Glavni meni

Pancirna koèiona creva

Započeo sasafilipovic, 22 Februar, 2011, 00:04

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

lord_oblivion

Jooooj, opustite se s tim lepkovima  :P Morao sam malo da pomenem  ;D
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

krsta63

Jeste li videli nekada ovakve specijalne plocice?

[attachment deleted by admin]

clutch&brake

Citat: Kengur poslato 22 Februar, 2011, 00:42
Dobio bi sledece... Kao sto je sszgo rekao...
Ne bi se sirila prilikom grejanja, bolje bi se dozirala kocnica... Obicna creva se sire kad se zagreju malo vise, samim tim moras vise da pritiskas rucicu da bi motor kocio. Diskovi se greju pa se greju, najbolja komb su pancir creva, i trkacke plocice koje rade na vecim temperaturama...

EDIT:
Citat: sasafilipovic poslato 22 Februar, 2011, 00:39
ma znam da ne bih dobio ni¹ta na hlaðenju, nego da li je problem u tome da se koèiona creva vi¹e ¹ire na velikoj temperaturi od pancirnih - ako se pancirna uop¹te ¹ire? Briga me ako je sve vrelo ako i dalje koèi kako treba.

Bas tako, vise se sire kad se ugreju... ;)

tako je rasire se kada se ugreju i na trenutak mi je "propala" kocnica kodkokinog broda,sreca pa je bio pravac i nisam imao problema... kupio sam pre par dana pancir creva pa cu videti kako je sa njima cim krene sezona
STA ZRACIS TO I PRIVLACIS!!!

djolevidak

Citat: krsta63 poslato 07 Januar, 2013, 15:36
Jeste li videli nekada ovakve specijalne plocice?
Malo se  pojele i pregrejale nista strasno  axxa :D

krsta63

#64
Da sam imao pancir, to se ne bi desilo. Imao sam, ali se nisam obazirao, kao zadnje crevo nije toliko bitno. Moje pisanije sa drugog foruma:
"TAJNE VELIKIH MAJSTORA" drugi deo pisanija, podtema "KAKO SPR®ITI ZADNJU KOÈNICU".
Petak, 29.06.2012. 16 h. Nakon desetak dana rada na Suzani, dolazim do zakljuèka da takva kakva jeste nije za vo¾nju. Dobio sam gomilu snage i neupotrebljiv motor. Ne mogu da je ukoèim, na ubrzanju se uvija ram kao da je od kuvanih ¹pageta. Neurastenièno baca zadnji kraj. Sve to ne bi predstavljalo veliki problem da ne izbacuje ulje na semeringu ¹ipkice potiskivaèa lamela. I pored zamene druge neo¹teæene osovine i postavljanja drugog, naravno polovnog semeringa kupa mi uljem levu stranu zadnje gume.
[glavazid] Ponovo neæu da vozim trku. Eeeeee, pa neæe moæi tako. Premerim pogledom gomilu neèega ¹to je bilo Milkica (VF) po gara¾i i dvori¹tu, (samo za to mi je trebalo dooosta vremena).Poèinjem sa sastavljanjem. To i nije trajalo dugo koliko ubacivanje 96 kilograma u ram. Veæ oko dva noæu (subota) je palim. Radi na tri i po, curi na poklopcu pumpe za vodu, vla¾i na dekli alternatora. Uobièajeno za mene. Ujutru æu sve to da re¹im. Uobièajeno je i da se uspavam. U jedan popodne sti¾em da je probam, izlazim na ulicu, da je prebacim u drugu, ni¹ta. Visoko sam zabio pedalu menjaèa pa polu¾je ne dozvoljava. Kasno je da je probam , to æu kad stignem u Kraljevo.
Beranovac, stigo sam. Sreæa, sreæa, radost.
Na prvom tj za sve ostale drugom treningu primeæujem kako ne ide dobro. To je verovatno zbog le¾aja radilice. ;D      
U nedelju ujutru jednog trenutka pri kraju treninga polete motor kao sa punim jedrima. Na kraju pravca je malo hvalilo da napunim Milku senom. Zadnja koènica ne postoji. Vratim se u box i imam ¹ta da vidim, crevo zadnje koènice je presavijeno ,pu¹ta samo prema disku, ne vraæa ulje. Od ploèica ¹ta je ostalo vidi se na fotografiji ( uzgred, sva¹ta sam viðao ali ovo do sada nisam). Prepravljam neke sliène sintere, sipam ulje koje slobodnim padom zavr¹ava na toèku (od gumica nije ostalo ni¹ta). Ubeðujem oca da æe to da dr¾i i... i na start.

Plocice su bile originalne Hondine za VR 1000 R-a. Bile su zavarene za kocione klipove. Cela trka bez zadnje. 350 kila (motor i ja) samo na prednjoj gumi.

ЯЭВОЛУТИОН

vise puta....na skuterima koje mi doteruju cesto imaju takav oblik.....kaze gazda, ali svaki put, juce je odjednom prestao da koci...to tada sve super....najgore je sto se gumice istope a klipovi ukose i pojedu tako..pa onda je neophodna zamena komplet kandze....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Andreja

Ako smem da stavim link ovde...
http://motoland.rs/oprema-za-motore/teflonska-kociona-creva/
Nisam preterano upuæen u tematiku, kako vam se èine ova creva?

Edit:

O jebeeem te ¾ivote  [glavazid]
Hteo sam da uzmem DOT 5.1 koèiono ulje, mislio sam da je u najgorem sluèaju duplo skuplje od èetvorke... Èetvorka je 280 dinara a 5.1 je 4400  [neslusam]
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

El Jefe

Creva su super ali im je poslovnost slaba.Naime poslao sam im E-mail u kome sam trazio neka pojasnjenja i nisam dobio odgovor.Creva sam nabavio na drugoj strani
Друштво за заштиту од животиња

Andreja

Ovih dana æu da odem do njih, nadam se da imaju na stanju za XT-jku.
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Taraba

Ja kupio motorex 5.1 za mnooogo manje para u Centru-S.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

dzimika

Citat: Andreja poslato 11 Januar, 2013, 14:47
Ako smem da stavim link ovde...
http://motoland.rs/oprema-za-motore/teflonska-kociona-creva/
Nisam preterano upuæen u tematiku, kako vam se èine ova creva?

Edit:

O jebeeem te ¾ivote  [glavazid]
Hteo sam da uzmem DOT 5.1 koèiono ulje, mislio sam da je u najgorem sluèaju duplo skuplje od èetvorke... Èetvorka je 280 dinara a 5.1 je 4400  [neslusam]

samo mi molim te objasni koji ce tebi kurac dot 5.1? i jel znas uopste koja je razlika?

Andreja

Znam koja je razlika, ti ako ne zna¹, pitaj slobodno :)
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

dzimika

pa ajd onda objasni sta ce ti na xt-u dot 5.1? vozis trke sa njim? ako ti se toliko greje da ti kuva obicno kociono ulje onda menjaj kocioni sistem a ne ulje

Andreja

Ne vozim trke sa njim ali ga vozim kao da vozim trke :D Fading je jako izra¾en, kupio sam disk i ploèice, hoæu da uzmem jo¹ creva i ulje (ako je veæ Motorex znazno jeftiniji od Bardahla, ¹to da ne sipam 5.1 u koèioni sistem?). E, sad, postoji problem za koji nisam znao dok mi Taraba mi je skrenuo pa¾nju, neke vrste ulja mogu nauditi gumicama i slièno pa treba da tra¾im ulje primereno matorom jarcu od XT-a... Raspitaæu se jo¹, prvo da vidim sa sudijom za prekr¹aje koliko æe da me izuju pa onda da kupujem dalje :D
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

ЯЭВОЛУТИОН

fejding na tom motoru ne moze da potice od ulja....moze da potice od creva, od gumica na kocionom sistemu, ili ti klip na kandzi ne vraca ....fejding se javlja kod dugih ostrih kocenja gde se temparatura prenosi sa diska i plocica na kocione klipove....posto tvoj motor, niti koci kako treba niti ide kako treba, do fejdinga ne moze doci...osim ako imas neku gresku na kocionom sistemu....dot 4 i dot 5 zadovoljavaju sve ono sto mozes da uradis sa tvojim motorom....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

easy

ali vozi ga kao da vozi trke

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: easy poslato 13 Januar, 2013, 17:32
ali vozi ga kao da vozi trke
Pa za takvu voznju mora da promeni vesanje, ram i agregat....a i  tockove...ostalo je dobro :)
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Andreja

Hvala, Revo :)

Jebite, jebite, biæe vama krivo ¹to ste me prozivali kad uletim u SBK sa ovim sokoæalom  [rofl]
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

easy

ma pusti Rejva, on to pise za svaki motor sa foruma

dzimika

Citat: revolution poslato 13 Januar, 2013, 16:13
fejding na tom motoru ne moze da potice od ulja....moze da potice od creva, od gumica na kocionom sistemu, ili ti klip na kandzi ne vraca ....fejding se javlja kod dugih ostrih kocenja gde se temparatura prenosi sa diska i plocica na kocione klipove....posto tvoj motor, niti koci kako treba niti ide kako treba, do fejdinga ne moze doci...osim ako imas neku gresku na kocionom sistemu....dot 4 i dot 5 zadovoljavaju sve ono sto mozes da uradis sa tvojim motorom....
upravo razlog da ne baca pare na dot 5.1 vec da uzme obican dot4 a da za razliku para pazari nove gumice za klipove i kocioni cilindar, a creva svakako hoce da menja

a ako se meni na dr650 iz 91 nije javljao problem pri kocenju sa obicnim crevom pri voznji po gradu koja se ne desava cesto (uff i shesti znaju o cemu pricam) onda svakako ni tebi sa dot4 uljem nece nista faliti
pod uslovom da uradis gumice ili bar proveris da li su sve u redu

ako ti bas zatreba pomoc oko toga bar imam iskustva :D