Glavni meni

Zasto mt 07 a ne ER 6n ili Gladijus

Započeo jakendza, 20 Februar, 2016, 20:59

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Slaninar

Perionica i ti vodeni topovi pod pritiskom su super stvar - nabiju pod pritiskom vodu u le¾ajeve, isperu mast. Ja to ne stavljam blizu bicikla i motora.

©to se podmazivanja lanca tièe, Scotoiler je fenomenalna stvar.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

jakendza

Sto se tice pranja, ja cu nastaviti kako sam i dosad prao, Prenoci pa ujutru dok je hladan na pranje.
Nikakvih problema nisam imao ( lanac, hladnjak, .... ), a lanac i onako i ovako, treba podmazivati, i ne vidim tu neku frku.

castor

Neka ti je sa sreæom sreæa brate i da se navozate i nau¾ivate za sve nofce!!!
It's the ride that matters, not the bike…

jakendza

Odavno me nema, lose vreme ali ipak
Kraljevo-Raska je zakon






"moj stari kaze da ni Dinav nije tako los " - mislim Bgd-Smederevo


a jos je lepsi Kladovo - Srebrno jezero


doktor

Bikers work is never done!

jakendza

Citat: doktor poslato 14 Maj, 2016, 11:24
Pravo zboris za Ibarsku...

O doco, toliko puta vozam ovu relaciju (prosle godine jedno 5 puta ) mozda smo se i mimoisli

doktor

Ma i ja se tuda vozim kad god ne znam gde cu...ima dobar krug, 150km, za popodne posle posla, KV-Josanicka Banja-Ple¹-Goè (sa bajnjske strane)-Goè (sa kraljevacke strane)-KV...prelepa priroda, nema kilometar da ne valja.
Bikers work is never done!

jakendza

Auh, nikad tuda nisam vozao. Moras uskoro da me iz KV popnes do Goca, a ja se spustim u Banju pa posle kuci.
Kad ti se nameraci da vozis ovu turu, cimni me dan ranije ili sabajle tog dana, da dodjem do KV, pa posle picimo na Goc, u VB pauza za kavu ili vec sta
pa svako na svoju stranu.
Ako si raspolozan da mi pokazes put ja sam na
062/161-15-06
ili [email protected]

doktor

Evo br. pa se javi, sve se da organizovati.

063/466403

Pozdrav!
Bikers work is never done!

jakendza

Ok, ako tebi "ћуне" , javi. Ja sam porf. u jagodinskoj gimnaziji pa zato i imam dosta slobodnog vremena, verovatno cu se ja lakse prilagoditi tvojim terminima
ali ako naumim za  vikend javljam ti se.
Pozz

Bojan

#310
Citat: jakendza poslato 29 Mart, 2016, 15:23
Higt Fluo bio na prvom servisu 1077km, promenili ulje i filter i dotegli lanac. Kazu da sam sada miran do 10000km. Pa ponovo ( da me ljuste).
Iskreno govoreci, Fluo-a jos uvek ne smem da ubrzam.Ono malo brzine ( do 130lm/h) sto sam imao na malom motorinu, sasvim mi je dovoljno i ovde.
Ali, osim brzine kojom ja vozim (80-120km/h) , sve ostalo je ala NEBO I ZEMLJA.
Usput, sveo sam potrosnju na 4.2 ( dakle na pravcima stedim , kada dodje Ibarska malo potegnem i eto meni 4.2)
Ko bese jos voza MT 07, bilo bi zgodno da malo razmenimo iskustva


Ja sam ga vozao prosle jesni mesec dana. Odlican bike, super za grad, lepo vuce ali to ces sve ti da vidis i sam. Mene je nervirala samo prva brzina. Pored fenomenalnog izbora aftermarket delova najbolja prerada je premestanje komandne table napred tako da ostaje vise mesta za bravu (toliko su stisnuli taj dio kao da su samo zensku rukicu predvidili da pali, a i ne mora da se saginje glava da bi pogledao koliko brzo ides) Ako volis da poboljsas kocenje stavi npr R1 master cilindar a ako menjas auspuh vodi racuna da prave efekte daje samo sa promenom cele grane.
Lepo se navozaj
pozdrav

jakendza

#311
Citat: Bojan poslato 16 Maj, 2016, 15:26
Citat: jakendza poslato 29 Mart, 2016, 15:23
Higt Fluo bio na prvom servisu 1077km, promenili ulje i filter i dotegli lanac. Kazu da sam sada miran do 10000km. Pa ponovo ( da me ljuste).
Iskreno govoreci, Fluo-a jos uvek ne smem da ubrzam.Ono malo brzine ( do 130lm/h) sto sam imao na malom motorinu, sasvim mi je dovoljno i ovde.
Ali, osim brzine kojom ja vozim (80-120km/h) , sve ostalo je ala NEBO I ZEMLJA.
Usput, sveo sam potrosnju na 4.2 ( dakle na pravcima stedim , kada dodje Ibarska malo potegnem i eto meni 4.2)
Ko bese jos voza MT 07, bilo bi zgodno da malo razmenimo iskustva

Sta bi, nema ni teksta ni slike ?
Jos, izgleda da imas 112 godina, pogledaj svoj profil, ili ispravi ili malko слажи za godine, preterao si.
A da, a kakva ti je to lokacija BG-LONDON ili su u pitanju godine



Bojan

Evo popravio se
Godine nikad nisu bile problem za voznju motora

jakendza

Pa jos uvek imas 112. Sta se popravilo ?
Auh, a da nisi moje godine mnozio sa 2, tako ispada

jakendza

Bojane, ovo je tvoj tekst koji se nije video

Ja sam ga vozao prosle jesni mesec dana. Odlican bike, super za grad, lepo vuce ali to ces sve ti da vidis i sam. Mene je nervirala samo prva brzina. Pored fenomenalnog
izbora aftermarket delova najbolja prerada je premestanje komandne table napred tako da ostaje vise mesta za bravu (toliko su stisnuli taj dio kao da su samo zensku rukicu predvidili da pali, a i ne mora da se saginje glava da bi pogledao koliko brzo ides) Ako volis da poboljsas kocenje stavi npr R1 master cilindar a ako menjas auspuh vodi racuna da prave efekte daje samo sa promenom cele grane.
Lepo se navozaj
pozdrav

a sad se pojavio, malo zabagovalo ali sad sam tek procitao.
A da i odgovor. Hvala, sto se tice bilo kakve izmene fabricke verzije motorina nikad nista ne menjam. Ako je nekoliko ing.-ova reklo da je to tako, sta vise meni ima nesto da se svidja ili ne svidja, i ko sam pa ja da prepravljam , kad ni svoje greske ne umem da izpravim
Pozz


Bojan

Popravio sa tj napisao moj odgovor na tvoje pitanje.
Pa pazi ovako godine popraviti necu, bas mi se dopada 112  ;D
A posto si profesor (zbog profesorske deformacije da im sve mora biti jasno) odgovorit cu ti i na zadnje pitanje, lokacija je tako napisana posto vreme provodim na oba mesta skoro podjednako.

Pitaj za motor ako hoces, pusti se mog profila. Ni ja tebe nisam ispitivao kako ti se dopada motor sa zutim tockovima.  [neampojma]



Bojan

Citat: jakendza poslato 16 Maj, 2016, 15:51
Bojane, ovo je tvoj tekst koji se nije video

Ja sam ga vozao prosle jesni mesec dana. Odlican bike, super za grad, lepo vuce ali to ces sve ti da vidis i sam. Mene je nervirala samo prva brzina. Pored fenomenalnog
izbora aftermarket delova najbolja prerada je premestanje komandne table napred tako da ostaje vise mesta za bravu (toliko su stisnuli taj dio kao da su samo zensku rukicu predvidili da pali, a i ne mora da se saginje glava da bi pogledao koliko brzo ides) Ako volis da poboljsas kocenje stavi npr R1 master cilindar a ako menjas auspuh vodi racuna da prave efekte daje samo sa promenom cele grane.
Lepo se navozaj
pozdrav

a sad se pojavio, malo zabagovalo ali sad sam tek procitao.
A da i odgovor. Hvala, sto se tice bilo kakve izmene fabricke verzije motorina nikad nista ne menjam. Ako je nekoliko ing.-ova reklo da je to tako, sta vise meni ima nesto da se svidja ili ne svidja, i ko sam pa ja da prepravljam , kad ni svoje greske ne umem da izpravim
Pozz


Vid druze nisi u pravu, motori se sad prave tako da budu sto jeftiniji u startu a da ti imas mogucnost da ga prepravis po svojoj zelji. Jamaha prodaje gomilu dodatnih delova za taj motor, cak se i taj tvoj neon prodaje sa Akrapovic auspuhom kao fabricka verzija.
Npr sliders
1.http://www.yamaha-motor.eu/eu/accessories/genuine-options/protection-components/side-sliders-mt-07/1WS-211D0-00-00/details.acc
2.http://www.bikebiz.com.au/products/R%26G-Yamaha-MT%252d09-Engine-Case-Cover-%28PULSE%29.html

A ti proberes sta ti ljepse
Uzivaj u motoru

jakendza

#317
Joj, sta da ti kazem.Tacno je sve sto pises.
Pre nego sam kupio motor cele zime sam gledao i tri puta procitao ceo Internet u vezi MT 07-a.
Video sam sve. Moja prva simpatija je bila MOTO CAGE ali malo su preterali moj budzet. Kada sam se sracunao
odlucio sam se za dodatke ABD i vizir za vetar.
Sto se tice auspuha, nisam od onih koji vole da slusaju masinu, ja bih radije neki auspuh koji se i ne cuje. Da Akrapovic ali + 900E.
Ja sam u godinama ( ili takav tip) da me auspusi ne interesuju. A da umalo da zaboravim , dodao sam baracuda slajdere ili kako se vec zovu.
Dosta je od mene
Zasto te nervira prva brzina. Meni u pocetku smetalo sto kada ubacujem u prvu ono "DUM" ko da ubacujem na traktoru, verovatno i sada posle 5000km isto lupa ali ja vise i ne obracam paznju. Malo jace stegnem d... i cim podjem 5-10m idem u drugu.

P.S. U Londonu se sigurno necemo videti, ali za Avalu nisam siguran ( KG - BGD preko Kosmaja cesto idem )



Bojan

To dum ili klik imas na svakom motoru, mene prva nervira zato sto me podseca na APN- ac samo buka ali nista. Ali su druga i treca za primer. Koliko sam vidio imas model sa ABS-om. Abs im radi perfektno, steta sto nema dugme da se iskljuci, ja sam pokusavao na sljuncanij stazi da makar malo zablokiram zadnji tocak ali nije uspelo.
Ah da i motor koji sam vozio apsolutno nije podnosio bilo kako (ni najmanje) turiranje na semaforu ili kad treba da krenes. Udmah se ugasi pri kretanju (posle vrm vrm)

jakendza

Pa, ja sam mator za turiranje. Nikad ne turiram. Probacu da vidim to sa gasenjem.
Sto se tice ABS-a ja sam imao samo 2 "ПАНИЧНА" kocenja i oba ABS-a rade. Situacije su bile po gradu, jedmom sam se zablenuo i kada sam "naboo" rucnu posle dva metra poco da "ДРЧИ", Drugi put tip ukocio ispred mene "ko lud" i ja na obe i radilo. Sto se tice sljunka, nisam probao ( a i ne smem). Ako i dodje do toga valjda ce da radi.Racunam novo je.
A da, a sto bi iskljucivao ABS ?