Glavni meni

Ducati Pantah Cafe Racer a.k.a. Cagiva Alazzurra 350

Započeo abarth, 20 Septembar, 2015, 23:28

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

abarth

Sve je poèelo pre 3 godine kao prièa u kafiæu da bi bilo lepo da drugar Vlada i ja napravimo cafe racer.  Prva ideja je bila da to bude neki Guzzi ali nismo na¹li ni¹ta pametno, sve falkonci i exJNA V35. Kao sledeæi logièan izbor je bio Ducati ali ni tu nismo na¹li ni¹ta, Monster nije dovoljno mator, kao ni SS koji su uglavno preskupi. Skoro da smo odustali kad se pojavila Cagiva Alazzurra u oglasima. Nakon kraæeg istra¾ivanja po netu dolazim do saznanja da je Alazzurra u stvari Ducati Pantah sa nalepnicama Cagiva koja je tada postala vlasnik Ducatija. Ducati Pantah se smatra prvim modernim Ducatijem jer je prvi put kori¹æen zubèasti kai¹ za razvod ventila i re¹etkasti ram.
Oti¹li, videli i kupili  :D. Ali sad nastaje novi problem, nedoumica da li da seèemo i rasklapamo jer je Cagiva je u 100% fabrièkom stanju, sa 8000km na satu i prvim gumama.
Prvo smo promenuli kai¹eve, ulje, sveæice, oèistili karbove, nov akumulator. Ma¹ina je ¾ivnula na prvo verglanje.  [klanjam_se]
Vulkanizer je jedva skinuo skoro 30 godina stare gume koje su se bukvalno skamenile. Kupili nove Continental gume u Motoboxu i gas  [vatromet]













Tako sam je vozao 2-3 meseca dok konaèno nismo odluèili da je ipak seèemo...

Conti-Moto

 ... nemoj da ne nastavis pricu !! :)
Cekamo ...  :-*
Novo !!!
Conti ROAD !!

abarth

Biæe, biæe. Evo u meðuvremenu jedna slika pre/posle




rboban

Ride It Like You Stole It

abarth

Prvo je airbox zamenjen sa dva K&N filtera.





Originalni rezervoar je bio velik i nije se nikako uklapao u cafe racer koncepciju. Nabavljen je originalni Ducati rezervoar koji smo jo¹ malo doradili da bolje prati liniji sedi¹ta i da otkrije gornji cilindar. Takoðe je trebalo prilagoditi kaèenje rezervoara.


















Joker

Svi smo mi ljudi, malo ko je covek...

clutch&brake

STA ZRACIS TO I PRIVLACIS!!!

Hohštapler

Znaèi zagledao sam motor X puta na Mi¹eluku, nisam ni slutio da je od ovoga krenula prièa  [clapp] [clapp] [clapp] [klanjam_se]
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Charuga


Jefta


Lazic


abarth

Onda je na red do¹lo sedi¹te i rep. Zadnji deo rama je skraæen za nekih 30cm i uklonjeni su svi nepotrebni nosaèi blatobrana i rukohvata za suvozaèa.
Na slikama je prva varijanta seèenja repa pa smo odluèili da skratimo jo¹, a to nisam slikao.





Za sedi¹te je prvo uraðena osnova od lima sa neophodnim mestima za kaèenje. Plastificiran u crno pa postavljeno 3 sloja sunðera i presvuèen prirodnom ko¾om pro¹tepana crvenim koncem.




idanijel

odlican,al daruj mu neka kociona klesta bolja  [thumb_up]

Biker-Boy

bas sam hteo da kazem da je motor malo supalj, ali na zadnjoj slici vidim da se spremaju poklopci sa strane,
a ne planiras da mu stavis rep (grbu) iza sedista? to mu jako fali
I feel the need..... the need for speed !!!

abarth

Citat: idanijel poslato 23 Septembar, 2015, 22:41
odlican,al daruj mu neka kociona klesta bolja  [thumb_up]

Dobro koèe ove matore Brembo sa novim pancirnim crevima i modernim ploèicama. Zadnja koènica je iste velièine kao i prednja.


clutch&brake

NIje supalj uopste. Treba znati sakriti sve nepotrebne a potrebne stvari. svaka cast
STA ZRACIS TO I PRIVLACIS!!!

abarth

Hvala kolega. Jeste bila je patnja sakriti sve ¹to je bilo tu.

abarth

U meðuvremenu su stigli retrovizori, far, ¾migavci, stop svetlo, ruèke kormana (heble), sat, koèiona creva,. Takoðe je uraðen remont vila, amortizera kao i zamena trulih kablova na pickup senzorima. Uklonjena sajla brzinomera i obrtaljke koje su zamenjene elektronskim davaèima za novi digitalni sat. Namontiran amortizer volana na veæ za to predviðeno mesto. Elektrièna instalacija je ostala manje vi¹e originalna jer je bila u dobrom stanju.













Rezervoar i prednji skraæeni blatobran je poslat na farbanje. Nakon èega je sve sklopljeni u prvu beta verziju. Napravljene su ploèe kod gravera koje pokrivaju prostor ispod sedi¹ta gde je akumulator i osiguraèi. Varovi na ramu su ofarbani na brzinu sprejem da bi ¹to pre videli motor kao celinu. Tako sklopljen se vozikao neko vreme.
Ali su te ploèe sa strane izgledale kao vi¹ak i kvarile su izgled motora. Odluèili smo da æemo ih skidati skroz i da akumulator izmestimo ispod rezervoara, a da osiguraèi budu sakriveni ispod sedi¹ta.












®or¾ GTI


Conti-Moto

Novo !!!
Conti ROAD !!