Glavni meni

Redni dvocilindras

Započeo p0peye, 21 Avgust, 2015, 03:12

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

lord_oblivion

E zato su braæu Dalton (Ivana i Burmana) ¹atro odbili iz KTM-a a bemve im podario po jedan  :D
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

Hohštapler

i to je KTMova najveæa  greska u istoriji.. sad bi njihov ADV bio pojam motora a ne GS...
;)

kad smo veæ kod dvocevki, novi Bonevil mi dejule sjajno,  ima taj old skul ¹mek. ..
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

perlx

КТМ је тада почињао да суверено влада световима релија и ендура, поклањање мотора им није било високо на списку приоритета, БМВ је истовремено имао дугу историју трговања са путницима, писао сам већ о томе. Укратко, даће ти мотор за путешествије и када га завршиш део славе иде фабрици, уз обавезне промоције итд. Ако пак не завршиш кешираш им бајк, просто. Гаранција пред преузимање се подразумева.

Aleks Cross

Citat: Gavrolini poslato 20 Januar, 2016, 22:48
Citat: Aleks Cross poslato 20 Januar, 2016, 20:40
ni K od ktm-a nema
Nije bas tako. 2008. Godine je bmw kupio husqvarnu ,a 2013. ktm kupio od bmw istu. Tako da je vec tri godine husqvarna vlasnistvo ktm cak se i racuna u njihovu godisnju prodaju.

Nuda je Husqvarna + BMW. Agregat je zajednicki rad BMW-a i Rotaxa, F 800. Kao sto sam napisao ni K od KTM-a, jer u trenutku kad je taj motor pravljen KTM nije imao NISTA sa Husqvarnom. Koliko ja znam krajem 2013 je proizvodnja Nude obustavljena jer KTM vec tada poceo da radi na slicnom agregatu od 800 kubika, Duke 800. KTM nije hteo da ima proizvod sa bilo kakvim dodirnim tackama BMW-a.

Gavrolini

Ok. Mislio sam da je to neki nov model koji je sad izasao. Bmw+husqvarna+rotax= [veryangry] [samoubistvo]
Haha koliko su mu davali garanciju? 500km? :)

Aleks Cross

Agregat koji BMW ugradjuje u u modele f800 je zajednicki rad BMW-a i Rotaxa. Motor u Nudi ima pölozaj klipnjace pomeren za nekih 45 stepeni i naravno drugacije paljene  i vecu kubikazu. Zvuk motora .ebe kevu koliko je dobar.

ЯЭВОЛУТИОН

Rotax je ozbiljna firma i nema potreba da radi u koperaciji sa BMW om....pravili su 2t 125 motor koji je proslavio apriliu, zarim v2 koji se ugradjivao u rsv 1000, ,,buell xb1150...
Bmw razvojnom centru se nije isplatilo da pravi agregat pa je to povereno rotaxu, kao i u predhodnoh f650 seriji, gde donji deo deli sa apriliom....inace BMW proizvodi vecinu, ali ne i sve komponente za svoju perjanicu r1250....delove rade razi kooperanti....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Gavrolini

Isto tako su pravili i agregat 650 iz pegasa i f650 koji je neopevano govno

Hohštapler

Citat: Gavrolini poslato 21 Januar, 2016, 10:44
Isto tako su pravili i agregat 650 iz pegasa i f650 koji je neopevano govno
+
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

ЯЭВОЛУТИОН

zasto govno...agregat je odlcan....svaki je presao preko 100000....postoje neki problemi kod njih ali je u pitanju lose ili nikakvo odrzavanje....

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Gavrolini

Da valja pegas ne bi mogao da ga kupis kod nas za 1200e 2000 godiste :)

mali_zmaj

te¹ko je tu biti pametan,suzuki freewind je stra¹no podcjenjen motor,ali ljudi se kunu u njega,kod pegasusa kad se rije¹e ti problemi koje on ima,poslije toga nikakvih problema..,uz redovno odr¾avanje...jbg. neki motori ba¹ zahtjevaju da se malom igra oko njih,a neki ne...,ja sam inaèe skeptik za te monocilindra¹e,nisam neki ljubitelj,al za malo endura,najbolje rije¹enje..
jin-jang

ЯЭВОЛУТИОН

svaki jebeni oegaso koji je usao u srbiju je iz italije.....ako je policijski presli su od 50 do 80000 km.....vracao sam sat bar na stotinjak na 30000.....kod jednocilindrasa akumulator mora da bude u top formi....
frajlauf kompletan za pegasa je 400 evra, za KTM 250.....menjao sam vise frajlaufa na KTM-u nego na Pegasu.....regleri umiru na svim motorima.....Frajlauf kad se rasadne ume da napravi karambol, pa su se ljudi preplasili a kao i svaka aprilija spada u srbiji u egzotiku i neko je nece...hoce svi japanca....znas ono "zena moze sa sela ali auto iz nemacke a motor iz japana"
Aprilija podcenjena a ima bolje vesanje i kocnice od vecine u klasi....ima konja vise nego vecina u klasi....

BMW 650 sa gotovo indenticnom masinom i manje konja je duplo skuplji...iste felere deli sa pegasom.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

UFF

Citat: p0peye poslato 20 Januar, 2016, 09:41
Ма јесте... Минусеви се сами поделили...
'Оће то на ову ладноћу...
Ај' што делите, него што немате муда да признате...


[rofl]


Citat: makinjo poslato 20 Januar, 2016, 13:41
Vidi malisana sto se uvredio :D
Kao da si od juce ovde :D
Mislim da nije u redu od Gavre da decka naziva mentolom i glupanom :(
Da je obrnuta situacija sigurno ne bi ostalo na tome i fino bi se zakuvalo.

pa to je realno i bilo za bananu - licna uvreda, ingnorisao sam ali da je borisa trazio na pp morao bi biti bananamen bar na 24h

*zeka*

Ja se do sada najsladje izvozao sa Pegasom, po sato do 70000km bez kvarova kada sam ga prodao(sem jednom davac pritiska ulja) znaci samo ulje ,filter, plocice ,gume i benzin

srbac

Znèi Afrika je najbolja po ceni , znaèi najbolji motor !!!!!!!!!!!!!

Gavrolini

Ok ubedili ste  me, kupicu pegasa

Hohštapler

! No longer available

Plaæeno dobijeno... te¹ko da mo¾e bolje.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

juga

Kod nas je ustaljena praksa ne odr¾avanja vozila pa otud i bojazan da ne japanski motori ne valjaju, a niko ne po¹tuje fabrièke preporuke odr¾avanja, dodu¹e japanci to malo vi¹e toleri¹u, ali kad odu u qrac oti¹li su... pitajte kostu

lord_oblivion

Voistinu  [thumb_up]  (ne mogu da dodam plusiæ)
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.