Ćao, Anonimni posetioče
Stranice: [1] 2 3
Štampaj
Autor Tema: Bmw k1200s 2005  (Pročitano 6835 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
YOman
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
Race bike in a toxido
motorradfucker

Lokacija: Bgd
Poruke: 499
Kvalitet: +125 (25%)
Zahvalnice: 16

13 Februar, 2011, 03:11 Ocena: +3
Ignoriši

b]BMW K1200S Sonderlackirung edition[/b]


1. Godište motocikla koji si vozio:




Moj motor je godiste 2005, ali to je model koji ide ne promenjen do 2008.god a posle toga
blagi facelifting sa povecanjem kubikaze u modelu K1300s sa 175HP koji je i sada aktuelan.


2. Vreme provedeno na motociklu:

Kupio sam ga pre par nedelja, i malo zbog vremenskih uslova a malo zbog obaveza, nisam uspeo
da predjem vise 1000km, ali dovoljno za neke prve utiske. Trudio sam se da ga povedem i
autoputem, ali i u magistrale i brda i krivine. Rezultat je pomalko za mene iznenadjujuc...

namigujem


3. Šta mi se dopada:

Mnogo toga... Smiley

Za pocetak, svidja mi se sto je motor Hi-end tehnogogije. Svi BMWovski gadgeti su tu.

Najvise odusevljava ESA system, koji je u stvari elektronsko podesavanje ogibljenja, i daje
mogucnost podesavanja jednog ili 2 putnika, sa stvarima ili ne, i sve to u tri moda, i to:

Sport, Normal i Confort.

Naravno, tu je i integrisani sistem kocenja pojacan servo pumpom, i koji na rucnoj kocnici
objedinjuje i prednji i zadnji tocak, a na noznoj samo zadnji, sto je posebno zgodno za
krivinarenje... ABS koji radi odlicno.

Polozaj sedenja 100 poena! Odnos koji su napravili ruke-noge-kukovi garantuje udobnost na
dugim putevima, i jedva cekam da se pokrenem negde dalje. Na motoru si nagnut umereno
unapred, ali toliko da taman nije naporno. Rucke nisu heblovi ali nije ni korman. Ustvari
vise podseca na neku stilizovanu gredu, i po konstrukciji je blizi kormanu.

Jako puno detalja, stilizovanih i integrisanih na ovaj bajk, tako da ih ne primetis odmah...
Najinteresantniji je svakako Stilizovani jezik, koji je ustvari stop lampa i postoji prica
da je napravljena tako, da bi se plezila Hayabusama, jer ovaj motor zovu "Ubica Hayabusa"...sto sa cenom svakako jeste! Cheesy




Odusevljavaju i fabricki koferi koji su deo dodate opreme, nisu posebno veliki(sa
prosirenjem 2x25l) ali su jako lepi i sigurno cu biti zadovoljan njima.


4. Šta je moglo biti bolje:

Zastita od vetra u predelu glave i spiceva ramena, i cudan osecaj saltanja kada je kardan u
pitanju, ali cenim da mi tu fali da se malko naviknem.

Potrosnja bi mogla da bude za 1l manja u svim uslovima voznje.


5. Moj utisak:

Pa da pocnemo... Smiley



Reklamni slogan "Face the Power", je nesto sto me je pre svega obavezalo da pazljivo pridjem
ovom motociklu.
Naime, jak je kao nosorog u naletu, ali moram da priznam da me je razuverio i oslobodio
stresa svojom filozofijom kojom je pravljen. Nema eksplozija snage, nema nervoze.
Jednostavno je jak od starta i to sto ima da da, daje prilicno linearno. Prostijim recima,
moze da ga vozi ko hoce i kako hoce, samo ako ima "kocnicu" u glavi i da se ne zaboravi na
cemu je.
Prvi utisak, kada sam ga kupio je, mozda i izrazeniji od snage(167HP), je osecaj sigurnosti.

Znaci, nesto sto do sada nisam imao prilike da osetim. Bez ikakve emocije i drame, ulazi u
krivine vodjen Duolever BMWovskim izumom od prednje vile, koja to ustvari i nije.



Upravlja se sistemom poluga i spona, a ovaj sistem se meni ucinio posebno delotvoran na
neravnom i dzompastom asfaltu, gde ne prenosi direkno udare na ruke. S'druge strane,
preciznost ulaska u krivinu je neverovatna, bez obzira na medjuosovinsko rastojanje koje bi
pre asociralo na manji kamion, nego na motocikl. Veliki je to motor! Smiley
Amortizer upravljaca se podrazumeva i deo je seriske opreme!

Agregat je prica za sebe. Najnoviji 4rocilindras, kompletno nagnut na 55', cini iskorak od
"letece cigle" i filozofije koju je BMW diktirao do sada, i svojim niskim tezistem doprinosi
boljem lezanju. Drugim recima novi "K" nema nikakve veze sa prosloscu, sem po plavo-belom
propeleru Bavarskog ponosa indrustrije.
Po konstrukciji je R4, redni motor sa 4 cilindra u liniji, vodom hladjen, sa dve bregaste u glavi i sa
po 4 ventila po cilindru. 1157cc daje pomenutih 167HP na 10250 Obr/min.



Ram je aluminijumski sastavljen od dve grede i svojom cvrstinom doprinosi osecaju sigurnosti
koji dominira. Zadnja viljuska je mono sa integrisanim kardanskim prenosom, koji me jos uvek
pomalko zbunjuje i nije mi bas "legao" 100% ali s'druge strane, uzasno umem da cenim
ne-maltretiranje oko lanca i lancanika. Ja znam da je kardan izmisljen odavno, ali za mene
jedan od Highlight-ova na ovom motoru. Smiley

Jos bi istakao neverotan fun-factor 10/10 za krivine, ali moje malo razocaranje zastitom od
vetra na autoputu pri vecim brzinama, i to iskljucivo mislim na glavu i spiceve ramena. Da
se razumemo...koga uopste interesuju Autoput-evi?! 
Ali...kada sam poceo da razmisljam oko kupovine ovog motocikla, percipirao sam da je TO
ustvari njegovo "prirodno okruznje", a da su kratke i brze  krivine njegova losa strana i
manjkavost, a ispostavilo se na moju veliku radost, totalno drugacije.
Da se ogradim odmah, motor moze da ide 300 ili koliko god...i mozda to nekome predstavlja
uzivanje, ali meni je to  na ovom motoru bzvz, pre svega jer se sedi suvise "na njemu" i kao
rezultat imam preveliko izlaganje vetru. Probacu da ekperimentisem sa nekim
vizirima...videcemo! namigujem

Ja znam da život na granici je opasan i tvrd,
al’ moje ime ovdje od sad znači pravda,

na mome sivom konju sada sa mnom jaše smrt,
vodi me tamo gdje me moja davna draga
vec ceka...
YOman
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
Race bike in a toxido
motorradfucker

Lokacija: Bgd
Poruke: 499
Kvalitet: +125 (25%)
Zahvalnice: 16

Odgovor #1 - 13 Februar, 2011, 03:14 Ocena: 0
Ignoriši

Ovo je bilo moje vidjenje od Oct/2010. I do danas imam neka nova iskustva sa ovim motorom i razmisljanja...
A sam motor je dobio dosta nove opreme.

Sve cu to da srocim u post sa prvim lepim danima i novim fotkama.  hello

Ja znam da život na granici je opasan i tvrd,
al’ moje ime ovdje od sad znači pravda,

na mome sivom konju sada sa mnom jaše smrt,
vodi me tamo gdje me moja davna draga
vec ceka...
UFF
***********
Administrator
Mega Moto Manijak
**********

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda CB600F Hornet '03
Yamaha FZ6 Fazer '04
Suzuki DL650V-Strom '05
Honda CBR600F4i '06
Yamaha MT-03 '07
KTM 690SM '08
Yamaha YZF-R1 '08
Honda CB1000RA '09
Honda CRF250L '13

Lokacija: Belgrade
Poruke: 43051
Kvalitet: +11738 (27%)
Zahvalnice: 1012

Odgovor #2 - 13 Februar, 2011, 14:38 Ocena: 0

 clapp
MILJAN
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
SUZUKI
SUPER TEŠKA DOŽIVOTNO.

Lokacija: ZEMLJA SELJAKA
Poruke: 5079
Kvalitet: +933 (18%)
Zahvalnice: 92

WWW
Odgovor #3 - 13 Februar, 2011, 14:50 Ocena: 0
Ignoriši

Svaka čast na lepom tekstu. Iskreno i korisno...  clapp     Ja sam odustao od kupovine ovog motora a dobio sam ga za smešnih 7500 eu sa 11.000 km.  Tongue Mislim da je to isti motor tj. da si ga kupio kod Gagija u 3t racing u Balosavi. A čoveka je koštao oko 20 000 eu (tako su mi rekli). Prvo je tražio 14 000 eu. kralj  Pa je su prolazile godine a on stajao u salonu...  angry   Na kraju smešna cena... glavom u zid    Međutim, imam odličnog Stroma, koji je, ruku na srce, udobniji i ekonomičniji pa sam ipak, na kraju odustao. Čovek je davao i kožnu navlaku za rezervoar i još neke dodatne zezalice za tu cenu..
Ja mislim da on ne troši mnogo jer sam išao sa Joksom do Crvenke i nije prešao 5l na auto putu a nije ga mazio... KOliko tebi troši do 100 km/h?
Savet: dugo je stojao pa zameni ulje u viljuškama i generalno sve tečnosti u njemu.
Pozdrav i da te dobro služi. Mislim da si kupio strašan bajk za mali novac.

b]BMW K1200S Sonderlackirung edition[/b]

Jako puno detalja, stilizovanih i integrisanih na ovaj bajk, tako da ih ne primetis odmah...
Najinteresantniji je svakako Stilizovani jezik, koji je ustvari stop lampa i postoji prica
da je napravljena tako, da bi se plezila Hayabusama, jer ovaj motor zovu "Ubica Hayabusa"...sto sa cenom svakako jeste! Cheesy
Busu sam vozio takođe i mogu da ti kažem da ipak ne može po performansama da joj priđe ni blizu. Tu može nešto samo da traži kawa zzr 1400  namigujem Ali da je ta bembara ozbiljan bajk tu nema spora.
« Poslednja izmena: 13 Februar, 2011, 14:57 MILJAN »

Cave ab homine unius libri
YOman
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
Race bike in a toxido
motorradfucker

Lokacija: Bgd
Poruke: 499
Kvalitet: +125 (25%)
Zahvalnice: 16

Odgovor #4 - 13 Februar, 2011, 16:44 Ocena: +1
Ignoriši

Hvala ti Miljane na savetima, ali moj motor nema ulje u viljuskama, a to je zato sto nema viljuske.

To za udobnost se ne bih slozio sa tobom, ali ako je to tvoje misljenje-tvoje je. Moje je suprotno.
Pozdravljam te i vidimo se na putu.  palac gore

Ja znam da život na granici je opasan i tvrd,
al’ moje ime ovdje od sad znači pravda,

na mome sivom konju sada sa mnom jaše smrt,
vodi me tamo gdje me moja davna draga
vec ceka...
MILJAN
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
SUZUKI
SUPER TEŠKA DOŽIVOTNO.

Lokacija: ZEMLJA SELJAKA
Poruke: 5079
Kvalitet: +933 (18%)
Zahvalnice: 92

WWW
Odgovor #5 - 13 Februar, 2011, 16:53 Ocena: 0
Ignoriši

Jbg. sad tek vidim gore koji tip vešanja ima Shocked. Ja sam probao ali sam dosta visok i udobniji mi je Strom. ne ne   Zavisi od konstitucije..... Pozdrav pa se vidimo...

Cave ab homine unius libri
doktor
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
XT 1200 Z Super Tenere
Lokacija: Kraljevo
Poruke: 771
Kvalitet: +321 (41%)
Zahvalnice: 31

Odgovor #6 - 15 Februar, 2011, 00:06 Ocena: 0
Ignoriši

Ovo sam samo malo testirao motor dok jos nije bio tvoj... Tongue

Bikers work is never done!
YOman
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
Race bike in a toxido
motorradfucker

Lokacija: Bgd
Poruke: 499
Kvalitet: +125 (25%)
Zahvalnice: 16

Odgovor #7 - 15 Februar, 2011, 00:52 Ocena: 0
Ignoriši

Tebi cu dati za pravo  palac gore mada meni lepse stoji!  Tongue


Ja znam da život na granici je opasan i tvrd,
al’ moje ime ovdje od sad znači pravda,

na mome sivom konju sada sa mnom jaše smrt,
vodi me tamo gdje me moja davna draga
vec ceka...
MILJAN
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
SUZUKI
SUPER TEŠKA DOŽIVOTNO.

Lokacija: ZEMLJA SELJAKA
Poruke: 5079
Kvalitet: +933 (18%)
Zahvalnice: 92

WWW
Odgovor #8 - 15 Februar, 2011, 01:53 Ocena: 0
Ignoriši

Opa... ovo bilo u Italiji.... Kako ide doco? namigujem

Cave ab homine unius libri
farbach
Iskusni pozer
****

Van mreže Van mreže
 Facebook: Poseti
Poruke: 2237
Kvalitet: +2309 (103%)
Zahvalnice: 152

Odgovor #9 - 15 Februar, 2011, 09:31 Ocena: 0
Ignoriši

dizao ga je na zadnji, rekao mi jedan covek.


Yoman, cestitke za tekst, potrudio si se.
doktor
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
XT 1200 Z Super Tenere
Lokacija: Kraljevo
Poruke: 771
Kvalitet: +321 (41%)
Zahvalnice: 31

Odgovor #10 - 15 Februar, 2011, 14:42 Ocena: 0
Ignoriši

Bilo je u Grckoj...agregat fantastican, vesanje zahteva malo navikavanje...

Bikers work is never done!
YOman
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
Race bike in a toxido
motorradfucker

Lokacija: Bgd
Poruke: 499
Kvalitet: +125 (25%)
Zahvalnice: 16

Odgovor #11 - 15 Februar, 2011, 22:57 Ocena: 0
Ignoriši

Yoman, cestitke za tekst, potrudio si se.
Fala!  palac gore

@doktor
Vesanje je specificno, ali meni leglo odmah. Bas se radujem nekom putovanju!  plesem

Ja znam da život na granici je opasan i tvrd,
al’ moje ime ovdje od sad znači pravda,

na mome sivom konju sada sa mnom jaše smrt,
vodi me tamo gdje me moja davna draga
vec ceka...
Zeljkamp
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
BMW R1200GS '10.
 Facebook: Poseti
Life 2 Live!

Lokacija: Beograd
Poruke: 2802
Kvalitet: +753 (26%)
Zahvalnice: 48

Odgovor #12 - 26 Februar, 2011, 03:42 Ocena: +1
Ignoriši

Yo objasnio! Smiley
YOman
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
Race bike in a toxido
motorradfucker

Lokacija: Bgd
Poruke: 499
Kvalitet: +125 (25%)
Zahvalnice: 16

Odgovor #13 - 26 Februar, 2011, 08:09 Ocena: +1
Ignoriši

Yo objasnio! Smiley
Zeljo legendo!  palac gore

Ja znam da život na granici je opasan i tvrd,
al’ moje ime ovdje od sad znači pravda,

na mome sivom konju sada sa mnom jaše smrt,
vodi me tamo gdje me moja davna draga
vec ceka...
-Joksa-
Voajer


Van mreže Van mreže
 Motor:
bmw k1200s
Poruke: 69
Kvalitet: +44 (63%)
Zahvalnice: 4

Odgovor #14 - 26 Februar, 2011, 16:48 Ocena: 0
Ignoriši

Neces se naljutiti, prokomentarisao bih vrlo kratko...

Najpre, postovanje kako si ga "osetio" za relativno kratko vreme. Apsolutno se slazem sa svim napisanim. Ja sam napravio oko 18000 na njemu i dodao bih jos samo dva zapazanja na tvoj tekst.

-neravnomeran rad(cimanje) do oko 3000 obrt. koji iziskuje ceste intervencije i popravke kvacilom, po gradu.
-ne vidim koji bi drugi motor vise zeleo voziti od njega.

Pozdrav.
johann
Pocetnik
*

Van mreže Van mreže
 Motor:
BMW F 800 GS
 Facebook: Poseti
Lokacija: Novi Sad
Poruke: 200
Kvalitet: +13 (6%)
Zahvalnice: 2

Odgovor #15 - 26 Februar, 2011, 16:59 Ocena: 0
Ignoriši



Naprimer , K 1200 R bih pre vozio ... Ili još bolje K1300R to mi je 


konjarnik
Pocetnik
*

Van mreže Van mreže
 Motor:
kawasaki 1400 gtr
Lokacija: Beograd
Poruke: 197
Kvalitet: +62 (31%)
Zahvalnice: 3

Odgovor #16 - 26 Februar, 2011, 17:30 Ocena: 0
Ignoriši

Cesto vozim(tj. kad god mi padne na pamet) k 1300s, najbolji ortak ga ima pa  menjamo motore malo iz zabave. Motor je FANTASTICAN , nemam reci da opisem kako ide,po krivinama , na pravcu.Motor je vrhunski i svaka ti cast na izboru, mislim da nisi nista bolje mogao da pazaris. 
WOLVERINE
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
Poruke: 3004
Kvalitet: +492 (16%)
Zahvalnice: 32

Odgovor #17 - 26 Februar, 2011, 20:47 Ocena: 0
Ignoriši


      Naj lepsi deo na tom motoru ............


   
YOman
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
Race bike in a toxido
motorradfucker

Lokacija: Bgd
Poruke: 499
Kvalitet: +125 (25%)
Zahvalnice: 16

Odgovor #18 - 27 Februar, 2011, 10:46 Ocena: 0
Ignoriši

Idi bre...ovo neki Karboziran primerak 1200r....  clapp
I meni se svidja taj karbon, ali jako skupo. Ja bih eventualno samo povezao 2 do 3 detalja...ne ceo motor. Mozda bi mogao da probam Fake, sa folijom pa da vidim kako ce izgledati oridjidji.  namigujem

@ Joksa
Nema ljutnje-naravno  hello

Vidi,
upoznao sam tipa na uscu, zove se Boban(verovatno se znate), koji ima skroz sivog S-a, i on mi je rekao za tu neku "rupu" u nizim obrtajima, ali ja to nisam primetio kod svog primerka. On kaze da je probao lonac od 1300tke i da je rupa bila jos izrazenija, ali se nesto zezao sa elektronikom i "kao" sanirao.. To je ujedno razlog zasto mislim da se ne bih zezao sa nekim aftermarket loncima.

Da li ti imas neki aftermarket auspuh na svom primerku?

Ja znam da život na granici je opasan i tvrd,
al’ moje ime ovdje od sad znači pravda,

na mome sivom konju sada sa mnom jaše smrt,
vodi me tamo gdje me moja davna draga
vec ceka...
-Joksa-
Voajer


Van mreže Van mreže
 Motor:
bmw k1200s
Poruke: 69
Kvalitet: +44 (63%)
Zahvalnice: 4

Odgovor #19 - 27 Februar, 2011, 14:58 Ocena: 0
Ignoriši


@ Joksa
Nema ljutnje-naravno  hello

Vidi,
upoznao sam tipa na uscu, zove se Boban(verovatno se znate), koji ima skroz sivog S-a, i on mi je rekao za tu neku "rupu" u nizim obrtajima, ali ja to nisam primetio kod svog primerka. On kaze da je probao lonac od 1300tke i da je rupa bila jos izrazenija, ali se nesto zezao sa elektronikom i "kao" sanirao.. To je ujedno razlog zasto mislim da se ne bih zezao sa nekim aftermarket loncima.

Da li ti imas neki aftermarket auspuh na svom primerku?

Da, imam Akrapa(samo lonac). Motor sam uzeo nov 2008 i vozio par meseci sa fabrickim cunkom. Zamenio sam cunak pre svega sto mi se nekako nije uklapao vizuelno. Potpuno isto seckanje je bilo uocljivo i sa fabrickim cunkom. Ne znam koliko me razumes, radi se o obrtjima do reda velicine 3-3.5k.
Imas pored toga  i jedan test na moto-pulsu http://www.motopuls.hr/images/stories/TESTOVI/T053/053TM_BMW_K1200S.pdf. Dakle generalno je za sve k12s.

E sad, imam neke informacije da Slovenci to resavaju softverski. U svakom slucaju planiram proletos da skoknem, pa ces imati i direktnije informacije. Da se razumemo, "problem" o kom pisem i nije neki problem. Ali kad je sve ostalo savrseno(po mom neskromnom misljenju) onda to i lupa menjaca kod promene brzine malo smetaju.
Stranice: [1] 2 3
Štampaj
Moto Manijaci  |  Garaža  |  Moj dnevnik  |  Tema: Bmw k1200s 2005