Glavni meni

Suzuki DRZ 400

Započeo Nika, 29 Januar, 2016, 23:39

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Nika

Нисам успео да нађем тему о овом мотоциклу, а како је један од оних на списку "ћу, ако нећу онда свакако бих" - повео бих малу дискусију.
Из више тестова на нету сам закључио да је веома поуздана машина, употребљива са фабричком опремом за рекреативну вожњу.
Рекреативцима би и снага требала да буде довољна, али би за искусније возаче ипак фалио покоји коњић и озбиљније огибљење да разбију монотонију...
Поред DRZ-a, и WR ми делује интересантно, у ствари интересантније, али нисам сигуран да бих због којег коња више био спреман на озбиљније и чешће улагање у одржавање мотора.
Пре него што почнете да ми објашњавате да је WR озбиљнији мотор (а желим да ми објасните) - да вам кажем да бих ја са њим чешће по пензију кроз шумицу него што бих преко планине бежао из јебачине од помахниталог превареног мужа...
Ако има искуснијих (а верујем да има) - дајте по неку реч о овом мотору.
И да ли ико зна зашто је код нас овако мало заступљен?

Conti-Moto

#1
Imao sam novog DRZ400 ali je bio SM varijanta.
Za SM je bio malo slabasan dok nije dobio ozbiljan karburator, "obradu glave i ventila" i jedan kompletan izduvni sistem.
Tad je bio zverka ...
Za opustenu Enduro voznju je tako u fabrickoj izvedbi po meni odlicna masina, potrosnja je ok, odrzavanje jednostavno i retko.
WR jeste jaci ali mnogo zahtevniji za odrzavanje.
Prenosim ti moja licna iskustva a ne nesto sto sam negde procitao ...
Novo !!!
Conti ROAD !!

Gavrolini

Sasvim pristojan motorcic, zahvalan i pruza dosta zabave i u enduro i u sm verziji. Ja bih gledao s verziju jer je jaca od e verzije. Mada ako si penzija i ne volis kurblu onda i  e verzija zavrsava posao.

srbac

E verzija je jaèa od S rzije
E 48 ks   S 40ks, oba sa anlaserom. samo se 2003 pravio bez anlasera !!

Taraba

E je enduraèa bez signalizacije i ima vi¹e konjova.
S je ulièni, sa onim obiènim karburatorom i manje konja.
SM je ... SM
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?


Gavrolini

Moja greska, prebacio sam se na yamahu tt.

Bojan

Meni se mnogo dopao. posle mi bilo zao sto sam ga prodao. Potentan motor, ne kvari se i relatino jeftin za odrzavanje. Kao i svi off road motori dosta tone pri kocenju, ne voli autoput i obozava grad i voznju izmedu kolona. Nije bas stedljiv na bezinu ako ga cepas ali zato ti je osmeh od uva do uva. Razbija guzicu na duzoj voznji ali to je uvek sa takvim tipom sedista.
Ima par putopisa ljudi koji su sa njima prelazili kontinente, a imas i par videa na you tube gde se sm varijanta pegla sa suzukijem r ali vise se ne secam koji je model.
Skup je, i dosta trazen zbog izdrzljivosti.
Kod nas ih nema puno
P.S.
Sm varijanta je dosta drugacija od ostalih.

ЯЭВОЛУТИОН

ne kvari se ali trazi odrzavanje...kod nas svaki primerak je presao brdo kilometara i promenio isto toliko vlasnika....a onda ume da kosta popravka....evo drkam se sa jednim vec par meseci....prvo je poblem bio selektor, pa frajlauf...opruga crkla...zamenimo samo nju....ispostavilo se da trosi ulje jako lepo...stavimo novi klip i karike i usput uslajfujemo ventile i stavimo nove gumice....sad je poceo nesto da drka u radu...cini se kao da nasto koci radilicu..ili je klipnjaca ili bocni lezaj...ali dok ne otvorim ne znam...i tako...Kepin bivsi....jebana mu keva...
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Flavius Valerius Aurelius

Колико год да је прешао, овде, овај модел (поред рмз450) држи цену за разлику од осталих, чак и скупљи од др650.
Нисам знао да је тако и код нас.
Само једном сам сео на ово чудо, на полагање за дозволу ...

Bojan


Pa svaki motor mora da se odrzava, bitno je da nije previse osetljiv. Problem sa motorima koji su kod nas vozeni je da nisu odrzavani a i sto je popravljano je obicno budzevina (neka se niko ne nadje u ovoj izjavi). Motor koji sam ja prodao a posle i drugi vlasnik je bio perfektan, a gde je zavrsio pojma nemam. Jedino sto me uvek cudilo je bila potrosnja, mada ni ja bas nisam previse pazio na stil voznje.
Ja kad sam prodavao DRZ npr u Bugarskoj je za ravno 1000e bio skuplji identican.

Nika

Колико ти је трошио?
Како код њих иде одржавање?
Чини ми се да се уље не мења на радне сате као код фул кроса...
Претпостављам и да зависи и од стила вожње - није исто да ли си орао данима или ишао да се провозаш по природи...?
Никада нисам возио такву врсту мотора па питам...
У ствари лажем: возио сам Tomos CTX када сам био клинац, и знао сам да заглавим по пар сати у природи, али одржавање се није разликовало од BT-a, који сам такође раније возио. Макар ја нисам правио разлику ;-)
Е, то су била времена... Чини ми се да сам рада више времена проводио у гаражи него возећи се - мање због кварова, више због чачкања. И била је велика мистерија како је сваки пут остајао по неки шраф или матица вишак.
После пар месеци сам већ почео да се бринем - кумулативно, дошао сам до цифре која већ више није занемарљива... :-D
Него- да не офујем сопствену тему - јел може некопар речи да напише о одржаању?
Уље, филтери, на колико км...
Шта се обично мења - карбови, огибљење... да би се добиобољи мотор?
Потрошња?
...
Фала унапред :-)

monsterbnt

DRZ-400 i KLX-400 su jedan isti motor. Suzuki i kawasaki su zajedno napravili motor, ako oces zuti il plavi uzmes suzuki, ako oces zeleni uzmes kawasaki.
Smrt SVIMA!!!!

srbac

Kao i Suzuki Strom 1000  i Kawasaki KLV 1000  isto pakovanje !!!!

Bojan

Citat: Nika poslato 30 Januar, 2016, 15:46
Колико ти је трошио?
Како код њих иде одржавање?
Чини ми се да се уље не мења на радне сате као код фул кроса...
Претпостављам и да зависи и од стила вожње - није исто да ли си орао данима или ишао да се провозаш по природи...?
Никада нисам возио такву врсту мотора па питам...
У ствари лажем: возио сам Tomos CTX када сам био клинац, и знао сам да заглавим по пар сати у природи, али одржавање се није разликовало од BT-a, који сам такође раније возио. Макар ја нисам правио разлику ;-)
Е, то су била времена... Чини ми се да сам рада више времена проводио у гаражи него возећи се - мање због кварова, више због чачкања. И била је велика мистерија како је сваки пут остајао по неки шраф или матица вишак.
После пар месеци сам већ почео да се бринем - кумулативно, дошао сам до цифре која већ више није занемарљива... :-D
Него- да не офујем сопствену тему - јел може некопар речи да напише о одржаању?
Уље, филтери, на колико км...
Шта се обично мења - карбови, огибљење... да би се добиобољи мотор?
Потрошња?
...
Фала унапред :-)
Citat: Nika poslato 30 Januar, 2016, 15:46
Колико ти је трошио?
Како код њих иде одржавање?
Чини ми се да се уље не мења на радне сате као код фул кроса...
Претпостављам и да зависи и од стила вожње - није исто да ли си орао данима или ишао да се провозаш по природи...?
Никада нисам возио такву врсту мотора па питам...
У ствари лажем: возио сам Tomos CTX када сам био клинац, и знао сам да заглавим по пар сати у природи, али одржавање се није разликовало од BT-a, који сам такође раније возио. Макар ја нисам правио разлику ;-)
Е, то су била времена... Чини ми се да сам рада више времена проводио у гаражи него возећи се - мање због кварова, више због чачкања. И била је велика мистерија како је сваки пут остајао по неки шраф или матица вишак.
После пар месеци сам већ почео да се бринем - кумулативно, дошао сам до цифре која већ више није занемарљива... :-D
Него- да не офујем сопствену тему - јел може некопар речи да напише о одржаању?
Уље, филтери, на колико км...
Шта се обично мења - карбови, огибљење... да би се добиобољи мотор?
Потрошња?
...
Фала унапред :-)
Pa potrosnja je isla i do 10 litara, Ulje sam menjao kao na svakom motoru uglavnom na godinu dana a dva ljeta koja sam ga terao po Crnogorskom kamenjaru menjao sam dva puta od aprila do septembra. To nije motor kod kojeg se racunaju radni sati.
Za oranice i blato ako mogu da biram moj favorit je Honda CRF 250. DRZ mi je bio nekako tezak, trom, i neupravljiv poredeci sa CRF.
O stvari koje sam zamenio na njemu je dekompresor (kupio sam ga sa tim kvarom) a ostalo je bilo odrzavanje (ulje, antifriz i kociona tecnost svake godine dok je bio u CG)
Zatezanje srafova je jedino sto moras redovno da radis skoro na sedmicnom nivou
Od budjenjasto je u granici isplativosti je zamena auspuha, otvaranje usisa i jetting karburatora. Za sve ostalo samo kupis bolji motor i potrosis isto novaca kao na budjenje DRZ. Amortizeri su mu vise nego prosecno dobri.
Ako vozis pretezno po asfaltu ja preporucujem zub-dva manje na lancanicima
Pozdrav


Aleks Cross

Mogu romane da pisem o tom motoru.




Nika

Линк ка слици не ради?
Немамо ништа против романа, а јел' може за почетак бар мали предговор :-D

Aleks Cross

Evo ti direktan link _http://s22.postimg.org/q01m3gx1b/a_DSC00510.jpg, izbaci ovu crticu ispred http.

Jedan od motora kojima cena iz godine u godinu raste? Mogucnost da tu nadjes dobar primerak je po mom misljenju 0. U seriskoj verziji ide onako, sa modifikacijama ide bolje. Lose koci mada i za to ima lek ali nije legalan u nemackoj, u principu ovde nista nije legalno osim serije. Potrosnja i odrzavanje su stvari koje me nikad nisu interesovale tako da o tome nemam sta da pricam. Na slici je motor kako je izgledao za prodaju.

Bojan

Mi ocekujemo predgovor a ne strip sa jednom slikom

Andreja

Moj drugi favorit með' enduraèama (pri tom ne mislim na hard enduro) do 500cc, posle Honde XR400.
Trenutno preskup a kako stvari stoje, to se neæe skoro promeniti.
Ipak bih pre gledao ne¹to 600-650ccm, za tip vo¾nje koji te zanima mi se èini kao bolji izbor.
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D