Glavni meni

Suzuki SV

Započeo Gašpar, 15 Februar, 2011, 15:24

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Gašpar

Takodje, vidim da ima i vlasnika ovog motocikla, a nisu ga predstavili. Prenesite nam vasa misljenja  [cheers]

Gile_ExtremeBoy

#1
SV 650 1999-2010

-Prva generacija se proizvodila od 1999-2002, radi se o 645ccm, vodeno hladjeni V-Twin agregat sa cilindrima u rasporedu od 90 stepeni, DOHC, 4 ventila po cilindru, koji isporucuje 64.2 ks (47.9 kW)  na 9000 o/min i o.m. od (62 Nm) na 7,400 o/min. Narocito je snazan na srednjim obrtajima, a ubrizgavanje goriva se vrsi preko 2 Mikuni (BDSR39) karburatora. Menjac je 6-stepeni.

-Rezervoar je zapremine 16L, visina sedista 805 mm. Suva tezina motora;  (N) verija 165 kg, (S) verzija  169kg

N verzija


S verzija

....:::: MK Kraljevi Slobode - Svilajnac ::::...

Gile_ExtremeBoy

-Druga generacija redizajniranog SV650 se proizvodila od 2003-2010. Nov aluminijumski ram, nov spoljasnji izgled, rep i prednja maska su prenovljeni. Potpuno nov digitalni sat sa svim parametrima i analognim obrtomerom su fantasticno uklopljeni u celu tu pricu. Karburatori su zamenjeni direktnim ubrizgavanjem i  sistem paljenja je promenjen. Snaga je povecana na 73.4 ks (54.7 kW) pri 8800 o/min a obrtni momenat na 64.0 Nm pri 7000 o/min

-Rezervoar je sa 16 povecan na 17L zapremine. Visina sedista 800 mm.

N verzija bez oklopa


S verzija sa prednjim poluoklopom


....:::: MK Kraljevi Slobode - Svilajnac ::::...

Gile_ExtremeBoy

#3
TL1000S 1997-2001

-Predhodnik SV-a poznatiji kao *Widow maker*. Uljano-vodeno hladnjeni DOHC V-Twin od 996 ccm, 125 ks (93 kW) pri 8500 o/min i 105 Nm pri 8000 o/min. Suva tezina motora iznosi 187kg dok je zapremina rezervoara 17L.

....:::: MK Kraljevi Slobode - Svilajnac ::::...

Gile_ExtremeBoy

#4
SV1000S 2003-2007

-Redizajnirani naslednik TL-a sa nepromenjenim agregatom, direktnim ubrizgavanjem i malom prepravkom snage, 120 ks (89 kW) na 9000 o/min, 102 Nm pri 7200 o/min.

N verzija


S vezija




....:::: MK Kraljevi Slobode - Svilajnac ::::...

Tihi_ZR

Vozio sam prvu generaciju SV-a 650, jako dobro ide, ima dosta dobro ubrzanje, malo je uzak i to mi je jedino zasmetalo, ali mozda je osecaj subjektiva jer sam sa svog motora seo na SV pa sam primetio znatnu razliku.
Dobar motor za nekoga ko posle 125cc ili 500cc prelazi na nesto vece.

rboban

#6
Izuzetan motoric, obozavam ga!!! Lagan, uzak, podvozan, pravi URBANI BAJK!!!!
Ubrzanje od 0-100 Odlicno, verujte da zna da iznenadi mnoge R motore na kratktom potezanju!!!
Od 120 polako gubi dah, od 140 posustaje..... Ali nije ni NAMENJEN za brzu jurnjavu!!!!
Na putu u koloni za KM pri brzini oko 100 kmh, izmerio sam NAJmanju potrosnju  od 4.2L!
Razlika izmedju S i N modela osim ociglenih je i polazaj fuzastera vozaca...
Starija GEN ima bolje i JACE kocnice od druge, gde su pronasli KUPCE medju umerenijim i vozacima pocetnicima!!!

Evo COPY/PASTE teksta o agregatu

Mali SV dokazuje da srednja klasa ne mora nu¾no da znaèi i proseènost. U model je ugraðen kompaktni, moderni V-motor sa uglom izmeðu cilindara od 90 stepeni, koji je nasuprot velikom bratu u TL-u odu¹evio konsekventnim re¹enjima detalja. Njegova radilica pogoni oba bregasta vratila u glavi motora po cilindru, bez meðuzupèanika preko pogonskog lanca razvodnog vratila. Meðuvratila i zupèanici otpadaju, to donosi u¹tedu u ¹irini konstrukcije i u te¾ini. I visinski razme¹tena prenosna vratila u vertikalno podeljenom kuæi¹tu motora i na razlièitoj visini sme¹tena bregasta vratila koja upravljaju usisnim i izduvnim ventilima takoðe doprinose kompaktnosti konstrukcije. Agregat koji razvija 71 KS je nagnut za 15° od vertikale prema napred. Ram je oko motora postavljen gotovo idealno, pa je skoro dovedena do savr¹enstva raspodela te¾ine izmeðu prednjeg i zadnjeg toèka.

Suzuki SV 650 se na uporednom testu 1999. godine sa mnogo jaèim agregatima pokazao veoma dobro. I pored nedostajuæe snage i zapremine mali Suzuki se junaèki dr¾ao uz takve gromade kakav je Kawasaki ZRX 1100. Yamahu YZF 600 R Thundercat, renomirani motocikl meðu klasom èetvorocilindra¹a sa 600 kubika, V2 je jednostavno sklonio u stranu svojim nedosti¾nim, silovitim potezanjem iz najni¾ih obrtaja i predivnim Twin zvukom.

Vuèna sila kombinovana sa nezadr¾ivom te¾njom za sve vi¹im obrtajima, kao i upravljivost gotovo bez konkurencije, odlikuje jedan Suzuki SV i danas. Suzuki bi da se na taj uspeh nadove¾e kompletno preraðenom verzijom za 2003. godinu. Japanci su shvatili poruku vremena i SV opremaju sa elektronskim ubrizgavanjem goriva u usisni kanal i sa katalizatorom. Elektronskim ubrizgavanjem se bez sumnje popravlja dosada¹nji pomalo trom odziv na gas, uslovljen karburatorima konstantnog pritiska. Takoðe, i kriva obrtnog momenta je povoljnija.
Ride It Like You Stole It

M a R k o

#7
Da dodam da noviji SV650 ima  2 svecice po cilindru (dakle 4) i hladnjak za ulje

Gile je preskocio famoznog TLR-a sa 135ks ;)


rboban

Koji je posle izgubio u jos novijem modelu....
Ride It Like You Stole It

misa-pei

Pitanje: kod TL ma¹ine su bili neki problemi, pa je motor iza¹ao na lo¹ glas. Zna li neko taèno koji su to bili problemi i jesu li kasnije ispravljeni kod SV 1000 (a i kod velikog Stroma)?
Država je najveći neprijatelj naroda

M a R k o

Citat: rboban poslato 24 Februar, 2011, 16:23
Koji je posle izgubio u jos novijem modelu....

Ipravi me ako gresim ali model iz 2009 ima hladnjak ulja,
od 2010 su svi sa punim oklopom,bar za USA trziste



rboban

Evo ispravljam te..... NOVI model je pod nazivom GLADIUS
Ride It Like You Stole It

rboban

#12
Citat: misa-pei poslato 24 Februar, 2011, 16:34
Pitanje: kod TL ma¹ine su bili neki problemi, pa je motor iza¹ao na lo¹ glas. Zna li neko taèno koji su to bili problemi i jesu li kasnije ispravljeni kod SV 1000 (a i kod velikog Stroma)?

Prvenstveno KORPA kvacila i radilica, radili su manje modifikacije ali je korpa i dalje BOLNA TACKA!!!
Kod STROMA je manje problematicno jer je OSLABLJEN u odnosu na SV...
Ride It Like You Stole It

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: misa-pei poslato 24 Februar, 2011, 16:34
Pitanje: kod TL ma¹ine su bili neki problemi, pa je motor iza¹ao na lo¹ glas. Zna li neko taèno koji su to bili problemi i jesu li kasnije ispravljeni kod SV 1000 (a i kod velikog Stroma)?
Zanimljivo je da je TL otkidao stvari koje nije otkidao ni STROM ni SV, sto samo znaci da nije bila konstrukciona greska, vec problem u kvalitetu materijala. U pitanju su bili spaneri bregaste  i lancanici bregaste....pri tome pitanje sta je sta ubijalo. Uglavnom na Stromu i SV-u takvih problema nema. Ostali su problemi sa rapidnim propadanjem korpe kvacila.
Kada bih kupovao mali V-twin verovatno bi se odlucio za SV650, a kada je u pitanju veliki sigurno ne bih izabrao SV1000 ili TL 1000.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11


redoran

Odlican motor, vozim ga vec 20 hiljada km-a i nisam imao ni jedan problem, samo ulje i filteri, vrlo okretan i lagan, moj model je sa polu oklopom pa je i zastita od vetra donekle ok.Heblovi su malo nizi pa ledja malo trpe posle 200-300km voznje.