Glavni meni

sta raditi kad motor pocne da dimi na iberlauf

Započeo ЯЭВОЛУТИОН, 18 Mart, 2016, 19:07

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

ЯЭВОЛУТИОН

Evo resenja....neko je celom povrsinom svoga mozga nasao resenje.....ne gusi mu motor na leru a pri tome ne masti filter vazduha



primeticete da se cevi gornjeg i donjeg oduska motora umesto u filter vazduha spajaju i samim tim resavaju problem   [doh] [doh] [doh] [doh] [doh]




samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Nika

Јел то ЦБР?

Будем тако присутан са време на време ситуацији када неки наш мајстор поједностављује ствар коју су глупи Јапанци или Немци сувише закомпликовали... Људи убеђени да су они паметнији од конструктора.
Никада нисам ни пробао да их разуверим, јер сам убеђен да то просто није могуће...

Hohštapler

Nemo'¹ ti Srbina zajebat' nikad!! On zna i zna za¹to zna!  [clapp]
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

penzos

Evo gledam, i opet, pa ponovo!  [facepalm]   [rofl]  Ima¹ li ti benificiju za te gluposti ¹to mora¹ da gleda¹ i trpi¹???
I nije CBR, kod njih ne dimi iberlauf pre 200.000, a sve u Srbiji su pre¹le oko 50.000  [kralj]
Prvo A pa onda, ¹to ka¾e na¹ vozaè u firmi, pet godina Juga da tera pa onda auto. by Lord Oblivion

slave74

Ja sam cuo za neku tecnu kompresiju, to bi trebalo da resi problem.

Glava Dole

Citat: slave74 poslato 18 Mart, 2016, 19:49
Ja sam cuo za neku tecnu kompresiju, to bi trebalo da resi problem.

Da ali ako dimi na iberlaufu ne treba da se doliva originalna nego ona gusca za motore preko 100.000

Nika

Јел' то неки адитив? Јел' се сипа у гориво или у уље?

srbac

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 18 Mart, 2016, 19:07
Evo resenja....neko je celom povrsinom svoga mozga nasao resenje.....ne gusi mu motor na leru a pri tome ne masti filter vazduha



primeticete da se cevi gornjeg i donjeg oduska motora umesto u filter vazduha spajaju i samim tim resavaju problem   [doh] [doh] [doh] [doh] [doh]






Di¹e na isus

juga

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 18 Mart, 2016, 19:07
Evo resenja....neko je celom povrsinom svoga mozga nasao resenje.....ne gusi mu motor na leru a pri tome ne masti filter vazduha



primeticete da se cevi gornjeg i donjeg oduska motora umesto u filter vazduha spajaju i samim tim resavaju problem   [doh] [doh] [doh] [doh]





Pa ¹ta hoæe¹, jel ne dimi,... ne dimi! [neampojma]

clutch&brake

Pa vidis da je radio neki vodoinstalater...
STA ZRACIS TO I PRIVLACIS!!!

srbac

Citat: penzos poslato 18 Mart, 2016, 19:46
Evo gledam, i opet, pa ponovo!  [facepalm]   [rofl]  Ima¹ li ti benificiju za te gluposti ¹to mora¹ da gleda¹ i trpi¹???
I nije CBR, kod njih ne dimi iberlauf pre 200.000, a sve u Srbiji su pre¹le oko 50.000  [kralj]

CBR ne dodje to te faze da pocne da dimi na iberlaufu , zbog toga sto prolupa!   [rofl] [rofl] [rofl] [ljubav]

misa-pei

Država je najveći neprijatelj naroda

PECA BMW

Citat: Nika poslato 18 Mart, 2016, 23:54
Јел' то неки адитив? Јел' се сипа у гориво или у уље?

to je vrsta aditiva koja se doliva direktno u cilindar specijalim crevima i adapterima ! ....


Nego ovo za iber lauf muci i stare bmw i moto guzzi-je  videh ja glupo ali funkcionalno resenje (ko voli da budzi) 

metalnu kutiju od nes kafe izbusis u gornjoj zoni i uvedes cerevo od iber laufa , kutiju celu napunis zicom za sudove a plastivni poklopac preforiras .
U zavisnosti od toga koliko ti "pusi" na toliko praznis konzervu .
Bolje biti malo lud , nego malo pametan !

eclipse4

Citat: Nika poslato 18 Mart, 2016, 19:17
Јел то ЦБР?

Будем тако присутан са време на време ситуацији када неки наш мајстор поједностављује ствар коју су глупи Јапанци или Немци сувише закомпликовали... Људи убеђени да су они паметнији од конструктора.

besparica...muka te natera....iliti se ne ulaze u nesto jer si ga spremio za prodaju,pa nek se jebe saledeci vlasnik sa njim kako zna.

ЯЭВОЛУТИОН

Nazalost motor je dosao kod mene sa problemom...cim ga navrttis u obrtaje on bljune ulje na dihtung poklopca glave...istera onu polutku kod bregaste napolje....lepili silikonom tri majstora i ne vredi....
Objasnim coveku da taj dihtung izbacuje pritisak u karteru...i cim sa skinuo kuciste filtera shvatim da je neko grunfovao....prosto neznam da li da jurim original creva ili da namestim neka...jer kako god namestim bice bolje nego sto je bilo....jedino sto dihtung mora da lepim silikonom jer se vec iskidao od skidanja i stavljanja.....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

srbac

Citat: PECA BMW poslato 19 Mart, 2016, 11:34
Citat: Nika poslato 18 Mart, 2016, 23:54
Јел' то неки адитив? Јел' се сипа у гориво или у уље?

to je vrsta aditiva koja se doliva direktno u cilindar specijalim crevima i adapterima ! ....
Nego ovo za iber lauf muci i stare bmw i moto guzzi-je  videh ja glupo ali funkcionalno resenje (ko voli da budzi) 


metalnu kutiju od nes kafe izbusis u gornjoj zoni i uvedes cerevo od iber laufa , kutiju celu napunis zicom za sudove a plastivni poklopac preforiras .
U zavisnosti od toga koliko ti "pusi" na toliko praznis konzervu .


Naravno da ulje vratis u agregat kad se napuni kantica!  [rofl] [rofl] [rofl]

PECA BMW

Citat: srbac poslato 19 Mart, 2016, 13:42

Naravno da ulje vratis u agregat kad se napuni kantica!  [rofl] [rofl] [rofl]

pa sigurno . to je ulje naj bolje Destilisano !! ! !!!   [rofl]
Bolje biti malo lud , nego malo pametan !

bogdan

Citat: PECA BMW poslato 19 Mart, 2016, 14:51
Citat: srbac poslato 19 Mart, 2016, 13:42

Naravno da ulje vratis u agregat kad se napuni kantica!  [rofl] [rofl] [rofl]

pa sigurno . to je ulje naj bolje Destilisano !! ! !!!   [rofl]
Nije zezanje , to postoji  kod cetvorotaknih penti , sa dna kantice ( separatora ) ide tanko crevo na dno kartera

PECA BMW

Citat: bogdan poslato 19 Mart, 2016, 20:22
Citat: PECA BMW poslato 19 Mart, 2016, 14:51
Citat: srbac poslato 19 Mart, 2016, 13:42

Naravno da ulje vratis u agregat kad se napuni kantica!  [rofl] [rofl] [rofl]

pa sigurno . to je ulje naj bolje Destilisano !! ! !!!   [rofl]
Nije zezanje , to postoji  kod cetvorotaknih penti , sa dna kantice ( separatora ) ide tanko crevo na dno kartera

tako ima i na cini mi se Dominatoru , u sistemu za iber lauf ima zica za sudove na kojoj se para hladi i kaplje nazad u karter ..
Bolje biti malo lud , nego malo pametan !