini sluèajeva kvar le¾aja prati pojava masnog ¹to je sigurni znak buduæeg kvara pre ili kasnije. Veliki le¾aj, koji je Peca spomenuo, kad je pravilno spregnut traje minimum 200K, ali ne retko fabrièki to nije uèinjeno kako treba i ode vrlo brzo, zamena identiènim ne mo¾e da se uradi prostom menja¾om veæ mora vrlo pa¾ljivo i precizno da se sve premeri podesi kako treba. Postoji neuporedivo bolji le¾aj od ugraðenog, al isto tako i ko¹ta.
"Ako ne budemo bolji, postaæemo gori"

Boban_m

Ok profesore. Kako da uradim detekciju, korak po korak molicu.

ðunta

Dosta toga se predpostavlja na iskustvo, istu manifestaciju dvoje mogu potpuno razlièito da tumaèe. Ljulja¹, drma¹, gleda¹ sve, mada naèelno, dok se sve ne rasturi ne mo¾e da se zna pravo stanje inaèe, zato se i rade preventivni servisi sklopova, pogotovu kad je motor uzet polovan i sa toliko godina. Na centralnom ¹tenderu kad je zadnji kraj odignut od zemlje, uvek ima prizvuka kad agregat vrti i te¹ko je prepoznati granicu normalnog, jednako i kad se okreæe rukom toèak sa prenosom u brzini, uvek ima tak tak i "mrtvog hoda". Veliki le¾aj ne mora da ima ni trunku zazora a geknuo, mora da se ispusti ulje da bi se sa veæom sigurno¹æu èuo, ako je poèetno stanje erozije, to se tek uoèi kad se ispere i rastereti pred pritiska koji ima pri monta¾i, sipa¹ neko ATF ulje pa malo prvrti¹ pa ga ispusti¹, ono dosta dobro ispere i retko je pa sklopivi rade bez maskiranja,tj. po ¹umnosti se prepozna stanje. Po kolièini ispu¹tenog ulja se primeti da li fali, mo¾e da pu¹ta u kardansko kuæi¹te kroz ulaznu osovinu a man¾etna jako dobro dihtuje, spolja sve suvo a unutra bara ¹to pored semeringa vrlo verovatno znaèi i da je dvostruki ulazni le¾aj oti¹ao.  Kardansko vratilo èesto ljudi ne montiraju pravilno i ne zakopèaju ga, to nastavi da radi neprimetno, al vremenom poène da se javlja lupkanje i ako se tako nastavi, sledi mu kvar. Pivot le¾ajevi diferencijala, desni pin je nulti, ste¾e se do kraja i osugura malo tredlokerom, imo sam sluèaj da je bio odvijen i motor se ¹etao na koèenju jer se diferncijal klatio. Pode¹avanje se radi na levom pinu i to mora redovno da se kontroli¹e, svaki luft je poguban po te konusno valjkaste le¾ajeve, pretezanjem doðe pa do zaribavanja i odo¹e pinovi, ne mora pod rukom da se napipa zazor ali pod optereæenjem radi. To su ti 3 stavke koje se prete¾no manifestuju, veliki le¾aj, vratilo i pin le¾ajevi diferencijala.
"Ako ne budemo bolji, postaæemo gori"

Boban_m

Djunta posalji mi #viber na pp ako nije problem.

milomir22

Jebem ti sunce, kukao sam za kardanom, a posle ovog mi dodje da pevam sto treba da operem i podmazem lanac.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr