Glavni meni

AFTERMARKET ili ti ga ZAMENSKI FILTER VAZDUHA

Započeo rboban, 13 Februar, 2011, 19:59

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Raja

Za rbobana,zar nije tacno da za stavljanje k/n netreba dirati komp dodatno/mislim na mapiranje/nego se dotera do crvenog u petoj i on sam registruje tu promenu i doda vise goriva.Ja sam kod svake promene izduva bilo da ga menjam ili da se malo sam otvori,dodatno stelovao karburatore dodavao ili smanjivao gorivo.Sa 2 na 3 kruga i obratno.Obicno je kod svih motora to 2,5 kako propadaju dizne i karbomi to vise nemoze da bude 2,5.Ja ga malo smanjim,za cetvrt kruga vec promeni boju na auspuhu

rboban

@ Raja
- nacelno prica IGRA, detektuje se veca kolicina vazduha.. i to RADI!!!! (bez crvenog i 5.)
ECU uradi dodaVanje goriva ali samo u ogranjicenju mape, koliko ona dozvoljava...
Medjutim pricamo o PUNOM iskoriscenju, da bi postigao MAX perfomanse koje ta promena donosi...
I doveo agregat u OPTIMALAN rezim rada, jer na srecu mi jos NE treba da vodimo racuna o emisiji
CO2 i buci... :)

A karbove... Vidim druze spominjes 2,5 pa predpostavljam da mislis na sraf, a tu se steluje
odnos na leru. Na vecini barem!
A motor se vozi na GASu.....!!!
Ride It Like You Stole It

©eki

  Da dodam i ja koju  :D

Citat: rboban poslato 14 Februar, 2011, 02:09
Generalno ja ih NE volim, nisam uspeo da ustelujem motor sa njima da ide kako TREBA nikada!!
Ukoliko neko jeste voleo bih da cujem kako???? [callme]
Evidentno da prica sa AIR BOXom ima svoju FUNKCIJU,
ukoliko je neko upoznat neka pojasni......  [watching][/center]

 U mom sluèaju, sve ¹to sam malopre prièao u vezi mog sluèaja, odnosi se ba¹ na te peèurke koje pominjete. Nisam bio lenj, pa sam ih i slikao montirane na motoru...



... nisam ih stavio zbog ovog ili onog, nego su mi se prvo na¹li pri ruci, mada i nisam bio neki skeptik u vezi njih, a naslu¹ao sam se raznih prièa o njima u negativnom smislu, pa me je radoznalost a i tvrdoglavost ba¹ zbog toga jo¹ vi¹e vukla da probam. Kao, kad pada ki¹a onda vuku vlagu, vodu, bla,bla ili ono kad ugasi¹ motor mora da navuèe¹ kesu preko njih jer ostane na njima kondezacije i to posle kad upali¹ motor povuèe u cilinndre itd, sva¹ta ne¹to...
Kod mene su peèurke fi 60mm. Jes da velika rupa i vazduha ima i na izvoz :D ;D, i da bi ih montirao morao sam da skinem usmerivaèe vazduha ...



... jer fizièki nisu filteri mogli da se nameste.
Nastavak prièe znate, isprièao sam par postova nazad. A epilog prièe je sledeæi: na pravcu mi je osetno bolje ubrzanje do oko 200 km/h,  od 900 RR SC33 '98. (model posle mog, sa 20ccm i 2ks vi¹e po fabrièkoj specifikaciji). Da napomenem da je pomenuti motor u fabrièkom stanju i sa oklopima a moj prepravljen u naked varijantu. Svi znate ¹ta to znaèi i koliku ulogu igra otpor vazduha (negde sam proèitao da motori, pogotovu pri velikim brzinama tro¹e i do 80% snage na savladjivanje istog).
 Tako je stanje sa Hondom, znaèi sve ispalo kao u snu, ali npr dok sam imao Suzuki, tu sam veæ imao muka da ga uriktam. Sve zavisi (po mom mi¹ljenju), od modela do modela motora.

Lazic


Raja


farbach

Gde da kupim BMC sport za K7 1000. Nasao sam na ebay, ali lik nece da proda van EU. Prodaje li to neko u SRB?

Tihi_ZR

Imao je markos bmc, valjda imaju i dalje.

SSZGO

Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor

Kanarinac

I kako im se krecu cene? Ja se razmisljam da li da uzimam fabricki ili bmc recimo ili pipercross. fabricki su ja mislim oko 30-40 evra? znam da ide drugacije od motora do motora, ali otprilike mi treba.Na ebayu sam nasao pipercross cini mi se za oko 60-70 evra