Glavni meni

Nakon milion godina cekanja-Kupujem Motor

Započeo Jecko, 27 Februar, 2016, 14:41

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Jecko

Dakle, napokon su se uslovi stvorili da kupujem motor  :) [srce]
Ne umam da opisem srecu srecu radost :D [panic] [yahoo] [yahoo] [yahoo]

Motor kupujem polovan iz vise razloga, prvo necu ostajati milion godina, drugo ima dosat dobrih malo koriscenih polovnih motora jer dosta ljudi dolazi i odlazi, trece necu da bacam pare na nov kad znam da necu da ostajem ovde.

E sad....koji motor....Problem je sto ovde nema u ponudi (bar ja nisam nasla) nista polovno a da je manje kubikaze....

Uglavnom je sve 1000cc....suzuki, honda, kawasaki...ali 1000cc

E sad mene malo strah da uzmem sport bike.... 1000cc s'obzirom da sam aposolutni pocetnik, pa sam razmisljala da li da  uzmem Harlija...(nekako mi deluje lakse za savladati nego sport bike) mada apsolutno nikad nisam sela na harlija....ali to su dva tipa motora koji ovde ,mogu da se nadju relativno lako i za "male" pare :D

I tako.....posto planiram da u narednih 10 dana pazarim motor....Pomagajte :-*

Gavrolini

Kako pomici nekom ko se dvoumi izmedju supersport motora i harlija. Drugo nisi pomenula o kojoj cifri se radi? Trece ,odakle ti ta ideja da samo 1000ccm ima u srbiji? Isto toliko imas 600ccm sto ss sto naked varijanti. I realno je harli u srbiji najskuplja varijanta. Skuplji je deset godina star nego u americi nov.

Hurricane

...ne planira da kupuje motor u Srbiji, veæ tamo, koliko sam ja skapirao..

@jecko

mo¾e i 1000 lagano da se vozi, a po te¾ini vo¾nje i uèenja novi modeli nisu znaèajno te¾i od 600tki, mislim da tu ne bi imala veæih problema

Harli nemoj, meni nema ni¹ta ru¾nije nego kad vidim da ¾ensko vozi Traktor...

Hohštapler

#3
Nemoj nièeg da se boji¹. Uzmi neki naked i sa kormanom i to je to.
Prvi pik MT07, ER6n, Gladius  ;D
Ja bih gledao i triumph street triple 675.