Ćao, Anonimni posetioče
Moto Manijaci  |  Motori  |  Motori  |  Suzuki (Urednici: zmiya, Bishke)  |  Tema: Suzuki SV
Stranice: [1]
Štampaj
Autor Tema: Suzuki SV  (Pročitano 7486 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Gašpar
Moto Manijak
*******

Na mreži Na mreži
 Facebook: Poseti
Jedan je Japan

Lokacija: Vrsac/Beograd
Poruke: 15144
Kvalitet: +3672 (24%)
Zahvalnice: 367

WWW
15 Februar, 2011, 15:24 Ocena: 0
Ignoriši

Takodje, vidim da ima i vlasnika ovog motocikla, a nisu ga predstavili. Prenesite nam vasa misljenja  uzdravlje

Gile_ExtremeBoy
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
GS500E & Hexagon LX4
 Facebook: Poseti
Lokacija: Bobovo *Svilajnac*
Poruke: 507
Kvalitet: +15 (2%)
Zahvalnice: 2

Odgovor #1 - 19 Februar, 2011, 14:41 Ocena: 0
Ignoriši

SV 650 1999-2010

-Prva generacija se proizvodila od 1999-2002, radi se o 645ccm, vodeno hladjeni V-Twin agregat sa cilindrima u rasporedu od 90 stepeni, DOHC, 4 ventila po cilindru, koji isporucuje 64.2 ks (47.9 kW)  na 9000 o/min i o.m. od (62 Nm) na 7,400 o/min. Narocito je snazan na srednjim obrtajima, a ubrizgavanje goriva se vrsi preko 2 Mikuni (BDSR39) karburatora. Menjac je 6-stepeni.

-Rezervoar je zapremine 16L, visina sedista 805 mm. Suva tezina motora;  (N) verija 165 kg, (S) verzija  169kg

N verzija


S verzija

« Poslednja izmena: 19 Februar, 2011, 16:02 Gile_ExtremeBoy »

....:::: MK Kraljevi Slobode - Svilajnac ::::...
Gile_ExtremeBoy
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
GS500E & Hexagon LX4
 Facebook: Poseti
Lokacija: Bobovo *Svilajnac*
Poruke: 507
Kvalitet: +15 (2%)
Zahvalnice: 2

Odgovor #2 - 19 Februar, 2011, 15:19 Ocena: 0
Ignoriši

-Druga generacija redizajniranog SV650 se proizvodila od 2003-2010. Nov aluminijumski ram, nov spoljasnji izgled, rep i prednja maska su prenovljeni. Potpuno nov digitalni sat sa svim parametrima i analognim obrtomerom su fantasticno uklopljeni u celu tu pricu. Karburatori su zamenjeni direktnim ubrizgavanjem i  sistem paljenja je promenjen. Snaga je povecana na 73.4 ks (54.7 kW) pri 8800 o/min a obrtni momenat na 64.0 Nm pri 7000 o/min

-Rezervoar je sa 16 povecan na 17L zapremine. Visina sedista 800 mm.

N verzija bez oklopa


S verzija sa prednjim poluoklopom



....:::: MK Kraljevi Slobode - Svilajnac ::::...
Gile_ExtremeBoy
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
GS500E & Hexagon LX4
 Facebook: Poseti
Lokacija: Bobovo *Svilajnac*
Poruke: 507
Kvalitet: +15 (2%)
Zahvalnice: 2

Odgovor #3 - 19 Februar, 2011, 15:48 Ocena: 0
Ignoriši

TL1000S 1997-2001

-Predhodnik SV-a poznatiji kao *Widow maker*. Uljano-vodeno hladnjeni DOHC V-Twin od 996 ccm, 125 ks (93 kW) pri 8500 o/min i 105 Nm pri 8000 o/min. Suva tezina motora iznosi 187kg dok je zapremina rezervoara 17L.

« Poslednja izmena: 19 Februar, 2011, 16:04 Gile_ExtremeBoy »

....:::: MK Kraljevi Slobode - Svilajnac ::::...
Gile_ExtremeBoy
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
GS500E & Hexagon LX4
 Facebook: Poseti
Lokacija: Bobovo *Svilajnac*
Poruke: 507
Kvalitet: +15 (2%)
Zahvalnice: 2

Odgovor #4 - 19 Februar, 2011, 15:59 Ocena: 0
Ignoriši

SV1000S 2003-2007

-Redizajnirani naslednik TL-a sa nepromenjenim agregatom, direktnim ubrizgavanjem i malom prepravkom snage, 120 ks (89 kW) na 9000 o/min, 102 Nm pri 7200 o/min.

N verzija


S vezija




« Poslednja izmena: 19 Februar, 2011, 16:05 Gile_ExtremeBoy »

....:::: MK Kraljevi Slobode - Svilajnac ::::...
Tihi_ZR
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Suzuki GSR 600 k8 Suzuki GS500f k6
 Facebook: Poseti
Lokacija: Novi Sad
Poruke: 948
Kvalitet: +195 (20%)
Zahvalnice: 6

Odgovor #5 - 19 Februar, 2011, 16:43 Ocena: 0
Ignoriši

Vozio sam prvu generaciju SV-a 650, jako dobro ide, ima dosta dobro ubrzanje, malo je uzak i to mi je jedino zasmetalo, ali mozda je osecaj subjektiva jer sam sa svog motora seo na SV pa sam primetio znatnu razliku.
Dobar motor za nekoga ko posle 125cc ili 500cc prelazi na nesto vece.
rboban
Opaka faca
Moto Doktor
Vikend bajker
***

Na mreži Na mreži
 Motor:
K5Tan600A
 Facebook: Poseti
Lokacija: Obrenovac - Srbija
Poruke: 3344
Kvalitet: +852 (25%)
Zahvalnice: 94

Odgovor #6 - 19 Februar, 2011, 18:48 Ocena: 0
Ignoriši

Izuzetan motoric, obozavam ga!!! Lagan, uzak, podvozan, pravi URBANI BAJK!!!!
Ubrzanje od 0-100 Odlicno, verujte da zna da iznenadi mnoge R motore na kratktom potezanju!!!
Od 120 polako gubi dah, od 140 posustaje..... Ali nije ni NAMENJEN za brzu jurnjavu!!!!
Na putu u koloni za KM pri brzini oko 100 kmh, izmerio sam NAJmanju potrosnju  od 4.2L!
Razlika izmedju S i N modela osim ociglenih je i polazaj fuzastera vozaca...
Starija GEN ima bolje i JACE kocnice od druge, gde su pronasli KUPCE medju umerenijim i vozacima pocetnicima!!!

Evo COPY/PASTE teksta o agregatu

Mali SV dokazuje da srednja klasa ne mora nužno da znači i prosečnost. U model je ugrađen kompaktni, moderni V-motor sa uglom između cilindara od 90 stepeni, koji je nasuprot velikom bratu u TL-u oduševio konsekventnim rešenjima detalja. Njegova radilica pogoni oba bregasta vratila u glavi motora po cilindru, bez međuzupčanika preko pogonskog lanca razvodnog vratila. Međuvratila i zupčanici otpadaju, to donosi uštedu u širini konstrukcije i u težini. I visinski razmeštena prenosna vratila u vertikalno podeljenom kućištu motora i na različitoj visini smeštena bregasta vratila koja upravljaju usisnim i izduvnim ventilima takođe doprinose kompaktnosti konstrukcije. Agregat koji razvija 71 KS je nagnut za 15° od vertikale prema napred. Ram je oko motora postavljen gotovo idealno, pa je skoro dovedena do savršenstva raspodela težine između prednjeg i zadnjeg točka.

Suzuki SV 650 se na uporednom testu 1999. godine sa mnogo jačim agregatima pokazao veoma dobro. I pored nedostajuće snage i zapremine mali Suzuki se junački držao uz takve gromade kakav je Kawasaki ZRX 1100. Yamahu YZF 600 R Thundercat, renomirani motocikl među klasom četvorocilindraša sa 600 kubika, V2 je jednostavno sklonio u stranu svojim nedostižnim, silovitim potezanjem iz najnižih obrtaja i predivnim Twin zvukom.

Vučna sila kombinovana sa nezadrživom težnjom za sve višim obrtajima, kao i upravljivost gotovo bez konkurencije, odlikuje jedan Suzuki SV i danas. Suzuki bi da se na taj uspeh nadoveže kompletno prerađenom verzijom za 2003. godinu. Japanci su shvatili poruku vremena i SV opremaju sa elektronskim ubrizgavanjem goriva u usisni kanal i sa katalizatorom. Elektronskim ubrizgavanjem se bez sumnje popravlja dosadašnji pomalo trom odziv na gas, uslovljen karburatorima konstantnog pritiska. Takođe, i kriva obrtnog momenta je povoljnija.
« Poslednja izmena: 01 Mart, 2011, 13:44 rboban »

Ride It Like You Stole It
M a R k o
Pocetnik
*

Van mreže Van mreže
Lokacija: Mladenovac
Poruke: 120
Kvalitet: -10 (9%)
Zahvalnice: 0

Odgovor #7 - 24 Februar, 2011, 16:22 Ocena: 0
Ignoriši

Da dodam da noviji SV650 ima  2 svecice po cilindru (dakle 4) i hladnjak za ulje

Gile je preskocio famoznog TLR-a sa 135ks namigujem

« Poslednja izmena: 24 Februar, 2011, 16:27 M a R k o »
rboban
Opaka faca
Moto Doktor
Vikend bajker
***

Na mreži Na mreži
 Motor:
K5Tan600A
 Facebook: Poseti
Lokacija: Obrenovac - Srbija
Poruke: 3344
Kvalitet: +852 (25%)
Zahvalnice: 94

Odgovor #8 - 24 Februar, 2011, 16:23 Ocena: 0
Ignoriši

Koji je posle izgubio u jos novijem modelu....

Ride It Like You Stole It
misa-pei
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda CBR 1000 f- Bedevija
Lokacija: Trešnja
Poruke: 3102
Kvalitet: +1478 (47%)
Zahvalnice: 103

Odgovor #9 - 24 Februar, 2011, 16:34 Ocena: 0
Ignoriši

Pitanje: kod TL mašine su bili neki problemi, pa je motor izašao na loš glas. Zna li neko tačno koji su to bili problemi i jesu li kasnije ispravljeni kod SV 1000 (a i kod velikog Stroma)?

Država je najveći neprijatelj naroda
M a R k o
Pocetnik
*

Van mreže Van mreže
Lokacija: Mladenovac
Poruke: 120
Kvalitet: -10 (9%)
Zahvalnice: 0

Odgovor #10 - 24 Februar, 2011, 16:36 Ocena: 0
Ignoriši

Koji je posle izgubio u jos novijem modelu....

Ipravi me ako gresim ali model iz 2009 ima hladnjak ulja,
od 2010 su svi sa punim oklopom,bar za USA trziste


rboban
Opaka faca
Moto Doktor
Vikend bajker
***

Na mreži Na mreži
 Motor:
K5Tan600A
 Facebook: Poseti
Lokacija: Obrenovac - Srbija
Poruke: 3344
Kvalitet: +852 (25%)
Zahvalnice: 94

Odgovor #11 - 24 Februar, 2011, 19:53 Ocena: 0
Ignoriši

Evo ispravljam te..... NOVI model je pod nazivom GLADIUS

Ride It Like You Stole It
rboban
Opaka faca
Moto Doktor
Vikend bajker
***

Na mreži Na mreži
 Motor:
K5Tan600A
 Facebook: Poseti
Lokacija: Obrenovac - Srbija
Poruke: 3344
Kvalitet: +852 (25%)
Zahvalnice: 94

Odgovor #12 - 24 Februar, 2011, 19:56 Ocena: 0
Ignoriši

Pitanje: kod TL mašine su bili neki problemi, pa je motor izašao na loš glas. Zna li neko tačno koji su to bili problemi i jesu li kasnije ispravljeni kod SV 1000 (a i kod velikog Stroma)?

Prvenstveno KORPA kvacila i radilica, radili su manje modifikacije ali je korpa i dalje BOLNA TACKA!!!
Kod STROMA je manje problematicno jer je OSLABLJEN u odnosu na SV...
« Poslednja izmena: 24 Februar, 2011, 20:02 rboban »

Ride It Like You Stole It
ЯЭВОЛУТИОН
Moto Doktor
Moto Manijak
***

Na mreži Na mreži
 Motor:
zlata, kata i zeka ....babe naravno 35+
Poruke: 21032
Kvalitet: +8027 (38%)
Zahvalnice: 706

Odgovor #13 - 24 Februar, 2011, 20:01 Ocena: 0
Ignoriši

Pitanje: kod TL mašine su bili neki problemi, pa je motor izašao na loš glas. Zna li neko tačno koji su to bili problemi i jesu li kasnije ispravljeni kod SV 1000 (a i kod velikog Stroma)?
Zanimljivo je da je TL otkidao stvari koje nije otkidao ni STROM ni SV, sto samo znaci da nije bila konstrukciona greska, vec problem u kvalitetu materijala. U pitanju su bili spaneri bregaste  i lancanici bregaste....pri tome pitanje sta je sta ubijalo. Uglavnom na Stromu i SV-u takvih problema nema. Ostali su problemi sa rapidnim propadanjem korpe kvacila.
Kada bih kupovao mali V-twin verovatno bi se odlucio za SV650, a kada je u pitanju veliki sigurno ne bih izabrao SV1000 ili TL 1000.

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11
UFF
***********
Administrator
Mega Moto Manijak
**********

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda CB600F Hornet '03
Yamaha FZ6 Fazer '04
Suzuki DL650V-Strom '05
Honda CBR600F4i '06
Yamaha MT-03 '07
KTM 690SM '08
Yamaha YZF-R1 '08
Honda CRF250L '13
Honda CB1000RA '09

Lokacija: Belgrade
Poruke: 43456
Kvalitet: +11964 (27%)
Zahvalnice: 1016

Odgovor #14 - 08 Jul, 2011, 14:03 Ocena: 0

http://93.186.74.97/manuals/Suzuki_SV650_'98-02_Service_Manual.zip
http://93.186.74.97/manuals/Suzuki_SV650_Microfiches.zip
redoran
Pocetnik
*

Van mreže Van mreže
 Motor:
Suzuki SV650S
 Facebook: Poseti
Lokacija: Surcin
Poruke: 120
Kvalitet: +29 (24%)
Zahvalnice: 0

Odgovor #15 - 19 Oktobar, 2011, 14:32 Ocena: 0
Ignoriši

Odlican motor, vozim ga vec 20 hiljada km-a i nisam imao ni jedan problem, samo ulje i filteri, vrlo okretan i lagan, moj model je sa polu oklopom pa je i zastita od vetra donekle ok.Heblovi su malo nizi pa ledja malo trpe posle 200-300km voznje.
Stranice: [1]
Štampaj
Moto Manijaci  |  Motori  |  Motori  |  Suzuki (Urednici: zmiya, Bishke)  |  Tema: Suzuki SV