Glavni meni

Sprint pulser2 2011g.

Započeo viper, 21 Septembar, 2015, 20:15

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

viper

Dali je velik posao skinuti zadnji tocak zameniti lezajeve i nacentrirati ga de ne stoji ukoso, kako se najlakse nacentrira zadnji tocak.?
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

viper

Citat: lord_oblivion poslato 22 Septembar, 2015, 11:10
Ja imam Quinqi 200 ali u enduro varijanti sa 21 napred i 18 pozadi. Agregat serije 166FMH, tako ne¹to. U su¹tini potpuno identièan agregat, ram i zadnji amortizer kao Pulser2.
Kupio sam ga pre nekih 3 meseca sa 6700 na satu, sad je blizu 12000 :D

Ja sipam ELF 10w40 polusintetiku, menjam na oko 3000, filter ulja na svaku drugu promenu ulja. Frad filter za gorivo, menja se na 20000 :)
Skinuo sam ERG ventil i izvadio katalizator, dobio sam dosta na odzivu na gas i u zvuku, ¾ivahniji je i krajnju je poveæao za 10kmh. Iridijum sveæica je bila u¹rafljena kad sam ga kupio.
Za pranje filtera vazduha koristim Axel Sgrasso.
Potro¹nja na otvorenom taèno 3L, grad 3.3-3.5, off-road do 4L. ps. imam malo te¾u ruku na gasu.

Saveti :
- pretresi svu struju, ¾ice, kontakte, promeni osiguraè za bajonet 15A
- ugradi xenon 35W
- s vremena na vreme prekontroli¹i SVE ¹rafove, ja sam ih dosta zamenio imbusima, matice samoste¾uæe po ramu
- ne prete¾i ¹rafove, lako sjebe¹ navoj
- pregledaj zadnji amortizer, velika je verovatnoæa da je isterao ulje. Ako je onaj sa ventilèiæem, mo¾e da se servisira, uljno-vazdu¹ni je i ima poklopac za otvaranje.

Ako ti treba manual, imam dva odlièna, na engleskom i na portugalskom.


Mislis na ovo ulje?

http://www.profaco.rs/files/-287-788-moto.png
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

Hohštapler

Citat: viper poslato 25 Septembar, 2015, 19:01
Dali je velik posao skinuti zadnji tocak zameniti lezajeve i nacentrirati ga de ne stoji ukoso, kako se najlakse nacentrira zadnji tocak.?

Brate, kako misli¹ nacentrirati?
Pravac toèka u odnosu na uzdu¾nu osu motorcikla?
To nema ¹ta da dira¹ jer ne skida¹ one "¹panere" za dotezanje lanca, oni ti diriguju polo¾aj zadnje osovine.


Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

viper

E to pravac toèka, na to sam mislio, evo poku¹ao sam da skinem fleku od benzina, bolje od ovoga nemo¾e, ako se pitate èime, nama¾e se fleka maslacem, saèeka sa malo istrlja i to je to.
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

lord_oblivion

Citat: viper poslato 25 Septembar, 2015, 19:22
Citat: lord_oblivion poslato 22 Septembar, 2015, 11:10
Ja imam Quinqi 200 ali u enduro varijanti sa 21 napred i 18 pozadi. Agregat serije 166FMH, tako ne¹to. U su¹tini potpuno identièan agregat, ram i zadnji amortizer kao Pulser2.
Kupio sam ga pre nekih 3 meseca sa 6700 na satu, sad je blizu 12000 :D

Ja sipam ELF 10w40 polusintetiku, menjam na oko 3000, filter ulja na svaku drugu promenu ulja. Frad filter za gorivo, menja se na 20000 :)
Skinuo sam ERG ventil i izvadio katalizator, dobio sam dosta na odzivu na gas i u zvuku, ¾ivahniji je i krajnju je poveæao za 10kmh. Iridijum sveæica je bila u¹rafljena kad sam ga kupio.
Za pranje filtera vazduha koristim Axel Sgrasso.
Potro¹nja na otvorenom taèno 3L, grad 3.3-3.5, off-road do 4L. ps. imam malo te¾u ruku na gasu.

Saveti :
- pretresi svu struju, ¾ice, kontakte, promeni osiguraè za bajonet 15A
- ugradi xenon 35W
- s vremena na vreme prekontroli¹i SVE ¹rafove, ja sam ih dosta zamenio imbusima, matice samoste¾uæe po ramu
- ne prete¾i ¹rafove, lako sjebe¹ navoj
- pregledaj zadnji amortizer, velika je verovatnoæa da je isterao ulje. Ako je onaj sa ventilèiæem, mo¾e da se servisira, uljno-vazdu¹ni je i ima poklopac za otvaranje.

Ako ti treba manual, imam dva odlièna, na engleskom i na portugalskom.


Mislis na ovo ulje?

http://www.profaco.rs/files/-287-788-moto.png

Da. Mada neki hvale i Ipone 15w50. Elf 20w50 mu letos definitivno nije odgovaralo. Na èepu pi¹e 10w40 a u manualu je u tabeli mnogo ¹iri dijapazon ali za na¹e podneblje 10-40 radi odlièno, kao karburator vs ajn¹pric.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

lord_oblivion

#45
Citat: viper poslato 25 Septembar, 2015, 13:59
Motor je odlièan, lepo vuèe èak odlièno za 15.5ks koliko ima, zahvaljujuæi takvom prenosu, krajnja brzina mu je 100km/h, potro¹nja od 3l ili vi¹e savisi kako se vozi, dali se zavræe gas do kraja, ja sam ga do sada vozio i van asfaltiranih puteva znaèi kroz ¹umu preko rupa i lepo se pona¹a nije neudoban po rupama.
Indijci ga maksimalno hvale neznam dali je isti agregat.
Neko je napisao da je na Sprintu agregat kao na Suzukiju DR200 i da je neuni¹tiv uz naravno redovno odr¾avanje.
©ta me jo¹ odu¹evilo koènice su odliène pogotovo prednja jer ima dvoklipnu èeljust :), ako ga uzme¹ sinu neæe¹ pogre¹iti nimalo, svaki dan jedva èekam lepo vreme da sednem i da se vozim.
Sprint Pulser (DO 2008-09) je razlièit od Sprint Pulser-a 2 (2010+) !
Pulser 2 (tvoj SM) i Quingqi 200 GY Cross (ovaj moj enduro) imaju identièan agregat kao DR200SE i mnogo zajednièkih delova sa DR200 '86+. Kod kasnijih modela (200x+ god.) ram je malkice izmenjen i tako neke sitnice ali agregat bi trebalo da pa¹e na ¹raf...
Kod svih navedenih, recimo radilica je identièna kao na DRZ 125 i jo¹ gomila delova. Japanski lanèanici za DR 200 ne odgovaraju na na¹eg kineza bez obrade. Alternativa je JT.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

viper

Auh oèi mi ispado¹e od èitanja ovih manuala, ali ima mnogo korisnih informacija.
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

viper

#47
Zamenuo ulje i filter ulja, kad je ki¹a bar ne¹to pametno da uradim na motoru.
Sipao sam ovo ulje, nadam se da nisam pogre¹io, vidim da je to veæ kori¹æeno ranije pri zameni, tako pi¹e u servisnoj knji¾ici.

https://www.motoworlduk.co.uk/acatalog/Products_i_Ride_moto_10w_40_89.html
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

Jefta

sta god da sipas u taj motor neces pogresiti.

lord_oblivion

Da malo izmenim svoj predhodni post :
Quingqi GY200 Cross i Pulser 2 200 identièni su (agregat 100%, ostalo 90%) modelima DR200SE od 1994-2014, DR200S 2015, DR200 Djebel-u (model sa okruglim farom) i autralijskom DR200 Trojan (farm bike).

Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

viper

©ta bi moglo da pravo ovaj zvuk pri ga¹enju motora, da napomenem da se ne èuje svaki put.

https://m.youtube.com/watch?v=A8LbLjdNi6Q
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

Hohštapler

Ni¹ta. Tako treba. Tako se svaki èuje. Teraj i ne seri.
PS. kad æe¹ do NSa? Svrati da se upoznamo.


Nula ¹est devet/ tri dva tri dva pet pet pet
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

viper

Uh sad mi lak¹e, sva¹ta sam pomislio da je oti¹lo, neznam pravo da ti ka¾em.
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

Jefta

Citat: viper poslato 06 Oktobar, 2015, 09:18
©ta bi moglo da pravo ovaj zvuk pri ga¹enju motora, da napomenem da se ne èuje svaki put.

https://m.youtube.com/watch?v=A8LbLjdNi6Q
I moj se tako cuo svaki put i nije mu nista. Samo teraj

lord_oblivion

Citat: viper poslato 06 Oktobar, 2015, 09:18
©ta bi moglo da pravo ovaj zvuk pri ga¹enju motora, da napomenem da se ne èuje svaki put.

https://m.youtube.com/watch?v=A8LbLjdNi6Q
To se èuje frajlauf. Kad klip stigne pred GMT a pri tom nema dovoljno 'snage' da savlada pritisak u kompresionoj komori jer je radilica skoro prestala da se vrti, malo se vrati unazad i povuèe frajlauf u kontra smeru.
To ti je tako kod jednog cilindra. Kad bi gasio motor otvaranjem dekompresora, to se ne bi de¹avalo.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

viper

Desilo mi se danas da kad zavrnem gas do kraja krene da trza kao da izgubi struju na svecici, ili kao da nema goriva, zamenuo sam novu svecicu, opet isto, ispu¹tao sam gorivo iz rezervoara da vidim da nije zagu¹ena slavinica, ni¹ta nisam re¹io.
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

lord_oblivion

Neki kontakt negde, masa...
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

Hohštapler

filter zraka?
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

lord_oblivion

Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

El Jefe

Или гас до пања
Друштво за заштиту од животиња